2 7469

Hyundai представи по-готината и по-мощна алтернатива на Ioniq 6

  • ioniq-
  • ioniq 6-
  • ioniq 6 n-
  • ioniq 5-
  • hyundai

Концепта разполага с 576 конски сили

В началото на месеца от Hyundai загатнаха за появата на нов спортен електрически автомобил, като тогава показаха снимка на модела под покривало. Мнозина смятаха, че днес ще бъде дебюта на наточения Ioniq 5 N, но това така и не се случи. Корейците представиха интересен концепт с името RN22e базиран на Ioniq 6. Все пак от компанията уточниха, че Ioniq 5 N ще има, но той ще дебютира през следващата година.

Hyundai представи по-готината и по-мощна алтернатива на Ioniq 6

Връщайки се на концепта RN22e, той разполага с два електромотора със системна мощност от 576 конски сили и максимален въртящ момент от 740 нютон метра. Те задвижват четирите колела, а за захранването се грижи 77.4кВч и 800-волтова архитектура. Колата е базирана на E-GMP платформата, а бързо зареждане позволява „пълнене“ на батерията от 10 до 80% в рамките на 18 минути.

Hyundai представи по-готината и по-мощна алтернатива на Ioniq 6

Концептът може да се похвали и с агресивна визия. В предната част откриваме огромна решетка с логото N, както и ясно изразен преден сплитер. Калниците са по-широки и съответстват на по-изнесените прагове и задни раздувки. Отзад откриваме голям фиксиран спойлер и дифузьор под задните стопове. За да пресъздаде максимално усещането от спортен автомобил, колата може да издава и спортни звуци и да симулира смяната на предавки.


Поставете оценка:
Оценка 2.3 от 6 гласа.

Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 2 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 3 Това май става Стандарт

    5 7 Отговор
    "бързо зареждане позволява „пълнене“ на батерията от 10 до 80% в рамките на 18 минути"

    Ето че само в рамките на 4-5 години, електромобилите от часове, стандартно започнаха да се зареждат за минути.

    Тоест за да идеш и да се върнеш до която и да е точка на България, ще изгубиш по максимум десетина минути спиране на отиване и на връщане за зареждане, ако си тръгнал със сравнително заредена батерия. Ако не си, трябва да добавиш още десетина минути.

    Вече няма технически пречки закупуването на електромобил. Всички са икономически, които са по-трудни за преодоляване за съжаление и ще отнемат доста повече време!

    Коментиран от #4, #6

  • 4 сектант

    9 5 Отговор

    До коментар #3 от "Това май става Стандарт":

    да и след няколко години бързо зареждане батерията ще се износи и няма да става нищо от нея
  • 5 Димов

    5 2 Отговор
    Да питам ли за кой тип клиенти е това нещо? Светът поличава уникалната възможност да изостави горивата и да мине на ток от природата. И какво прави светът - запасява се с още горива от Русия и пуска пак въглищните централи. Ашколсун, на зелените ви планове! В създадената криза за горива можеше да наизлязат 100 пъти повече проекти за евтини, достъпни електрички, за обикновеният човек, които да спрат употребата на бензин и дизел. Къде са? Вместо тях гледаме само поредната бегачка с 1000 коня и все същите проблемни батерии. Защо? Защото, освен мощ от електромоторът, електричките не предлагат нищо друго. Затова цялата им реклама е насочена в нея посока. Можеше да направят поне една от хилядите, ежедневни, новооткрити, чидодейни батерии масовка, ама нейсе. Всеки ден четем новини, доколко са запълнени газовите хранилища. Явно зеленото бъдеще се отлага. Жалко, мислех си, че трилионите киловати, подарявани ни от слънцето и вятъра, можеше поне да понамалят горенето в ТЕЦовете. За съжаление се оказах прав, че чичковците няма да пуснат кокала.

    Коментиран от #9

  • 6 Димов

    13 0 Отговор

    До коментар #3 от "Това май става Стандарт":

    Който е зареждал знае, че бавното зареждане насища по-добре батерията. Бързото я скапва лесно.

    Коментиран от #7

  • 7 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 8 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 9 небрежнев

    0 0 Отговор

    До коментар #5 от "Димов":

    Зелената енергия е хубаво нещо, но за съжаление не е технически възможна. Това не се обяснява на обществото и е основа за политически спекулации.
    Нека видим реално нещата.
    В момента човечеството добива около 100 милиона барела петрол на ден. Те отиват основно за горива и по-малка част за масла, асфалт, пластмаси и химически продукти.
    Около половината ако са горива, това са 50 млн барела дневно, което е еквивалентно на енергията от 3625 реактора като тези на АЕЦ Козлодуй.
    Някой да се е замислил дали може човечеството да построй 3625 нови ядрени реактора, с които да замени енергията от петрола?

    1 kWh = 860 420.650096 cal 860 kcal
    1 kg нафта = 10 000 kcal
    50 млн барела = 159х50 млн литра 7 950 млн литра 7.5 млрд кг нафта
    7.5 млрд кг нафта х 10 000 kcal = 75 000 млрд kcal = 75 000 млрд kcal / 860 kcal 87 млрд kWh = 87 млн MWh
    Един блок на АЕЦ Козлодуй е 1000 MW и за денонощие произвежда макс 241000= 24 000 MWh електричество.
    T.е. от нафта получаваме - 87 млн MWh дневно, а от един блок на АЕЦ - 24 000 MWh дневно.
    Като разделим енергията от нафтата - 87 000 000 MWh / на енергията от АЕЦ - 24 000 MWh = 3625 реактора