Hyundai обяви, че точно 10 575 автомобила ще трябва да преминат през сервизните центрове на марката в САЩ, след като от компанията са установили проблем, който е трябвало да бъде отстранен при предишна сервизна кампания. Става въпрос за моделите Ioniq plug-in hybrid и Ioniq hybrid, произведени в периода между 2017 година и 2018 година.
Както и при предходната сервизна акция, така и сега, автомобилите страдат от реле под задните седалки, което може да даде на късо и да предизвика пожар. През 2018 година Hyundai “привика“ тези автомобили, след като проблемът бе установен и според документите замени частите с нови такива.
Изглежда нещата, обаче не са се случили по план и през миналия месец от компанията са получили сигнал за запален Ioniq от 2017 година, а през ноември и декември миналата година са получени още два такива сигнала за коли, които вече са преминали през сервизната акция. От Hyundai са получили още сигнали и са решили да обявят още една сервизна акция при която да бъдат разгледани подменените части при вече сервизираните автомобили и ако трябва, те да бъдат подменени.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА