С изискана церемония и в тесен кръг от представители на специализираните автомобилни медии у нас, официалният дилър на Porsche се похвали с един уникален автомобил. Става дума за модела 911 GT3 Touring, решен в ексклузивния цвят superior red metallic. Автомобилът, който беше показан в софийския шоурум на марката вече е продаден, като цената му е... 535 000 лева.
Родните дилъри заявиха, че и седмото издание на мощния GT автомобил (510 к.с.) вече може да бъде поръчано с пакет оборудване, който беше изключително популярен и при неговия предшественик. Основната разлика на въпросното Porsche с пакет Touring е липсата на огромното антикрило в задната част на автомобила.
Този истински 911 GT3 с маса от едва 1418 кг се предоставя с 6-степенна GT спортна скоростна кутия като стандартно оборудване, но по време на представянето стана ясно, че за първи път пакетът Touring може да бъде комбиниран и със 7-степенна трансмисия с двоен съединител PDK без допълнително заплащане.
Липсата на огромното антикрило при стандартното 911 GT3 намалява притискателната сила, но не така, че колата да стане неуправляема. Необходимата притискаща сила при високи скорости и още по-деликатната елегантност са осигурени от автоматично изтеглящият се заден спойлер. Сребристи ленти от силно полиран анодизиран алуминий на страничните стъкла са още една отличителна характеристика, която подчертава дискретния външен вид на новия модел.
Интериорът, който виждате на снимките с издължени елементи от кожа в черен цвят е особено елегантен и се предлага ексклузивно за GT3 с пакет Touring. Предната част на таблото и горните секции от панелите на вратите имат специална релефна повърхност. Като цяло 911 GT3 с пакет Touring предлага и интериорната атмосфера на класически спортен автомобил.
Иначе зад задната ос е монтиран уникалният четирилитрови шестцилиндров боксерен двигател с мощност 375 kW (510 к.с.). моторът е заимстван директно от задвижващия агрегат на 911 GT3 R, изпробван и тестван в състезания по издръжливост. Автомобилът 911 GT3 Touring тежи 1418 кг с механична трансмисия и 1435 кг с трансмисия с двоен съединител (PDK) на Porsche.
Porsche предлага 911 GT3 с начална цена от 332 968 лева с ДДС и специфично за страната оборудване. Пакетът Touring вече също може да бъде поръчан като опция без допълнително заплащане. Опциите, които в случая са над 170 на брой са тези, които значително могат да увеличат цената на уникалното Porsche. Конкретно при това от снимките - с малко над 200 000 лева.
Ако имате късмета да се окажете в позицията да можете да си поръчате такъв автомобил, предвид родните условия, можем да ви предложим някои съвети за спецификации. На първо място добавете системата за повдигане на носа, защото 992 GT3 Touring е малко нисък.
Основни спецификации на Porsche 911 GT3 Touring (992)
Двигател: 3 996 куб. см, атмосферен, опозитен
Трансмисия: шестстепенна ръчна, задно задвижване
Мощност (к.с.): 510 при 8 400 об/мин
Ускорение от 0 до 100 км/ч: 3.9 сек.
Макс- скорост: 320 км/ч
Тегло: 1 418 кг (DIN)
CO2 емисии: 292 г/км
Базова цена: 332 968 лева с ДДС
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 СУПЕР Е
СУПЕР Е!
Коментиран от #4
10:00 18.02.2022
2 Име
10:00 18.02.2022
3 123
Коментиран от #27, #37
10:00 18.02.2022
4 Абе
До коментар #1 от "СУПЕР Е":
кое му е супер?!Коментиран от #7
10:03 18.02.2022
5 НАТО ВЕЦ
Коментиран от #34
10:04 18.02.2022
6 сектант
Коментиран от #11, #35
10:04 18.02.2022
7 Макрон
До коментар #4 от "Абе":
Визията, интериора, двигателя, динамичните характеристики, цената, производителя, качеството.10:05 18.02.2022
8 гост
Коментиран от #12
10:07 18.02.2022
9 глиндера
Коментиран от #13, #14
10:11 18.02.2022
10 Кларксън
Коментиран от #31, #40
10:13 18.02.2022
11 КОЕ
До коментар #6 от "сектант":
ЗАПЛАТАТА ЛИ☝10:18 18.02.2022
12 Опел Корса ХЕ
До коментар #8 от "гост":
За съжаление е така, 5.00 сек правя с Опел Корса с C20XE , днешните автомати са много по-брутални пък и по-приятни10:19 18.02.2022
13 Този коментар е премахнат от модератор.
14 333
До коментар #9 от "глиндера":
Тая кола е направена за кеф, не за няколко милимунди по-бързо превключване. Porsche имат и значително по-бързи автомобили, със светкавично превключващи автоматични трансмисии. GT2RS е почти 40% по-мощно и автоматично. Но някои могат да си позволят да платят половин милион за по-бавна кола. Защото така им харесва. Не ги интересува, че автоматика превключва за под 70мс, а дори състезателите, които карат ръчни превключват за към 500. Това е без значение, въпреки, че разликата е 6, 7 пъти. Ако не си на състезание, това няма никакво значение. Когато преди години извадиха всички нови модели с перфектната автоматична PDK, много хора пожелаха да има ръчна опция, и върнаха ръчките. Клиентите им си искат ръчна трансмисия, и им я осигуриха.Коментиран от #26
10:46 18.02.2022
15 дзверо
10:58 18.02.2022
16 Този коментар е премахнат от модератор.
17 Този коментар е премахнат от модератор.
18 Този коментар е премахнат от модератор.
19 ///
12:04 18.02.2022
20 Абе не е арно баш
14:00 18.02.2022
21 Работник на минимална заплата
20:39 18.02.2022
22 Дядо ви Курти от село Пиперково
00:47 19.02.2022
23 Евала
Страхотен изтребител?!
Коментиран от #32
01:14 19.02.2022
24 Зайко Байко многознайко
06:19 19.02.2022
25 Горанов
07:00 19.02.2022
26 Баварец
До коментар #14 от "333":
Прав си, кеф цена няма! Това е смисълът на тази кола, но наистина за тези пари, би могло да се купи много по-кола от VAG. Тези са царе на измамите - Бентли е със заимствани хиляди части от Файтон, това Порше го има в разновидности на Ауди, от него наливат в Ламборгини, а скоро ще го има и в Шкода РС. Е, защо ми е Шкода за камион с пари? Ферари, такива тъпотии не правят! В по-високите класове примерно Кьонигсег пък съвсем. Ще кажете Кьонигсег е друга лига и ще сте прави, но Ферари е точно в тази. Та, за тези кинти, бих взел Ферари или дори Мерцедес08:51 19.02.2022
27 Гочето
До коментар #3 от "123":
Казала лисицата като не можела да стигне гроздето.22:43 19.02.2022
28 Пожарогасител
10:43 20.02.2022
29 Борислав Борисов Петров
Коментиран от #30
20:26 20.02.2022
30 Мнение
До коментар #29 от "Борислав Борисов Петров":
Ще си скапеш здравето за едната щайга на 4 колела, не го разбирам.....13:53 21.02.2022
31 Панчо
До коментар #10 от "Кларксън":
Взимам го, нищо, че не е Бог знае какво!Имам предвид, ще благодаря за подаръка!
12:43 22.02.2022
32 Коко
До коментар #23 от "Евала":
Е такива изтребители трябваше да купим!Незнам колко за 2млр., ама едно за теб, едно за мен, като по-прости!
12:47 22.02.2022
33 Бусман
12:51 22.02.2022
34 Шогун
До коментар #5 от "НАТО ВЕЦ":
Аз като бизнесмен ще ти кажа, че баш ми брига дали мойте ше зимат заплати!Ако не им стига за леб, да ручат пасти!
12:55 22.02.2022
35 Панчо
До коментар #6 от "сектант":
... хубаво на душата!13:00 22.02.2022
36 Leo
Коментиран от #41
18:59 25.04.2022
37 Възмутен
До коментар #3 от "123":
Боклукът се чудя дали не си ти.Поршето е много добър модел, но разбира се малко са хората, разполагащи със законово придобити пари, които мога да си го купят.
11:20 08.07.2022
38 Соц реалист
12:09 23.08.2022
39 Спиро
22:24 25.08.2022
40 Vag фен
До коментар #10 от "Кларксън":
Не можеш да сравняваш Ферари с това тук.Италианците са дизайнери, но ако искаш да знаеш кола как се прави, трябва да питаш германец
22:27 25.08.2022
41 Никси
До коментар #36 от "Leo":
БАШ , ВЗЕМА МИ ДУМИТЕ !!!👍👍👍👍👍👍.19:55 08.09.2022