ФАКТИ.БГ
  • автомобилът на старо-
  • dacia-
  • надеждност

Вярвате или не, Dacia е най-надеждната и най-евтина кола за поддръжка

Публикувана: 26 Ноември, 2021 10:45
69 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 19869
Вярвате или не, Dacia е най-надеждната и най-евтина кола за поддръжка - 1
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 3.5 от 55 гласа.

Ако сте на тема покупка на автомобил и търсите компактна градска кола, то проучването на What Car? може би ще ви е от полза. То е направено сред 20 000 души и ни показва, кои са най-надеждните такива коли, характеризиращи се и с най-евтината поддръжка.

Странно, но автомобилите, които най-много се развалят, най-скъпи са за обслужване и прекарват най-много време в сервиза са германските бестселъри Volkswagen Polo и Ford Fiesta. На другия полюс е предишното поколение на Dacia Sandero, която оглавява класацията за най-евтината за поддръжка кола.

Предпоследното Sandero е и един от най-евтините градски автомобили у нас и въпреки това се мята от англичаните за една от най-надеждните градски коли на възраст до пет години. Нито една от колите, за които участниците в анкетата разказват, не е претърпяла сериозен ремонт.

Още нещо любопитно е, че две трети от собствениците на Sandero заявяват, че цялостната надеждност е най-доброто нещо в техните автомобили. Ето и 15-те най-надеждни автомобила, характеризиращи се и с най-евтина поддръжка.

Вярвате или не, Dacia е най-надеждната и най-евтина кола за поддръжка

Поставете оценка на статията:
Оценка 3.5 от 55 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
Сър
1 Отговор
Платена тъпа статия, Дачиа са абсолютни барутарници

Коментиран от #2, #19, #30, #40, #50


Оценка:
-110 +69

Неудачиа
2 Отговор

До коментар #1 от "Сър":


Не случайно и казват Неудачиа, защото неволите нямат край..

Оценка:
-80 +42

фен на танас
3 Отговор
От над 20 служебни коли дачия. Само една даде фира нафтовата помпа на към 90 000км и я подмениха гаранционно. Средно на 270 000 почват дюзи но не при всички нищо друго не сме сменяли освен консумативи и блъснати части от водачите. Като изключим, че са шумни в движение при висока скорост и не чак толкова конфортни са супер работни кучета. Няма такава здрава кола и здрав мотор!!!

Коментиран от #10, #68


Оценка:
-15 +131

доц Мангъров
4 Отговор
Не вярваме.

Оценка:
-39 +24

Дфен
5 Отговор
Аанебе страхотни коли за цената са си

Оценка:
-5 +53

Гришо
6 Отговор
Вярваме.Като знаем на Ваг и Пежо счетоводителите как работят,освен Дачия и до някъде Шкода(и те са Ваг ,но вървят малко след ВФ и Ауди и влагат само най-безпроблемните агрегати след като видят след 2-3 години кой как се представя) всичко друго е с цел да им станеш абонат за следващите 5-7 години и да дадеш пари за още една кола само за обслужване ,евентуално съединител и както се надяват всички от марката поне веднъж скоростна кутия.

Оценка:
-4 +32

Гаро манивелата
7 Отговор
Карам Жигули 1974г !!! Точка по въпроса.

Коментиран от #27


Оценка:
-21 +54

Ми не
8 Отговор
Не вярвам, ааа то пък нямало значение

Оценка:
-8 +15

Муньо
9 Отговор
Тоя Хюндай i10 е голям боклук, не знам кое му е надеждното.

Оценка:
-7 +37

ФИЛ
10 Отговор

До коментар #3 от "фен на танас":


А други карал ли си?

Коментиран от #14


Оценка:
-10 +11

ЗА ДА ПОВЕРВАМЕ☝
11 Отговор
ДРАЙВ КРАШ ТЕСТ ПО„ АМ.”..СТРУМА👍🔧

Оценка:
-12 +4

Българин
12 Отговор
Ако се поддържа от български сервизи ще ти одерат кожата

Коментиран от #20


Оценка:
-2 +19

РОМАН
13 Отговор
Кой не е имал, той не знае!

Оценка:
-3 +25

фен на танас
14 Отговор

До коментар #10 от "ФИЛ":


Имал съм собствени -Опел, Мазда, Форд, Киа и Мерцедес. Най безпроблемна ми е била Маздата. Ако сравня Маздата и Дачия единствено шума и една идея комфорта изостава Дачията. Като здравина нямат сравнение Дачията ги бие с много.

Коментиран от #24


Оценка:
-9 +45

Фон Браун
15 Отговор
Не,не вярва ме.

Оценка:
-13 +7

Реалистът
16 Отговор
Продадох моето Сандеро 1,4 бензин на 350 000 км.Вече е на 450 К.Докато го имах съм сменил почти всичко което се сменя като поддръжка,изключително изгодни части и никога не ми е харчела масло нито грам.

Оценка:
-6 +35

Бодак
17 Отговор
Нищо чудно.
Това са страничните прояви при тези, които седят на стари лаври - друг обира новите лаври.
Обществена тайна е, че последните години големите марки имат нещо като отдел Бъг. Целта му е да залагат неизправниости, за след определено време и да върви търговия от частите и заменка на марките ... Автомонтьорите разправят че колоте от 20 век са по здрави. След 2000-2010 година много известни марки сякаш правят еднодневки, айде петилетки... Не се знае дали е картелен сговор и кой е вътре ...
Капитализъм, мутирал във финансизъм, сър ...

Оценка:
-2 +46

някой
18 Отговор
Евтина е,няма спор.Само че ако МРЗ е като в Германия.С 650 лв. МРЗ и 800 средна ,българите само ще си мечтаят за Дачия.

Оценка:
-6 +31

сектант
19 Отговор

До коментар #1 от "Сър":


я пак?

Коментиран от #22


Оценка:
-3 +12

а в немските
20 Отговор

До коментар #12 от "Българин":


сервизи как е, по евтино ли е

Оценка:
-0 +14

ВикиЛексъсВарна
21 Отговор
Абсолютна фейк статия! Има толкова много българи във Великобритания! Да напишат виждали ли са и една Дачия в Лондон - Манчестър - Бристол! Само в някое забутано селце! Масово се карат в тези градове от средностат.британец - Клио 2016 г. Комби - Пежо 208 - Фабия - Октавия 2010 г.

Оценка:
-14 +18

Сър
22 Отговор

До коментар #19 от "сектант":


Дачиа са абсолютни барутарници, какво я пак ? Не можеш ли да четеш ? Или си фен на Дачиа като кон с капаци. Всъщност аналогията е добра, по-добре кон да ти пърди и да ти мирише отколкото Дачиа..

Коментиран от #29, #42


Оценка:
-31 +16

ИВО
23 Отговор
Нека всеки ден да има по една такава статия за усмивки и настроение! Лек ден на всички!

Оценка:
-11 +15

КОЦЕ
24 Отговор

До коментар #14 от "фен на танас":


Не си споделил годините на предишните ти коли 3:1,5:1 ли е в полза на Дачията?

Оценка:
-4 +3

РИЧИ
25 Отговор
Мога да свикна с всичко на Дачията, но с миризмата на пластмаса - никога! Лично мнение!

Оценка:
-7 +19

Тираджия
26 Отговор
А стига глупости ве!

Оценка:
-4 +9

Милен
27 Отговор

До коментар #7 от "Гаро манивелата":


Моята е от 1975 година

Коментиран от #49


Оценка:
-7 +4

Васил
28 Отговор
30 боня за Дачия няма начин

Оценка:
-8 +13

29
Този коментар е премахнат от модератор.
Плантена ама
30 Отговор

До коментар #1 от "Сър":


друг път,то това да не са ти немските платени статии на адак и другите немски институции дето си фалят само немсия щайген,и всичко друго е шкарт. Англичаните поне са обективни,виж техния Воксхол на кое място е.Амн от бълвочи като теб.

Оценка:
-3 +11

Нане
31 Отговор
ша си карам 20 г поло ма дачия нивга

Оценка:
-10 +9

Сектант 2
32 Отговор
Карам Ауди А 8 и ме боли шпека ,за най хубавите Дачии

Коментиран от #33, #43


Оценка:
-15 +10

психо
33 Отговор

До коментар #32 от "Сектант 2":


ако искаш карай две аудита щпека ще ти влезе от зад като влезеш в сервиза

Коментиран от #36, #45


Оценка:
-3 +33

фалш
34 Отговор
Тогава защо всички световни тестове и статистики показват че Дачия са на последно място по надеждност?? Нещо намирисва тази "класация"

Оценка:
-8 +11

Апостолов
35 Отговор
Имаме 10 служебни такива Дачии. Мога да кажа, че по-големи боклуци от тях никога не е имало във фирмата. Постоянни ремонти, лоша сглобка. Лош комфорт. Цени на частите като на всички други коли.

Оценка:
-14 +14

36
Този коментар е премахнат от модератор.
Другия с коня
37 Отговор
Щом няма Волво в класацията - тоя си я е измислил сам...

Оценка:
-3 +1

Каращ Дачия
38 Отговор
Когато получих сандерото чисто ново, нямах предразсъдъци. 4 години и 70000км по-късно се чудя кой вярва на такива писания. Евтиното Рено било най-надежно... Само ще кажа, че от 105 сандерота в нашата фирма няма нито един желаещ да си купи колата като и изтече договора догодина(прецедент до сега), а за следващите коли шефовете се спряха на друга марка.

Коментиран от #46


Оценка:
-6 +8

39
Този коментар е премахнат от модератор.
40
Този коментар е премахнат от модератор.
чичи
41 Отговор
Ауууу , каква класация Умрях от срам. А аз глупакът 10 години карах едно Волво. И още ще го карам , защото съм беден...

Коментиран от #47


Оценка:
-4 +7

42
Този коментар е премахнат от модератор.
Жгмъц
43 Отговор

До коментар #32 от "Сектант 2":


Мноу се кефя на тия изкарват таман три скоростни кутии с едно масло

Оценка:
-0 +6

Софийец
44 Отговор
И няма нито едно Волво... а ужким китайците правят все по-добри коли!

Оценка:
-2 +2

Сникерс
45 Отговор

До коментар #33 от "психо":


То това е ежемесечно

Оценка:
-0 +2

Чук
46 Отговор

До коментар #38 от "Каращ Дачия":


Нека позная всгенщайген да избрали, зер не знаем авто политиката при повечко коли))))

Оценка:
-0 +2

Стига ва
47 Отговор

До коментар #41 от "чичи":


Моля станали набожни и бясно кръстещи се след фактура от сервиза да не ни занимават

Оценка:
-0 +1

DAAA
48 Отговор
Не мерси, да си я кара Сектанта! Сектант лек път с дъстара.

Оценка:
-1 +4

ПичСмосквич
49 Отговор

До коментар #27 от "Милен":


Аз пък имам Москвич осмак с 4-те кръгли фара от 1970г. Като оса е!

Оценка:
-1 +4

Сър
50 Отговор

До коментар #1 от "Сър":


Пъпчив карал ли си нова кола, пък то и Дачия?

Оценка:
-2 +2

Bulava
51 Отговор
Не съм виждал никога здрава френска кола.Може би Дачия ще е изключение за момента.Забелязвам че в класацията бензиновите са доста повечеДизела от едно време си е скъп боклук и такъв ще си умре

Коментиран от #61


Оценка:
-8 +2

стефчо
52 Отговор
чок тарикати са тук всички и олигарси във форума.Всички карат нови и скъпи коли ....хехехее емях бегай бе

Оценка:
-1 +9

Йдкие
53 Отговор
Откриха топлата вода. Немските класации са пълна гьобелсова пропаганда.

Оценка:
-0 +1

Bob Viking
54 Отговор
Когато избягах от България през 1986,питах дилър на Тойота/Мазда в Стокхолм коя е най добрата кола,човека ми отговори-Японската...Казах му защо смята така,и ми отговори-защото моето момче това е най скучната кола,караш караш и нищо не се случва!!!

Оценка:
-3 +5

PlimP
55 Отговор
нормално, то няма кво да й се счупи

Коментиран от #58


Оценка:
-0 +0

Коко
56 Отговор
Топ 15 кенефи

Оценка:
-1 +1

Петков
57 Отговор
Карам служебна Dacia Sandero от 2015 година. В момента е на 180000 км. Само консумативи и едни биалетки сменени на 100000 км по 4 лева всяка. Който не е карал такава кола е по добре да замълчи.

Коментиран от #59


Оценка:
-1 +4

ганьо лаик
58 Отговор

До коментар #55 от "PlimP":


Прав си. Под желязото няма двигател, скоростна кутия, електроника, а има един хамстер който върти пластмасово колело.

Коментиран от #64


Оценка:
-0 +1

59
Този коментар е премахнат от модератор.
60
Този коментар е премахнат от модератор.
шофйор
61 Отговор

До коментар #51 от "Bulava":


1,5 DCI е изключение почти като 2,7 TDI на терано

Оценка:
-0 +1

Петков
62 Отговор

До коментар #59 от "име":


Колата е служебна, ама ти и такава не можеш да си позволиш.

Оценка:
-0 +1

63
Този коментар е премахнат от модератор.
PlimP
64 Отговор

До коментар #58 от "ганьо лаик":


:D:D:D, ква електроника те гони, скростната кутия е от преди 35г., климатроник май имат вече(волво-то което карам е 96-а и е с двузонов), скапаната навигация не я брой за електроника, двигателите не са нищо кой знае кво(просто и надеждно), безключово отключване и автоматично вдигане/сваляне на стъкла и люк(изобщо люк предлагат ли към оборудването) ги има вече повече от 30г., а в дачията подобни неща няма все още, да не говорим за ел. седалки и подобни, системите за безопасност са на минимално ниво с минимално качество, то за това и колата е ефтина, и е пълно дърво, седалките са неудобни, кара се скапано, динамика има до 100км/ч., икономията на гориво не е нищо особено, най-големият + е заводската газ и ефтините части по механиката

Коментиран от #66, #67


Оценка:
-1 +0

За лапнишараните
65 Отговор
Хич не ми пука че нещо се разваля,карам Мондео и като се развали си го оправям в сервиз.

Оценка:
-0 +0

Сори пич
66 Отговор

До коментар #64 от "PlimP":


В Дачията има електроника и то не малко. Не си много наясно с автомобилите

Оценка:
-0 +0

PlimPук
67 Отговор

До коментар #64 от "PlimP":


Прав си.

Щом смяташ че липсата на ел.стъкла и ел.седалки означава липса на електроника значи е така.

Рaзбирa ce ние нямa кaк дa знaeм тeзи нeщa, зaщoтo нe вcички имaмe възможност дa притeжaвaмe вoлвo oт 1996 гoдинa.

А това, че цeлия рaбoтeн прoцec при Дачиите ce упрaвлявa кoмпютърнo - сиcтeмитe зa впръcквaнe нa гoривo, дeтoнaция, изгaрянe, както и над 140 Пoтeнциoмeтъра, Рeгулaтoри и Рeзиcтoри плюс 58 дaтчикa пoдaвaщи инфoрмaция към кoмпютърa в Сандерото, (при Дъcтър ca пoвeчe) значи не се нарича електроника.

Оценка:
-0 +3

Возил
68 Отговор

До коментар #3 от "фен на танас":


Съм се веднъж с Дачия Сандеро. На градското каране съвсем нормално си вози. На магистралата на 130 наистина е малко по-шумна от Голф 4. Но като се има предвид колко струва едно качествено допълнително обезумяване, покупката на Дачия си остава много изгодна.

Оценка:
-0 +0

Тото
69 Отговор
Бравоооо... Радославчо изкарай и ладата най-надеждна. Ти обичаш да пишеш за руските автомобили с апломб.

Оценка:
-0 +0

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg ще бъдат премахнати.


АПИ: актуална пътна обстановка
Ловци на бисери
ТОП 5