20 Септември, 2022 10:49 3 387 5

BMW подготвя най-евтините си електромобили i1 и i2, които ще са с предно предаване

  • bmw-
  • i1-
  • i2-
  • електромобили-
  • предно предаване

Иновациите ще се появят на пазара през 2027 г

BMW подготвя най-евтините си електромобили i1 и i2, които ще са с предно предаване - 1

Германската компания постъпи мъдро, когато изостави своята архитектурна идея „Силата на избора“ за единна платформа, която да служи, както за двигатели с вътрешно горене, така и за електромобили, и започна да развива платформата Neue Klasse. По този начин BMW има възможността да предложи доста богат избор от електрически автомобили с голямо разнообразие от вариации на задвижване. По-рано марката съобщи, че базираните на Neue Klasse купе и кабриолет BMW i4 ще бъдат пуснати през 2028 г., но сега научихме, че i1 и i2 също са на път да станат масови. Те ще са най-евтините електромобили на марката и ще се появят на пазара през 2027 година.

Двете BMW-та с кодови имена NB0 и NB8 ще имат изцяло електрическо задвижване. Това ще бъдат отделни електрически модели. Варианти на тези автомобили, но с двигател с вътрешно горене също ще има, но те ще бъдат изградени на архитектурата FAAR. Обозначението "NB" в техните кодове на шасито означава, че ще бъдат с предно предаване. А колите, обозначени с „NA“, ще получат система за задвижване на задните колела със същата архитектура. Но Neue Klasse е универсална платформа, която може да предложи абсолютно всякакви електрически силови трактове.

BMW изглежда смята, че бъдещите клиенти на i1 и i2 ще са по-заинтересувани с динамиката и усещането на системата за задвижване на предните колела. Ако това се окаже така, тогава представянето на евтините електромобили с тази конкретна схема на задвижване ще се окаже най-добрият ход. Отбелязва се още, че когато излезе електрическата версия на i1 - тя вероятно ще бъде хечбек, а i2 трябва да се роди като гран купе. По отношение на цената се знае само, че двата нови модела трябва да бъдат най-достъпните електрически автомобили в моделната гама на марката. От двата електромобила i1 трябва да бъде първият, който ще дебютира през ноември 2027 г., докато i2 ще пристигне малко по-късно през юли 2028 г.


Поставете оценка:
Оценка 2.9 от 7 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 дрифтър

    4 3 Отговор
    Обожавам класическото задно задвижване с ръчни скорости.

    BMW с предно - ужас.
  • 2 4.4

    6 0 Отговор
    Най-евтините, но ги карат с най-скъпите анцузи до сервиза. :D
  • 3 мани мани

    1 1 Отговор
    като видя такива заглавия дето съдържат думичката евтино и си викам, че ше мога си го купя тва нящу, а после кат разбера, че не ми е по джоба и псувам, и не харесвам продукта :) та така и с тва бе ем ве :) инак ще натрупат още повече фенска база с предно окачване кола, приличаща на голф ... биха ме спечелили и мен след време да взема някоя над 10г. бангия ... но със задно - не!

    Коментиран от #5

  • 4 незнайко

    3 0 Отговор
    Много грозен отпред е този модел!
  • 5 незнайко

    0 0 Отговор

    До коментар #3 от "мани мани":

    ( фенска база с предно окачване кола ) Поне да беше си поправил грешката, но може да не си прочел поста си .