3 56312

Suzuki S-Cross вече е с нов облик и без SX4 в името си

  • suzuki-
  • sx4-
  • s-cross-
  • vitara

Японската марка представи третото поколение на кросоувъра

Suzuki S-Cross вече е с нов облик и без SX4 в името си - 1

Шпионски снимки разкриха цялостната визия на S-Cross още преди две седмици, но от Suzuki представиха обновения кросоувър едва днес. Очаквано, визията ни е добре позната, а означението SX4 вече е премахнато от името на модела.

Suzuki S-Cross вече е с нов облик и без SX4 в името си

Модерният стайлинг започва с промени в предните светлини, които вече разчитат на LED технология, а между тях се простира и голяма решетка с хромирана лайстна и емблемата на Suzuki. Задницата също може да се похвали с изцяло нов дизайн и свързани задни светлини, каквито напоследък са модерни в цялата автомобилна индустрия.

Suzuki S-Cross вече е с нов облик и без SX4 в името си

Интериорът също е претърпял някои промени, като например по-големият дисплей на инфотеймънт системата, който вече „стърчи“ от средата на таблото. Запазени са класическите уреди пред водача и са съчетани с малък дисплей между тях.

Suzuki S-Cross вече е с нов облик и без SX4 в името си

Под капака на Suzuki-то работи 1.4-литров бензинов двигател със 127 конски сили и 235 нютон метра, който позволява ускорение до 100км/ч в рамките на 9.5 секунди или 10.2 секунди, ако заложите на версия със задвижване на четирите колела. Трансмисията е автоматична или механична с шест предавки.

Поставете оценка:
Оценка 3.7 от 19 гласа.

Свързани новини

Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa или ca нaпиcaни изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Голям Слон

    10 5 Отговор
    1,4? :-)))) Тия са се отпуснали. Доскоро май бяха 1,2.

    Коментиран от #2

  • 2 тони

    6 2 Отговор

    До коментар #1 от "Голям Слон":

    Досегашните бяха 1.4 с турбо, към 130-140кс
  • 3 Пловдив

    20 0 Отговор
    Преди 13 години си купих нова Гранд Витара...като гледам салона , Сузуки грам не са мръднали напред...същите гадни пластмаси...

    Коментиран от #4

  • 4 Гената

    2 4 Отговор

    До коментар #3 от "Пловдив":

    Много зяпаш Менцел, където той постоянно чука по пластмасите на колите и все не му харесват, щото не булу меки ?! А, пък звукът от ауспуха е най-характерното за един автомобил - трябва да реве като разярен глиган и да вдига гюрултия. Абе гледай как от слободия човек откача !
  • 5 Гената

    6 5 Отговор
    А дизайна на старото Сузуки SX 4 и респективно на Фиат Седичи беше дело на Джорджето Джуджиаро и беше направо секси ! Тоя новият чукан е подигравка с името и духа на стария SX 4 . Сори !
  • 6 6 0 V10

    3 13 Отговор
    Много слабо много, 1,2-1,4-127кс-1,5 НАПРАВО СМЕШНО ,НАПРАВИ ГО 2.0-220, 3,0-300,Bi turbo- нещо по мощно ,ами няма да си го купя няма с какво да ме привлече ,вътре скука двигателите скука.Само билъци си купуват с слаби двигатели и такива японски китайски румънски, Един стар голф с 1.9 с чип ще му маха на магистралата , един стар G-klas ще му маха по баирите, стар дефендър ще му маха в снега.АБЕ НАУЧЕТЕ СЕ ЗА ТОВА СА 123943240823У50843508 МЯСТО В КЛАСАЦИЯТА,

    Коментиран от #7


  • 7 ала бала

    11 1 Отговор

    До коментар #6 от "6 0 V10":

    На първо време си вземи един буквар.

    Коментиран от #8

  • 8 6 0 V10

    2 8 Отговор

    До коментар #7 от "ала бала":

    Тук не сте учител, не сте никакъв , тук всеки пише бързайки, всеки пише както и каквото си иска, тук се пише всичко и като нямате такива като вас какво да кажете и като не коментирате статията ами хората и пише нещо НЕ свързано с с статията , или коментирайте нещото което е указано в в сайта или МЪЛЧЕТЕ.Ясно ли е ?!!!!!! .Писна ми от такива .

    Коментиран от #12

  • 9 Психo от Курило

    9 1 Отговор
    Колата си има фенове и не е насочена продуктово към люлински рейсъри. За тях ще кажа , ДИЗЕЛ БЕГАЧКА НЕМА !! На мен ми е любопитно, този 1.4 мотор дали е с многоточков инжекцион или диретно впръскване. Сузуки бяха последните които ползват остарялата, но много надеждна техтология, която може да се газира със стандартен ГИ.

    Коментиран от #10

  • 10 За “играчи” като теб

    2 4 Отговор

    До коментар #9 от "Психo от Курило":

    Бензин само косачка!
  • 11 Виктор

    4 3 Отговор
    Колата си е супер. Изглежда по-модерна от старата версия. Ако човек иска бюджетна джипка с 4x4, автоматик и навигация s cross и vitara са единствените опции май. Дачия Дъстър няма автоматик с 4x4, Haval H6 няма навигация (новия H6 ще има май). Haval Jolion няма 4x4 и т.н. А новия мотор си е супер. Малко по-ниска мощност от стария но е мек хибрид с по-добра икономия и повече нютонметра, така че разликата в мощността не се усеща.
  • 12 комплекс

    5 1 Отговор

    До коментар #8 от "6 0 V10":

    Като ти е писнало не пиши глупости, за да не ти правят забележки. И без това нищо не ти се разбира. А умотворението, което си написал е пълна безсмислица, което показва, че от коли нищо не разбираш. Само от комплекси.