16 Юни, 2022 13:35 3 674 12

Мате Римац се похвали с първата регистрирана Nevera

  • мате римац-
  • rimac-
  • nevera

В близките месеци се очаква колата да пристигне и в други държави

Мате Римац се похвали с първата регистрирана Nevera - 1

Изпълнителният директор на новосформираната компания Bugatti-Rimac публикува снимка във Facebook с която се похвали с първата регистрирана Nevera. Мате Римац сподели кадъра в личния си профил с кратко описание. Той споделя, че „след 5 години на разработка, над 1000 човека включени в проекта, 17 произведени прототипа, 45 краш теста, 9 разбити коли от краш тестове и стотици други тестове – днес първата Nevera е регистрирана.“

Римац допълва,че към момента това се е случило в родната Хърватия, но съвсем скоро можем да очакваме и в други страни. Това ще бъдат Монако, Великобритания, САЩ, Германия, Япония и други. От Nevera ще бъдат произведени 150 броя, а цената на всяка от тях започва от 2 милиона евро. Ще се предлагат три нива на оборудване с различни възможности за конфигуриране.

Припомняме, че Nevera се задвижва от четири електромотора, чиято системна мощност достига 1914 конски сили и 2360 нютон метра. Те са достатъчни за ускорение от 0 до 100км/ч в рамките на 1.97 секунди.


Поставете оценка:
Оценка 3.8 от 16 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 кеф

    7 15 Отговор
    Коли без пазар

    Коментиран от #9

  • 2 ...

    12 6 Отговор
    Гроздето е кисело
  • 3 Зевзек

    8 11 Отговор
    Струва ми се, че е на мнаго малка печалба.

    Щял да произведе 150 бр. и да ги продава по €2 млн.. Това прави €300 млн. приходи, а разработката е отнела 5 години на 1000 човека. Т.е. €300 млн. разделено на 1000 служители прави €300 000, делено на 5 години прави €60 000 за заплата на служител на година. Не е малко, но е под средния годишон доход в богатите европейски държави.

    Коментиран от #8

  • 4 Име

    7 2 Отговор
    То точно щото е кисело гроздето на Римац е непродавяемо.
  • 5 Кико

    23 5 Отговор
    Човека създаде компания за автомобили преди няколко години и вече се сля с Бугати, че и е изпълнителен директор. Аре стига сте хейтвали смешници.

    Коментиран от #6

  • 6 ахахаха

    5 7 Отговор

    До коментар #5 от "Кико":

    От немски нацисти за хръватски такива.От фв му пуснаха умрелата и безсмислена Бугати само се чудя скоро Бентлей и Ламбо на кой ще ги харижат на някой аржентинец може би.
  • 7 Митко

    14 5 Отговор
    Красота. Верно, че някои от пишещите тук ще предпочетат дачия логан, но.... :) :) :)
  • 8 Обаче

    6 3 Отговор

    До коментар #3 от "Зевзек":

    Никъде не се казва че тези 1000 човека са работили на пълен работен ден тези 5 години.
  • 9 Ти да видиш!

    4 5 Отговор

    До коментар #1 от "кеф":

    150 броя по 4 милиона лева едната са 600 милиона лева. И това ти се струва малък пазар? Ти въобще можеш ли да си представиш толкова пари накуп?

    Коментиран от #12

  • 10 Макарон

    10 4 Отговор
    Мате Римац, както и Крисчън фон Кьонингсег са олицетворение на любовта към автомобилите и технологиите. И двамата създават машини конкурентни на такива от големи концерни с истории по 60-80 години.

    Коментиран от #11

  • 11 един от стадото

    8 1 Отговор

    До коментар #10 от "Макарон":

    аз рисувам по добре от Леонардо, ама пукната парА не струват картините ми. Харесва ги само котарака ми
  • 12 Зуека Sunrise в

    3 0 Отговор

    До коментар #9 от "Ти да видиш!":

    Пазара на екзотични автомобили никога и от никого не е бил наричан масов автомобилен пазар. Къси серии, висока цена, специални клиенти. Сумите, за които говориш не са нищо особено на автомобилните пазари където производствата се измерват в милиарди долара.