Миналогодишният фейслифт, на който Lamboghini подложи Gallardo, ще бъде последен в жизнения цикъл на модела. Конструкторите в Сант' Агата Болоньезе вече са почти готови с нов 10-цилиндров автомобил, съобщава CarBuzz.com. Сайтът публикува вътрешна информация и компютърно генерирани изображения на колата.
Според CarBuzz наследникът на Gallardo ще се казва Cabrera. Така се нарича една от петте исторически породи испански бикове, от които е селектирана легендарната Miura. Самият автомобил ще бъде построен на сегашната платформа, но много от нейните детайли ще бъдат преработени с цел намаляване на теглото.
Зад предния мост ще се монтира еволюция на познатия 10-цилиндров V-образен мотор с мощност 600 к.с. Въртящият момент ще се предава на четирите колела през автоматична трансмисия с двоен съединител вместо скоростната кутия E-Gear на Gallardo.
В дизайнерски план Cabrera ще продължи стилистичната линия на Sesto Elemento с някои заемки от големия Aventador. Каросерията ще се изработва от алуминий и въглеродни нишки. Според слуховете наследникът на Gallardo ще бъде представен още през есента на салона във Франкфурт.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Plamen Panev
15:46 13.06.2013
2 Maurice
Коментиран от #4
16:20 13.06.2013
3 Симеон Тасев
16:44 13.06.2013
4 Mercedes-Benz
До коментар #2 от "Maurice":
Отговора е прост - собственост са на VW group Там важното е с минимални разходи да се извлече максимална печалба от баламите,дори това да включва малко попроменен дизайн представен за нов. Виж че двигателя щял да бъде "еволюция" на стария. Все пак феновете трябва да са благодарни,че не е TDIКолкото до спортните коли, две от любимите ми марки Порше и Ламборгини изгубиха идентичността си след като станаха 100% собственост на VW. Едното вече го правят и под формата на"джип" и има дизелов агрегат,другото го продават 10 години с променени ламарини,като се очаква от по-горе написаното цикъла да продължи. А имаше времена когато Порше беше 911 с въздушно охлаждане,задно предаване и ръчни скорости,да не забравяме 928,968,924(някой ще каже че Порше и VW винаги са били заедно да така е,но нито една от марките нямаше пълен контрол над другата и имаше някакъв баланс,без намеси,докато сега е различно). Ламборгини правеха зверове с 12 цилиндъра,задно предаване и ръчка - Diablo,Countach и т.н.
Коментиран от #5
18:15 13.06.2013
5 Валентин Кирязов
До коментар #4 от "Mercedes-Benz":
Не, че нещо, но и Diablo, както и повечето варианти на Countach са 4х4, само Miura e V12 със задно предаване.. Също ако не се лъжа Porsche държат контролния пакет за VW AG, не обратното.. А точно Lamborghini - уникална марка, която за съжаление през жизнения си път е фалирала не един или два пъти, извлича най голяма полза от философията на VW AG, и както виждате марката се популяризира и стабилизира.. Да, загуби духа си, но поне вече е една стабилна марка със самочувствие. До преди 15 години малцина бяха чували за нея, а сега вече никой не иска и да чува за баналните Ферари, всичко е Lamborghini.. В 911 не виждам нищо лошо, единственото което се случва е че Porsche на пук на всички лека полека с минимални промени изпипва до съвършенство една и до ден днешен неповторима и нелогична концепция за форма на автомобила и позициониране и конфигурация на двигателя.Коментиран от #6, #7
00:24 14.06.2013
6 Mercedes-Benz
До коментар #5 от "Валентин Кирязов":
1. Countach НИКОГА не е бил 4х4,Диабло е 4х4 в края на производствения си живот,защото го заварва покупката на VW-Audi. Ламборгини не са само Миура и горните два модела,а има и Jalpa, Jarama, Islero, Espada, Uracco и т.н.2. VW преди година-две (ако не и повече) изкупиха пакета на Порше.
3. Ламбо се популяризира,покрай останалата продукция на VW и последвалото й комерсиализиране,няма го вече неповторимия имидж на Ламборгини и екзотиката,която го съпровождаше. Важи и за Ферари,сега тяхното място е заето от автомобили като Кьонигсег и Пагани. По улиците на почти всеки по-голям европейски град може да видиш Gallardo.
4. С това,което каза че малцина били чували за Ламбо преди 15 год, се *.ра много стабилно, и се мъча да спра да се смея в момента . Не знам колко банални са Ферари,но ако трябва да избирам между двете ще взема второто,защото е ИТАЛИЯНСКО,респективно притежава това което другото вече го няма,защото се е обезличило под шапката на VW (казва го фен на немските автомобили,но тука не влизат VW или ауди),а и след като искам италиянска суперкола,ще си купя ИТАЛИЯНСКА суперкола,а не ауди,сглобено в Сант' Агата!
4. Никъде в коментара си не съм написал нещо лошо за 911,освен че актуалния в момента модел 991,вече не е с хидравлична рейка,няма опция за ръчни скорости при GT3 модела,а само PDK и т.н. Като човек,който обича шофирането и влага емоция в това,едва ли можеш да ме разбереш,колко важни са горе посочените на пръв поглед малки за НЯКОИ хора дет
13:38 14.06.2013
7 Mercedes-Benz
До коментар #5 от "Валентин Кирязов":
Като човек,който обича шофирането и влага емоция в това,едва ли можеш да ме разбереш,колко важни са горе посочените на пръв поглед малки за НЯКОИ хора детайли!5. Като ще спориш с мен за автомобили си проверявай инфото в коментара преди публикацията!
6. Имаш ли книжка изобщо?
13:39 14.06.2013