Студиото за тунинг доработки Manhart е добре познато с проектите си върху различни модели на BMW, включително Х3 за което ви разказахме вчера. Този път, обаче, специалистите са се заели с Alfa Romeo Giulia и то най-интересната версия Quadrifoglio. От завода тя излиза с 2.9-литров V6 с 503 конски сили и 600 нютон метра, предавани към задните колела.
След намесата на Manhart и подобряване на турбините, Alfa-та вече може да се похвали с мощност от 653 конски сили и 790 нютон метра. От фирмата не споделят данни за ускорението или максималната скорост след доработките, но те със сигурност са подобрени спрямо стандартната версия.
Външните промени се свеждат до състезателни ленти върху капака, тавана и багажника и жълти акценти около тях. Джантите с размер от 20 цола също са нови, а зад тях са запазени стандартните спирачки. Промени има и по окачването, което е понижено.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Не знаех
12:55 30.10.2021
2 jap
Коментиран от #19
13:09 30.10.2021
3 ⚜️Просветен⚜️
13:11 30.10.2021
4 Алфаманяк
Коментиран от #5
13:43 30.10.2021
5 Прав си
До коментар #4 от "Алфаманяк":
но S-класа има зад всеки ъгъл докато любимите ти модели се срещат рядко и привличат повече погледи.13:54 30.10.2021
6 М4 купе
Коментиран от #8
14:08 30.10.2021
7 🤢🤮🤮
Коментиран от #11, #17, #20
14:13 30.10.2021
8 412
До коментар #6 от "М4 купе":
Не е ли Московец не важи14:45 30.10.2021
9 Алфа Умрело
Коментиран от #12, #15
16:33 30.10.2021
10 Мега грозна
Коментиран от #21
16:38 30.10.2021
11 Съгласен
До коментар #7 от "🤢🤮🤮":
Особено тази мяза на скопено БМВ!16:41 30.10.2021
12 Komapak
До коментар #9 от "Алфа Умрело":
Никога не си притежавал мезарати... За това твърдиш неща които са по скоро спорни. Алфата от снимката е наистина брутална. Е как някой се намери да я сравнява с недоразумението бмв?!Коментиран от #14
17:15 30.10.2021
13 Обективен
18:05 30.10.2021
14 Ttt
До коментар #12 от "Komapak":
Колега аз карам Мазерати купе В8, 400 коня. Колата е меко казано претенциозна, съединителя е 5 бона и се сменя на 20-30000 км. Да не говорим за консумативи като накладки и т.нОбаче колата прави такъв кеф, че е просто като да си влюбен в някое лошо момиче, което постоянно ти прави номера обаче не можеш без нея. За това повече седи в гаража, а за ежедневна кола си карам немска кола пак със задно. Така че е спорно, италианслите коли имат дух и правят много кеф, обаче просто имат си проблеми. Сигурно това не важи за Ферари, незнам ...
Коментиран от #18, #28
19:31 30.10.2021
15 You are big shit
До коментар #9 от "Алфа Умрело":
Защо не отидеш в тоалетната където ти е мястото и никога повече не излезеш от там че вонята ти не се трае.Коментиран от #16
22:40 30.10.2021
16 BMW m5 e60
До коментар #15 от "You are big shit":
Много си се засегнал пич ! Алфата и според мен външно е пълен таак , тази от снимката става , защото все пак е пипната от BMW . Иначе има и добри мотори ..?Коментиран от #23, #24, #27
00:53 31.10.2021
17 Stelqnkata
До коментар #7 от "🤢🤮🤮":
Като ВАГА който караш ? Нали чиче02:19 31.10.2021
18 Komapak
До коментар #14 от "Ttt":
Ферари и Пагани са съвсем различен клас автомобили. Не знам и аз, дали се чупят, но разликата в цената е доста голяма. Логически не би трябвало. Моето Мезарати беше битурбо. Както всяка кола която съм притежавал и тази завърши в Надин, но преди това се опита да ми изтъни портфейла. Накладките и верно са консуматив. След две години ходене по мъките най накрая си намерих читаво турбо. Абе... Не съм съвсем убеден че си струваше, но бившата ми жена беше още по-луда и от мен. Тя ме нави да я купим.07:13 31.10.2021
19 Jap-анкккаа
До коментар #2 от "jap":
Аве, ти не беше ли ония къде на всеки втори ъгъл тука плю.еше по всичко произведени Италианско и Немско, Френско и възхваляваше единствено и само японче.тата , То бива, бива лицемерие, ама твоето балканско такова е върха на ..08:59 31.10.2021
20 Куоре спортиво
До коментар #7 от "🤢🤮🤮":
Будиш само и единствено съжаление.09:26 31.10.2021
21 Куоре спортиво
До коментар #10 от "Мега грозна":
Значи италианците правят най-добрите дизайни на автомобили,но според теб италианските коли са грозни.Хахаха
09:32 31.10.2021
22 Е,т,с
09:39 31.10.2021
23 Обикновен човек
До коментар #16 от "BMW m5 e60":
Преди плюеха Алфа,че са скъпи за подръжка о т.н.Сега всички немски кошници могат да те фалират,но селяците казват,че е въпрос на престиж да си позволиш скъпи ремонти.
Комплексарите не падат по гръб
09:40 31.10.2021
24 Alfa Romeo N1
До коментар #16 от "BMW m5 e60":
Alfa-Romeo, благодарение на майстора на спорта инж. Роберт Кюркчиев. По професия той е машинен инженер, специалност “Автомобилна техника – двигатели с вътрешно горене” и кариерата му като автомобилен състезател започва относително късно, през 1962 г., когато е вече 38-годишен. Първото му участие е в ежегодно провежданото планинско скоростно състезание “Витоша”, където стартира със собствения си Mercedes-Benz 220 и печели първо място в своя клас (над 1500 куб.см.). През 1966 г. е неговото първо участие на рали „Акрополис“, вече с новозакупената си Alfa Romeo Giulia Super и навигатор м. с. Христо Сираков. Най-големите спортни успехи на Роберт Кюркчиев са реализирани през 1967 г., отново на волана на италианската Alfa, с която печели първо място на “Шампионат Рали III тур”, както и призовото място във втория републикански шампионат по автомобилизъм в клас “Гранд туризъм” на рали “Стари столици”. Участва и в рали „Трансбалкания“ в Румъния, но най-големият му международен успех е по време на Балканското рали в Югославия през 1967 г., където с отбора си в състав Р. Кюркчиев, Ив. Церовски, Сл. Георгиев, Рачо Рачев и пилотите от Пловдив печели шампионската титла и за първи път става “Балкански шампион”. Пак през същата година печели и Републиканския шампионат на НРБ по автомобилизъм, Първо място в IV клас от 1301 до 1600 куб.см. През 1967 г. е обявен за спортист № 1 от десетте най-добри автомобилисти.Снимка от края на 1967 г., на която Роберт Кюркчиев п
10:03 31.10.2021
25 Alfa Romeo N1
Информацията за серията успешни изяви на инж. Кюркчиев на волана на елитната марка достига до самата централа на Alfa Romeo в Милано. Италианците са толкова впечатлени от победите на нашия състезател, че го награждават със специална купа, с характерен дизайн и неговото име, инкрустирано върху сребърна плочка, а фирмата разпространява сред чуждестранните автомобилисти, които минават през страната ни, адреса на Роберт Кюркчиев при нужда от ремонт на техните автомобили.
Когато навършва 50 години през 1974 г., той прекратява състезателната си кариера и се отдава на инженерна работа. В продължение на дълги години е един от най-търсените експерти в авторемонтната и диагностична дейност. Има добре уреден сервиз, в който се поправят двигатели и автомобили от много различни западни марки, сред които, разбира се, е и Alfa Romeo.
Ексцентрично оформената купа, връчена на Роберт Кюркчиев от Alfa Romeo
Коментиран от #26
10:09 31.10.2021
26 Komapak
До коментар #25 от "Alfa Romeo N1":
Добре е да се познава историята. Алфа ромео през 1909г са имали хеми двигател. Нещо, което Крайслер патентоват двадесет години по-късно... В годините, които споменаваш правеха един спайдър, на който можеше да съперничи само поничката на Ситроен. Славни времена с ясно различим дизайн. Великият Ники Лауда в известни етапи от живота си също е карал Алфа Ромео.14:55 31.10.2021
27 Quadrifoglio
До коментар #16 от "BMW m5 e60":
Ха, ха, ха. Феновете на бмв сте големи комплексари и с ограничено мозъчно вещество в главите си. Алфа ромео когато е печелила състезания от бмв изобщо са си имали напредстава че някой ден ще произвеждат автомобили. Но заради ограниченото мозъчно вещество в главите си не си правите труда да прочетете малко за историята на автомобилните спортове където италианците нямат равни.14:58 31.10.2021
28 Антон
До коментар #14 от "Ttt":
Колега би ли споделил малко повече инфо за твойто мазерати, интересуват ме основно: 1. Често ли се случва колата да посети оторизирания сервиз за непредвидени ремонти, без значение какви. Смяна. масла, накладки, съединител и други подобни не ме вълнуват, те така или иначе са си консуматив. 2. Би ли я определил като надежден автомобил.3 колата си закупил нова или втора употреба. Питам те защото имам интерес към такава от магазина, на коята едва ли ще навъртя повече от 6-7 хил. Км годишно.Коментиран от #29
16:14 31.10.2021
29 Ttt
До коментар #28 от "Антон":
Колега, моето Мазерати е 2005 година. Дъртичко е. Едва ли ли има нещо общо с чисто нова кола от магазина която си има гаранция. Моето го купих от един човек с възможности, просто му беше писнало и ми я даде на далавера със свършил съединител. Колата е на 60000 км с документи. Първо части няма в България, освен от аутоиталия, там дървото е голямо като цени.Моята кола за една година съм навъртял 5000 км и нещо сериозно не се се е случило, само яко ръчка. Има си и фабрични дефекти, като радиатор на парно което тече и други дреболии като избелени копчета. Но двигателя 4.2 V8 на взаимстван от Ферари е страхотен и там няма никакви ядове, скоростата кутия е отзад и стабилноста по завоите със Скайхок окачването е уникално. Това е, има голям американски форум за Мазерати там има всичко за всички Мазератита. И друго Мазверати не е Ферари и ново Мазерати бързо се обезценява, така че не е кола за всеки, при положение че немските овчарки са на друго нивоКоментиран от #30
16:59 31.10.2021
30 Антон
До коментар #29 от "Ttt":
Много точи благодаря за инфото.18:59 01.11.2021
31 Българина
15:49 10.02.2022