11 Март, 2022 15:36 6 361 7

Класически Mustang с модерно „сърце“ струва над 800 хиляди лева и разполага с 1500 нютон метра

  • ford mustang-
  • mustang-
  • ford-
  • elecktromod

Електрическият мъсълкар е базиран на Ford от 1967 година

Класически Mustang с модерно „сърце“ струва над 800 хиляди лева и разполага с 1500 нютон метра - 1

Британската компания Charge Cars представи интересен проект на базата на класически Ford Mustang от 1967 година. Базираната в Лондон компания специализира в преработката на конвенционални автомобили в такива на ток и последното им произведение е именно от такъв тип. Ford Mustang Electric, както са нарекли от фирмата своя проект ще бъде произведен в ограничена серия от 499 екземпляра, всеки от който ще има стартова цена от 350 хиляди паунда или около 830 хиляди лева.

Класически Mustang с модерно „сърце“ струва над 800 хиляди лева и разполага с 1500 нютон метра

Както споменахме, колата е построена на базата на Mustang от 1967 година, но вместо класическият бензинов двигател, под обвивката на „американското конче“ се крият електромотори с мощност от 636 конски сили и максимален въртящ момент от 1500 нютон метра. Енергията се предава към четирите гуми, които помагат за ускорение от 0 до 100км/ч в рамките на около 4 секунди.

Класически Mustang с модерно „сърце“ струва над 800 хиляди лева и разполага с 1500 нютон метра

Батерията е с капацитет от 62кВч и позволява пробег от около 320 километра. Зареждането се осъществява на 50кВ станции което би отнело около час и половина за пълно зареждане на батерията. Всяка от колите ще бъде ръчно направена, а клиентите ще имат възможността да персонализират колите си по свое собствено желание, като изразят своята визия с различни цветове, материали и детайли.

Класически Mustang с модерно „сърце“ струва над 800 хиляди лева и разполага с 1500 нютон метра

Отвън можем открием разлики в новите LED светлини, както и фалшивата решетка в предната част. Джантите също са различни от оригиналните. В интериора преобладават кожени елементи, а класическите уреди са заменени от екран пред шофьора и вертикално разположен дисплей в средната част на таблото.


Поставете оценка:
Оценка 4 от 8 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 hahaha

    8 3 Отговор
    Нещо за екологията или за праховите частици...м о ш е н н и ц и.
  • 2 карчи

    16 4 Отговор
    И разбира се най-важното го няма на този "масъл кар", онзи боботещ звук, който кара стомаха да се обръща и мацките да се подмокрят 😕
  • 3 Ивайло

    18 4 Отговор
    За тия пари си взимаш най-новото 911 ГТ3 с ръчни скорости и истински мотор, което определено ще те радва повече!!! Дори е с по-добро ускорение от този псевдо масъл кар!!!

    Коментиран от #4

  • 4 Тук

    2 8 Отговор

    До коментар #3 от "Ивайло":

    не купуваш ускорение и технически данни. Ще дадеш тези пари за класа, непреходност и усещането за свобода...
  • 5 Цецо

    8 2 Отговор
    Това е като да купиш любимия си сладолед, да отхапеш и да усетиш вкуса на киселината от батерия. ОТВРАТ!
  • 6 Скъп и фалшив

    4 2 Отговор
    Нито е класически Мустанг, нито пък пълноценен електромобил. За тази цена, трябваше да ускорява до 100 за под 3 секунди и да се зарежда с поне 150кв на бърза зарядна станция.
  • 7 гост

    2 0 Отговор
    и защо му е дълга предница? навремето е направена така, както и е-тайп,за да побере двигателя, но тук нямаш голям двигател? осен това, ако един мъсъл кар няма звук, то не е мъсъл кар. тесла прави седани ускоряващи за под 3сек за 100х.долара., нито е чудо на техниката, нито има звук, нито е достъпно. реално е една бутикова измислица, и нали, за да е модерно дай да му сложим електрическо задвижване. честно казано ако направят такава модерна кола, но с голям и мощен двигател на форд, бензинов, без турбо, чиста мощ и боботещ звук, със сигурност ще е много по-желан.