Автомобилните производители се опитват да се справят с кризата с полупроводници и други компоненти от повече от две години и въпреки обединените усилия на много от тях, проблемът все още съществува и дори не дава наченки на това, че скоро ще си отиде. Поредният производител, който усети тази криза е Toyota, а още по-силно проблемът бе усетен от нейните клиенти.
Според информация на Nikkei Asia, японската компания е разработила препоръчително оборудване, което да минимизира максимално сроковете за доставки и да задоволи клиентите максимално. Така например клиентите, които изберат това ниво на оборудване ще могат да получат наскоро представената Sienta през април 2023 година, докато другите ще трябва да изчакат поне още няколко месеца.
Отново според информация на същото издание, този срок може да достигне до 3 месеца в зависимост от това какво точно е избрал клиентът. Не се споменава какво точно влиза в препоръчителното оборудване и дали то е изцяло базово или от Toyota избират „задължителни“ екстри, които да присъстват в него.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 да де
Коментиран от #3, #10
18:56 29.08.2022
2 авто фен
18:57 29.08.2022
3 КакСъща
До коментар #1 от "да де":
Как съща, има едно 20% поскъпване на автомобилите през последната година и нещо. Скоро за автомобил под 100 хиляди няма да си купуваш19:00 29.08.2022
4 Браво
20:23 29.08.2022
5 Автора малко се е объркал по темата
И преди и сега всяка марка предлага автомобилите с екстри по избор. Винаги е можело и да си купиш базов модел без екстри.
При покупката на нова кола клиента решава какво оборудване иска. Обаче за да го знаеш трябва да си купувал нов автомобил, които явно тук пишещите не са и нямат представа от това
Коментиран от #7
21:16 29.08.2022
6 Този коментар е премахнат от модератор.
7 Този коментар е премахнат от модератор.
8 Така е
10:29 30.08.2022
9 Чочакис
16:08 30.08.2022
10 Тарикат
До коментар #1 от "да де":
Не, по-евтина ще е, но ще трябва да си я получиш в сандък с надпис "Лего"22:02 30.08.2022
11 Последствия
14:02 31.08.2022