В САЩ бяха обявени победителите в конкурса за автомобил на годината в Северна Америка. Колкото и да е странно, сред победителите няма нито един електрически автомобил.
В САЩ бяха обявени най-добрите автомобили на годината в три категории. Най-добрият модел лек автомобил е новата Honda Civic, която изпревари Lucid Air и Volkswagen Golf 8.
При кросоувърите и SUV-тата победител е Ford Bronco, а второто и третото място заеха съответно Hyundai Ioniq 5 и Genesis GV70. И накрая, най-добрият пикап на годината е новият Ford Maverick, който изпреварва Rivian R1T и Hyundai Santa Cruz.
Конкурсът за автомобил на годината в Северна Америка се провежда от 1989 г. Победителите се избират от жури от 60 автомобилни журналисти от САЩ и Канада. През 2021 г. най-добрите станаха Hyundai Elantra, Ford Mustang Mach-E и Ford F-150.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Ами ...
10:09 12.01.2022
2 Димов
Отдавна се работи по инерционни акумулатори, които имат в пъти по-добра енергийна плътност, зареждат се за минути, не се влияят от температурни промени и са с 90% КПД. Остава само да се преборят с жироскопичният им ефект, за което вече уж има две-три решения. Въпрос на време е.
Коментиран от #4, #10
10:11 12.01.2022
3 USA
10:14 12.01.2022
4 Ами ...
До коментар #2 от "Димов":
Доколкото знам е имало нещо като автобуси с инерционно задвижване. Неудобно е. От време на време маховика трябва да се развърта. И хората се отказали. Според мен бъдещето е на енергийни източници използващи статични полета. Шаубергер е построил няколко модела, но нямаме теория и не знаем какво и как се случва. Знаем само, че работи. Вместо да се занимаваме с глупавите идеи на фантазьорите от ЕК, трябва да се финансират нови проучвания. С наличните знания нищо ново не можем да създадем.Коментиран от #17
10:23 12.01.2022
5 DrivingPleasure
10:26 12.01.2022
6 Гост
Коментиран от #8
10:44 12.01.2022
7 Така е
10:50 12.01.2022
8 Точно там ще са най-големите продажби
До коментар #6 от "Гост":
За разлика от гостите на осмия етаж в панелката, които нямат дори собствено паркомясто, а паркират в градинките, фермерите за които говориш имат стотици декари земи и достатъчно сгради по които да си наредят фотоволтаици, от който да си зареждат както електромобилите, така и селскостопанската техника, без да зависят от цените на бензиноколонките. Когато бъдат създадени електрически превозни средства по техните изисквания ще са първите, които ще забравят бензина.Коментиран от #15
10:54 12.01.2022
9 Механик
Рекламирането на тия лаптопи на колела е подобно на рекламата на социализма: "Да, сега на всички ни е трудно и неудобно, но гледайте в светлото бъдеще, когато ще достроим комунизма!"
Таргет групата на тия реклами са шилетата, които се мислят за модерни. Имало ги е винаги, ама сега май станаха прекалено много.
Коментиран от #12
11:02 12.01.2022
10 Механик
До коментар #2 от "Димов":
Такива опити с маховици са правени, но...Няма как нещо, което се върти да има 90% КПД, защото то трябва да лагерува някъде (триене), самото това нещо се трие с въздуха (триене). Голям инерционен момент може да има нещо, което е много тежко и се върти много бързо, от където следва голямо тегло и натоварване на осите, големи габаритни размери, голяма опасност от само разрушаване, което представлява много мощен взрив с множество осколки. Отделно трябва да има "развъртащи" станции, което е неудоно. Също така си представи, че туку що си "развъртял" маховика и се налага да прекъснеш движението за неопределено време. Маховика си се върти и полеко почва да губи инерция. Суринта ставаш и не можеш да стигнеш до развъртачка. Хехеххе.
Коментиран от #14, #18, #19
11:11 12.01.2022
11 🇧🇬БАЙ Х@Й‼
11:18 12.01.2022
12 АC\DC
До коментар #9 от "Механик":
Такива ги говореше дядо ми за цифровите фотоапарати в началото, сега не помисля за лента!11:31 12.01.2022
13 Този коментар е премахнат от модератор.
14 къф механик си бе
До коментар #10 от "Механик":
Как може един електромотор да има кпд над 90%,като този общ кпд е сбор от механични ,електрически и електромагнитни загуби?!Какви експлозии те гонят,като този проблем е решен още шейсетте години.Какво триене те гони,като маховика е във вакуум?!Колко може да тежи ротор,акумулирал 100квч енергия (периферна скорост и обороти).11:44 12.01.2022
15 Ами ...
До коментар #8 от "Точно там ще са най-големите продажби":
Ако и когато. 😀12:29 12.01.2022
16 Еми
19:16 12.01.2022
17 Димов
До коментар #4 от "Ами ...":
Жиробусите са били преди поне 50 години. Старата технология беше много несъвършена. Днешната е почти без недостатъци и навлиза сериозно. Много фирми в щатите и в Германия внедряват инерционни акумулатори за соларни мрежи. Тази техника се развива и прави големи скокове. Вече почти няма недостатъци. Особено след като вкараха роторите в технически вакуум и на магнитни лагери. Държи тока със седмици и се зарежда/развърта за минути.20:51 14.01.2022
18 Димов
До коментар #10 от "Механик":
Чел съм ти коментарите и не даваш вид на неинформиран. Вече няма триене в тези устройства. Магнитни лагери и технически вакуум. КПД се подобри драстично, а аз не си измислям числа. Можеш да попрочетеш, ако ти се рови из нета. В момента ме карат да избера доставчик на такова нещо, за един клиент. Самият аз съм доста изненадан от показателите на тези машинки.20:54 14.01.2022
19 Димов
До коментар #10 от "Механик":
Взривовете са били преди Гулия да разработи и внедри неговите ротори, от навита кевларена лента. Когато тя се размотае, запира в камерата, като заплетено гнездо и взрив няма. Немските фирми, които открих да предлагат такива изделия, използват точно тази система.21:13 14.01.2022