В средата на март тази година, Ford обяви плановете си за представяне на нови електрически модели, част от които трябва да дебютират до края на тази година. Ето, че първият такъв модел вече е факт след като бе представен по-рано днес. Електрическият Ford E-Transit Custom дебютира с пробег от 380 километра и променена визия.
В сравнение с конвенционалната версия на Transit Custom, моделът на ток се отличава с променена решетка, чиято функционалност е силно ограничена при електрическия модел. Светлините също са нови и наподобяват тези при Mustang Mach-E с интересни дневни светлини, свързани тънка LED ивица. Подобни графики са използвани и при светлините в задната част, модернизирайки иначе идентичната задница.
Производството на модела започва през следващата година в завода на марката в Турция, а повече информация относно техническите характеристики ще станат ясни през септември, когато от Ford обещават да споделят повече подробности. Това което знаем към момента е, че най-вероятно бусът ще се предлага във версии със 181 конски сили и 265 конски сили, като и двете ще разполагат единствено със задно задвижване.
Не е ясно с какъв капацитет разполага батерията на E-Transit Custom, но знаем, че поддържа бързо зареждане с до 115кВ. Ако съдим по по-големия E-Transit, то най-вероятно и по-малкият Custom ще използва идентизчна 68кВч батерия.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Сарая
Коментиран от #12
13:37 09.05.2022
2 Българин
Коментиран от #7
14:07 09.05.2022
3 Хаджи Генчо
Коментиран от #5
14:33 09.05.2022
4 Абе
19:09 09.05.2022
5 Ама
До коментар #3 от "Хаджи Генчо":
За за фотьойла ли ми споменаваш!19:12 09.05.2022
6 Свой
19:20 09.05.2022
7 Б. М.
До коментар #2 от "Българин":
Преди да дойдат орките, сме имали много неща. Например 3(три) самолетни фабрики. В Ловеч, Казанлък и София.После всичко е унищожено, елита е избит и начело са застанали каскети.
Коментиран от #8, #9
23:25 09.05.2022
8 Бачо Киро
До коментар #7 от "Б. М.":
От 30+ години е демокрация. Въпреки това фирмите инвестират в Турция или Сърбия, но не и у нас. Като спреш да се оправдаваш с глупости, ще ти светне защо.Коментиран от #10
01:36 10.05.2022
9 Бачо Киро
До коментар #7 от "Б. М.":
Само да те питам, откъде го намери тоя елит преди 1939, нали са били същите боклуци, изплували след 1878, като тея дето изплуваха след 1989. Буквално същата ситуация. С разликата, че преди това пет века елитно са пасяли овцете. Колкото днешните "бизнесмени и вип-персони" са елит, толкова и тогавашните. Можеш примерно да се запиташ, по какъв начин през 1837г човек, живял под турско владичество, ще има 27000 гроша да участва в сделки в Галац Румъния. Горе долу като един бивш президент, който обясняваше как отишъл в Германия през 90те със скъсаните си дънки и счупената лада и си отворил фирма и офиси..... Че по това време се изискваше депозит от 100 хиляди марки при откриването на фирма от българи, въобще не е проблем за момчето с ладата.... Ей такъв елит е бил и онзи.Коментиран от #11
01:46 10.05.2022
10 Б. М.
До коментар #8 от "Бачо Киро":
Нищо не се е променило след 1989. По - точно хората от управлението са същите комунисти, които властваха и преди това.За Плевнелиев съм напълно съгласен. Както и за други подобни.
Но когато учих философия( като предмет, не като специалност), разгледахме Теорията на елита. Тя обяснява някои от твоите въпроси. Всяко общество си има елит. През 1878, голяма част от него се е върнал в България. През 1989, голяма част от елита напусна България.
04:32 10.05.2022
11 Kresi
До коментар #9 от "Бачо Киро":
Я се Поинтересувай къде все пак е била българия 1939г по времето на златния лев бе галош12:43 10.05.2022
12 Реалистът
До коментар #1 от "Сарая":
Само поискай и ще ти се набие,ако ти хареса ще повторим20:34 10.05.2022