1 77211

Porsche вади най-издръжливата си "резачка"

  • porsche-
  • 963-
  • състезания за издръжливост
Porsche вади най-издръжливата си "резачка" - 1

Официалният състезателен дебют на Porsche 963 е планиран да се състои през януари 2023 г. в 24-те часа на Дейтона в САЩ. Междувременно FIA WEC отвори врати за тестване като част от предстоящия световен шампионат тази година. Porsche Penske Motorsport цели да направи генерална репетиция извън състезанията във финалния рунд на сезона в Бахрейн този ноември. В началната развойна фаза Фредерик Маковецки изиграва ключова роля: По време на излизането от завода във Вайсах през януари французинът шофира първите метри в Porsche 963 и също така прави първите обиколки в симулатора.

Porsche Penske Motorsport подготвя общо четири автомобила 963 за най-важните състезания за спортни автомобили в света в своите бази в Мурсвил (Северна Каролина) и Манхайм (Германия). Съоръжението на WEC в провинция Баден-Вюртемберг в Германия е бивш Porsche Център на Penske Automotive, построен съгласно най-съвременните стандарти. Обменът на данни между трите високотехнологични центъра на Porsche Penske Motorsport се осъществява почти в реално време. Отборът за WEC ще се премести в помещенията в Манхайм тази есен.

Porsche вади най-издръжливата си "резачка"

В съответствие с разпоредбите за LMDh, Porsche 963 се базира на шаси от категория LMP2. Това новосъздадено автомобилно шаси се доставя от канадската високотехнологична компания Multimatic. Bosch, Williams Advanced Engineering и Xtrac осигуряват стандартните хибридни компоненти. В сърцето на силовия агрегат е 4,6-литров двигател V8 Biturbo. Двигателят е базиран на високопроизводителните хибридни спортни автомобили Spyder 918. Тяхното ДНК се предава в състезателния автомобил RS Spyder, с който Porsche и отборът Penske са постигнали много победи между 2005 и 2008 г.

Porsche вади най-издръжливата си "резачка"

Дизайнът на новото Porsche 963 произлиза от победоносните класики 956 и 962 от 80-те години на миналия век. Непрекъсната светлинна лента в задната част отразява отличителната черта на най-новото поколение 992 на 911. Дизайнът на автомобила в бяло-червено-черно е реверанс към успешните състезателни автомобили на Porsche. И друга традиция продължава да живее: Новото Porsche 963 ще бъде налично за клиентите от първата година на състезания. Първите клиентски отбори на Porsche вече ще комуникират програмата си в следващите няколко дни.

Porsche вади най-издръжливата си "резачка"

За предвидената кампания в Световния шампионат по издръжливост на FIA и IMSA WeatherTech SportsCar Championship – двете състезателни серии на най-дълги разстояния в света, включително класиките 24-те часа на Льо Ман, 24-те часа на Дейтона и 12-те часа на Себринг – Porsche Penske Motorsport обединява сили със сериозни и доказани партньори. Производителят на гуми Michelin продължава своя тесен съюз, както и ExxonMobil с марката Mobil1.

Porsche вади най-издръжливата си "резачка"

В допълнение към софтуерните специалисти Ansys, които поддържат глобалния отбор с авангардни решения за симулация като официален технологичен партньор, Penske Corporation, която ще изтъкне редица дъщерни дружества и марки, също е на борда като официален партньор. Multimatic се присъединява към проекта като технологичен партньор със своя опит в разработването и инженерните решения.

Създателят на луксозни часовници TAG Heuer също се присъединява към глобалния екип като официален партньор за отчитане на времето на отбора Porsche Penske Motorsport. Модната марка Hugo Boss като партньор за облекло и екипи на отбора, както и компанията за спортен начин на живот Puma като технически партньор за огнеоустойчиво състезателно облекло допълват портфолиото с партньорства на най-високо ниво на Porsche Penske Motorsport.


Поставете оценка:
Оценка 2.5 от 8 гласа.

Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Радо ПроЗтия

    12 2 Отговор
    Каква резачка вадели, за дърва ли, за метал, обясни ми какво реже Радославе?

    Коментиран от #6, #11

  • 2 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 3 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 4 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 5 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 6 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 7 Нещо се е объркал Радко

    10 1 Отговор
    Резачки се произвеждат от BOSCH, а не от PORSCHe.....
  • 8 Батко и Братко

    5 1 Отговор
    И този Р.Славчев ли е от връзкарите в агенцията ви, жалка работа
  • 9 Магдалена

    8 1 Отговор
    Дайте му хонорара за статията на Славчо, само да поясни за кола ли става въпрос или за моторна резачка
  • 10 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 11 Не е само той

    0 0 Отговор

    До коментар #1 от "Радо ПроЗтия":

    И Галинчо е същия списвател