Last news in Fakti

24 Юли, 2022 13:00 6 805 60

Tesla се опита да „поправи“ пукнатина в купето с боя

  • tesla-
  • боя-
  • пукнатина-
  • качествен контрол-
  • съд

Собственикът на колата съди компанията

Tesla се опита да „поправи“ пукнатина в купето с боя - 1

Пореден проблем с качествения контрол на Tesla ще вкара компанията в съда, след като собственик на Model 3 се натъкна на недопустим, но познат за марката модел. Чрез няколко публикации в Twitter, собственик на Model 3 споделя неволите си с Tesla и сервизен център на компанията, където се опитват да поправят пукнатина в купето на колата с… боя.

При смяна на гумите на своя електромобил, собственикът на колата открива, че в долната част на купето има пукнатина, която трябва да бъде оправена. Мъжът изпраща колата в сервиза, но само, за да я получи със същата пукнатина, но боядисана в опит за скриване.

Tesla се опита да „поправи“ пукнатина в купето с боя

Собственикът веднага подал нужните документи в съда в Мюнхен от къде насрочили експертиза, за да се види състоянието на колата. Според нея в това състояние, електромобилът няма да премине годишен технически преглед, известен още като TUV.

Това не е първият път в който Tesla прави подобно нещо, след като подобен случай стана публично достояние и през 2017 година, когато собственик на Model S показа поправка на спукана предна колонка с боя.


Поставете оценка:
Оценка 4.1 от 25 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 От плажа

    15 42 Отговор
    Това се казва марка - цяла статия за една пукнатина. Другите производители нямат никакви дефекти.

    Коментиран от #3

  • 2 ФИЛИП ЕЙДЖИ

    32 21 Отговор
    Германия лъга целия свят с нафтовите печки години на ред та мъск ли!?
  • 3 ⚜️Просветен⚜️

    46 13 Отговор

    До коментар #1 от "От плажа":

    Ти не си умен! Много ясно че и другите марки имат дефекти, но едва ли толкова нягло ги прикриват с боя! И едва ли имат толкова мазнолик собственик с големи претенции!
  • 4 омъскаряване

    35 8 Отговор
    Вярата и само вярата в "свети" Илон крепи истинския фанатик, сектант, а това е пукнатина във вярата!

    Коментиран от #6

  • 5 гост

    12 30 Отговор
    Добре де, Мъск ли я е мазал боята, че го плюете? Някой в сервиза е решил да се скатае и да си спести много работа като го мазне и прикрие, това не сериен дефект, не е препоръка на компанията да се действа така, нито е конструктивно недомисляне. Ще си платят иска, ще уволнят служителя и готово. Виекато отидете и си дадете 15г. кола за някакъв ремонт тук в сервиз как мислите, че действат? Защото имам няколко приятеля монтьори и историите за наглост надскачат в много пъти такова "прегрешение". Та карайте си старите коли, те ще си карат новите електрички. Това е.
  • 6 Това е огромен проблем

    14 14 Отговор

    До коментар #4 от "омъскаряване":

    Трябва да я забранят с тази компания или поне да и дадат за пример компания която произвежда изключително качествени автомобили, като Тойота например.


    При тях това е немислимо да се случи защото автомобилите им са проектирани перфектно и контролът е железен. Ето сега започнаха да произвеждат електромобили и с Тесла е свършено!

    Коментиран от #14, #38

  • 7 Турбо

    22 5 Отговор
    Съдебните дела за качеството на Тесла и катастрофите по вина на автопилота нарастват.Тази пукнатина може да нарасне и да се разруши целия детайл.Инженерите на Тесла пак се изложиха.

    Коментиран от #8, #37

  • 8 Така е!

    12 17 Отговор

    До коментар #7 от "Турбо":

    Може да се разруши целия автомобил и даже да направи страхотна катастрофа и да отнеме човешки животи! Може да се разпадне на парчета и да удари даже някой спътник.

    Виж Toyota няма никакви проблеми с качеството въпреки че всяка една от четирите гуми може да излети по всяко време, защото се показало че болтовете са саморазвивали при рязко потегляне и спиране. Ама това е безобидна повреда само на 100% от автомобилите, а при Тесла вече се е случило вече два пъти само за два милиона продажби и е редно да се спре производството, докато не се отстрани този проблем!

    Не се ли виждате колко сте смешни с опорните си точки! Къде бяхте в статията за Toyota, която от 100 години произвежда автомобили ми не може да проектира болтовете за джантите така че да не се саморазвиват?

    А тази Тойота развива 130 км в час и има подобни проблеми. Ами ако тези проблеми бяха на Тесла, която развива 300 километра в час?

    Коментиран от #10, #21

  • 9 Отдавна съм казал

    21 4 Отговор
    Едно е да разбираш от електродвигатели, а друго - от правене на автомобили ! Тесла ако не се обединят с някоя сериозна марка, скоро ще пропаднат доста в класацията и при електромобилите !
  • 10 Турбо

    23 5 Отговор

    До коментар #8 от "Така е!":

    Разликата е, че Тойота веднага прави сервизна акция и ремонтира пропуските.Докато Тесла се правят на гламави.Тойота правят по 10 млн. автомобила,Тесла само 1 млн.

    Коментиран от #11, #12

  • 11 Бай Ганчо -Теслата от село

    17 0 Отговор

    До коментар #10 от "Турбо":

    Ази пък мойта 40-годишна Жигула с теслата си я оправям ... То боя -кола не кара ...важното е ...матора ... и тоя де я кара :)))
  • 12 Ти да видиш?

    2 16 Отговор

    До коментар #10 от "Турбо":

    И кога е станало това, та не съм разбрал? Последната информация е, че са изпратили писма на собствениците да не ги карат и засега нямало решение на проблема!

    Това ли очакваш от Тесла?


    А относно продажбите, като гледам тенденцията Тесла ще продължи да продава по половин-един милион повече всяка година, а Toyota ще продължи да продава по половин-един милион по-малко всяка година, докато по някое време продажбите им се изравнят и се разминат едните нагоре, а другите надолу.


    След фиаското, че не можаха да намерят батерии за 10 000 броя от един производител, а след това на 100% от произведените бройки има проблем с болтовете на гумите, какви чудеса очакваш от Toyota в бъдеще? Доскоро обясняваха че производството на батерии е най-опасното нещо в света и трябва да бъде ограничено, съсипвайки бизнеса на производителите на батерии. Смяташ ли че сега някой производител ще се втурне да им продава батерии при очертаващите се продължения на проблемите с веригата за доставки?

    Коментиран от #13

  • 13 Турбо

    15 5 Отговор

    До коментар #12 от "Ти да видиш?":

    Това коя година ще стане?Защо Мъск съкращава работници?В Берлин и Шанхай защо фабриките не вървят?Колко загуби Мъск от биткойни?Колко обезщетения му предстои да плати за катастрофи и недоволни клиенти?И твърдиш,че скоро ще задмине Тойота и Фолксваген?

    Коментиран от #16, #18

  • 14 гост

    7 11 Отговор

    До коментар #6 от "Това е огромен проблем":

    Не пишат за тях, не че не го правят. Занимавал съм се в изготвянето на доклади за разлинчни марки коли продавани в Европа и всички са зле, Тесла са китка спрямо повечето. Разликата е, че на Тесла се обръща внимание ако не завият бронята добре, а при ФВ например и хлабавите им разпределителни вериги или калпави дсг кутии, които водят го генерална щета на хиляди автомобили -нищо, само ги принудиха след много съдебни искове да покриват дефектите по гаранция, защото години наред отказваха. За японците основен проблем е ръждата, точно Тойота, Мазда са такива ръждилки, че след 6-7г. всичко отдолу е в ръжда, за какво качество говориш като не може да изкара 1г. след ремонт и пак ръждата избива? Та славата на японците е стара и е отпреди 30г. Тесла се подобрява всяка година, при другите е регрес.

    Коментиран от #15, #50

  • 15 Гост

    7 5 Отговор

    До коментар #14 от "гост":

    С какви доклади и с кои марки коли си работил?Чакам изброени марки,номер и дата на доклада.Утре започвам да проверявам по телефона.
  • 16 Продължаваш да мълчиш

    1 15 Отговор

    До коментар #13 от "Турбо":

    След толкова разходи Тесла на печалба ли е или на загуба? Пак ли нямаш мнение? Като си казал а кажи и б?

    Фактът е че след строежа на толкова нови фабрики и всичко, което си изброил като разходи, Тесла пак има над 25% брутна печалба от всеки продаден автомобил. Печалба за която повечето автомобилни компании само могат да мечтаят.

    Ако продължи така да се разраства с 87% на година и въпреки това с 25-35% брутна печалба, а ти казваш че това било зле, колко по-добре очакваш да стане? Ръста да е поне 300 процента годишно и печалбата 90%?

    Хайде научи се да говориш с цифри!

    И чакам да ми кажеш каква е била сервизната акция на Toyota и кога се е състояла? Защото доколкото аз знам все още се очаква и решение на проблема няма.

    Коментиран от #19

  • 17 Гошо

    14 3 Отговор
    Най смешната марка на планетата … даже и дахацо са по добри ааа не и дачия …! Само ново мислещ прост човек парадиращ с диплома и нови технологии може да си купи подобна глупост и да се бие в гърдите …

    Коментиран от #20

  • 18 Пропуснах работниците

    1 10 Отговор

    До коментар #13 от "Турбо":

    Тесла смята да съкрати 10% от настоящия си персонал до края на годината, като в края на годината да има повече служители отколкото сега. Къде виждаш проблема?
  • 19 Турбо

    10 1 Отговор

    До коментар #16 от "Продължаваш да мълчиш":

    Да не съм врачок,това е твоя специалност,поне да беше познал нещо.Като публикуват резултатите ще разберем.Нещо за пазарната капитализация и срива на акциите на Тесла да кажеш?

    Коментиран от #22

  • 20 Коки

    4 2 Отговор

    До коментар #17 от "Гошо":

    И набоден поне 4 пъти, защото вярва в науката и гледа към октомври с разтреперени ръце да отиде да си сложи 4-тата доза, за да може да ходи на кръчма
  • 21 Японеца

    3 1 Отговор

    До коментар #8 от "Така е!":

    Взимай по често успокоителни! Ще ти стане лошо иначе!
  • 22 Виждаш ли колко си заблуден?

    2 8 Отговор

    До коментар #19 от "Турбо":

    Тези резултати ги публикуваха още миналата седмица и Tesla на печалба, както правилно прогнозирах.

    И да, брутната им печалба е паднала от пет на 3 милиарда, продали се три четвърти от биткойните на загуба, но в крайна сметка са си на печалба дори в най-лошите условия и имат 50% ръст спрямо миналата година по същото време.

    Плана за 50% ръст на продажбите си остава, все повече фабрики обявяват, че започват да строят фабрики за батерии специално заради Тесла в техния формат 4680 и на врачоците ни е лесно да предвидим бъдещето.

    Поглеждам акциите и о чудо +159,11 (24,19%)от миналата година насам. Тоест над 160 милиарда повече в сравнение с миналата година.

    Тоест само ръста от миналата година насам е повече отколкото струва Toyota и два пъти повече отколкото струва Volkswagen group с всичките му там под марки включително porsche.

    Не мислиш ли, че виждаме нещата по съвсем различен начин? А аз говоря с факти и цифри, а ти с недомлъвки, липса на лично мнение, липса на всякакви факти и цифри в мненията, но пък са обилно подплатени с омраза, лични нападки към събеседниците и безпочвени твърдения.

    Коментиран от #24

  • 23 Прав си

    1 7 Отговор
    Трябва да взема нещо успокоително, защото иначе ще умра от смях от опорните точки на турбо и останалите антиелектрици!

    А ти, ако си сериозен, не е лошо да попрочетеш в Уикипедия какво значи сарказъм и хипербола.

    Не е ли прекалено очевидно, че тези умнокрасивите, смятат, че проблемът на Toyota с вероятността да ти паднат всички колела по време на движение не е никакъв проблем, но пък пукнатината на отвора в който поставяш крика при вдигане на автомобила била много опасна, защото автомобила можел да се разцепи? И това на цял един автомобил от 2 милиона произведени?

    А опасността при Toyota е при 2500 автомобила от 2500 произведени.

    Как да не ги бъзикаш!

    Поставят под един знаменател сервизната акция за падащите колела на Toyota със сервизната акция на Тесла, с която я принудиха да пусне ъпдейт с който да забрани пускането на пръдни при скорости над 30 километра в час и очевидно смятат първото за дреболия а второто за голям проблем с качеството на автомобилите.

    Коментиран от #25

  • 24 Турбо

    7 2 Отговор

    До коментар #22 от "Виждаш ли колко си заблуден?":

    Точно така е за акциите хахахаха
    816,73 $ - 383,05(- 31,93 %) надолу за 1 г.
    -213,27(- 12,18%) надолу за 6 м.

    Коментиран от #26, #27, #36

  • 25 Гост

    9 2 Отговор

    До коментар #23 от "Прав си":

    Вероятност да ти падне колело?На Тойота нито едно колело не е паднало,според тях само има вероятност това да се случи.Затова веднага предвиждат сервизна акция.При Тесла е точно обратното.Падат брони,стъкла,липсват накладки,слагат различни гуми,чупят се носачи, пукнатини в рамата,но това не било опасно.Нищо че там ляга пружината на окачването и може пружината да ти влезе в купето.Малко ъпдейт с боя и всичко е наред.

    Коментиран от #28

  • 26 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 27 Виждаш ли колко си заблуден?

    1 5 Отговор

    До коментар #24 от "Турбо":

    Изненада или не, за останалите автомобилни компании няма да имат останал производствен капацитет за батерии. За Тойота да не говорим! За тях и материали няма да има, дори да започнат да произвеждат митичните твърдотели батерии собствено производство, за които говорят от 2010 година как щели да променят електромобилната индустрия заедно с водорода.

    А Тесла вече произвежда своите 4680 батерии и въпреки тестовото производство с малки обеми вече е произвела с тях повече електромобили, отколкото ще произведе Toyota за тази и следващата година.

    Тоест Toyota както в преносния смисъл така и буквално освобождава пазарен дял на Тесла.

    Отделно за главата и са тръгнали китайците.

    Разбира се ти не можеш да направиш взаимовръзката между тези факти и надали разбра какво точно искам да ти кажа. Написах го за останалите!

    Коментиран от #30

  • 28 Е как да паднат, не ги карат!

    2 5 Отговор

    До коментар #25 от "Гост":

    "Японското министерство на транспорта обяви, че към този момент не знае за инциденти, причинени от дефекта. В основата на проблема изглежда е болт на главината, който може да се разхлаби и потенциално да причини падане на колелото. Затова всички бройки от модела да бъдат спрени от движение, ДОКАТО НЕ СЕ НАМЕРИ РЕШЕНИЕ.

    Докато това стане, дилърите на Toyota ще вземат всяко превозно средство, притежавано от клиента, и ще предоставят безплатно заместващ автомобил."


    ДОКАТО НЕ СЕ НАМЕРИ РЕШЕНИЕ, това прочете ли го?

    Е как точно ще им падне колелото, като са им взели автомобилите и няколко години ще ТЪРСЯТ решение.

    Е ПЪК КОЛКО РЕШЕНИЯ ДА ИМА за замяната на дефектен болт? Ти сещаш ли се за второ решение освен замяна на болта?

    Май електрификацията на Toyota се отлага за неопределено време, докато измислят решение на проблема със замяната на болтовете?
  • 29 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 30 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 31 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 32 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 33 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 34 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 35 МЪСК

    1 10 Отговор
    ТЕСЛА е НАЙ СИГУРНОТО МПС на планетата - доказано от EuroNCAP и NHTSA.
    Не сте компетентни да коментирате коли за 300 бона! Мрежата е пълна с катастрофирали с 200 летящи ТЕСЛА, от които хората излизат без драскотина.

    Коментиран от #58

  • 36 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 37 МЪСК

    2 8 Отговор

    До коментар #7 от "Турбо":

    Не си компетентен да коментираш единственият сигурен и необръщаем автомобил в историята!

    Коментиран от #41

  • 38 3-фазния

    0 6 Отговор

    До коментар #6 от "Това е огромен проблем":

    Вие тука изобщо не знаете какво дрънкате :D
    Статия "Слабото място на Порше" от 23.01.2017
    https://fakti.bg/avto/220705-slaboto-masto-na-porsche
    Я сега да сравняваме по картинки скъсани предни ботуши и избили през предния капак пружини. Какво мърмориш под носа, не чувам :D

    Коментиран от #39

  • 39 Марш в Уикипедия

    1 5 Отговор

    До коментар #38 от "3-фазния":

    Да видиш какво е сарказъм.

    Не виждаш ли, че бъзикам антиелектриците?

    Захванали са се да коментират проблем, който е един на два милиона, а не виждат че са спрели абсолютно всички произведени електромобили на Toyota, заради проблеми с болтовете на джантите и я им ги върнат от тази година, я не.

    Съмнява ме че ще направят като general motors с EV1 във филма "Кой уби електрическия автомобил".

    Коментиран от #44

  • 40 Турбо

    5 0 Отговор

    До коментар #32 от "Виждаш ли колко си зле?":

    Да,моя грешка признавам.Нямам претенции да знам всичко по английски.От началото на годината е.

    Коментиран от #46

  • 41 Турбо

    6 1 Отговор

    До коментар #37 от "МЪСК":

    На теб кой ти даде правото да даваш оценка на хората?От Уикипедия ли?Тесльо,пишещ с ник Мъск и трифазния.Коментар 33 не е мой.
    А доколко Тесла е сигурен автомобил,прочети статията по горе.Прочети и за делата на недоволните клиенти срещу Тесла.
  • 42 Турбо

    5 1 Отговор

    До коментар #36 от "3-фазния":

    На теб ли ще се отчитам,бе тесльо.
  • 43 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 44 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 45 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 46 Ти да видиш!

    1 4 Отговор

    До коментар #40 от "Турбо":

    Това не е истина!

    Призна си грешка? Не мога да повярвам!

    Адмирации, ако си го писал ти! Приятно ме изненада.

    Коментиран от #47

  • 47 Турбо

    4 1 Отговор

    До коментар #46 от "Ти да видиш!":

    Ееееее,че кой да го напише.Но за акциите на Тесла не си прав,тренда е надолу.

    Коментиран от #51, #52

  • 48 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 49 Студопор

    1 1 Отговор
    Тая статия или е преведена с гугъл, или е написана на македонски. Толкова много грешки има...

    Като искат да лъснат с Тесла - ха сега! Защо не си купи Клио, баце?
  • 50 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 51 Ти да видиш!

    1 3 Отговор

    До коментар #47 от "Турбо":

    Ти пък кога започна да разбираш от трендове? Колко пъти да ти казвам да не използваш, думи които не разбираш.

    Както виждаш както в дългосрочен така и в краткосрочен план тренда е нагоре.

    Преди една година акциите са били на по-ниско ниво. Тоест дългосрочния тренд е нагоре.

    Точно затова се гледа точно за една година назад, защото в началото на 2021-ва също са били около 900 долара а по това време на годината са паднали с 30%, а после започват да растат. Както виждаш тази година се повтаря същото.

    Като говорим за дългосрочно защо не погледнеш преди две години, преди 5 години, преди 10 години.

    В краткосрочен план, преди месец акциите също са били по-ниско а сега растат. За седмица също са били по-ниско и растат. Ти се хващаш за някакъв ПИК и обясняваш как били паднали.

    Ами не не са паднали, а по време на пика са се качили повече от нормалното.

    А защо не погледнеш и акциите на другите автомобилни компании как се движат за същите периоди? Точно тогава лъсва истината защо всички тръгнаха да следват Тесла.

    Например Фолксваген точно преди една година е имал пазарна капитализация над 80 милиарда, най-високата в историята им, а в момента е 56 милиарда. Акциите са били 33 долара сега са около 20.

    Коментиран от #53

  • 52 Най-важното

    1 3 Отговор

    До коментар #47 от "Турбо":

    Сега си направих една проста сметка. Съвсем краткосрочен тренд на "падащите акции на Тесла".

    В сряда 20 юли акциите на Тесла са били 742 долара а в момента са 816 долара, което е 74 долара разлика НАГОРЕ.

    Понеже това нищо не ти говори ще ти го обясня с прости думи. Пазарната капитализация на Тесла е нараснала от сряда насам със 77 милиарда долара, при пазарна капитализация на целия Фолксваген груп 56 милиарда долара!

    Тоест само със "скромният" ръст, който според тебе дори било спад от сряда насам, Тесла може да купи целия Фолксваген груп барабар с всичките поршета и да и останат пари. На Това ли му казваш падане на акциите и тренд надолу?

    Към момента пазарната капитализация на Тесла е 846 милиарда. Колкото следващите 10 автомобилни компании взети заедно. Е колко да падат?
  • 53 Турбо

    3 1 Отговор

    До коментар #51 от "Ти да видиш!":

    Тренд е тенденцията,посоката на движение надолу и нагоре на цената на акциите.В зависимост от избрания период тренда се мени.

    Коментиран от #54

  • 54 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 55 Гост

    4 1 Отговор
    Политика на фирмата.
  • 56 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 57 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 58 Идея!!!

    1 0 Отговор

    До коментар #35 от "МЪСК":

    Хайде всички дружно да съберем пари за една употребявана Тесла модел Ес, да сложим тесльо вътре и да го изправим с 200 с/у претоварен 4-осен пернишки самосвал :))) Да види от 1 л. ед.ч. колко сигурна е теслата :)))
  • 59 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 60 Пали гаси и тръгай...

    1 0 Отговор
    Па язе на мойта Т"слъ и набивам метално клинче оти да не изпада сапо га маам с нея кат улав!