Last news in Fakti

30 Октомври, 2021 12:00 5 904 31

BMW тунери „напомпаха“ Alfa Romeo Giulia до 653 конски сили

  • alfa romeo-
  • giulia-
  • manhart

Manhart ще произведе само 10 бройки от специалния модел

BMW тунери „напомпаха“ Alfa Romeo Giulia до 653 конски сили - 1

Студиото за тунинг доработки Manhart е добре познато с проектите си върху различни модели на BMW, включително Х3 за което ви разказахме вчера. Този път, обаче, специалистите са се заели с Alfa Romeo Giulia и то най-интересната версия Quadrifoglio. От завода тя излиза с 2.9-литров V6 с 503 конски сили и 600 нютон метра, предавани към задните колела.

BMW тунери „напомпаха“ Alfa Romeo Giulia до 653 конски сили

След намесата на Manhart и подобряване на турбините, Alfa-та вече може да се похвали с мощност от 653 конски сили и 790 нютон метра. От фирмата не споделят данни за ускорението или максималната скорост след доработките, но те със сигурност са подобрени спрямо стандартната версия.

BMW тунери „напомпаха“ Alfa Romeo Giulia до 653 конски сили

Външните промени се свеждат до състезателни ленти върху капака, тавана и багажника и жълти акценти около тях. Джантите с размер от 20 цола също са нови, а зад тях са запазени стандартните спирачки. Промени има и по окачването, което е понижено.


Поставете оценка:
Оценка 4.2 от 22 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Не знаех

    38 3 Отговор
    Искам я☠☠☠☠☠
  • 2 jap

    55 2 Отговор
    Въпреки,че харесвам само японските марки не мога да скрия възхищението от този модел.Конструкторите,дизайнерите и инженерите са постигнали съвършен баланс което си проличава в динамичните характеристики както и във всички детайли.

    Коментиран от #19

  • 3 ⚜️Просветен⚜️

    66 2 Отговор
    Алфа е като дете! Знаеш , че ще прави бели , няма да те слуша и ще ти коства разходи до небето , но я обичаш от сърце! Трябва да имаш черно сърце за дс не обичаш Алфа!
  • 4 Алфаманяк

    3 31 Отговор
    Джулията и Стелвиото са много хубави автомобили, но не се продават вече въобще! За тези пари може да си купи ловек ЕС класа

    Коментиран от #5

  • 5 Прав си

    30 3 Отговор

    До коментар #4 от "Алфаманяк":

    но S-класа има зад всеки ъгъл докато любимите ти модели се срещат рядко и привличат повече погледи.
  • 6 М4 купе

    8 55 Отговор
    Не е ли Баварец не ми го хвали..

    Коментиран от #8

  • 7 🤢🤮🤮

    5 59 Отговор
    Тая алфа е за вторични.

    Коментиран от #11, #17, #20

  • 8 412

    17 7 Отговор

    До коментар #6 от "М4 купе":

    Не е ли Московец не важи
  • 9 Алфа Умрело

    8 65 Отговор
    Най - големият италиански кенеф е Алфа !!!! Който е притежавал "кола" от тази марка знае !

    Коментиран от #12, #15

  • 10 Мега грозна

    6 65 Отговор
    Италинците се славят с грозните си автомобили ! Милтиплата , и алфата са примери ! Нека жабарчетата си ги карат !

    Коментиран от #21

  • 11 Съгласен

    5 38 Отговор

    До коментар #7 от "🤢🤮🤮":

    Особено тази мяза на скопено БМВ!
  • 12 Komapak

    62 3 Отговор

    До коментар #9 от "Алфа Умрело":

    Никога не си притежавал мезарати... За това твърдиш неща които са по скоро спорни. Алфата от снимката е наистина брутална. Е как някой се намери да я сравнява с недоразумението бмв?!

    Коментиран от #14

  • 13 Обективен

    42 2 Отговор
    Пичове, няма смисъл да спорите коя е здрава, коя не, коя е по-издръжлива кола. Всички са един дол дренки. Марките отдавна не са това, което бяха. Всеки производител обаче има добри попадения в лицето някой модел, някога във времето. Случая с Джулията е точно такъв. Определено този модел ще се запомни, защото е добър. Всички го признават, дори отявлени критици. Дано всеки има възможност да се докосне до нещо такова, дори за малко :)
  • 14 Ttt

    27 3 Отговор

    До коментар #12 от "Komapak":

    Колега аз карам Мазерати купе В8, 400 коня. Колата е меко казано претенциозна, съединителя е 5 бона и се сменя на 20-30000 км. Да не говорим за консумативи като накладки и т.н
    Обаче колата прави такъв кеф, че е просто като да си влюбен в някое лошо момиче, което постоянно ти прави номера обаче не можеш без нея. За това повече седи в гаража, а за ежедневна кола си карам немска кола пак със задно. Така че е спорно, италианслите коли имат дух и правят много кеф, обаче просто имат си проблеми. Сигурно това не важи за Ферари, незнам ...

    Коментиран от #18, #28

  • 15 You are big shit

    25 2 Отговор

    До коментар #9 от "Алфа Умрело":

    Защо не отидеш в тоалетната където ти е мястото и никога повече не излезеш от там че вонята ти не се трае.

    Коментиран от #16

  • 16 BMW m5 e60

    3 31 Отговор

    До коментар #15 от "You are big shit":

    Много си се засегнал пич ! Алфата и според мен външно е пълен таак , тази от снимката става , защото все пак е пипната от BMW . Иначе има и добри мотори ..?

    Коментиран от #23, #24, #27

  • 17 Stelqnkata

    10 0 Отговор

    До коментар #7 от "🤢🤮🤮":

    Като ВАГА който караш ? Нали чиче
  • 18 Komapak

    5 2 Отговор

    До коментар #14 от "Ttt":

    Ферари и Пагани са съвсем различен клас автомобили. Не знам и аз, дали се чупят, но разликата в цената е доста голяма. Логически не би трябвало. Моето Мезарати беше битурбо. Както всяка кола която съм притежавал и тази завърши в Надин, но преди това се опита да ми изтъни портфейла. Накладките и верно са консуматив. След две години ходене по мъките най накрая си намерих читаво турбо. Абе... Не съм съвсем убеден че си струваше, но бившата ми жена беше още по-луда и от мен. Тя ме нави да я купим.
  • 19 Jap-анкккаа

    6 0 Отговор

    До коментар #2 от "jap":

    Аве, ти не беше ли ония къде на всеки втори ъгъл тука плю.еше по всичко произведени Италианско и Немско, Френско и възхваляваше единствено и само японче.тата , То бива, бива лицемерие, ама твоето балканско такова е върха на ..
  • 20 Куоре спортиво

    6 0 Отговор

    До коментар #7 от "🤢🤮🤮":

    Будиш само и единствено съжаление.
  • 21 Куоре спортиво

    16 0 Отговор

    До коментар #10 от "Мега грозна":

    Значи италианците правят най-добрите дизайни на автомобили,но според теб италианските коли са грозни.
    Хахаха
  • 22 Е,т,с

    21 0 Отговор
    Е Германофили когато Алфа е правела Автомобили и печелила състезания в ралитоПорше бил смътна идея на един. Чиновник в Даймлер а БМВ да правили мотопеди в DTM също е мачкала много немци а относно че се чупи имах БМВ то ми съсипа банковата сметка сега карам Алфа само дребни неща
  • 23 Обикновен човек

    22 1 Отговор

    До коментар #16 от "BMW m5 e60":

    Преди плюеха Алфа,че са скъпи за подръжка о т.н.
    Сега всички немски кошници могат да те фалират,но селяците казват,че е въпрос на престиж да си позволиш скъпи ремонти.
    Комплексарите не падат по гръб
  • 24 Alfa Romeo N1

    7 2 Отговор

    До коментар #16 от "BMW m5 e60":

    Alfa-Romeo, благодарение на майстора на спорта инж. Роберт Кюркчиев. По професия той е машинен инженер, специалност “Автомобилна техника – двигатели с вътрешно го­рене” и кариерата му като автомобилен състеза­тел започва относително късно, през 1962 г., когато е вече 38-годишен. Първото му участие е в ежегодно провежданото планинско скоростно състезание “Витоша”, където стартира със собствения си Mercedes-Benz 220 и печели първо място в своя клас (над 1500 куб.см.). През 1966 г. е неговото първо учас­тие на рали „Акрополис“, вече с ново­закупената си Alfa Romeo Giulia Super и навигатор м. с. Христо Сираков. Най-големите спортни успехи на Роберт Кюркчиев са реализирани през 1967 г., отново на волана на италианската Alfa, с която печели първо място на “Шампионат Рали III тур”, както и призовото място във вто­рия републикански шампионат по автомобилизъм в клас “Гранд туризъм” на рали “Стари столици”. Участва и в рали „Трансбалкания“ в Румъния, но най-големият му международен успех е по време на Балканското рали в Юго­славия през 1967 г., където с отбора си в състав Р. Кюркчиев, Ив. Церовски, Сл. Георгиев, Рачо Рачев и пилотите от Пловдив печели шампионската титла и за първи път става “Балкан­ски шампион”. Пак през същата година печели и Републиканския шампионат на НРБ по автомобилизъм, Първо място в IV клас от 1301 до 1600 куб.см. През 1967 г. е обявен за спортист № 1 от десетте най-добри автомо­билисти.
    Снимка от края на 1967 г., на която Роберт Кюркчиев п
  • 25 Alfa Romeo N1

    9 0 Отговор
    Снимка от края на 1967 г., на която Роберт Кюркчиев позира пред своя автомобил със сребърната купа, получена от Alfa Romeo

    Информацията за серията успеш­ни изяви на инж. Кюркчиев на волана на елитната марка достига до самата централа на Alfa Romeo в Милано. Италианците са толкова впечатлени от победите на нашия състезател, че го награждават със специална купа, с характерен дизайн и неговото име, инкрустирано върху сребърна плочка, а фирмата разпрос­транява сред чуждестранните автомобилисти, които минават през страна­та ни, адреса на Роберт Кюркчиев при нужда от ремонт на техните автомобили.

    Когато навършва 50 години през 1974 г., той прекратява състезател­ната си кариера и се отдава на ин­женерна работа. В продължение на дълги години е един от най-търсените експер­ти в авторемонтната и диагностична дейност. Има добре уреден сервиз, в който се по­правят двигатели и автомобили от много различни западни марки, сред които, разбира се, е и Alfa Romeo.
    Ексцентрично оформената купа, връчена на Роберт Кюркчиев от Alfa Romeo

    Коментиран от #26

  • 26 Komapak

    11 0 Отговор

    До коментар #25 от "Alfa Romeo N1":

    Добре е да се познава историята. Алфа ромео през 1909г са имали хеми двигател. Нещо, което Крайслер патентоват двадесет години по-късно... В годините, които споменаваш правеха един спайдър, на който можеше да съперничи само поничката на Ситроен. Славни времена с ясно различим дизайн. Великият Ники Лауда в известни етапи от живота си също е карал Алфа Ромео.
  • 27 Quadrifoglio

    19 1 Отговор

    До коментар #16 от "BMW m5 e60":

    Ха, ха, ха. Феновете на бмв сте големи комплексари и с ограничено мозъчно вещество в главите си. Алфа ромео когато е печелила състезания от бмв изобщо са си имали напредстава че някой ден ще произвеждат автомобили. Но заради ограниченото мозъчно вещество в главите си не си правите труда да прочетете малко за историята на автомобилните спортове където италианците нямат равни.
  • 28 Антон

    4 0 Отговор

    До коментар #14 от "Ttt":

    Колега би ли споделил малко повече инфо за твойто мазерати, интересуват ме основно: 1. Често ли се случва колата да посети оторизирания сервиз за непредвидени ремонти, без значение какви. Смяна. масла, накладки, съединител и други подобни не ме вълнуват, те така или иначе са си консуматив. 2. Би ли я определил като надежден автомобил.3 колата си закупил нова или втора употреба. Питам те защото имам интерес към такава от магазина, на коята едва ли ще навъртя повече от 6-7 хил. Км годишно.

    Коментиран от #29

  • 29 Ttt

    7 0 Отговор

    До коментар #28 от "Антон":

    Колега, моето Мазерати е 2005 година. Дъртичко е. Едва ли ли има нещо общо с чисто нова кола от магазина която си има гаранция. Моето го купих от един човек с възможности, просто му беше писнало и ми я даде на далавера със свършил съединител. Колата е на 60000 км с документи. Първо части няма в България, освен от аутоиталия, там дървото е голямо като цени.Моята кола за една година съм навъртял 5000 км и нещо сериозно не се се е случило, само яко ръчка. Има си и фабрични дефекти, като радиатор на парно което тече и други дреболии като избелени копчета. Но двигателя 4.2 V8 на взаимстван от Ферари е страхотен и там няма никакви ядове, скоростата кутия е отзад и стабилноста по завоите със Скайхок окачването е уникално. Това е, има голям американски форум за Мазерати там има всичко за всички Мазератита. И друго Мазверати не е Ферари и ново Мазерати бързо се обезценява, така че не е кола за всеки, при положение че немските овчарки са на друго ниво

    Коментиран от #30

  • 30 Антон

    1 0 Отговор

    До коментар #29 от "Ttt":

    Много точи благодаря за инфото.
  • 31 Българина

    0 0 Отговор
    не случайно са само 10, ще ги задръстят от сервизна гледна точка...,