Last news in Fakti

24 Юни, 2022 10:16 4 570 6

Mercedes подобри собствения си рекорд за най-много изминати километри с електромобил

  • mercedes-
  • vision eqxx-
  • eqxx-
  • концепт-
  • пробег-
  • 1000 километра с едно зареждане-
  • електромобил

Концептът Vision EQXX постигна пробег от 1202 километра

Mercedes подобри собствения си рекорд за най-много изминати километри с електромобил - 1

През месец април тази година, Mercedes доказа, че електрическият EQXX изминава повече от 1000 километра с едно зареждане с продължителен тест между Франция и Германия. По време на него, колата успя да измине точно 1007 километра със среден разход от 8.7кВч на 100 километра. Сега германската компания успя да подобри този рекорд, като дори се включи на Фестивала на скоростта в Гудууд и направи обиколка на пистата, която също влиза в рекордния пробег.

Mercedes подобри собствения си рекорд за най-много изминати километри с електромобил

Сега от Mercedes изминаха разстоянието между Щутгарт в Германия и пистата Силвърстоун в Англия, изминавайки 1202 километра с едно зареждане. Пътуването е отнело 14 часа и 30 минути и е включвало тежък трафик близо до Лондон, затворени магистрали в Германия и дори спирка в магазин на Mercedes в Англия. От компанията споделят, че по време на пътуването климатикът е работил за повече от 8 часа, което също оказва голямо влияние върху изчерпаната енергия.

Mercedes подобри собствения си рекорд за най-много изминати километри с електромобил

На пистата Силвърстоун, колата направи 11 обиколки и достигна скорост от 140 километра в час, преди батерията ѝ да се изчерпа на път за боксовете. Това означава, че при по-внимателно шофиране, EQXX е способен да измине дори повече от 1202 километра. По време на това пътуване разходът е бил 8.3кВч на 100 километра, а средната скорост 83км/ч.

Mercedes подобри собствения си рекорд за най-много изминати километри с електромобил

От Mercedes не споделят капацитета на батерията, но загатват за това, че тя е под 100кВч. Тя е 50% по-малка от тази при EQS и 30% по-лека от нея на размери. Електрическият мотор, който задвижва EQXX генерира 241 конски сили, а слънчеви панели върху покрива захранват климатичната система и инфотеймънт боорудването.


Поставете оценка:
Оценка 3.5 от 12 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Иво

    13 10 Отговор
    Този пробег може да бъде постигнат само от фирмения им лаборант зад волана.
  • 2 1111

    15 4 Отговор
    Гледах колко иновации в дизайна и аеродинамиката са въвели. Защо не направихте подобни подобрения на някоя бензинка, сиг. щеше 2л на 100км да харчи!
  • 3 Физоко математик а не дрън дрън

    4 5 Отговор
    Случили са на убаво време енергията от панела на покрива е подобрила с много представянето на енергиината ефективност тоест разхода от 8.4 срещу 20 квтч на Тесла защото е осигурявало работата на консумиращи системи като инфотейнмънта и климатика които явно гълтат много.Холандци и австралиици имат коли с батерии на покрива но това оскъпява холандската струва 2.5105 евро не е малко и тая ше е толко някъде

    Коментиран от #4

  • 4 чугун

    9 0 Отговор

    До коментар #3 от "Физоко математик а не дрън дрън":

    с панели на покрива колега с панели
  • 5 Антиелектриците

    10 1 Отговор
    Сега всички ще си купим по един такъв. Нали обещахме, че ще си купим първата електричка,която може да измине 1000км с едно зареждане. Друго не ни интересува! Купуваме!
  • 6 Байганьо

    0 7 Отговор
    Мерцедес умряха преди 20 години, ако ще и 2000км да минава го местя ... в другия крачол