Last news in Fakti

25 Януари, 2022 14:08 34 887 47

5 страхотни опции за малък хечбек в ролята на първата кола

  • автомобилът на старо-
  • компактни коли
5 страхотни опции за малък хечбек в ролята на първата кола - 1

Покупката на първата кола е една от най-важните стъпки в живота на всеки млад шофьор. А днес колите са скъпи, дори и употребяваните. Следователно е нужно да направите правилното съотношение между цена и качество. Всъщност на пазара има много интересни автомобили в категорията „до 10 хиляди“на които да обърне внимание бъдещият шофьор. Ето и пет такива предложения.

1. Dacia Sandero

5 страхотни опции за малък хечбек в ролята на първата кола


Най-достъпната кола за днешната младеж сред колите с пет врати. Второто поколение автомобили от 2013-2014 г. са представени с интересна гама от двигатели и скоростни кутии. Най-често се срещат бензинови с механична трансмисия, които са евтини и лесни за подръжка компактни автомобили.

2. Skoda Fabia

5 страхотни опции за малък хечбек в ролята на първата кола


Чешките хечбеци във възрастовата категория до седем години принадлежат към второто поколение на модела. Повечето от тях са оборудвани с двигател със 70 конски сили и ръчна скоростна кутия. Често автомобилите се продават и в добра конфигурация, а пробегът на "чехите" рядко надвишава 150 хиляди км.

3. Kia Rio

5 страхотни опции за малък хечбек в ролята на първата кола


Колкото по-добро е оборудването, толкова по-висока ще бъде цената за употребявано Rio. Тя обаче си заслужава, ако искате най-много екстри на най-ниска цена. Най-често това са автомобили с 1.4 и 1.6-литрови мотори. Що се отнася до скоростните кутии, колите се срещат както с механика, така и с автоматик, но последният не е за препоръчване

4. Opel Corsa

5 страхотни опции за малък хечбек в ролята на първата кола


Отново не толкова популярен вариант, но все пак си струва да му се обърне внимание. Можете да намерите автомобили от този модел с 3 и 5 врати. Изборът на двигатели за Corsa не е твърде голям. Най-често това са или 85 "коня" с механична трансмисия. Повечето такива коли на вторичния пазар обаче са с голям пробег.

5. Ford Fiesta

5 страхотни опции за малък хечбек в ролята на първата кола


Солидно изглеждащата Fiesta се намира на вторичния пазар с различни двигатели, но този със 105 конски сили и ръчна скоростна кутия е оптимален. Най-често пробегът на такива автомобили не надвишава 150 хиляди км. Има обаче коли в доста съмнително състояние, така че проверката в сервиз е задължителна.

P.S. Реални обяви на всички тези предложения, можете да откриете в най-големия сайт за автомобили у нас mobile.bg


Поставете оценка:
Оценка 2.6 от 18 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Марио

    30 36 Отговор
    Всички от изброените са прилични, но според мен - сандерото си заслужава най-много.
  • 2 Вести

    33 35 Отговор
    Съжалявам ама тоя опит на Дачия да се набута в тоя клас е абсолютно жалък. Шкодата е два пъти по-добър автомобил от на мамалигите..

    Коментиран от #34

  • 3 Сеньор Балъков

    11 25 Отговор
    Това ако са малки коли аз съм трамвай номер 5

    Коментиран от #16, #35

  • 4 Никога

    40 18 Отговор
    Купих си Дачия за първа чисто нова кола. За съжаление обаче въртя много - за 7г правя 350к км (гаранцията сещате се кога и изтече).. След множество проблеми, дране по сервизите, разпадане на елементарни части, скърцане на интериора, пукат всички врати, едната даже е увиснала вече. Никога повече няма да си купя такава кола. Да си бях държал стария Пасат вместо да го дам на детето, по-малко ядове щях да имам, той още го кара и ми се смее ..

    Коментиран от #7, #17, #19, #24

  • 5 карчи

    34 10 Отговор
    Фиестите имат страхотна пътна настройка и са изключително приятни за шофирна. Надежни са като цяло в механично отношение. Съотношение поведение на пътя, надежност и бюджет бих ги поставил на 1-во място в тази класация. Който е карал фиеста знае за какво говоря, а който не е по-добре да не дрънка празни приказки, а първо да покара ;)

    Коментиран от #25

  • 6 Емил

    7 41 Отговор
    Няма по-глупава "легенда" от тази, че младите шофьори трябва да започнат с въшка! Така НИКОГА няма да свикнат с габаритите на нормална кола и цял живот ще се наказват с мижави автомобилчета!

    Коментиран от #8

  • 7 Дистрибутора

    26 6 Отговор

    До коментар #4 от "Никога":

    Тия да ги разправяш на някой друг, няма как да правиш по 50к на година, аз като дистрибутор повече от 40 не мога да направя.

    Коментиран от #13, #15

  • 8 Приятел,

    20 4 Отговор

    До коментар #6 от "Емил":

    трябва да питаме състезателите от Ве Ер Це как все не успяват да свикнат с габаритите на нормална кола. При някои и мъжкото самочувствие си е до непромяна на габаритите. Компенсират с по-нормални коли явно.

    Коментиран от #11

  • 9 ххх

    33 11 Отговор
    Вземете си един Ярис и не се занимавайте с глупости!
  • 10 Hoqsan

    22 3 Отговор
    Това са супер прилични коли за първа кола! 90-те, въпреки, че вече мина страшно много време от тогава - тийнейджърите искаха първата кола да им е Лада 7-ца или 1600s с четворния фар и оборотомера.
  • 11 Емил

    3 6 Отговор

    До коментар #8 от "Приятел,":

    Говорим за комфорт и сигурност! А за ахмаците, дето се трепят с колите, ще говорят гробарите!

    Коментиран от #18

  • 12 Чувствам се

    28 10 Отговор
    длъжен да направя коментар, понеже аз съм със Сандеро 2016 като на снимката, а баща ми с Фабия 2014 също от статията. Купувани са нови, карани и обслужвани в официален сервиз до момента, гаражни са и вече приближават 100к км. Обаче едната старее като на забързан каданс и лаконично ще отбележа, че двете коли няма как да ги сравнявам. За неразбралите - Дачия никога, никога, никога, ама никога повече.

    Коментиран от #29, #36

  • 13 Търтовски П

    22 1 Отговор

    До коментар #7 от "Дистрибутора":

    Колега, аз правя 25-30 000 на година, а мой роднина с бизнес по морето навърта по 60-70 000, ама на дълъг път, така че нищо чудно.
  • 14 Чудя се

    17 0 Отговор
    Как преценихте, че пробега не надвишава 150к?
  • 15 Никога

    13 1 Отговор

    До коментар #7 от "Дистрибутора":

    Пътувам Варна-Перник най-често, не съм дистрибутор да карам градско
  • 16 дзверо

    9 3 Отговор

    До коментар #3 от "Сеньор Балъков":

    От кога те чакаме на спирката, а ти се размотаваш по форумите тука!!!
  • 17 Учуден

    33 4 Отговор

    До коментар #4 от "Никога":

    По 50К на година с Дачия Санеро!!! Ти мазохист ли си, бе колега?
  • 18 Приятел,

    12 2 Отговор

    До коментар #11 от "Емил":

    ако говорим за комфорт и сигурност би трябвало първо да гледаме в коя държавата пътуваме, защото в БГ още поне 20 години не виждам да има комфортни и сигурни пътища. Колите в този смисъл играят второстепенна роля, даже третостепенна ако сложим и интелекта на по-предна позиция.
  • 19 Дфен

    20 11 Отговор

    До коментар #4 от "Никога":

    За цената си Дачия е направо желязна спрямо яйцето шкода

    Коментиран от #20

  • 20 Никога

    9 11 Отговор

    До коментар #19 от "Дфен":

    Ти това с Д-то ли си го измисли.. Цената на шкодата не е много по-далече от на Дачията, а и е по-здрава от тоя кокошарник дето се натресох с него.

    Коментиран от #21, #23

  • 21 Дфен

    14 5 Отговор

    До коментар #20 от "Никога":

    На дачия първия шарнир на 200 000 ти колко изкара
  • 22 гост

    13 13 Отговор
    Нито една от изброените, Хонда Джаз или Тойота Ярис.
  • 23 Учуден

    15 3 Отговор

    До коментар #20 от "Никога":

    350К за 7 години и негодува. Тя Дачийката си е била кош още в магазина. Не гледаш ли какво купуваш. И защо смяташ, че Шкода ще навърти повече.
  • 24 Хmen

    19 6 Отговор

    До коментар #4 от "Никога":

    Преди 7г., базовата цена на Сандеро беше 11 000лв. Карал си я 350к км. Какво още искаш и очакваш ?

    Коментиран от #28

  • 25 Безскрупулен

    15 3 Отговор

    До коментар #5 от "карчи":

    Карах фиеста човек. Правена в Испания. По същия начин, по който карах и предишните ми 10 коли. за 100 000 км направи разпределителния вал кръгъл. Никога повече фиеста.
  • 26 Лаик

    3 18 Отговор
    Първа опция Тойота Ярис, втора опция Тойота Ярис и в краен, ама краен случай Тойота Ярис. Брутално здрава кола, карана не само в Европа, ами в цял свят. Honda Jazz също не е лоша, но е под Яриса почти във всеки един компонент. На този фон другите са бутафорни изпълнения.
  • 27 Дебиле.бг

    8 4 Отговор
    Всичките са за металекс, обаче с такива коли на "младите шофьори" няма да им остават пари за чалготеки, наркотици, алкохол, цигари и други глупости, всичко ще отива по сервизите.
  • 28 Хахаха

    5 6 Отговор

    До коментар #24 от "Хmen":

    Преди 7г базовата Дачия струваше 13990лв, без възможност да се поръчат следните "есктри": централно заключване, климатик, подглавници на задните седалки, брони в цвета на купето, двигател различен от базовия бензинов - тогава 1.2 75к.с., след фейслифта атмосферен 0.9 със 73к.с. Слабото търсене на постната версия на постния автомобил в България доведе до отпадането му на родния пазар в актуалното поколение. Та се съмнявам човека по-горе знаейки колко навърта на година да си е купил базов дръгел :)
  • 29 Мда

    6 1 Отговор

    До коментар #12 от "Чувствам се":

    През 2020г. се чудих между най-достъпните, Дачия или Шкода. За цената на най-малката Шкода Фабия взех Дачия Дъстър Еко-Г деигател. 26400лева. Ако за тези пари имаше Шкода...Скала, или Фабия Комби печелеше Шкода.

    Коментиран от #31

  • 30 Sandero

    3 4 Отговор
    Друса много по лош път и оставаш без кръст, никога не трябва да се купува хечбек.
  • 31 Хахаха

    6 5 Отговор

    До коментар #29 от "Мда":

    Туко що отворих страницата на Дачия - най-евтиния Дъстер започва от 33120лв. със същия 1.0lpg двигател. Не знам какви шкоди си гледал през 2020, аз 2019 като си купувах кола(, скалата беше туко излязъл нов модел и нямаше отстъпки, затова почваше от 29990 с 95к.с. Една година по-късно вече имаше отстъпки, ама вече си бях купил кола(от друга марка), а фабии комбита имаше налични за по 24-27000 само бензинови от 95 коня пак и със доста добро оборудване. Нека дъстера те радва повече време, защото един колега си поръча такъв, чака го 4 месеца да го произведат и след 2 месеца го продаде, казвайки че вече е приключил с Дачия :)

    Коментиран от #38

  • 32 Бруно Сако

    11 11 Отговор
    Аз пък бих препоръчал на младежта да обърне гръб на новите алуминизирани пластмаси - еднодневки и да си купи втора употреба един батко (по възраст) наречен Мерцедес-бенц, модел 190 или 124. Все още има доста запазени 30 годишни на цени 4-6000лв. Поне да усетят какво е масивен и комфортен автомобил децата, че днешно време всеки нов модел е все повече лагерна количка.

    Коментиран от #33

  • 33 Никога

    12 3 Отговор

    До коментар #32 от "Бруно Сако":

    И какво точно ще е оцеляло на 30г ?
  • 34 До 2

    2 4 Отговор

    До коментар #2 от "Вести":

    Вести,тези които ти слагат минуси са невежи и технически некомпетентни. Смътно в себе си те го осъзнават,но не искат открито да си го признаят. И много-моного не вярват на собствените си писания.
  • 35 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 36 Чувствам се,разбери!

    3 7 Отговор

    До коментар #12 от "Чувствам се":

    Изводът е че за предпочитане е да си купиш германски автомобил или пък японски. А ти вероятно си се заблудил и си се снабдил с френски или италиански. И сега обикаляш по сервизите да хабиш излишно време и пари.
  • 37 Пешо форсажа

    6 8 Отговор
    Всички вие в този форум защо не съобразявате най-добрия вариант? Най-добре е да си купите Жигула!
    За съжаление я няма великата емоция от времето на комунизЪма - да направиш вноска и 10-15 години да чакаш за заветния съветски таралясник. А сега какво е? Веднага можеш да си купиш кола,ако не нова,то някаква на старо. Пълна скука,липсва тръпката и търпеливото очакване!
    Попитайте дъртите и изкуфели комуняги с изветрели мозъци,живеещи в съзнанието си във времето на бай Тошо и те напълно ще се съгласят.

    Коментиран от #40

  • 38 Дфен

    8 3 Отговор

    До коментар #31 от "Хахаха":

    Много дачии таксита си изкарват живота от 15 години и после остават да се движат по пътищата с пробег около 1000000 км но друго е да си драска лапетата докато люпят семки.

    Коментиран от #42

  • 39 матрьошка писател

    3 7 Отговор
    Боклука Дачия му я препоръчвам на автора да си я купи
  • 40 Вноска 500к

    4 0 Отговор

    До коментар #37 от "Пешо форсажа":

    Ако искаш да чакаш с години, поръчай си супер кола, Ферари, Ламборгини, Макларън или нещо подобно.
  • 41 Авторът?

    4 1 Отговор
    И защо автоматикът на КИА не е за препоръчване, любопитно ми е?
  • 42 Иж Юпитер

    3 2 Отговор

    До коментар #38 от "Дфен":

    1000000км с Дачия? Ти сядал ли си на седалка на Дачия? Още на 50000 дунапрена започва да се сплесква и седалката става на корито, това при шофьор 75кг.

    Коментиран от #45

  • 43 ттт

    6 1 Отговор
    Първата кола на дъщеря ми беше корса (по-стар модел). Беше много здрава и приятна за каране кола. Веднъж пред мен пътуваше ярис, пред нея пикап на ВиК. Пикапът спря да пропусне човек на зебра, ярисът го удари с не повече от 10 км/час. Изтекоха му всичките течности.
  • 44 разгледах

    9 1 Отговор
    тойота ярис,която хвалите.То хубаво,но интериорът за мен ѝ е ужасен-въпрос на вкус,но не сядам в такова нещо.Говоря за модела до 2011г.
  • 45 Дфен

    4 0 Отговор

    До коментар #42 от "Иж Юпитер":

    Карам такси пак помисли
  • 46 Иво

    2 0 Отговор
    Само форда става от тези..Иначе японец!!! Преди 6 г. Купих едно ярисче на 100 хил км, купувано ново от тука. Вече е на 11г. И 200 хил км. Няма едно чаркалаче сменяно по окачването!! За двигател една ламбда смених и свещи.Само 100 октана бензин му наливам.Разход среден 6/ 100. Върви прилично 100 коня със 6 скорости. Силно препоръчвам за градска кола...
  • 47 Емил

    1 0 Отговор
    Хонда джаз