Last news in Fakti

14 Юли, 2022 10:27 2 713 13

Електрически пикап с 600км пробег в класа на Ford Ranger

  • radar-
  • geely-
  • volvo-
  • lotus-
  • polestar-
  • пикап

Geely представи първия продукт на новата си марка Radar

Едва ли за някого е тайна, че в последно време на пазара се представят много електрически автомобили и докато повечето от тях са в по-популярните класове в Европа на кросоувърите и седаните, вече няколко компании показват на пазара и електрически пикапи. Към тези компании сега се присъединява и новосъздадената Radar, чийто първи продукт носи името RD6. Марката е собственост на китайската Geely, която притежава още Volvo, Polestar и Lotus.

Връщайки се на електрическия пикап, новият RD6 се предлага като електрическо возило за хората с активен начин на живот. Базиран е на платформата SEA на Geely, която на практика може да се използва за почти всички видове автомобили. От Radar не разкриват много подробности за пикапа освен, че разполага има версии с единично и двойно задвижване, а според слуховете, мощността им е между 200 и 400 конски сили.

Отново по неофициална информация, пикапът може да измине до 600 километра с едно зареждане според китайския стандарт за измерване CLTC. Очаква се от компанията да разкрият повече данни през следващите месеци преди началото на производството в края на годината. По отношение на размерите, пикапът е пълноразмерен за европейските разбирания и е подобен по големина на Ford Ranger, Volkswagen Amarok и други от този клас.


Поставете оценка:
Оценка 4.4 от 7 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Ти да видиш!

    2 2 Отговор
    Точно тези машини, които харчат най-много литри на 100 километра при бензиновите аналози, могат да си позволят по-голям пробег с едно зареждане, понякога дори по-голям от бензиновите им събратя.

    Този пикап 600 километра, пикапът на Тесла 800 км , а камиона на Тесла над 900 км с едно зареждане.


    В момента в който производителите на батерии смогнат с производството им, тези категории превозни средства ще са първите, които ще преминат на ток, особено ако цената на горивата се запази висока.
  • 2 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 3 смех

    5 4 Отговор
    Дори чайниците изпревариха джендъртръка на Мъска

    Коментиран от #5

  • 4 Гирчо

    5 1 Отговор
    Китай вече трудно някой да го спре. Америка го направи велик, а сега иска да го сдържа. Късно е либе за китка....
  • 5 Това сме го чували вече

    2 3 Отговор

    До коментар #3 от "смех":

    До 2020 година, което беше само преди 2 години, nissan leaf беше най-продаваният автомобил в света с акумулирани половин милион продажби за десетте години на производство. Само че само през 2021-ва година Тесла произведе повече от половин милион Tesla модел 3, а тази година плюс половин милион Тесла модел 3 ще произведе и над половин милион Tesla model y.

    Така че не е важно кой ги е изпреварил да предложи първи пикап, а кой по колко пикапа произвежда годишно. Ривиан продават пикапа си от миналата година и все още не са направили 10 000 пикапа общо от началото на производството досега.


    Заявките за пикапа на Тесла са официално над милион, когато спряха да дават официална информация, а неофициално вече са натрупани над 1,5 милиона и продължават да се трупат.

    Тоест ще предвидят доста голям годишен производствен капацитет, за да г изпълнят - по поне 10 хиляди пикапа седмично, а не годишно като големия си конкурент Ривиан, който е започнал да продава пикапа 2-3 години преди тях.

    Правиш ли разликата!

    Коментиран от #6

  • 6 Име

    5 4 Отговор

    До коментар #5 от "Това сме го чували вече":

    Тесла е най голямата пирямида създавана някога

    Коментиран от #7, #11

  • 7 Така е!

    3 4 Отговор

    До коментар #6 от "Име":

    Откакто са я създали един пирон не е заковала тази Тесла. Само събира парите на балъците и нищо повече.

    Постоянно надписват продажби и скоро ще задминат Mercedes BMW и audi по годишни продажби, оборот и печалби, ама това е пирамида.

    От друга страна, Toyota и Volkswagen са най-големите производители на автомобили в света, също така най-печелившите.

    Въпреки това имат по около 200 милиарда дългове , но ако пазарната капитализация на Toyota е около тези 200 милиарда и ако си продадат всички акции могат да си върнат дълговете, то пазарната капитализация на цялата група Volkswagen заедно с всички под марки е 80 милиарда. Тоест дори да разпродадат всички акции ще останат 120 милиарда дългове.

    От друга страна Тесла има 800 милиарда пазарна капитализация и ако вече не ги е изплатила около 2 милиарда дългове и 17 милиарда кеш в банката, който не са пипали почти година.

    Кое ти намирисва на пирамида и кое на сериозен и устойчивбизнес, който расте с 50% годишно, дори по време на криза и въпреки това е на печалба и няма дългове, а другите затварят заводи и уволняват работници за да си намалят разходите?

    Това е реалността, това са фактите. Ако знаеш други различни факти можеш да ги споделиш, а аз ще се съглася с тебе защото когато фактите говорят и боговете мълчат?
  • 8 Хайл

    1 2 Отговор
    Глопаф знаеш ли кога ще мине 600 км? Като закачи един агрегат отзад и може и 2000 да мине....тъ пак
  • 9 Турбо

    2 2 Отговор
    Затова ли го отлагат за пореден път пикапа грозник?То стана като през соца,плащаш вноска и чакаш.

    Коментиран от #10

  • 10 Има време

    2 2 Отговор

    До коментар #9 от "Турбо":

    Машините са поръчани за юли месец 2023 година. Дотогава с наличните батерии не могат да смогнат само с търсенето на Тесла модел 3 и У, за да произведат планираните за 2023 година над 2 милиона автомобила, задминавайки по продажби Audi, Mercedes и BMW.
  • 11 МЪСК

    1 2 Отговор

    До коментар #6 от "Име":

    Дрън дрън ярина! Tesla e най-скъпата автомобилна компания в света, притежавана от най-богатия човек на света, произвеждаща най-много, най-добри и най-бързи (Plaid) коли от второ поколение в света, произвеждаща най-много батерии в света и притежаваща най-голямата, най-добрата и единствената глобална бързозарядна мрежа на света и най-голямата сграда на планетата: Giga Nevada. 5-0 и съдийска свирка! :DDD

    Коментиран от #13

  • 12 Гост

    0 1 Отговор
    Хората продават пикапи, а Сайбъртрък още седи на картинки.
  • 13 Гост

    0 0 Отговор

    До коментар #11 от "МЪСК":

    Най, най, най, най............ и най-дълго нереализираният пикап ха ха ха ха ха ха