Last news in Fakti

17 Ноември, 2021 13:12 5 330 6

Volkswagen показа обновения T-Roc

  • vw-
  • volkswagen-
  • t-roc-
  • фейслифт

Фейслифтът донесе козметични и техноглогични промени

Volkswagen показа обновения T-Roc - 1

След като обновеният Volkswagen T-Roc няколко пъти бе засичан от фотографи без почти никакъв камуфлаж, ето че германската марка най-после се реши да покаже фейслифта на компактния кросоувър във всичките му вариации. Освен стандартния T-Roc, промени са получили още кабриото и най-мощната R версия.

Козметичните новости започват още в предната част където можем да открием променена решетка със светеща лента, която свързва двата LED фара. Бронята също е осъвременена с нови отвори и светлини за мъгла, а в зависимост от нивото на оборудване, разполага и с различен дизайн.

Задницата е с по-скромни на пръв поглед промени, които се състоят в нови графики за LED стоповете, както и броня с променен дифузьор в долната част. Добавени са и няколко нови цвята, както и джанти в размер от 17 до 19 цола.

Интериора се е възползвал от най-много промени. Таблото е изцяло ново, а в средата му е поставен дисплея на инфотеймънт системата от последно поколение. Дигиталният дисплей пред водача е сериен дори и при най-ниското ниво на оборудване, а в зависимост от това кое от тях сте избрали получавате и различен волан и седалки.

Под капака на T-Roc можем да намерим същите двигатели започващи от 1.0-литров бензин с мощност от 110 конски сили, 1.5-литров със 150 конски сили и 2.0-литров бензин със 190 конски сили и задвижване на четирите колела.

Дизелът е добре познатият на всички 2.0TDI със 115 или 150 конски сили и задвижване на четирите колела при по-големия мотор. Трансмисията е автоматична със седем предавки или механична с шест.

Най-върховият R модел получава 2.0-литров бензин с 300 конски сили и 400 нютон метра, който позволява ускорение от 0 до 100км/ч за 4.9 секунди. Задвижването е 4Motion, а максималната скорост е 250км/ч.


Поставете оценка:
Оценка 4.3 от 12 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 хресак

    11 10 Отговор
    Имах..нов, вече никога, толкова много проблеми....

    Коментиран от #2

  • 2 111111

    5 7 Отговор

    До коментар #1 от "хресак":

    Имам в момента 2.0 бензин автомат - Никакви проблеми за 60 000км...........
  • 3 v8 v12

    8 14 Отговор
    Фарче. броня,тука малко там малко и готово ,НЕ става така сложете един BI-Turbo дизел мотор като на пасат с 240 кс и тогава ще стане интересно , сложете един 390 кс бензинов и тогава продажбите ще се увеличат многократно.Кви са тези смешни мотори по 150-190 кс ами един 20 г дръгел с чип ще го изпревари.

    Коментиран от #4

  • 4 Мъка Ганьо,мъка

    19 4 Отговор

    До коментар #3 от "v8 v12":

    За какво му е на този кашон 240 к.с.?Та да е пълна пародията ли?
  • 5 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 6 Този коментар е премахнат от модератор.