11 Май, 2013 09:15 9 693 104

BMW M с трицилиндров мотор

  • bmw-
  • m

 

Запознатите с темата за спортното подразделение на BMW знаят, че баварците са доволно консервативни и дори когато пуснаха спортните кросоувъри X5 M и X6 M направиха "състезателен" режим, при който въртящият момент се предава само на задните колела. Хората от М-подразделението все още не се отказват от механичните скоростни кутии, но както се вижда и там консерватизма постепенно отстъпва място на иновациите, които заливат цялата автомобилна промишленост.
 
Най-яркият пример за това е изказването на шефа на BMW M Фридрих Нитшке, който в едно свое изказване пред изданието Car & Driver заяви, че появата на трицилиндров мотор в М-версиите на BMW е напълно очаквано явление. Според думите на Нитшке, съвременните технологии позволяват от литър работен обем да бъдат изкарани 200 конски сили, като това съвсем не е предела. Според М-шефа трицилиндров двигател с обем 1.5 литра спокойно може да се сдобие с мощност над 310 коня.
 
Освен това звукът на подобен агрегат може да се настрои така, че да не се различава от този на традиционния шестак. Нитшке акцентира на тенденцията култовите двигатели от сорта на V8 4.0 (монтиращ се на BMW M3) или пък V10 5.0 (BMW M5/M6 предишното поколение) постепенно отстъпват място на далеч по-рационални разработки, базиращи се на обикновените агрегати, но форсирани значително повече.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 триста итридесети

    0 1 Отговор
    те от бмв най-добре знаят как се вадят коне от литър, явно има смисъл колата да е с 1 секунда по-бавна до сто и да гори 30 лв по-малко на 100, пък ако плащаш какъвто двигател поискаш тактв щи направят
  • 2 skier

    1 1 Отговор
    Не съм съгласен с този даунсайзинг. Кой каквото ще да ми говори усещането от V8 или V10 е несравнимо.
  • 3 Easy ryder

    0 0 Отговор
    Ще се сетят баварските умници че можело да се вади и по голяма мощност от литър обем.
    По принцип това не е проблем но надеждността която и без това им куца съвсем ще се влоши при "доунсайзинг".
    Ще поживеем ще видим какви ще ги сътворят и колко сервизни кампанни ще има за новите им двигатели.
  • 4 триста итридесети

    0 1 Отговор
    проблема не е да извадиш многото мощност от литър обем, а да я извадиш на по-тънка цена, в което от бмв винаги от 1998а насам са изнасяли уроци, ма това за да го разбереш трябва да покараш известно време и едното и другото, в потвърждение: пазара най-добре си показва колко е хубава всяка една стока

    Коментиран от #5

  • 5 Easy ryder

    1 0 Отговор

    До коментар #4 от "триста итридесети":

    Е според пазара Опел Фолксваген и Тойота са най добрите коли защото се продават най много и най евтино ти излиза мощност цена.
    Ама за да го разбереш това не трябва да си зомбиран баварски фен който освен БМВ друго не е знае.

    Коментиран от #8

  • 6 Пламен Димитров

    1 0 Отговор
    Ммм не разбирам много от автомобили ама предпочитам американския гъргорещ V - осмак.
  • 7 маляка

    0 0 Отговор
  • 8 триста итридесети

    0 1 Отговор

    До коментар #5 от "Easy ryder":

    както винаги не разбираш: 3.0 литра 231 коня при цена (разход) 6,9 литра при 1450 кг собствена маса и на задно, всеки японец може да завижда на тая цифра, а колата е от 2000 година

    Коментиран от #9, #68

  • 9 Easy ryder

    1 0 Отговор

    До коментар #8 от "триста итридесети":

    6,9 като караш с 90 по спускане Много коли го могат това.

    Колко коня от тези 230 ползваш при 90 км/ч? И кой японец си карал за да твърдиш че гори повече при същите условия?
    Давай кажи кой е и колко повече гори.

    Коментиран от #11

  • 10 триста итридесети

    0 1 Отговор
    до редакцията:
    много малко статии има за бмв, би трябвало да са още повече, съобразно продажбите
  • 11 триста итридесети

    0 1 Отговор

    До коментар #9 от "Easy ryder":

    всеки един гори повече, дори не е необходимо да е със същата мощност, само на същите килограми

    Коментиран от #14, #15, #16

  • 12 Борис Георгиев

    1 0 Отговор
    Ох как ще се смея ако вкарат 3 цилиндров мотор на някой модел.Не ви ли е ясно че БМВ и Мерцедес са повели война срещу потребителя.Опитват се с маймуни трици да ловят.......Ония от финансовия отдел се чудят само как да намалят себестойноста на автомобила за да имат по голяма печалба.Не се ли наядохте ве търтеи?? Направихте МОНОПОЛ на Германските марки в Европа и зомбирахте хората да ви купуват кошниците.Нека всеки от нас да влезе в който и да е сайт за Американски автомобили и да сравни ЦЕНА – ЕКСТРИ – ДИЗАЙН – ГАРАНЦИЯ ПО ГОДИНИ И КИЛОМЕТРИ. На автосалона в Детройт гледах новите модели на БМВ, Мерцедес,Ауди,VW – еми какво да ви кажа...........СКУКА. Единствено Е класата на Мерцедес беше малко по хубава.Новото БМВ 335i беше ебати кенефа. Все едно гледам модел отпреди 2 години. За сметка на това Инфинити Q50 например уби коня с правата лопата........И последно искам да попитам знаещите – защо всички автомобили от високия клас са с мотори V6 и V8 ???? Те сигурно инжинерите от Шевролет или Додж не са компетентни по този въпрос?? Просто питам.......
  • 13 Борис Георгиев

    1 0 Отговор
    Ох как ще се смея ако вкарат 3 цилиндров мотор на някой модел.Не ви ли е ясно че БМВ и Мерцедес са повели война срещу потребителя.Опитват се с маймуни трици да ловят.......Ония от финансовия отдел се чудят само как да намалят себестойноста на автомобила за да имат по голяма печалба.Не се ли наядохте ве търтеи?? Направихте МОНОПОЛ на Германските марки в Европа и зомбирахте хората да ви купуват кошниците.Нека всеки от нас да влезе в който и да е сайт за Американски автомобили и да сравни ЦЕНА – ЕКСТРИ – ДИЗАЙН – ГАРАНЦИЯ ПО ГОДИНИ И КИЛОМЕТРИ. На автосалона в Детройт гледах новите модели на БМВ, Мерцедес,Ауди,VW – еми какво да ви кажа...........СКУКА. Единствено Е класата на Мерцедес беше малко по хубава.Новото БМВ 335i беше ебати кенефа. Все едно гледам модел отпреди 2 години. За сметка на това Инфинити Q50 например уби коня с правата лопата........И последно искам да попитам знаещите – защо всички автомобили от високия клас са с мотори V6 и V8 ???? Те сигурно инжинерите от Шевролет или Додж не са компетентни по този въпрос?? Просто питам.......
  • 14 Easy ryder

    1 0 Отговор

    До коментар #11 от "триста итридесети":

    Ха ха ха това сигурно само си го мислиш.

    Я погледни този официален сайт на американското правителство в него БМВ не се изявява като най икономичното и даже струва на собственика като гориво повече.
    А най интересното е че официалните данни за разхода на БМВ са занижени спрямо действителните декларирани от собственици.

    http://www.fueleconomy.gov/feg/Find.do?action=sbs&id=18658&id=19309

    Като говориш простотии първо покарай и други коли не само баварски кошници и после говори,че те били най икономични.
  • 15 Easy ryder

    1 0 Отговор

    До коментар #11 от "триста итридесети":

    http://www.fueleconomy.gov/feg/Find.do?action=sbs&id=18658&id=19309&id=25920&id=25844


    Ето и по съвременни 3,5 литра Хонда 280 коня срещу 3 литра БМВ 230 коня.
    И на края хондата пак излиза по евтина откъм разходи за бензин.

    Коментиран от #27

  • 16 Easy ryder

    1 0 Отговор

    До коментар #11 от "триста итридесети":

    Я гледай тук как ТВОЯ ЛЮБИМЕЦ GTR по тежък от БМВ с по мощен мотор и гори по малко.

    ААА какво стана май БМВ ще ходят да се учат от японците на икономия.



    http://www.fueleconomy.gov/feg/Find.do?action=sbs&id=30049&id=30034&id=32204&id=33041

    Коментиран от #17

  • 17 Shmeker

    1 5 Отговор

    До коментар #16 от "Easy ryder":

    Да бе и един мормот завива шоколада с хартия :D
    Нисан е една фалирала фирма не ми я хвали.

    Точно БМВ не лъжат с разхода, докато за Нисан не е така.
  • 18 Easy ryder

    0 0 Отговор
    Не те знам кой мормот си гледал но определено в официален сайт на американското правителство Nissan GTR с 4х4 задвижване е посочен като кола с по нисък разход от BMW M3.

    Нисана е по тежък и по мощен освен всичко друго.
    Да не ти говоря с още колко неща превъзхожда баварската щайга.
    Пък ти си мисли че са фалирала фирма.

    Коментиран от #19

  • 19 Владислав Димитров

    0 1 Отговор

    До коментар #18 от "Easy ryder":

    Купи си Нисан и се е _ _ с него сам . Японска народна поговорка.

    Коментиран от #20

  • 20 Easy ryder

    0 0 Отговор

    До коментар #19 от "Владислав Димитров":

    Някоя друга мъдрост ще кажеш ли виждам че си много начетен?
  • 21 Easy ryder

    1 0 Отговор
    http://www.fueleconomy.gov/feg/Find.do?action=sbs&id=33469&id=33269

    Хайде сега кажи една и за Хонда защото се оказва че Хонда по тежка и по голяма гори по малко от БМВ с турбина с уж последно поколение двигател.
    Какво да се прави все пак Хонда са най големия производител на двигатели явно има защо.

    Коментиран от #22, #28, #30

  • 22 Владислав Димитров

    0 0 Отговор

    До коментар #21 от "Easy ryder":

    Икономията е майка на мизерията.

    Коментиран от #23

  • 23 Easy ryder

    0 0 Отговор

    До коментар #22 от "Владислав Димитров":

    Това за 3 цилиндровия мотор на БМВ ли го казваш?

    Коментиран от #24

  • 24 Владислав Димитров

    0 1 Отговор

    До коментар #23 от "Easy ryder":

    За жалката Хондичка.

    Коментиран от #26

  • 25 naroden chovek

    0 0 Отговор
    ryder, hora koito si kupuvat avtomobili za nad 100 000 leva ne se vliqqt ot razhoda na gorivo
  • 26 Easy ryder

    0 0 Отговор

    До коментар #24 от "Владислав Димитров":

    Жалко е БМВ то вземи да погледнеш какво оборудване има Акорд и тройката и тогава ела да говориш кое е мизерно.
    Не стига че дават повече япончетата за една и съща цена ами и разходите по колата са по малки и за капак хондата по здрава от баварския трошляк.
    Така става като икономисват от какво ли не баварските смешници сега ще ви пробутат и 3 цилиндрови двигатели за да печелят още повече.
    Пък вие си гедайте мармотите как навиват станиоли.
  • 27 триста итридесети

    0 1 Отговор

    До коментар #15 от "Easy ryder":

    май си посегнал към по-новите, ами моята е 2000 год. , дай нещо от около тогава, сравнява 5-6 години по-нови модели с моята :))))
    ами виж аналогичните модели на бмв от тогава бе, дай ми която искаш марка с тез килограми и разход, и то не на стенд ами на пътя
  • 28 триста итридесети

    0 1 Отговор

    До коментар #21 от "Easy ryder":

    и това дет си го дал тук бмв-то има ПО-МАЛЪК разход
  • 29 Easy ryder

    1 0 Отговор
    "проблема не е да извадиш многото мощност от литър обем, а да я извадиш на по-тънка цена, в което от бмв винаги от 1998а насам са изнасяли уроци, "
    (коментар 4)

    Пак ли те хвана амнезията?
    Нали уж от 98-ма насам изнасяли уроци като гледам на тях им изнасят уроци.
    2 литра баварски кош с турбина по лек с 200 кила от хондата по тесен по къс гори повече от 2,4 литра Акорд.

    Ама най смешно е за Nissan GTR баварските смотаняци не могли да направят М3 която да гори по малко от него, не стига че по малка,по лека и с по малка мощност ами гори повече.
    Голям смях уроци изнасяли.
    Май ти имаш нужда от уроци като типично БМВ зомби нищо не знаеш освен твоя си кош друго не си карал и си мислиш че БМВ е номер едно.
  • 30 триста итридесети

    0 1 Отговор

    До коментар #21 от "Easy ryder":

    и това е МПЖ бе, знаеш ли какво означава, НЯМА заводско бмв на МПЖ, греда

    Коментиран от #32

  • 31 Easy ryder

    0 0 Отговор
    Айде гледай за 2000 година

    хондата пак по голяма с 4 скоростен автоматик и пак по нисък разход.

    http://www.fueleconomy.gov/feg/Find.do?action=sbs&id=15756&id=15908

    Баварските глупаци пак не са си научили урока

    Коментиран от #38, #39, #42

  • 32 Easy ryder

    1 0 Отговор

    До коментар #30 от "триста итридесети":

    Какво пак не разбра? Всичко е дадено за заводски коли MPG означава изминати мили с един галон гориво.
    Ако искаш можеш да си ги обърнеш в литри на километър има го в най долната част PERSONALIZE.
    Хората са ти дали и колко повече ти струва за една година БМВ то в долари като разход за 15 000 мили.

    Коментиран от #33

  • 33 Име:

    1 0 Отговор

    До коментар #32 от "Easy ryder":

    Не се занимавай с тристаитридесети, нивото му е без коментар, още си мисли че Nissan GTR е бърз щото е с блокажи. А "МПЖ" и те пита ти дали знаеш какво означава.... Умирам си от смях с него. И си мисли че те е оборил "греда" вика нямало заводско БМВ на МПЖ..... - Уникален случай....

    Коментиран от #36

  • 34 .......

    0 1 Отговор
    Zaprete se s tva "Ama qponskoto gori po malko i vurvi poveche" BMWto e za hora koito iskat da im e zabavno dokato karat... a ne da se sustezavat koi moje poveche da spesti... tova e kola za hora koito imat dostatuchno resursi za da si karat kogato si iskat i dokadeto si iskat ako tolkova ste poludqli po pestene na gorivo vzemate edno nissanche micra i do tam

    Коментиран от #35

  • 35 HAHA

    1 0 Отговор

    До коментар #34 от ".......":

    Колко сте заблудени немските фенове
  • 36 Easy ryder

    0 0 Отговор

    До коментар #33 от "Име:":

    Човека кара на газ и за това си мисли че MPG е като LPG

    Направо трябва да го сложат в учебниците за типичния зомбиран баварски фен.Характерни особености на тази порода са техническа неграмотност и задължително безрезервна вяра в баварското техническо превъзходство.
    Но какво се чудим само погледни какви хора карат по пътя БМВ и веднага става ясно какво им е нивото.Тази фирма стана част от чалга културата у нас.От най големите мизерници с Е36 та до бързо забогатели мутри с по нови модели БМВ е символ на простотия и наглост по пътищата.

    Коментиран от #40

  • 37 триста итридесети

    0 1 Отговор
    ето вибе зомбита, с вашите камъни по вашите жълти мозъчета
    http://www.fueleconomy.gov/feg/Find.do?action=sbs&id=33469&id=33269&id=16588

    Коментиран от #43

  • 38 триста итридесети

    0 1 Отговор

    До коментар #31 от "Easy ryder":

    къде видя по-ниския разход бе дръпнат, свали си жълтите очила и пак виж
  • 39 триста итридесети

    0 1 Отговор

    До коментар #31 от "Easy ryder":

    и недей да ходиш при 328 цата, дай за 330и
  • 40 Владислав Димитров

    0 1 Отговор

    До коментар #36 от "Easy ryder":

    Шошо намали малко сакето и сушито , че нещо доста простотии ти се посъбраха тука.

    Коментиран от #41

  • 41 Easy ryder

    0 0 Отговор

    До коментар #40 от "Владислав Димитров":

    Саке не пия ако ти си прекалил с шнапса и си налапал много вурстове е друг въпрос
  • 42 триста итридесети

    1 6 Отговор

    До коментар #31 от "Easy ryder":

    ето това ... жълтури гледайте и се учете

    http://www.automobile-catalog.com/auta_cmp2.php

    и двете АВТОМАТ /да не ревете/.БМВ хем по-тежко хем по-мощно и на задно и ХЕМ гори по-малко
    аре поздрави в япония
  • 43 Easy ryder

    1 0 Отговор

    До коментар #37 от "триста итридесети":

    Вярно че си много некадърен

    Сега да ти обясня линка който си пуснал,явно за баварски фенове трябва да се говори по бавно за да те разбират

    БМВ 320i 2 литра двигател с турбина разход смесено 8,7л.на 100км

    БМВ 330i 2001 година смесен разход 11,2л. на 100км комбиниран

    Хонда Акорд 2,4 литра атмосферен мотор 7,8 литра на 100км комбиниран разход.
    Тук трябва да отбележим че хондата е по голяма като размери от тройката и тежи повече.

    Сега кажи увря ли ти баварската глава или толкова си глътнал вурста че не можеш да го изплюеш

    Коментиран от #44

  • 44 Владислав Димитров

    0 0 Отговор

    До коментар #43 от "Easy ryder":

    7.8 л. на 100 км за 2.4 литровата Хонда ? Това не знам къде и .как трябва да караш за да постигнеш такъв разход. Тези цифри са само на хартия и са за зомбита като теб. Ти поне карал ли си такава кола ? Сигурен съм че не ! Реалния разход е 8 извън града и 15 градско.

    Коментиран от #47

  • 45 триста итридесети

    0 0 Отговор
    четете евангелието като дявола, така ви утърва, сравняваш по-нови акорди с 5-6 години по-стари 330-ки,
    правиш го щото иначе акорда губи по-коефициента РАЗХОД/МОЩНОСТ/КИЛОГРАМИ
    спирам с тебе, ДАЙ МИ КОЯТО ИСКАШ КОЛА до 2001-2-3 година да им изравним килограмите и да видим коя ще изгори повече,
    само ако акорда /или коя да е/ е 2003 - взимам 330и 2003 с 6-та скорост, ако искаш на 2005 да отидем там пък 330-ката е 258 коня с около 6.4/100 разход
    http://www.automobile-catalog.com/auta_cmp2.php

    Коментиран от #46

  • 46 Easy ryder

    1 0 Отговор

    До коментар #45 от "триста итридесети":

    Ти ми пусна линка в коментар 37 забрави ли вече?Или като видя дебелия край почна да се усукваш като ученичка.

    Сравнението е нова тройка с нов Акорд ако не си забелязал.
    Акорда на килограми е повече на мощност са еднакви какво искаш още.

    Ето ти линк и за 2000 година

    Акорд 3000 кубика срещу БМВ 2,8.
    4 степенна кутия за акорда срещу 5 за БМВ то.Всички плюсове в полза на бавареца и накрая пак гори повече.

    http://www.fueleconomy.gov/feg/Find.do?action=sbs&id=15908&id=15756

    както и да се усукваш глупостите които писа че от 98 ма нататък БМВ давало уроци по икономия не са верни.

    Коментиран от #48, #49

  • 47 Easy ryder

    0 0 Отговор

    До коментар #44 от "Владислав Димитров":

    щом 330 ти твърди че 3 литрово БМВ 240 коня гори 7 защо Хонда 2,4 да не може да гори 7,8.
    А между другото съм карал Хонда 2007 ма и 2010 и разхода може дори да се свали под този.Ако не вярваш иди си веми една под наем от Бултрако и засечи.

    Коментиран от #54

  • 48 триста итридесети

    0 0 Отговор

    До коментар #46 от "Easy ryder":

    абе защо гледаш 328цата бе знаеш ли от коя година е двигателя, говоря за 330ката

    Коментиран от #50, #51, #52

  • 49 триста итридесети

    0 0 Отговор

    До коментар #46 от "Easy ryder":

    ето ти ги, като моята тройка и "аналогичния" акорд, двете коли са от една година, акорда е куц кон в сравнение и гори повече:

    http://www.automobile-catalog.com/auta_cmp2.php

    ади ходи носи от хиляда дола вода
  • 50 Easy ryder

    0 0 Отговор

    До коментар #48 от "триста итридесети":

    Ами на ти ги 2000 година нали искаш 2000 година.Акорда даже е с по голям двигател и е по тежък.И пак гори по малко.

    И линка който ми пускаш не се отваря не те знам какво си търсил но на този сайт данните са симулирани със софтуеър не са реални.
    Вземи да прочетеш хората са си го написали на заглавната страница.
  • 51 Easy ryder

    0 0 Отговор

    До коментар #48 от "триста итридесети":

    http://www.fueleconomy.gov/feg/Find.do?action=sbs&id=15908&id=17411&id=15756&id=17695

    ето ти 328 330 и Акорд 2000 и 2002 година.

    Естествено БМВ то пак гори повече
  • 52 Easy ryder

    0 0 Отговор

    До коментар #48 от "триста итридесети":

    Ето ти и за 2000 2002 2003 та БМВ то пак с по голям разход.

    http://www.fueleconomy.gov/feg/Find.do?action=sbs&id=15908&id=17695&id=18657&id=18472

    Коментиран от #53

  • 53 триста итридесети

    0 1 Отговор

    До коментар #52 от "Easy ryder":

    из форумите, просто ми хареса коментара:
    Пич ти сериозно ли?

    Защо си мислите ,че някой ще води диалог с вас ,след като в предишната тема изкарахте S2000 по-добра от Порша!ДА ,ТОВА НАЙСТИНА Е ТАКА,НО НЕГО КАЗВАЙТЕ ИЗВЪН ТОЗИ ФОРУМ ,ЗА ДА НЕ ВИ ВРЪЧАТ ДИРЕКТНО ЖЪЛТИТЕ КНИЖКИ!

    Не ми е ясно с каква Хонда трябва да меря 2002 tii?
    Не ми е ясно с каква Хонда трябва да меря 507?
    Не ми е ясно с каква Хонда трябва да меря 3.0 CSL?
    Не ми е ясно с каква Хонда трябва да меря e21 323i?
    Не ми е ясно с каква Хонда трябва да меря e12 535i?
    Не ми е ясно с каква Хонда трябва да меря M6?
    Не ми е ясно с каква Хонда трябва да меря e28 M5
    Не ми е ясно с каква Хонда трябва да меря 750i?
    Не ми е ясно с каква Хонда трябва да меря Z8?
    Не ми е ясно с каква Хонда трябва да меря e39 M5?

    И ТАКА ДО ПРИПАДЪК ДРАГИ ЗРИТЕЛИ.

    Нали найстина не си мислите че S2000 е нещо кой знае какво с оборотния си двигател,който ако си сложа ръкавица и го хвана за шайбата на коляновия вал ,ще ми изгасне в ръцете!

    Нали найстина не си мислите ,че БМВ не може да прави оборотни двигатели ,а само Хонда го може и никой друг производител?
    Аз също мога да направя от най-дъртия двигател на БМВ ч...я,НО ДАЛИ СИ ЗАСЛУЖАВА?

    Нали найстина не си мислите ,че която е да е Хонда предлага хандлинга даже и на най-малкото БМВ?

    Нали найстина не си мислите ,че Хонда са върховите технологий?Що то като става въпрос за такива ,аз хвърлям от време на време поглед към НАЙ-БЪРЗИЯ СПОРТ НА ПЛАНЕТАТА - Ф1!!!!!!!!
  • 54 Владислав Димитров

    0 0 Отговор

    До коментар #47 от "Easy ryder":

    Хонда Акорд 2.4 л. дв. K24Z3 201 к.с. 2008 г. с авт. ск. средно гори 13-15 зависи от стила нна карането . карал съм я по вече от2 години и съм изминал 110 000 х. Ако е с механически скорости може да свалиш до 11-13 средно. Не те знам какво и колко си карал ти но това 7.8 е нереално за такава кола освен ако не се закачиш за някой трамвай или тролейбус. Какво Бултрако ? Какви 5 лева?

    Коментиран от #57

  • 55 Easy ryder

    0 0 Отговор
    Алооо ти съвсем се побърка сега цитати от форуми ли търсиш вече?

    Нали първо беше кое японско колко горяло сравнено с 330.
    Сега за за седмици ли ще си говорим.


    Ами нека аз да ти задам един въпрос.


    НЕ МИ Е ЯСНО С КОЕ БМВ ДА МЕРЯ NISSAN GTR.

    Айде търси из форумите отговора пожелавам ти успех.

    А между другото като гледаш Формула1 погледни колко титли има спечелени с двигатели на Хонда.
    Айде много здраве и чети из форумите дано намериш нещо.

    Коментиран от #58

  • 56 триста итридесети

    0 0 Отговор
    аз не само че съм го намерил ами и ги имам, ще се опитам да направя линка отваряем и да го дам, всъщност сигурен съм че и сам можеш, но не ти изнася

    Коментиран от #59

  • 57 Easy ryder

    0 0 Отговор

    До коментар #54 от "Владислав Димитров":

    Ако не знаеш да караш икономично може и 20 да направиш разход.
    Аз съм карал 2,0 Акорд 2007 ма година ръчни скорости 155 коня разхода ми е слизал до 5,2 извън града.Каране в София между 10 и 11 литра в зависимост от трафика.
    Това е кола с 5 скорости.
    2,4 мотора е с 6 скорости и реално при икономично каране разлика между двата мотора почти няма.
    С 2,4 2008 ма година съм правил извън градско 6 без да се старая много.
    Естествено ако настъпиш разхода скача.
    Но тестовете са правени със скорости около 90 километра извън града така че разход 8,7 на 2003 та модел който са дали ми се струва абсолютно постижим.
    А не забравяй че модела в който се съмняваш е с нова кутия 2013 и такъв не си карал явно за да го обсъждаш.

    Коментиран от #61, #62

  • 58 триста итридесети

    0 0 Отговор

    До коментар #55 от "Easy ryder":

    330i е от 2000 год, а не както според сайта 2001

    http://www.fueleconomy.gov/feg/Find.do?action=sbs&id=15908&id=16588
  • 59 Easy ryder

    0 0 Отговор

    До коментар #56 от "триста итридесети":

    Чети чети пуснал съм ти точно за 330i разхода недей да търсиш линкове коментар 52 копираш и пускаш.
    Да видиш как японците правят по икономични коли от твоята.

    Коментиран от #60, #64, #65, #67

  • 60 триста итридесети

    0 0 Отговор

    До коментар #59 от "Easy ryder":

    първо: 330и е от 2000 година, а не от 2001,
    второ: 330и по заводски данни е за А-95, а не "премиум" според сайта
    трето: по заводски данни на акорд 2000 год. му дават 1.1 л/100 повече на среден разход, мога да ти дам линкове, МА няма смисъл - ще кажеш че не са верни
    4-то: ДАЙ НАЙ-НАКРАЯ да изпробваме една акорд от 2000 год. с моята, изравняваме масата, пълним резервоарите и тръгваме

    Коментиран от #66

  • 61 Владислав Димитров

    0 0 Отговор

    До коментар #57 от "Easy ryder":

    От така нареченото икономично каране на мен почва да ми се повдига и ми се повръща. А ти ако беше малко по-умен щеше да знаеш , че който си купува такава кола той няма да кара с 80-90 км в ч. като някоя костенурка в опашката на някоя колона само и само да прави икономий. С 200коня под капака и 45 № патък не е много лесно да се кара икономично. Нали знаеш : щом е за родината газ до ламарината.
  • 62 Владислав Димитров

    0 0 Отговор

    До коментар #57 от "Easy ryder":

    От така нареченото икономично каране на мен почва да ми се повдига и ми се повръща. А ти ако беше малко по-умен щеше да знаеш , че който си купува такава кола той няма да кара с 80-90 км в ч. като някоя костенурка в опашката на някоя колона само и само да прави икономий. С 200коня под капака и 45 № патък не е много лесно да се кара икономично. Нали знаеш : щом е за родината газ до ламарината.

    Коментиран от #70

  • 64 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 65 триста итридесети

    0 1 Отговор

    До коментар #59 от "Easy ryder":

    сега ще намеря 3.0 акорд от 2000 година
  • 66 Easy ryder

    0 1 Отговор

    До коментар #60 от "триста итридесети":

    В Америка модела 330 се води 2001 ва.През 2000 не са го внасяли защото излиза през средата на 2000.
    Щом в сайта пише премиум значи БМВ са искали да се зарежда с такъв бензин.

    Що се отнася до заводските данни през 2000 година не са били уеднаквени стандартите,това което виждаш тук е приравнено към днешните стандарти.
    Не случайно ти давам официален сайт на американското правителство а не разни сайтове които си пишат каквото си искат.
    Що се отнася до засичане ако намериш 2000 година американски акорд с 3 литра мотор веднага можем да го пробваме и да видим дали 10 и нещо разход е непостижим за него.
    Аз съм пробвал 2,4 и 2,0 и мога да кажа че Хонда обявява разход 6,8 аз съм слизал до 5,2. Така че не мога да ги обвинявам в лъжа.
  • 67 триста итридесети

    0 0 Отговор

    До коментар #59 от "Easy ryder":

    ето акорда:
    http://autocatalog.org/mod/id:5094

    ето бмв:
    http://autocatalog.org/mod/id:3697

    като нали разбираш че акорда ще бъде изгубен на огледалата като тръгнат

    и

    Коментиран от #71

  • 68 Име:

    0 0 Отговор

    До коментар #8 от "триста итридесети":

    http://fueleconomydb.com/index.php?-table=vehicles_summary&-action=list&make==BMW&model=%3D330I&-limit=10&-cursor=0&-skip=0&-mode=list
    Като ти харчи 6.9 на 100 защо си и сложил газова уредба брееее смешкооо... Ще ми сравнява БМВ с Хонда за икономични автомобили. Хонда мойто момче прави и хибриди и автомобили на водород и електромобили. БМВ - НЕ. За каква икономия кфи 2лв за кфо спорите изобщо.
  • 69 триста итридесети

    0 1 Отговор
    и автомата на 330-ката:
    http://autocatalog.org/mod/id:3698
    тежи повече и пак гори по-малко
    И ВЪРВИ МНОГО ПОВЕЧЕ

    за днес стига толкова

    Коментиран от #74

  • 70 Easy ryder

    0 1 Отговор

    До коментар #62 от "Владислав Димитров":

    Отворко отиди да караш в Швейцария със 150 при ограничение 90 да видиш колко време ще ти изтрае книжката.Това че ти се правиш на състезател не означава че тестовете на хората за разход не са верни.

    Ако беше малко по умен нямаше да пишеш простотии какъв герой си.Обсъжда се каране при еднакви условия а не как някой се реже по светофарите и после бие спирачки и реве че колата горяла 15 а пък в книжката пишело 10.

    Коментиран от #72

  • 71 Име:

    0 0 Отговор

    До коментар #67 от "триста итридесети":

    Кой остава в огледалата бе accord Euro R CL1 (демек 6та генерация 2000- 2002 година) с h22 мотор демек 2.2 литра 220к.с бие 2002ра година 231к.с 330i със 3 литров мотор.. Пиши си фантазии колкото искаш иначе.
  • 72 Владислав Димитров

    0 0 Отговор

    До коментар #70 от "Easy ryder":

    Затворко аз не се правя на герой а за газта и спирачките от светофар до светофар това са си твои измишльотини. За последните 4 години не съм платил и 1 лев ( евро ) глоба и не си ти който ще ме учи къде и как да карам. Също така не знаеш къде ми е постоянното местожителство така , че не плямпай излишни глупости.

    Коментиран от #75

  • 73 триста итридесети

    1 1 Отговор
    вижте го на снимката бе еййй, красавец, каква хонда, къв акорд бе
  • 74 Easy ryder

    0 1 Отговор

    До коментар #69 от "триста итридесети":

    Къв автомат те гони? Пуснах ти сайт официален ти ми пускаш български глупости преписани от някъде.Там пише че Акорд 240 коня имал максимална скорост 210.Че такава скорст прави кола със 150 коня.
    Айде изчезвай с тия простотии.

    http://www.fueleconomy.gov/feg/Find.do?action=sbs&id=18657&id=18472&id=16768&id=16589


    Ето ти сравнението за твоята и за хондите от същите години.
    за твое сведение хондите могат да работят с 92 бензин и за това пише regular за БМВ бензина е premium.

    Ако имаш оплаквания и мислиш че твоя кош гори по малко има възможност да пишеш на американците да си коригират неверните според теб данни

    Коментиран от #77, #78

  • 75 Easy ryder

    0 1 Отговор

    До коментар #72 от "Владислав Димитров":

    Пиши пиши простотии.Видях колко си карал иначе тръгнал да оспорва данни повдигало му се от икономично каране.
    ами като ти се повдига какво коментираш че не можело да е такъв разхода.
    И въобще не ме интересува местожителството ти а още по малко как ти бършат нослето.
    Ако ще коментираш сериозно коментирай ако ще ни обясняваш как не можеш да траеш бавно каране айде няма нужда.

    Коментиран от #76

  • 76 Владислав Димитров

    0 0 Отговор

    До коментар #75 от "Easy ryder":

    Да речем че е така но в такъв случай твоите тъпотии не отстъпват на моите простотии , по качество и особенно по количество.
  • 77 триста итридесети

    7 1 Отговор

    До коментар #74 от "Easy ryder":

    като видите зора и "български глупости"
    сега да те открехна: разхода е по-голям щото двигателя на акорда е v-образен и работи на по-ниска компресия, затова и ВМ е по-малък и на по-високи обороти си постига мощността, бмв-то има загуби заради задното и по-големите гуми, но пък печели по всичко друго, включително и драгкоефиц.

    Коментиран от #79

  • 78 триста итридесети

    7 1 Отговор

    До коментар #74 от "Easy ryder":

    разликата в гумите е осезаема, и вдигат доста разхода, ама ти как да го знаеш това, като те японските всички са с малки
  • 79 Easy ryder

    1 15 Отговор

    До коментар #77 от "триста итридесети":

    Като гледам зора го видя ти.Всички хонди от сайта са с по нисък разход от уж много добрия баварски мотор.
    Сега гумите били виновни.Ами какво да кажем като Акорд е по широк и по тежък.Въобще по голяма кола от тройката.
    Айде не ми се усуквай това било онова било.
    Даже и новите модели на Хонда са по икономични и то сравнение на атмосферни с турбо мотори.
    Да не ти говоря за моделите с природен газ и хибридите че там БМВ хич ги няма.

    Коментиран от #80

  • 80 триста итридесети

    1 5 Отговор

    До коментар #79 от "Easy ryder":

    има една БГ поговорка: "Ти му викаш куме Иване, то гледа за фара да те фане"
  • 81 триста итридесети

    0 1 Отговор
    ето линк който се отваря след като кликнеш "compare"
    избрал съм двете коли абсолютно честно като бмв е от 2000 година, а не от 2001 както е според сайта:
    и двете са автом.кутии, като бмв е с 5, а акорда с 4 скорости,
    разхода е приблизителен, като все пак на дълго на бмв му дават по-малък разход, а в града и на магистрала му дават повече, и тука естествено идва въпроса КАК ТАКА, отговора е комплексен, (преди да си помислиш че печелиш ДА ТИ ГО ПОВТОРЯ: на дълго БМВ има по-малък разход) та какви са причините:
    - сравняваме кола с време до сто за 7 сек, с друга с време 8.7 сек, което всеки запознат знае че си е РАЗЛИКА, е нормално е щом ще ускорява по-бързо да изгаря повече;
    - разликата в гумите --- 225/45/R17W като скоростния индекс за бмв е по-голям което предполага още утежняване на гумата, и - при градско каране по-голямата гума "иска" повече енергия за завъртане, която на дълго не се губи, защото се потегля само веднъж, за акорда гумите са 205/65/R15V, та дори и така 330-ката има по-малък разход на дълго, а камо ли ако сложа гуми като на акорда

    Коментиран от #82

  • 82 Име:

    1 0 Отговор

    До коментар #81 от "триста итридесети":

    Пълните глупости говориш. Не се ли сещаш че с по-голяма гума (височина, НЕ ширина) ще се движиш по-бързо при по-малко обороти на двигателя. ( скоростта в един въртящ се около центъра си кръг, е по-голяма със отдалечаване от центъра му - проста физика). При замерването на разхода извън градско ако се кара с постоянна скорост то по-големите гуми = по-ниски оборите сравнение със същия автомобил със същата скорост, но с по-ниски гуми ще е равно на по-голям разход за автомобила с малките гуми, заради по-високите обороти на двигателя. (при различни автомобили голямо значение имат предавателните числа както на скоростите, така и крайното предавателно число т.е. в диф-а.)
    Освен това, е важно дали тези данни са взимани от завода и дали разходите са замервани по-един и същ начин. Разхода зависи от вътрешни и от външни фактори. Външни: от терена и от атмосферните условия и от надморската височина и т.н. Вътрешни двигател (всичко свързано с него), скорости, предаване, аеродинамика, а бе изобщо цялата кола... и не толкова коефициента за скорост на гумите, а това какво сцепление имат те (по-малко сцепление = по-добра икономия на гориво)... Разговора е безкраен.
    PS: Къде го тоя линк?

    Коментиран от #84, #85

  • 83 Никола Младенов

    1 3 Отговор
    Абе, вие да не сте на 10 години, бе ? Седнали и спорят кое е по-добро. Хаха! В абсолютно всяка статия, под коментарите се започва войната немско срещу японско. Не ви ли омръзна вече ? Всеки да си кара това, което иска и което джоба му позволява. :)
    Хондата горяла по-малко, голям праз, като немското си ми харесва повече, ще си карам него пък.
  • 84 триста итридесети

    0 0 Отговор

    До коментар #82 от "Име:":

    тя /височината/ е една и съща... лапе
  • 85 триста итридесети

    1 4 Отговор

    До коментар #82 от "Име:":

    и да бе :)) забравил съм да го постна:

    http://www.automobile-catalog.com/auta_cmp_bb2.php
  • 86 Easy ryder

    1 7 Отговор
    http://www.fueleconomy.gov/feg/Find.do?action=sbs&id=18657&id=18472&id=16768&id=16589


    Това ти е линка твоята кола 2001 година срещу по стара Хонда и срещу по нова.
    И в двата случая БМВ духа супата.
    Пак ти повтарям
    ОФИЦИАЛЕН САЙТ НА АМЕРИКАНСКОТО ПРВИТЕЛСТВО.
    Стига писа простотии това дето нямало аналог на 330 го мелиш от сто години.Ето ти на, хората са го написали черно на бяло.
    Сега като не ти харесва ходиш от 10 кладенеца вода да носиш.
    Вече ставаш смешен.

    Коментиран от #87

  • 87 триста итридесети

    1 0 Отговор

    До коментар #86 от "Easy ryder":

    това дет си го дал са комбиниран и на магистрала разход, чети какво съм писал @81, тоя линк дето съм го дал също е американски, и е верен, НЯМА АНАЛОГ на 330и от 2000, 2003, еле пък от 2005 разликата е още по-голяма, щото и компресията на мотора от 2005 е 12 към 1
  • 88 Easy ryder

    1 8 Отговор
    Това дето съм го дал е градско,магистрала и комбиниран.
    Honda с 4 степенна кутия,по голяма като размери и по тежка гори по малко от 330 ка произведена след нея.
    Айде кажи сега кое не е вярно.
    Модела 330 излиза през 2001 ва в Америка за това не ти го пишат 2000 но това е същата европейска 2000.
    Смяната на Хонда излиза за Америка през 2002-ра година.

    Ето ти сега и за 2006 защото твърдиш че била кой знае каква голяма разликата.
    Ето ти и за 2008 ма ами пак БМВ не блести с кой знае какъв разход.
    Е за какво ми говориш тогава нали уж след 98-ма БМВ изнасяло уроци на японците по икономия.Аз не видях да е изнесло някакви уроци.
    http://www.fueleconomy.gov/feg/Find.do?action=sbs&id=21962&id=21798&id=24902&id=24815

    Айде сега ми коментирай и това 420 коня БМВ срещу 550 коня Нисан 4х4 по тежък по голям с по големи гуми.Давай да ти видя сега оправданието

    http://www.fueleconomy.gov/feg/Find.do?action=sbs&id=32204&id=33041
  • 89 триста итридесети

    1 3 Отговор
    значи давай един акорд 2000 година ако искаш тоз от 240 коня, щото малко от малко да ми е кункуренция аааа да, той гори 1 литър повече, добре дай тоя от 200 коня изравняваме килограмите и тръгваме с колкото кажеш, да видиш кой сайт е по-верен, моя или американския

    Коментиран от #91, #92

  • 90 триста итридесети

    1 0 Отговор
    щото то и в сайта си пише че 330ката има по-малък разход, ма нали си зомбиран и не виждаш
  • 91 Име:

    0 0 Отговор

    До коментар #89 от "триста итридесети":

    Изравняваме килограмите - :D :D :D :D
  • 92 Easy ryder

    0 1 Отговор

    До коментар #89 от "триста итридесети":

    А един GTR и М3 не искаш ли да ти намеря да им изравниш масите и да свериш данните от сайтовете.
  • 93 триста итридесети

    0 0 Отговор
    първо дай акорда, после гтра

    Коментиран от #97

  • 94 триста итридесети

    0 1 Отговор
    из форумите на хонда, /това го поствам за втори път/, темата е "каква кола да си взема 330xi или акорд тайп ер:

    "Към автора - иди, покарай и двете коли и сам реши за себе си, коя кола (и като тип и като състояние) е по-добрата и подходяща за теб. Това с хорските мнения да ти избираме кола - несериозно е. Колите са коренно различни, все едно да сравняваш ябълки с круши.

    Към останалите - не подценявайте БМВ-то и не издигайте в култ Акорд тайп ер, само защото сте хондаджии. Да, акорда върви и е тайп ер, но както и самия Policeman който като собственик на такъв си го каза - акорда е спартански, най-ниско ниво на оборудване дефакто спрямо другите Акорд 6-а ген. Вместо климатроник, има "само" климатик, в повечето случаи няма дори задни ел. стъкла, стандартно няма и подлакътник (не, че не може да се сложи). БМВ-то е лукс - повечето 330-ки са с ел. седалки с подгрев дори, навигация, неща като пълен ел, пакет, климатроник и т.н. няма смисъл да споменавам. Не си мислете, че щом е 6 цилиндрово БМВ гори много. Конкретно такова което е IX (т.е. 4х4) може и да погорва повече от акорда, но обикновена (само на задно) 328-ца или 330-ка смея да кажа, че градско с пържене рядко минават 13/100, което е разхода горе долу на акорд (няма значение, дали е с F18 или H22 мотор), от бмв са направили изключително добър мотор по отношение на разход спрямо това, което предоставя като тех. постижения (вървеж). Отделно Е46 330 ако е с ръчни скорости, то те са 6 предавки. По каталог но
  • 95 триста итридесети

    0 0 Отговор
    .....
    По каталог нормална (само на задно) 330-ка е по-динамичен автомобил от Акорд тайп ер. 328-ца ("само" 193 коня) върви наравно, на моменти дори повече от прелюд ББ8 с H22A5 (185 коня) мотора, а прелюда е по-лек от Акорд СН1, макар и акорда да е по-мощен.
    Мисълта ми е, че 330-ка само на задно е по-бърз, по-динамичен автмобил, по-луксозен от акорд тайп ер колкото и да съм Хонда пристрастен, не мога да кажа на черното бяло. По принцип смея да твърдя, че части втора ръка за бмв се намират много по-лесно и евтино дори, спрямо за Хонди, отделно Е46 е вече много масов и има много такива коли за части. Друг е въпроса, че точно "IX" моделите не са масови и евентуално намиране на части втора употреба за такова екзотично (че е 4х4) БМВ ще е по-трудно и солено, но пък именно с тази система, тази кола изчиства недостатъка за много от хората на колата със задно (в това число БМВ-тата), а именно - без проблеми да се движат и в лоши атмосферни условия (разбирайте през зимата).
  • 96 триста итридесети

    0 0 Отговор
    трябва да призная, че не всички са зомбита
  • 97 Easy ryder

    0 0 Отговор

    До коментар #93 от "триста итридесети":

    Казах ти и преди търси си ги ти,не съм аз човека който твърди врели не кипели как БМВ изнасяли уроци по икономия.
    Просто ти показах че това което твърдиш според официалните данни на сайт на американското правителство не е вярно.
    А ти като си много навит намери си коли от този вид и ги сравни.
    Просто в момента твоите твърдения са измислици.

    Коментиран от #98

  • 98 триста итридесети

    0 0 Отговор

    До коментар #97 от "Easy ryder":

    аз твърдя че на РАЗХОД НА ДЪЛГО 330-ката е шампион, ПРИ КАКВА ДА Е КОЛА С ТИЯ КИЛОГРАМИ при скорост около 120 км/ч
    карал съм доста коли, казвам го от опит, а при каква да е скорост гори по-малко от кола с подобна мощност, представи си за момент само че съм със 195 гума а не с 225, за това се натискам и на по-малки кубици, но пък основното при разхода са килограмите и скоростта, и след като и гумите вече са приблизителни, няма кола от около 2000-1-2 година да даде по-малък разход, и да ти кажа моята съм я "свалял" на под 7,5/100 газ
    на дълго, не казвам че тъкъв и е разхода това беше само за да видя до къде може да слезе като не съм изпадал в крайности -- да гася мотора например, при нормално каране с 2-3 човека и 120-140 дава около 10-11 газ, това е, ти си мисли и говори каквото искаш, вземи една 330-ка покарай я малко и ще се убедиш

    Коментиран от #99

  • 99 Име:

    0 0 Отговор

    До коментар #98 от "триста итридесети":

    Как ще гасиш мотора бе ти чуваш ли се какви глупости приказваш....това да не ти е москвича да го изключваш и да го пускаш по инерция. Нали се сещаш че като изгасиш мотора на БМВ-то - нито волан ще въртиш нито спирачки ще имаш може да пробваш ако си смел достатъчно. Освен това при спускане на скорост не харчиш никакво гориво защото компютъра ти спира инжекторите.

    Коментиран от #100

  • 100 триста итридесети

    0 1 Отговор

    До коментар #99 от "Име:":

    знаеш ли че имам борд комп, и когато нулирам времения разход, и на светофара докато чакам и .... разхода скача, няма как да е друго яче - нали двигателя работи .. не само с въздух, колкото до хидравликата, когато пътя е прав и виждаш че си сам, може да изключиш, особено ако скорости не е висока /предполага се, че е такава, нали засичаш разход/, първото натискане спирачки ако ти се наложи, го имаш, защото сервото е нагнетено, после дори и при завой ти стига само да включиш на няква предавка за малко, без да даваш контакт и всичко си работи - и серво и спирачки, без консумация на гориво. ТОВА ЗА ОБЩА КУЛТУРА ти го казвам.
    Може да се каже че съм прекалено толерантен, да се занимавам с вас, след като ВСИЧКИ сайтове и коментари /от хонда форум/ казаха и доказаха "по-малкия" разход на 330-ката, а аз продължавам да се занимавам, но това е за последно наистина

    Коментиран от #101

  • 101 Име:

    0 0 Отговор

    До коментар #100 от "триста итридесети":

    Ето колко са ти познанитята и колко се излагаш. На светофара двигателя ти работи на празен ход - затова борд компютъра ти отчита разход. Когато пускаш баир на скорост и двигателя се върти над 2000 оборота (примерно) не влиза никакво гориво в мотора! Компютъра го спира.

    Коментиран от #102

  • 102 триста итридесети

    0 1 Отговор

    До коментар #101 от "Име:":

    добре де, но нали като пуснеш по инерция на нанадолнище или равно двигателя работи, естествено че ще бъде НЕ на скорост, щото така губиш инерция, сякаш обяснявам на първокласник, и ако си на дълго нанадолнище и идва завой, ти стига само да вкараш 5-та напримерно и имаш всичко и хидравлика и спирачки

    Коментиран от #103

  • 103 Име:

    0 0 Отговор

    До коментар #102 от "триста итридесети":

    Губиш енерция но не влиза никакво гориво в мотора. А да изключваш мотора е пълна глупост дано не се утрепеш някъде или не убиеш някой друг на пътя. На мен ми вика първокласник леле ще се спукам от смях с тебе бе момченце. Разбираш ли че при запален двигател спускайки на неутрална имаш разход като да стоиш на светофара - защото двигателя работи на празен ход. Когато спускаш на скорост ЕКУ-то спира притока на гориво и разхода ти е 0. Спускайки на скорост губиш енерция но имаш по-добро сцепление с пътя и използваш моторна спирачка. Когато пускаш на неутрална - в завои е много по-опасно, освен това трябва да спираш със спирачките и при дълъг байр целия ще се омиришеш на феродо. Ако ти се сменят накладки карай както си знаеш. И от мен да знаеш НЕ ИЗКЛЮЧВАЙ МОТОРА.

    Коментиран от #104

  • 104 триста итридесети

    0 1 Отговор

    До коментар #103 от "Име:":

    и като губиш инерция КАКВА икономия ще направиш, явно помниш като маймуните, щото коментара ми беше, че НЕ съм изпадал в крайности да гася мотора, а както и да караш, нямаш ли мозък, катастрофата ти е неизбежна .. лапе

    Коментиран от #105

  • 105 триста итридесети

    0 0 Отговор

    До коментар #104 от "триста итридесети":

    друго освен минус можеш ли