Пореден проблем с качествения контрол на Tesla ще вкара компанията в съда, след като собственик на Model 3 се натъкна на недопустим, но познат за марката модел. Чрез няколко публикации в Twitter, собственик на Model 3 споделя неволите си с Tesla и сервизен център на компанията, където се опитват да поправят пукнатина в купето на колата с… боя.
При смяна на гумите на своя електромобил, собственикът на колата открива, че в долната част на купето има пукнатина, която трябва да бъде оправена. Мъжът изпраща колата в сервиза, но само, за да я получи със същата пукнатина, но боядисана в опит за скриване.
Собственикът веднага подал нужните документи в съда в Мюнхен от къде насрочили експертиза, за да се види състоянието на колата. Според нея в това състояние, електромобилът няма да премине годишен технически преглед, известен още като TUV.
Това не е първият път в който Tesla прави подобно нещо, след като подобен случай стана публично достояние и през 2017 година, когато собственик на Model S показа поправка на спукана предна колонка с боя.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 От плажа
Коментиран от #3
13:07 24.07.2022
2 ФИЛИП ЕЙДЖИ
13:07 24.07.2022
3 ⚜️Просветен⚜️
До коментар #1 от "От плажа":
Ти не си умен! Много ясно че и другите марки имат дефекти, но едва ли толкова нягло ги прикриват с боя! И едва ли имат толкова мазнолик собственик с големи претенции!13:17 24.07.2022
4 омъскаряване
Коментиран от #6
13:18 24.07.2022
5 гост
13:34 24.07.2022
6 Това е огромен проблем
До коментар #4 от "омъскаряване":
Трябва да я забранят с тази компания или поне да и дадат за пример компания която произвежда изключително качествени автомобили, като Тойота например.При тях това е немислимо да се случи защото автомобилите им са проектирани перфектно и контролът е железен. Ето сега започнаха да произвеждат електромобили и с Тесла е свършено!
Коментиран от #14, #38
13:44 24.07.2022
7 Турбо
Коментиран от #8, #37
13:54 24.07.2022
8 Така е!
До коментар #7 от "Турбо":
Може да се разруши целия автомобил и даже да направи страхотна катастрофа и да отнеме човешки животи! Може да се разпадне на парчета и да удари даже някой спътник.Виж Toyota няма никакви проблеми с качеството въпреки че всяка една от четирите гуми може да излети по всяко време, защото се показало че болтовете са саморазвивали при рязко потегляне и спиране. Ама това е безобидна повреда само на 100% от автомобилите, а при Тесла вече се е случило вече два пъти само за два милиона продажби и е редно да се спре производството, докато не се отстрани този проблем!
Не се ли виждате колко сте смешни с опорните си точки! Къде бяхте в статията за Toyota, която от 100 години произвежда автомобили ми не може да проектира болтовете за джантите така че да не се саморазвиват?
А тази Тойота развива 130 км в час и има подобни проблеми. Ами ако тези проблеми бяха на Тесла, която развива 300 километра в час?
Коментиран от #10, #21
14:03 24.07.2022
9 Отдавна съм казал
14:03 24.07.2022
10 Турбо
До коментар #8 от "Така е!":
Разликата е, че Тойота веднага прави сервизна акция и ремонтира пропуските.Докато Тесла се правят на гламави.Тойота правят по 10 млн. автомобила,Тесла само 1 млн.Коментиран от #11, #12
14:10 24.07.2022
11 Бай Ганчо -Теслата от село
До коментар #10 от "Турбо":
Ази пък мойта 40-годишна Жигула с теслата си я оправям ... То боя -кола не кара ...важното е ...матора ... и тоя де я кара :)))14:17 24.07.2022
12 Ти да видиш?
До коментар #10 от "Турбо":
И кога е станало това, та не съм разбрал? Последната информация е, че са изпратили писма на собствениците да не ги карат и засега нямало решение на проблема!Това ли очакваш от Тесла?
А относно продажбите, като гледам тенденцията Тесла ще продължи да продава по половин-един милион повече всяка година, а Toyota ще продължи да продава по половин-един милион по-малко всяка година, докато по някое време продажбите им се изравнят и се разминат едните нагоре, а другите надолу.
След фиаското, че не можаха да намерят батерии за 10 000 броя от един производител, а след това на 100% от произведените бройки има проблем с болтовете на гумите, какви чудеса очакваш от Toyota в бъдеще? Доскоро обясняваха че производството на батерии е най-опасното нещо в света и трябва да бъде ограничено, съсипвайки бизнеса на производителите на батерии. Смяташ ли че сега някой производител ще се втурне да им продава батерии при очертаващите се продължения на проблемите с веригата за доставки?
Коментиран от #13
14:30 24.07.2022
13 Турбо
До коментар #12 от "Ти да видиш?":
Това коя година ще стане?Защо Мъск съкращава работници?В Берлин и Шанхай защо фабриките не вървят?Колко загуби Мъск от биткойни?Колко обезщетения му предстои да плати за катастрофи и недоволни клиенти?И твърдиш,че скоро ще задмине Тойота и Фолксваген?Коментиран от #16, #18
14:46 24.07.2022
14 гост
До коментар #6 от "Това е огромен проблем":
Не пишат за тях, не че не го правят. Занимавал съм се в изготвянето на доклади за разлинчни марки коли продавани в Европа и всички са зле, Тесла са китка спрямо повечето. Разликата е, че на Тесла се обръща внимание ако не завият бронята добре, а при ФВ например и хлабавите им разпределителни вериги или калпави дсг кутии, които водят го генерална щета на хиляди автомобили -нищо, само ги принудиха след много съдебни искове да покриват дефектите по гаранция, защото години наред отказваха. За японците основен проблем е ръждата, точно Тойота, Мазда са такива ръждилки, че след 6-7г. всичко отдолу е в ръжда, за какво качество говориш като не може да изкара 1г. след ремонт и пак ръждата избива? Та славата на японците е стара и е отпреди 30г. Тесла се подобрява всяка година, при другите е регрес.Коментиран от #15, #50
14:52 24.07.2022
15 Гост
До коментар #14 от "гост":
С какви доклади и с кои марки коли си работил?Чакам изброени марки,номер и дата на доклада.Утре започвам да проверявам по телефона.15:28 24.07.2022
16 Продължаваш да мълчиш
До коментар #13 от "Турбо":
След толкова разходи Тесла на печалба ли е или на загуба? Пак ли нямаш мнение? Като си казал а кажи и б?Фактът е че след строежа на толкова нови фабрики и всичко, което си изброил като разходи, Тесла пак има над 25% брутна печалба от всеки продаден автомобил. Печалба за която повечето автомобилни компании само могат да мечтаят.
Ако продължи така да се разраства с 87% на година и въпреки това с 25-35% брутна печалба, а ти казваш че това било зле, колко по-добре очакваш да стане? Ръста да е поне 300 процента годишно и печалбата 90%?
Хайде научи се да говориш с цифри!
И чакам да ми кажеш каква е била сервизната акция на Toyota и кога се е състояла? Защото доколкото аз знам все още се очаква и решение на проблема няма.
Коментиран от #19
15:36 24.07.2022
17 Гошо
Коментиран от #20
15:37 24.07.2022
18 Пропуснах работниците
До коментар #13 от "Турбо":
Тесла смята да съкрати 10% от настоящия си персонал до края на годината, като в края на годината да има повече служители отколкото сега. Къде виждаш проблема?15:38 24.07.2022
19 Турбо
До коментар #16 от "Продължаваш да мълчиш":
Да не съм врачок,това е твоя специалност,поне да беше познал нещо.Като публикуват резултатите ще разберем.Нещо за пазарната капитализация и срива на акциите на Тесла да кажеш?Коментиран от #22
15:41 24.07.2022
20 Коки
До коментар #17 от "Гошо":
И набоден поне 4 пъти, защото вярва в науката и гледа към октомври с разтреперени ръце да отиде да си сложи 4-тата доза, за да може да ходи на кръчма16:09 24.07.2022
21 Японеца
До коментар #8 от "Така е!":
Взимай по често успокоителни! Ще ти стане лошо иначе!16:13 24.07.2022
22 Виждаш ли колко си заблуден?
До коментар #19 от "Турбо":
Тези резултати ги публикуваха още миналата седмица и Tesla на печалба, както правилно прогнозирах.И да, брутната им печалба е паднала от пет на 3 милиарда, продали се три четвърти от биткойните на загуба, но в крайна сметка са си на печалба дори в най-лошите условия и имат 50% ръст спрямо миналата година по същото време.
Плана за 50% ръст на продажбите си остава, все повече фабрики обявяват, че започват да строят фабрики за батерии специално заради Тесла в техния формат 4680 и на врачоците ни е лесно да предвидим бъдещето.
Поглеждам акциите и о чудо +159,11 (24,19%)от миналата година насам. Тоест над 160 милиарда повече в сравнение с миналата година.
Тоест само ръста от миналата година насам е повече отколкото струва Toyota и два пъти повече отколкото струва Volkswagen group с всичките му там под марки включително porsche.
Не мислиш ли, че виждаме нещата по съвсем различен начин? А аз говоря с факти и цифри, а ти с недомлъвки, липса на лично мнение, липса на всякакви факти и цифри в мненията, но пък са обилно подплатени с омраза, лични нападки към събеседниците и безпочвени твърдения.
Коментиран от #24
16:22 24.07.2022
23 Прав си
А ти, ако си сериозен, не е лошо да попрочетеш в Уикипедия какво значи сарказъм и хипербола.
Не е ли прекалено очевидно, че тези умнокрасивите, смятат, че проблемът на Toyota с вероятността да ти паднат всички колела по време на движение не е никакъв проблем, но пък пукнатината на отвора в който поставяш крика при вдигане на автомобила била много опасна, защото автомобила можел да се разцепи? И това на цял един автомобил от 2 милиона произведени?
А опасността при Toyota е при 2500 автомобила от 2500 произведени.
Как да не ги бъзикаш!
Поставят под един знаменател сервизната акция за падащите колела на Toyota със сервизната акция на Тесла, с която я принудиха да пусне ъпдейт с който да забрани пускането на пръдни при скорости над 30 километра в час и очевидно смятат първото за дреболия а второто за голям проблем с качеството на автомобилите.
Коментиран от #25
16:30 24.07.2022
24 Турбо
До коментар #22 от "Виждаш ли колко си заблуден?":
Точно така е за акциите хахахаха816,73 $ - 383,05(- 31,93 %) надолу за 1 г.
-213,27(- 12,18%) надолу за 6 м.
Коментиран от #26, #27, #36
16:37 24.07.2022
25 Гост
До коментар #23 от "Прав си":
Вероятност да ти падне колело?На Тойота нито едно колело не е паднало,според тях само има вероятност това да се случи.Затова веднага предвиждат сервизна акция.При Тесла е точно обратното.Падат брони,стъкла,липсват накладки,слагат различни гуми,чупят се носачи, пукнатини в рамата,но това не било опасно.Нищо че там ляга пружината на окачването и може пружината да ти влезе в купето.Малко ъпдейт с боя и всичко е наред.Коментиран от #28
16:47 24.07.2022
26 Този коментар е премахнат от модератор.
27 Виждаш ли колко си заблуден?
До коментар #24 от "Турбо":
Изненада или не, за останалите автомобилни компании няма да имат останал производствен капацитет за батерии. За Тойота да не говорим! За тях и материали няма да има, дори да започнат да произвеждат митичните твърдотели батерии собствено производство, за които говорят от 2010 година как щели да променят електромобилната индустрия заедно с водорода.А Тесла вече произвежда своите 4680 батерии и въпреки тестовото производство с малки обеми вече е произвела с тях повече електромобили, отколкото ще произведе Toyota за тази и следващата година.
Тоест Toyota както в преносния смисъл така и буквално освобождава пазарен дял на Тесла.
Отделно за главата и са тръгнали китайците.
Разбира се ти не можеш да направиш взаимовръзката между тези факти и надали разбра какво точно искам да ти кажа. Написах го за останалите!
Коментиран от #30
17:11 24.07.2022
28 Е как да паднат, не ги карат!
До коментар #25 от "Гост":
"Японското министерство на транспорта обяви, че към този момент не знае за инциденти, причинени от дефекта. В основата на проблема изглежда е болт на главината, който може да се разхлаби и потенциално да причини падане на колелото. Затова всички бройки от модела да бъдат спрени от движение, ДОКАТО НЕ СЕ НАМЕРИ РЕШЕНИЕ.Докато това стане, дилърите на Toyota ще вземат всяко превозно средство, притежавано от клиента, и ще предоставят безплатно заместващ автомобил."
ДОКАТО НЕ СЕ НАМЕРИ РЕШЕНИЕ, това прочете ли го?
Е как точно ще им падне колелото, като са им взели автомобилите и няколко години ще ТЪРСЯТ решение.
Е ПЪК КОЛКО РЕШЕНИЯ ДА ИМА за замяната на дефектен болт? Ти сещаш ли се за второ решение освен замяна на болта?
Май електрификацията на Toyota се отлага за неопределено време, докато измислят решение на проблема със замяната на болтовете?
17:19 24.07.2022
29 Този коментар е премахнат от модератор.
30 Този коментар е премахнат от модератор.
31 Този коментар е премахнат от модератор.
32 Този коментар е премахнат от модератор.
33 Този коментар е премахнат от модератор.
34 Този коментар е премахнат от модератор.
35 МЪСК
Не сте компетентни да коментирате коли за 300 бона! Мрежата е пълна с катастрофирали с 200 летящи ТЕСЛА, от които хората излизат без драскотина.
Коментиран от #58
18:34 24.07.2022
36 Този коментар е премахнат от модератор.
37 МЪСК
До коментар #7 от "Турбо":
Не си компетентен да коментираш единственият сигурен и необръщаем автомобил в историята!Коментиран от #41
18:39 24.07.2022
38 3-фазния
До коментар #6 от "Това е огромен проблем":
Вие тука изобщо не знаете какво дрънкате :DСтатия "Слабото място на Порше" от 23.01.2017
https://fakti.bg/avto/220705-slaboto-masto-na-porsche
Я сега да сравняваме по картинки скъсани предни ботуши и избили през предния капак пружини. Какво мърмориш под носа, не чувам :D
Коментиран от #39
18:44 24.07.2022
39 Марш в Уикипедия
До коментар #38 от "3-фазния":
Да видиш какво е сарказъм.Не виждаш ли, че бъзикам антиелектриците?
Захванали са се да коментират проблем, който е един на два милиона, а не виждат че са спрели абсолютно всички произведени електромобили на Toyota, заради проблеми с болтовете на джантите и я им ги върнат от тази година, я не.
Съмнява ме че ще направят като general motors с EV1 във филма "Кой уби електрическия автомобил".
Коментиран от #44
18:49 24.07.2022
40 Турбо
До коментар #32 от "Виждаш ли колко си зле?":
Да,моя грешка признавам.Нямам претенции да знам всичко по английски.От началото на годината е.Коментиран от #46
19:25 24.07.2022
41 Турбо
До коментар #37 от "МЪСК":
На теб кой ти даде правото да даваш оценка на хората?От Уикипедия ли?Тесльо,пишещ с ник Мъск и трифазния.Коментар 33 не е мой.А доколко Тесла е сигурен автомобил,прочети статията по горе.Прочети и за делата на недоволните клиенти срещу Тесла.
19:32 24.07.2022
42 Турбо
До коментар #36 от "3-фазния":
На теб ли ще се отчитам,бе тесльо.19:34 24.07.2022
43 Този коментар е премахнат от модератор.
44 Този коментар е премахнат от модератор.
45 Този коментар е премахнат от модератор.
46 Ти да видиш!
До коментар #40 от "Турбо":
Това не е истина!Призна си грешка? Не мога да повярвам!
Адмирации, ако си го писал ти! Приятно ме изненада.
Коментиран от #47
23:00 24.07.2022
47 Турбо
До коментар #46 от "Ти да видиш!":
Ееееее,че кой да го напише.Но за акциите на Тесла не си прав,тренда е надолу.Коментиран от #51, #52
01:04 25.07.2022
48 Този коментар е премахнат от модератор.
49 Студопор
Като искат да лъснат с Тесла - ха сега! Защо не си купи Клио, баце?
07:29 25.07.2022
50 Този коментар е премахнат от модератор.
51 Ти да видиш!
До коментар #47 от "Турбо":
Ти пък кога започна да разбираш от трендове? Колко пъти да ти казвам да не използваш, думи които не разбираш.Както виждаш както в дългосрочен така и в краткосрочен план тренда е нагоре.
Преди една година акциите са били на по-ниско ниво. Тоест дългосрочния тренд е нагоре.
Точно затова се гледа точно за една година назад, защото в началото на 2021-ва също са били около 900 долара а по това време на годината са паднали с 30%, а после започват да растат. Както виждаш тази година се повтаря същото.
Като говорим за дългосрочно защо не погледнеш преди две години, преди 5 години, преди 10 години.
В краткосрочен план, преди месец акциите също са били по-ниско а сега растат. За седмица също са били по-ниско и растат. Ти се хващаш за някакъв ПИК и обясняваш как били паднали.
Ами не не са паднали, а по време на пика са се качили повече от нормалното.
А защо не погледнеш и акциите на другите автомобилни компании как се движат за същите периоди? Точно тогава лъсва истината защо всички тръгнаха да следват Тесла.
Например Фолксваген точно преди една година е имал пазарна капитализация над 80 милиарда, най-високата в историята им, а в момента е 56 милиарда. Акциите са били 33 долара сега са около 20.
Коментиран от #53
08:06 25.07.2022
52 Най-важното
До коментар #47 от "Турбо":
Сега си направих една проста сметка. Съвсем краткосрочен тренд на "падащите акции на Тесла".В сряда 20 юли акциите на Тесла са били 742 долара а в момента са 816 долара, което е 74 долара разлика НАГОРЕ.
Понеже това нищо не ти говори ще ти го обясня с прости думи. Пазарната капитализация на Тесла е нараснала от сряда насам със 77 милиарда долара, при пазарна капитализация на целия Фолксваген груп 56 милиарда долара!
Тоест само със "скромният" ръст, който според тебе дори било спад от сряда насам, Тесла може да купи целия Фолксваген груп барабар с всичките поршета и да и останат пари. На Това ли му казваш падане на акциите и тренд надолу?
Към момента пазарната капитализация на Тесла е 846 милиарда. Колкото следващите 10 автомобилни компании взети заедно. Е колко да падат?
08:17 25.07.2022
53 Турбо
До коментар #51 от "Ти да видиш!":
Тренд е тенденцията,посоката на движение надолу и нагоре на цената на акциите.В зависимост от избрания период тренда се мени.Коментиран от #54
09:17 25.07.2022
54 Този коментар е премахнат от модератор.
55 Гост
16:18 25.07.2022
56 Този коментар е премахнат от модератор.
57 Този коментар е премахнат от модератор.
58 Идея!!!
До коментар #35 от "МЪСК":
Хайде всички дружно да съберем пари за една употребявана Тесла модел Ес, да сложим тесльо вътре и да го изправим с 200 с/у претоварен 4-осен пернишки самосвал :))) Да види от 1 л. ед.ч. колко сигурна е теслата :)))20:13 26.07.2022
59 Този коментар е премахнат от модератор.
60 Пали гаси и тръгай...
12:06 27.07.2022