Last news in Fakti

27 Януари, 2022 15:44 2 127 26

Без нови „тѐсли“ през тази година

  • tesla-
  • cybertruck-
  • мъск-
  • нов модел

Cybertruck официално ще бъде представен през 2023 година

Без нови „тѐсли“ през тази година - 1

Феновете на Tesla ще трябва да се задоволят с модели от изминалите години, след като Мъск разкри, че американската компания няма да представя нови коли през 2022 година. Той направи това изявление по време на снощната пресконференция на която бяха обсъдени резултатите от финансовата дейност на Tesla за изминалата 2021 година.

Без нови „тѐсли“ през тази година

Там стана ясно още, че пикапът Cybertruck официално няма да влезе в производство и тази година и най-вероятно ще бъде доставен при първите щастливи собственици през 2023 година. Това е поредното забавяне за модела, който бе представен през 2019 година, макар съвсем скоро да го видяхме в готова за серийно производство форма.

Без нови „тѐсли“ през тази година

Мъск добави още, че не вижда смисъл в представянето на нови модели през тази година, тъй като в момента главната цел е увеличаването на производството на настоящите модели. Това, както и кризата с части в световен мащаб е една от причните, поради които Cybertruck ще се забави.


Поставете оценка:
Оценка 3.2 от 6 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Хич

    13 2 Отговор
    Ми не е мъка !!!
  • 2 Да де

    10 8 Отговор
    Но той като каза това, каза и приходите от 17 милиарда на Тесла за миналата година! Но вие това го забравихте да го споменете!

    Коментиран от #6, #17

  • 3 Браво

    7 4 Отговор
    Приходите на VW Group и Toyota са по 250 милярда .... :D

    Коментиран от #8

  • 4 Хайл

    7 4 Отговор
    Ганеф много ги забавят тия тесли пикапи и камиони...нещо май боклуци излезнаха дето ти казвахме...ти-не,тесла та тесла...измамника взе парите и духайдуду

    Коментиран от #16

  • 5 .....*

    2 0 Отговор
    Милиарда
  • 6 И друго "забравиха"

    7 7 Отговор

    До коментар #2 от "Да де":

    "Без да искат" са изпуснали да споменат, че само от Тесла модел У планират да продадат поне 800 хиляди броя, а в най-добрия случай още тази година да стане най-продаваният автомобил в света, особено ако от Toyota продължат да имат проблеми с чиповете.

    Също така забравиха да споменат, че Тесла е инвестирала над 6 милиарда в нови заводи и въпреки това за миналата година има пет милиарда чиста печалба и над 30% марж на печалбата при производството на автомобили, което е сред най-високите в индустрията, а почти всички останали подават електромобилите си на загуба.

    И най-важното, дори ако се махнат доходите от въглеродни квоти, процента пада на 29%.

    Коментиран от #7, #9, #14

  • 7 Е нищо

    7 2 Отговор

    До коментар #6 от "И друго "забравиха"":

    Важното, че написаха, че няма да пускат други модели! 😂
  • 8 Ти да видиш!

    12 1 Отговор

    До коментар #3 от "Браво":

    Тези милиарди за нищо ги нямаш! Ако приемем, че я няма кризата и Toyota и Volkswagen са продали по 10 милиона автомобила годишно, за да имат 250 милиарда приходи за тримесечието, трябва средната цена на продаден автомобил да е 100 хиляди. Не мислиш ли че си по преувеличил "малко"

    Коментиран от #10

  • 9 🇧🇬БАЙ Х@Й‼

    7 2 Отговор

    До коментар #6 от "И друго "забравиха"":

    Мъск да се моли Пепси да забрави да го съди за пропуснати ползи❗ Че гледам май пета година вместо на ток разкарват още с петролните камиони ‼️

    Коментиран от #11

  • 10 Хайл

    6 4 Отговор

    До коментар #8 от "Ти да видиш!":

    Не малко,а МНОГО ПРЕУВЕЛИЧАВА ТЕСЛАРЕВ,вечно някакви измислени цифри без да знае дали изобщо са такива...тесла ВЕЧНО С ПЕЧАЛБА ОТ МИЛИАРДИ,ДРУГИТЕ ПОЧТИ ФАЛИРАТ
  • 11 Хайл

    7 3 Отговор

    До коментар #9 от "🇧🇬БАЙ Х@Й‼":

    Тоя "камион" ще е остарял докато го "произведат"
  • 12 Taka si e

    3 4 Отговор
    Май няма достатъчно титан и технология за масово производство. А китайците пуснаха ауто с твърдотелна батерия. Според мен цалото финансиране на Мъск 0т САЩ, е за да не ги изпреварят Китай. Тесла са направили много добра инфраструктура, доста добър електромобил, но батерията е остаряла технология и малко като на детска играчка.Трябжа им нова батерия, което значи влагане на пари в наука.

    Коментиран от #13

  • 13 Доста си заблуден

    3 4 Отговор

    До коментар #12 от "Taka si e":

    Правителството на САЩ е против тестове и вече трета година не им дава и цент субсидия, но за сметка на това дават по 7500 долара на всеки електромобил продаден от конкуренцията.

    Не са дали и цент за зарядните станции на Тесла, но за сметка на това позволиха на Volkswagen вместо да плаща милиардите глоби заради дизелгейт, с тези милиарди да направи зарядни станции за електромобили от които да печели.

    Освен това в електромобилите поне не знам да има нужда от титан.

    А новите батерии със сух електрод 4680 на Тесла вече са в производство, за разлика от твърдотелите батерии, който до 2025 година я накарат да работят като прототип, я не, да не говорим за започване на серийното производство.

    Какво повече очакваш от 3 милиона километра живот на батерията и зареждане за 15 минути от 10 до 80% на цена под 100 долара за киловатчас?

    Твърдите батерии през 2012 година обещаваха много по-малко и няма да могат да го достигнат дори през 2025 година. Ако имаха някакъв потенциал, Тесла до сега вече да ги произвежда, защото купува всяко едно работещо решение, както направи с компанията за суперкондензатори максуел и няколко компании за производство за оборудване на батерии.

    Да не говорим, че купува батерии от всички производители.
  • 14 Turbo

    6 4 Отговор

    До коментар #6 от "И друго "забравиха"":

    И друго забравиха.Анциите на Тесла продължават да падат.Пазарната капитализация с която се гордееше теслю се срина.Ракета на Мъск ще се блъсне в Луната.Акциите се занулиха,който е купил да си ги сложи в рамка.

    Коментиран от #15

  • 15 Дай Боже всекиму

    5 1 Отговор

    До коментар #14 от "Turbo":

    Ей на това му се казва зануляване. Тесла фалира, Илон Мъск стана по-беден от тебе! И като се събудиш да не забравиш да провериш занулената пазарна капитализация. Към момента е
    Пазар. кап. 871,02 млрд ,но разбира се Това е дребна сума в сравнение с банковата ти сметка.

    И като стана въпрос за банкови сметки, според данните от вчера Tesla има в банковата си сметка 17 милиарда свободни пари и само 1,4 милиарда дългове. Тоест на практика няма дългове.

    За сметка на това, Volkswagen има над 200 милиарда дългове при пазарна капитализация 143 милиарда.

    Кой ли е затънал финансово и прави нови дългове за да може да раздава всяка година дивиденти на инвеститорите?
  • 16 Кръстник

    2 4 Отговор

    До коментар #4 от "Хайл":

    Ми то и името им такова теслА!
  • 17 TSLA®

    4 2 Отговор

    До коментар #2 от "Да де":

    Недей да разваляш деня на БГ злобъра. Една благинка има днеска и това е да изплюе малко отрова. И ти и това искаш да му вземеш.. И какво му остана? Ако вземат да му махнат и бутона за минуси и вече сам ще се пофичи. А колите идват, новините идват, зарядните идват, ВЕИ мощностите идват - а с всичко това и УЖАСНО МНОГО МАНГИЗИ! Обаче ще ги вземем ние, тарикатите, понеже тарикат мъж не мрънка, а действа. Точно като Мъск - лицето с най-много кинти на Земята, по официални данни.

    Коментиран от #18

  • 18 Plameni

    1 1 Отговор

    До коментар #17 от "TSLA®":

    И накрая безличния гост продължава да си кара колелото, а аз мерцедесите

    Коментиран от #19

  • 19 Сетих се за онзи виц

    2 1 Отговор

    До коментар #18 от "Plameni":

    На масата се води спор дали Париж или Лондон е по-добър град за живеене и питат Вуте какво мисли по въпроса, а той отговоря Бойчиновци, защото там живее.

    Поне веднъж можеш ли да бъдеш обективна, когато се говори за нещо и да признаеш предимствата на нещо, което не притежаваш или винаги си на принципа "нашо лошо нема" и всичко различно от твоето да е по-лошо?

    А дано, ама надали. Чак се чудя как спориш за спортове, Космос и други неща, които няма как да притежаваш.

    И един бонус въпрос. Bugatti и rolls-royce и те ли са скапани автомобили? По-скапани от твоя Mercedes?
  • 20 някой

    3 2 Отговор
    Дори Мъск не защитатава така пламенно тези боклуци , както нашите пишман електричари , не мога да ви разбера .

    Коментиран от #21

  • 21 Ами разбира се!

    2 3 Отговор

    До коментар #20 от "някой":

    Той да не е като останалите компании, които се назначават няколко пиар отдела, рекламни компании и цяла плеяда адвокати, да им се грижат за имиджа?

    Тесла е единствената автомобилна компания, която не е плащала за рекламни кампании и дори разпусна пиар отдела си и няма дори човекът за връзка с пресата.

    Илон Мъск е направил или поне се опитва да направи най-добрия продукт, който сам говори за себе си и оставя всичко на общественото мнение. Така всяка лъжа сътворена от конкурентен пиар отдел или друг недоброжелател, веднага бива разконспирирана дори от случайни хора.

    Както виждаш в ютуб има както положителни така и отрицателни ревюта направени от едни и същи хора. На практика доволните клиенти привличат следващи клиенти, като новите клиенти са запознати с недостатъците предварително, но си купуват Тесла заради предимствата.

    Тези които не могат да преглътнат недостатъците, си купуват автомобил на друга марка, за която недостатъците се крият, но много се набляга на лукса и равномерните фуги на вратата и лайсните.

    Коментиран от #22

  • 22 някой

    2 2 Отговор

    До коментар #21 от "Ами разбира се!":

    Просто не разбирам религиозния фанатизъм с който така пламенно възхвалявате един автомобил с доста недостатъци , сякаш сте на % от всяка продажба ,да не говорим че има доста зелен тероризъм в начина по който се налагат тези изобщо не толкова екологични технологии

    Коментиран от #23, #25

  • 23 Я посочи

    1 1 Отговор

    До коментар #22 от "някой":

    Къде съм отричал за недостатъците на Тесла?

    Коментиран от #24

  • 24 някой

    3 1 Отговор

    До коментар #23 от "Я посочи":

    Под всяка статия за Тесла ,а понякога изобщо извън темата , има по няколко Кръстоносеца водещи "свещенната " война за светата Тесла ,което е зверски нелепо . Ама те са цифри , проценти , акции , заводи , чудеса ...Сам Мъск не знае толкова за фирмата си колкото те ...не визирам конкретно теб , обаче съгласи се , смешно е ..Да не споменавам че съм абсолютно убеден , единствения път когато за докосвали Тесла е за да забият пирон .
  • 25 Къпан пор

    3 1 Отговор

    До коментар #22 от "някой":

    Тези електричари, които възхваляват Тесла, за това им се плаща.Това им е работата да рекламират Тесла.Доста мизерен начин да си изкарваш прехраната,платен трол.

    Коментиран от #26

  • 26 Напротив

    1 2 Отговор

    До коментар #25 от "Къпан пор":

    Няма как да споменаваш реални цифри и факти и да си трол. Всъщност пиша ги съвсем доброволно срещу платени тролове, които се опитват да изкривят фактите и реалността за да докажат това, за което им се плаща.

    Не забравяй че Toyota съвсем официално плаща за фалшиви новини обосновани на фалшиви изследвания, които също е платила и Акио Тойода също лъже най-безцеремонно срещу реалността, а вие им се хващате на лъжите. Не мислиш ли, че някой трябва да ви каже истината в очите? Само не виждам защо трябва да отричате реалността?

    Кое от написаното за Тесла не е вярно и защо трябва когато умишлено или от заблуда кажете някоя откровена лъжа, аз да си мълча?

    Нима самият аз не съм се подигравал на Илон Мъск, когато спомене някой срок? Всички знаем, че няма да го спази, точно както знаем че Тесла не блести с качество на сглобката и боядисването, а понякога от бързане забравят да сглобят нещо както трябва и то литва в движение. И Тесла се пали, въпреки че го прави по-рядко от другите автомобили и от автомобилите с ДВГ. Пробегът им пада доста в студено време. Имат си и други кусури и никога не съм ги защитавал. Ама и не мога да кажа на черното бяло като вас, защото освен кусури Тесла има и много положителни качества. Както фирмата така и автомобилите.