Last news in Fakti

12 Октомври, 2021 16:44 5 770 5

Новият Ford Tourneo дебютира с огромна решетка и множество прилики с VW Caddy

  • ford-
  • tourneo-
  • caddy-
  • volkswagen

Пътническият ван ще се предлага с два двигателя и 4х4

Новият Ford Tourneo дебютира с огромна решетка и множество прилики с VW Caddy - 1

Новият Ford Tourneo Connect дебютира преди броени минути в интернет пространството, преди да направи официалния си дебют в представителствата на марката в Европа в началото на следващата година. Добре познатият пътнически ван на Ford разчита на изцяло променена визия и доста прилики с представеното преди близо две години Caddy на Volkswagen.

Новият Ford Tourneo дебютира с огромна решетка и множество прилики с VW Caddy

Едва ли това е учудващо за някого след като двата автомобила споделят почти всичко по своята механика с разлики единствено във визията в предната част. Там можем да открием единствената намеса на дизайнерите на Ford, които са интегрирали голяма предна решетка, типична за марката, както и нови светлини с LED дневни светлини.

Новият Ford Tourneo дебютира с огромна решетка и множество прилики с VW Caddy

В зависимост от оборудването – Sport, Titanium, Trend или Active има и малки разлики в броните, арките на калниците и джантите с някои допълнителни пластмасови елементи за офроуд или по-спортно излъчване.

Новият Ford Tourneo дебютира с огромна решетка и множество прилики с VW Caddy

Интериора също е досущ като този на Volkswagen, като от Ford дори са запазили инфотеймънт системата на германците, което значи, че тук няма да се разчита на добре познатата SYNC система. Опционален като при Volkswagen е и 10.25-инчовия дигитален километраж.

Новият Ford Tourneo дебютира с огромна решетка и множество прилики с VW Caddy

Както вече най-вероятно се досещате, под капака положението не е много по-различно от това при останалите възли на новото Tourneo и там също можем да отличим двигателите на Volkswagen. Единственият бензинов вариант разчита на 1.5-литров двигател със 115 конски сили, докато 2.0-литров дизел дава възможност за 102 или 122 конски сили. При по-мощния вариант с механична трансмисия има възможност и за задвижване на четирите колела, докато при другите предаването е предно, а трансмисията механична или автоматична.


Поставете оценка:
Оценка 4 от 8 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 сектант

    15 9 Отговор
    Най-накрая баничарка с горе-долу ок интериор.
  • 2 kolcho pradleto

    16 5 Отговор
    най- накрая нова пародия на баничарка???
  • 3 ПКП Я

    11 2 Отговор
    Браво на Форд - нещо хубаво!
  • 4 Komapak

    2 8 Отговор
    И най-малкия бус е за предпочитане пред баничарка. Карал съм служебни много и смело мога да кажа че са неудобни. Поне товарния вариант в който заради железната преграда, мястото на шофьора е ограничено. Единствено Ситроен предлагат 5 см повече на водача, но са по слабички откъм двигател в сравнение с vw и форд.
  • 5 ПКП

    4 2 Отговор
    Пътническият ван ще се предлага с два двигателя и 4х4 ЕДИНИЯТ ДВИГАТЕЛ ЩЕ Е ОТПРЕД , ДРУГИЯ ОТЗАД С ПО 16 БУТАЛА