Last news in Fakti

30 Май, 2022 12:45 9 486 26

Колко бихте платили за този Opel Kadett с тунинг от Koenig?

  • opel-
  • kadett-
  • gsi-
  • koenig-
  • тунинг

Експерти очакват между 46 хиляди лева и 51 хиляди лева

Колко бихте платили за този Opel Kadett с тунинг от Koenig? - 1

Opel Kadett GSi е една от легендарните коли по уличните гонки от края на 90-те години, а екземпляр с тунинг пакет от компанията Koenig е нещо за което всеки младеж би се борил в края на миналия век. Сега, обаче, нещата стоят по малко по-различен начин и подобен автомобил не е черешката на тортата, ако можем да се изразим по този начин.

Колко бихте платили за този Opel Kadett с тунинг от Koenig?

Въпреки това, той има своите фенове, които имат възможността да се сдобият с такъв екземпляр на аукцион организиран от Catawiki. Колата се намира в Испания, а експерти я оценяват на цена между 46 хиляди лева и 51 хиляди лева. Въпреки експертната оценка, обаче, изглежда купувачите не са на това мнение и към момента на писане на този текст, последният залог е точно 4000 евро или около 8 хиляди лева.

Колко бихте платили за този Opel Kadett с тунинг от Koenig?

Колата се продава от първия ѝ собственик, който се сдобива с нея през 1987 година, а три години по-късно я оборудва със специалния тунинг пакет на Koenig. Той включва изцяло нова предна броня, по-големи предни и задни калници, различно задно крило и задна броня. Специфичните за компанията широки джанти с подходящите за това гуми. Интериорът също е получил нови седалки, нов волан и променен скоростен лост.

Колко бихте платили за този Opel Kadett с тунинг от Koenig?

Под капака работи 2.0-литров бензинов двигател с мощност от 158 конски сили и максимален въртящ момент от 203 нютон метра. Задвижването е предно, а трансмисията е механична с 5 предавки.


Поставете оценка:
Оценка 3.4 от 19 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Социалист

    23 6 Отговор
    Николко, имам вноска за Москвич от 1983 г., ще чакам.
  • 2 Октопус

    13 2 Отговор
    Добър е

    Коментиран от #9

  • 3 Мъдурко

    10 8 Отговор
    100лв.
  • 4 Aлфа Bълкът

    10 9 Отговор
    Да взел да плати €200 за да го изперат отвътре. Мяза на някоя таратайка дето с нея бачкаторите ходят до строежа. И кончетата са малко, 15 хилки наша пара и разликата отива за помпане.
  • 5 Куку

    13 10 Отговор
    На тези гуми и аспуф поне 300 коня отиват а не 158 от които половината вече са отишли на паша!! За този ръждет само бартер, давам два ръждиви варела и една медна пръскачка бонус...

    Коментиран от #19

  • 6 Луди са

    15 8 Отговор
    50000лв. за Кадет.....150 коня....Трябва да са луди. Дори и факта, че е колекционерски автомобил поради тунинга, пак е много трудно да достигне 5 хиляди евро.
  • 7 Карам бричка

    5 2 Отговор
    Веднъж теглих на боксир до сервиза една такава, неможеше да мръдне заради някакъв датчик, а маисторите се объркаха и вкараха моята в бокса.
  • 8 българина

    6 14 Отговор
    с колите с двг нещата стават като с телевизор с кинескоп, колко е по старо по малко струва. няма части и все по няма да има, проблеми с регистрацията за стандарти.
  • 9 антрашпиц

    16 1 Отговор

    До коментар #2 от "Октопус":

    Отпред да,но отзад ми мяза на ескорт отпреди фейса(91-92 ра година)

    Коментиран от #24

  • 10 на дедо момчето

    9 1 Отговор
    НищЪ Опель...Шшшш си купя Лада и ще съгреша във нея със колежка млада!!! Нищо че съм пич и ги пердаша във Москвич.
  • 11 Колите на Koenig винаги са много грозни

    9 4 Отговор
    Николко не бих платил за кьониг защото плостмасите с които ги кичат колите са много грозни.
  • 12 не съм фен на опел но

    10 0 Отговор
    интереснео изпълнение този двигател е невероятно пъргав и купето е леко така се получава много добро усещане за спортен автомобил но автора е пропуснал да напише че отзад не само бронята е променена а задната престилка със стоповете и капака са бутнати или направо присадени от ескорт но за тунинг правен 90-та година си е доста добре

    Коментиран от #18

  • 13 Ситрошен

    7 2 Отговор
    Така се е запазил този кадет през годините - пълен е с пластмасарии и така не е имал шанса да изгние
  • 14 Джони Инглиш

    7 1 Отговор
    Миналата година изнесох на един приятел напълно оригинален Kadett E GSi 20XE 156 к.с. с обърнат волан (направил го десняк) в Англия. Взех му 13 000 паунда, но повече от това - много трудно, особено за неоригинално изпълнение.

    Коментиран от #16

  • 15 Фитипалди от Горно Уйно

    6 6 Отговор
    Нищо не бих платил. Едно време такива се търкаляха къде ли не.
  • 16 Фена

    13 3 Отговор

    До коментар #14 от "Джони Инглиш":

    С20XEJ e мотора. 156 коня. За разлика от С20ХЕ е без катализатор и ламбда сонда. Монтира се в края на 80-те на Вектра А и Кадет преди да затегнат положението с еко нормите. Класика в жанра. Ех, младост.. :)

    Коментиран от #17

  • 17 Джони Инглиш

    0 0 Отговор

    До коментар #16 от "Фена":

    C20XEJ е също с катализатор (C пред цифрите при Опел означава Евро 1 = катализатор). 20XE е без = 156 к.с.
  • 18 Хлбйл

    5 0 Отговор

    До коментар #12 от "не съм фен на опел но":

    Стоповете са от Аскона
  • 19 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 20 Сантиментален гъзар

    1 1 Отговор
    опел омега лотус карлтон , ааааааа.
  • 21 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 22 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 23 Име

    0 0 Отговор
    Как па я направихте отзад да прилича на Форд Ескорт?
  • 24 Искаш да каже

    0 0 Отговор

    До коментар #9 от "антрашпиц":

    Искаш да кажеш аскона
  • 25 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 26 Пчелата

    2 1 Отговор
    С моя голф 4 TDI, Ще го прегазя този хЛопел...