През 2007 година по време на международното изложение в Женева, на щанда на Seat е показан един интересен концепт на базата на актуалният тогава миниван – Seat Altea. Прототипът Altea Freetrack Concept е със 185 милиметра по-висок от стандартния модел, а под капака на офроуд модела работи 2.0-литров бензинов двигател с 240 конски сили, който предава пълния въртящ момент към четирите колела.
Концептът напомня изключително много на най-проходимата версия на G-Klasse - 4x42 , която се появява на пазара години по-късно. Освен увеличения клиренс и по-големия двигател, Freetrack Concept разполага и с резервна гума монтирана върху багажника, както и четири индивидуални спортни седалки в интериора. Интересното е, че моделът достига до серийно производство за разлика от повечето подобни концепти, но за съжаление, не във вида в който го виждаме.
През 2009 година се появява серийна Altea Freetrack, която също може да се похвали със задвижване на четирите колела и 2.0-литров бензинов двигател, макар и с по-скромните 200 конски сили. Клиренсът при серийния модел е увеличен с 40мм, а отличителни за него са черните пластмасови брони и раздувки на калниците, чиято красота е спорна.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Значи
18:27 08.05.2022
2 гост
Коментиран от #3
18:55 08.05.2022
3 един от стадото
До коментар #2 от "гост":
за тарапаната толкова. Купи си ВАГ с кожа на Бугати или Ламбо и ще бъдеш индивидуалист поне пред блока20:41 08.05.2022
4 сектант
06:42 09.05.2022
5 haha
10:16 09.05.2022