Last news in Fakti

1 Септември, 2022 12:36 3 362 66

Собственици на Tesla организират гладна стачка, заради проблеми с качествения контрол на марката

  • tesla-
  • model 3-
  • model s-
  • model y-
  • проблеми-
  • качество-
  • контрол

Група норвежци се опитва да привлече вниманието на Мъск

Собственици на Tesla организират гладна стачка, заради проблеми с качествения контрол на марката - 1

Група от недоволни собственици на Tesla обяви, че ще организира гладна стачка, за да привлече вниманието на изпълнителния директор на компанията – Илон Мъск. Причината за това са проблеми с качествения контрол, които датират още от създаването на компанията. Въпреки, че през последните години този проблем сякаш отшумя, то изглежда, че напоследък собствениците на автомобили от марката отново не са доволни с качеството на колите, които купуват.

Собственици на Tesla организират гладна стачка, заради проблеми с качествения контрол на марката

„Ние сме група недоволни норвежки собственици на Tesla.”,пише групата на своя уебсайт. “Вярваме, че ако Илон Мъск е запознат с нашите проблеми, той ще разреши ситуацията.“ Кадри от страницата и Twitter профилите на участници в стачката показват как те са подредили автомобилите си във формата на думата „HELP” (помощ) на празен паркинг. Кадрите са от 27 август, а на тях се виждат поне 17 автомобила.

Собственици на Tesla организират гладна стачка, заради проблеми с качествения контрол на марката

Според собствениците, проблемите засягат норвежки автомобили, които не могат да „запалят“ или имат проблеми с дръжките на вратите, Други оплаквания сочат проблеми със седалките и мехури в тях, пълнещи се с вода багажници, жълти рамки около дисплея и други. Освен тези проблеми с качеството на материалите, собствениците описват и по-нисък живот на батериите, проблеми със зареждането и невъзможност за зареждане на нови зарядни станции, заради смяна на порта за зареждане, въпреки обещанието за доживотно безплатно зареждане.


Поставете оценка:
Оценка 4.1 от 10 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 шегичка

    39 3 Отговор
    С мойта тесла нямам никакви проблеми наследство е от дядо ми и още работи.
  • 2 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️

    27 4 Отговор
    Тесльо:
    -това е провокация !
  • 3 Хаха

    27 4 Отговор
    Американски Москвич

    Коментиран от #5

  • 4 Про100 100

    19 4 Отговор
    Къде си бе тесльоооо..... 😆😆😆
  • 5 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️

    24 2 Отговор

    До коментар #3 от "Хаха":

    Защо обиждаш Москвича 😉😉😉
  • 6 Дааааа

    28 2 Отговор
    Да си купиш тЕсла си е много яка теслА...
  • 7 Съдията Дред

    28 3 Отговор
    Най странното в случая е, че няма никаква реакция на спряното безплатно доживотно зареждане. В продължение на почти 10 години теслите се продаваха с такова обещание, после изведнъж - тесла? В Германия например е 70 евроцента киловатчаса. Но вместо да го скъсат от съдебни дела - тишина ?

    Коментиран от #11, #25

  • 8 Що, ве, супер са си теслите!

    17 2 Отговор
    Стават да се пъчиш, че си много отворен, само да не ги караш!
  • 9 механик

    18 2 Отговор
    Да си купуват теслите ,защото те са само за забиване и вадене на пирони!!
  • 10 Адам Хилтън

    22 2 Отговор
    Норвежците кой ги е заплашил с пистолет, че да си накупят електрически автомобили в най-северната държава в Европа? Също защо не отидоха при кварталният автомеханик, да им каже кои марки автомобили най-рядко посещават гаража му? Точно Тесла дето има цената на свръхлуксозен Мерцедес, и качеството на Дачия си взели. Ще си помисли човек че за пръв път чуват за съмнителното качество на американските автомобили като цяло?

    Коментиран от #20

  • 11 Ако ти предлагат нещо, безплатно

    25 4 Отговор

    До коментар #7 от "Съдията Дред":

    “До живот”, очевидно са предвидили “животът” да не е много дълъг!!!
  • 12 Истината

    10 15 Отговор
    Петролните гиганти още дълго ще саботират електричките ,)
  • 13 оня с магарето

    15 3 Отговор
    Безплатно е само сиренето в капана за мишки
  • 14 Мнение

    14 4 Отговор
    Бива ли такива статии?!
    Сега евроатлантиците, които сляпо вярват на "еко" концепцията за съвременните електрички, какво ще правят???

    Електричка ли е (особено задокеанска), значи е хипер-мипер-дупер-мупер екологична, надеждна, качествена и красива!!!
  • 15 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️

    12 5 Отговор
    Тееесльо,
    .... Теееееесльо,
    ...........Тееееееееееесльо ...

    Коментиран от #19

  • 16 Тесла Клуб БГ

    9 3 Отговор
    Ние имаме Павлик, Дунев, ТеслаБГ, а вие там стойте и чакайте неволята, бхахах!
  • 17 Тузара

    4 9 Отговор
    Чакам я мойта стара P85+ да сдаде и да се метна на Plaid, обаче не се дава чумата! Кат я смръщя, къса асфалт и го мета на тавана! Не е тесла, а КЪРТАЧ!

    Коментиран от #21, #23

  • 18 Прозрачен си

    5 12 Отговор
    Тесльо:
    -това е провокация !
    12:43 01.09.2022

    11 мнение
    “До живот”, очевидно са предвидили “животът” да не е много дълъг!!!
    12:51 01.09.2022

    11 мнения за осем минути в един стил. Сигурно всички ще са писани от 11 човека!

    Не оставяте човек да влезе в морето и да обядва!

    И какво очаквате 11-те човека да кажа, освен да си повторя за стотен път мнението, че качеството на Тесла куца и всички включително аз, се надяват, че ще се подобри във фабриката в Берлин, което обаче лично аз очаквам да се случи най-рано след година две, когато си оправят проблемите с производството и започнат да си произвеждат батериите в същата фабрика.

    А че е провокация, си е провокация от адвокатска фирма, която си изкарва хляба с дела срещу тесла и си търси клиенти, като си направи пиар по време на посещението на Илон Мъск в Норвегия миналата седмица.
  • 19 Зор ли имаш?

    5 11 Отговор

    До коментар #15 от "🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️":

    Да не би да искаш да ми обясниш защо въпреки проблемите, в норвегия има най-много тесли на глава от населението и това е най-продавания автомобил въобще, независимо от задвижването?

    Да не би да е, защото пробваха и други марки, но се оказа че там проблемите са доста повече и са доста по-сериозни от некачествено боядисване и разминаващи се фуги?

    Като се почне от самозапалвания и се стигне до невъзможност за бързо или въобще за зареждане при минусови температури, каквито не са изключения в Норвегия?

    Коментиран от #22

  • 20 морски

    11 1 Отговор

    До коментар #10 от "Адам Хилтън":

    Че то почти всичко ( made in USA ) е така!
  • 21 Лъжльо

    8 2 Отговор

    До коментар #17 от "Тузара":

    Все си се метнал...какво кърти бе момче???
    Не направи нищо по-различно тая смешка от всяка една изрядна 2.5-2.8 мотор в Е36-46....
    Излагация тотална е...по-добре хич да не правят подобни "демонстрации"....избива на смях....
  • 22 Леко леко

    9 4 Отговор

    До коментар #19 от "Зор ли имаш?":

    Тесльоо, пяна пускаш през устата - успокой се!!!
    Нито си основател, нито акционер, че да ги защитаваш тези дървета така самоотвержено!!!
    Я кажи сега - кога ще си купиш истинска кола??? А не да ходиш с влак и рейс до морето, в края на сезона???

    Коментиран от #30

  • 23 3-фазния

    2 7 Отговор

    До коментар #17 от "Тузара":

    Така е, брат, няма по-безпощадна машина от тая!

    Коментиран от #24, #29, #32

  • 24 гост

    4 4 Отговор

    До коментар #23 от "3-фазния":

    То и други мощни електрички го правят същото!
  • 25 Азазел

    8 2 Отговор

    До коментар #7 от "Съдията Дред":

    Доживотно (доживотна гаранция) е до периода на живот на машината и това е записано с дребен шрифт в условията. А живота го определя производителя на база на статистики (така че да не се набута) и може да бъде три, пет или десет години като често има допълнителни условия които покриват разликата.
  • 26 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 27 Българин

    11 3 Отговор
    Всъщност тази марка електрокари трябва да се произнася с ударение на буквата "а".Те на това и мязат.
  • 28 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 29 2-фазния

    2 6 Отговор

    До коментар #23 от "3-фазния":

    Ама брат, то нищо не се случва брат!!!
    Престани да си пушеш и да си пускаш клипчета сам брат!!!
    🤣🤣🤣
  • 30 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 31 Леко с намотките

    6 2 Отговор

    До коментар #30 от "Какво леко бе пич?":

    “пич”!!!
    Какви високи продажби, какви 5 лв???
    Много чувствителен ми идваш….
    Кажи кога ще правим практическо сравнение от живия живот с теслата????
  • 32 Пиши

    2 1 Отговор

    До коментар #23 от "3-фазния":

    в тубата ОМ605/606 и лека нощ!!!
  • 33 Гост

    9 4 Отговор

    До коментар #30 от "Какво леко бе пич?":

    И коя от прогнозите си се сбъдна? Тази за поевтиняващите Тесли, които до пет години (прогноза отпреди три години) щели да станат съвсем достъпни за обикновените купувачи? Или онази, според която до две години (прогноза също отпреди три години) пикапът на Тесла щял да залее света? Или пък другата, че батериите на Тесла щели да издържат по един милион километра и щели да траят доживот, докато собствениците в Норвегия се оплакват, че се скапват за няколко години? Ти НЯМАШ СБЪДНАТА ПРОГНОЗА. НЯМАШ!!! Това е действителността. Ивсеки път, когато някоя твоя прогноза рухне, ти започваш да се измъкваш, как точно това си казал, че щяло да стане. Последното ти беше, когато каза, че никога не си приканвал хората да си купят Тесла, за да търгуват с ток през батерията й.
  • 34 Гост

    9 2 Отговор

    До коментар #30 от "Какво леко бе пич?":

    Я дай пак онази прогноза, че гигафабриката в Берлин ще заработи до 2020.

    Коментиран от #35, #36

  • 35 Сега разбра ли за какво говоря

    4 5 Отговор

    До коментар #34 от "Гост":

    Както винаги не разбираш написаното, а си го интерпретираш както ти си го разбрал.

    Защото прогнозата ми никога не е била за по-рано от юли месец 2021, когато бяха първоначалните планове на тесла, когато си мислеха че ще получат екологично разрешително в началото на 2020 година, преди да започнат да разчистват терена от дърветата, а го получиха март месец 2022 - 5 календарни месеца след производството на първия автомобил защото тестовото производство започна 2021 година. Както виждаш говоря с цифри и факти и прогнозите не винаги се сбъдват.

    Обаче мълчиш за прогнозите за производството на тесла модел У? Нито че производството му започна шест месеца по-рано от обявеното, нито че търсенето му е много повече от прогнозите и се наложи да отменят производството на нови модели за да задоволят неговото търсене.

    Как пък все едностранно гледаш на прогнозите?

    А ще видим до 2025 година дали няма да се изравнят цените на електромобилите и автомобилите с ДВГ и тогава електромобилите да задминат 50% пазарен дял, както предвиждах.

    Коментиран от #42

  • 36 Да те питам същото

    5 7 Отговор

    До коментар #34 от "Гост":

    Я кажи кога старите автомобилни компании ще започнат да произвеждат електромобили и продажбите на Тесла да секнат?

    Хайде нека да не спират, кажи кога най-накрая ще спрат с този 50% годишен ръст на продажбите, че вече пета година обясняваш, че това е последната година с ръст, а като гледам вече 5-ти път грешиш и Тесла продължава с още по-голямо темпо?

    Нали Тесла никога нямаше да излезе на печалба и беше пирамида, разчитаща на събиране по 100 долара за предварителни поръчки и въглеродни емисии от останалите, а в момента има една от най-големите брутни печалби в автомобилната индустрия, дори по време на кризи?

    Коя от твоите прогнози за края на Тесла се е сбъднала?

    Коментиран от #37, #38, #41, #43

  • 37 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 38 Турбо

    6 5 Отговор

    До коментар #36 от "Да те питам същото":

    Чакам отрицателни цени на тока,а в Европа цената е над 1 евро квтч.Чакам Семи и Кибергрозника.Чакам батерии с милиони цикли и Тесли с милиони пробег.Чакам цената на Тесла да се изравни с тази на бензинова кола.Чакам Тесла да произвежда 20 млн коли.

    Коментиран от #40, #62

  • 39 6747

    4 0 Отговор
    Жалка картинка!
  • 40 Кога

    5 5 Отговор

    До коментар #38 от "Турбо":

    Ги чакаш? Да не вярваш в дядо коледа и мармотите и да мислиш че всичко става с магическа пръчка на мига? Все още вече пета година не можеш да схванеш разликата между дългосрочен процес и еднократно действие.

    Коментиран от #44

  • 41 Гост

    1 4 Отговор

    До коментар #36 от "Да те питам същото":

    Веднага щом спрат да имат печалби от нормални коли, без субсидиране от държавата. Традиционните марки не са пирамиди, разчитащи на квоти.

    Коментиран от #46

  • 42 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 43 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 44 Гост

    5 5 Отговор

    До коментар #40 от "Кога":

    Чакаме ги тия обещани неща от 2018 г, когато ги обещавахте до две три години. Колко още да ги чакаме? От тогава ти и другия теслар гост сменихте по две коли, като всеки път казвахте, че следващата ще ви е Тесла.

    Коментиран от #45

  • 45 Бебешка логика

    7 2 Отговор

    До коментар #44 от "Гост":

    Въпросите ти ме върнаха преди години, когато дъщеря ми помогна да посадим няколко дървета в двора и ме попита кога ще станат черешите. Казах и на третата година. Поне една седмица след това, всяка сутрин ходеше да проверява дали вече са узрели черешите и питаше "тате кога ще станат черешите" а аз отговарях след три години

    И ти си същия. Кога ще стигнем до морето? след четири часа. Кога ще стигнем до морето, след три часа и 59 минути. Кога ще стигнем до морето, след три часа и 59 минути. Кога ще стигнем до морето, след три часа и 58 минути. Кога ще стигнем на морето.....

    Коментиран от #47

  • 46 Още по-зле от бебешка логика

    5 3 Отговор

    До коментар #41 от "Гост":

    "Веднага щом спрат да имат печалби от нормални коли, без субсидиране от държавата. Традиционните марки не са пирамиди, разчитащи на квоти."

    Аз ще ми обясниш ли защо въобще трябва да произвеждат нормални коли, щом от електромобилите се печели по повече?

    Защо им трябва да ги произвеждат докато станат на загуба от тях? Защо въпреки това не произвеждат повече електромобили за да имат повече печалби?

    Ти изкара автомобилните компании благотворителни дружества!

    Тесла последното тримесечие се мръщеше, че брутният марш на печалбата паднал от 35% миналото тримесечие на 25%, заради спрелите в шанхай фабрики. Останалите компании си мечтаят за 10%.

    Защо мислиш, че се втурнаха всички да произвеждат електромобили и да се опитват да стигат Тесла? По твоята логика искат да станат пирамиди и фараони?

    Коментиран от #48, #51

  • 47 Гост

    2 3 Отговор

    До коментар #45 от "Бебешка логика":

    Я сметни от 2018 кога са минали две-три години, преди да се правиш на умен.

    Коментиран от #49

  • 48 Гост

    1 6 Отговор

    До коментар #46 от "Още по-зле от бебешка логика":

    Тесла не печели от коли. Ако печелеше, нямаше да продава квоти. И понеже другите почнаха да правят повече електромобили, и да купуват по-малко квоти от Тесла, затова печалбите на Тесла паднаха. Стана ли ти ясно?

    Коментиран от #50

  • 49 Е така де!

    7 1 Отговор

    До коментар #47 от "Гост":

    "Я сметни от 2018 кога са минали две-три години, преди да се правиш на умен."

    2018

    -тате тате, кога Тесла ще произвежда 20 милиона?

    -След 12 години

    2019

    След още 2 дни


    -тате тате, кога Тесла ще произвежда 20 милиона?

    -След 12 години

    И така през ден до вчера



    -тате тате, кога Тесла ще произвежда 20 милиона?

    -След 8 години

    Днес пак:


    -тате тате, кога Тесла ще произвежда 20 милиона?


    Отговорът пак ще е същия:
    -След 8 години

    Ама ти утре пак ще питаш за всеки случай, нали?

    Коментиран от #55

  • 50 Я да поговорим с цифри

    7 1 Отговор

    До коментар #48 от "Гост":

    На колко паднаха печалбите на тесла тази година, като намаляха квотите? Ако махнат квотите, тесла пак ще има по-голяма брутна печалба от почти всички останали автомобилни производители, въпреки милиардите инвестиции, които продължава да прави, въпреки че двата завода работят на милиарди загуби и въпреки, че останалите ограничават производствата, затварят заводи и уволняват служители в останалите работещи заводи, за да намалят разходите.

    Тесла ще влезе в учебниците с 50% ръст на продажбите и растящи печалби, а в случая трябва да добавиш и няколко кризи в уравнението.

    Обикновено такъв ръст дори без кризи се свързва с милиардни дългове, а тесла на практика няма дългове за разлика от volkswagen и toyota, които без никакъв ръст само заради кризата натрупаха по 200 милиарда дългове при подобни на тесла печалби и продажба на 10 пъти повече автомобили.

    Тесла има много по-устойчив бизнес от тях, доказан в кризи. Ама ти все още си мислиш, че тесла е балон, нали?
  • 51 Турбо

    3 4 Отговор

    До коментар #46 от "Още по-зле от бебешка логика":

    Я прочети пак заглавието на статията.Не съм чул собственици на Тойота да организират гладни стачки и протести свързани с качеството на Тойота.За Тесла се случва постоянно.

    Коментиран от #52

  • 52 Така е!

    6 1 Отговор

    До коментар #51 от "Турбо":

    Всички 2700 собственици които представляват 100% от собствениците на електрически toyota са изключително доволни от електромобилите си и нямат никакви забележки, за да организират каквито и да е протести. Просто са им забранили да ги карат и няма нито една електрическа toyota по пътищата.

    Други подобни въпроси имаш ли? Например tesla дали произвежда 20 милиона автомобила годишно? Последния час не си ме питал?

    Коментиран от #53, #60

  • 53 Гост

    3 0 Отговор

    До коментар #52 от "Така е!":

    Колко е 2700 електрически Тойота от 10 млн. общо годишно производство на Тойота?За разлика от Тесла, Тойота си признава грешките и ги отстранява.При Тесла това не се случва.

    Коментиран от #56

  • 54 Гост

    3 0 Отговор
    Тесла затова продава директно на клиента,за да не можеш да видиш проблемите с качеството,не можеш да направиш тест драйв.Избираш на картинка.Ако Тесла работеше с дилъри,щеше да продава по малко,само на сектанти.

    Коментиран от #58

  • 55 Гост

    2 0 Отговор

    До коментар #49 от "Е така де!":

    След 8 години мечтаните 20 млн Тесла няма да се сбъднат.

    Коментиран от #59

  • 56 Е именно де!

    1 2 Отговор

    До коментар #53 от "Гост":

    Нали точно това ти казвам - светът преминава към електромобили, а по пътищата не се движи нито един електромобил toyota, защото 100% от произведените са дефектни!

    Тоест toyota е компания от миналото, ще продължи още няколко години по инерция да произвежда автомобили с технология от миналия век в, която е най-добра и такава си остава.

    Що се отнася до новите технологии и тенденции в автомобилостроенето, до миналия век те бяха диктувани от toyota, но в момента дори китайците са по прозорливи и използват по-високи технологии, от които toyota копира.

    Единствените електромобили на toyota в движение са ребрандирани китайски модели, които се продават само в Китай, за да може toyota да изпълни изискванията за квоти. По ирония на съдбата, тези електромобили се оказаха много по-качествени от оригиналните на Toyota, които също не са проектирани от toyota, а от subaru като използват дори задвижвания и батерии от subaru и на практика това е електрическото Subaru с лепната табелка Toyota на него.

    А е време да преразгледаш твърденията за тези 10 милиона продажби, защото много рязко започнаха да намаляват, а до скоро бяха 12 милиона. Стоят си приблизително около 10 милиона от миналия век насам. Други автомобилни компании които въобще не съществуваха до преди десетина години, започнаха да продават по милиони.

    Дори производители на смартфони като xiaomi имат по-добри технологии за батерии от дългогодишния лидер toyota и като нищо ще я изпреварят по про
  • 57 Е именно де!

    1 2 Отговор
    Дори производители на смартфони като xiaomi имат по-добри технологии за батерии от дългогодишния лидер toyota и като нищо ще я изпреварят по продажби на електромобили на пазарите с които стартират. А светът като цяло изоставя ДВГ и преминава към електромобили.

    Но в същото време toyota продължава да произвежда само стационарни телефони в ерата на смартфоните, а ти ми даваш за пример колко стационарни телефони била произвела тази година.
  • 58 Дрън-дрън

    1 1 Отговор

    До коментар #54 от "Гост":

    Разбира се че при предаването си оглеждаш автомобила и ако желаеш може да не го вземеш, а да изчакаш следваща доставка.

    Единствената разлика с дилърите е, че собственикът лично трябва да отиде да се отстранят досадни проблемчета като одраскана боя при доставката, не добре припаснати панели при сглобяването и някоя друга забележка, включително отпечатъците по стъклата и други лъскави детайли на работниците.

    Клиентът трябва да си изгуби времето да ходи в сервиз за да му ги отстранят напълно безплатно в сервизите на тесла или дори във външна фирма, а тесла да осребри разходите.

    При другите марки това го правят дилърите и клиента въобще не разбира, че е имало подобни забележки. Точно затова се получава абсурда, че чисто новите тесли имат най-много забележки, но в същото време клиентите са най-доволни от тях и са най-лоялни.

    Драскотина по капака, не е като вероятност да ти падне колелото. Първото можеш да го преглътнеш и да го пишеш дефект, но при второто си остава горчив привкус в устата, дори да не падне и да не бъде отчетено в статистиката. В крайна сметка в статистиката на 10 надраскани калника и две паднали колела, ще излезе, че Тесла е пет пъти по-дефектна марка, защото има пет пъти повече дефекти от toyota.

    Коментиран от #61

  • 59 Така е!

    1 2 Отговор

    До коментар #55 от "Гост":

    Няколко пъти съм споменавал, че това е свръхен амбициозна цел, като повечето цели на Тесла и е малко вероятно да бъде постигната както като бройки, така и като срок, въпреки че по принцип съм оптимист.

    Въпреки това, тесла ме опровергава с всяка изминала година и продължава със своя над 50% ръст на продажбите.


    Като гледам тенденциите, до 2030 година тесла със сигурност ще продава над 10 милиона електромобила годишно. За 20 милиона все още и аз съм песимист, но няма да се учудя Тесла да ме опровергае отново.

    Ако преди това имах някои съмнения заради финансовата част и заради търсенето на електромобили, сега това не е проблем за Тесла.

    Ако преди заставах зад тезата, че Тесла може много бързо да построи много заводи, които да произвеждат милиони бройки, но няма да има кой да ги купува, сега вече е точно обратното. Търсенето е повече отколкото Тесла може да произведе, а слабото място е производството на батерии и бързата разработка на нови мини за материалите за батерии.

    Дори и аз се оказах песимист относно търсенето на електромобилите и бързото им навлизане на пазара.
  • 60 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 61 Турбо

    2 0 Отговор

    До коментар #58 от "Дрън-дрън":

    Коментара ти показва пълна некомпетентност.Не си купувал нова кола никога.Интересно ми е как се отстраняват дефекти, като недобре припаснати панели?Такава кола не може да напусне завода,освен ако не е Тесла.
  • 62 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 63 И това ли не си го писал ти

    2 1 Отговор

    До коментар #60 от "Турбо":

    Чакам отрицателни цени на тока,а в Европа цената е над 1 евро квтч.Чакам Семи и Кибергрозника.Чакам батерии с милиони цикли и Тесли с милиони пробег.Чакам цената на Тесла да се изравни с тази на бензинова кола.ЧАКАМ ТЕСЛА ДА ПРОИЗВЕЖДА 20 МЛН КОЛИ.


    21:46 01.09.2022

    Не ти върви номера!
  • 64 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 65 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 66 Този коментар е премахнат от модератор.