15 Ноември, 2022 11:37 72 737 40

Най-надеждните френски коли (спойлер - Peugeot е на дъното)

  • френски автомобили-
  • надеждност-
  • renault-
  • peugeot-
  • citroen
Най-надеждните френски коли (спойлер - Peugeot е на дъното) - 1

Решаващ фактор при избора на автомобил е надеждността. Ако изберете нещо, за което се знае, че е надеждно, едва ли ще трябва да плащате за друго освен за консумативи и обслужване с остаряването му. Ако обаче направите грешен избор може да очаквате големи сметки за ремонт или най-малкото неудобството колата ви да прекарва доста време в сервиза. Сега ще спрем внинанието ви на най-надеждните френски модели. Тук сме посочили най-надеждния модел на всяка от трите големи френски марки на възраст до пет години, въз основа на опита на почти 25 000 души, анкетирани от What Car? по отношение на надеждността.

Най-надеждните френски коли (спойлер - Peugeot е на дъното)

От трите френски марки Renault, Peugeot и Citroen се оказва че последната има модел, характеризиращ се с най-голяма надеждност. Става дума за Citroën C3 Aircross. Този автомобил не впечатлява с особено плавна возия или забавно за шофиране, но все пак има много неща, които да харесате, включително добрата му позиция при шофиране, гъвкавите места за сядане и факта, че идва с много опции като стандарт. Завършвайки на 18-то място в общата класация, той не отбеляза свръх добри резултати в категорията на малките SUV-то , въпреки че е по-надежден от Peugeot 2008 и Renault Captur. А като цяло марката Citroën завършва на престижното 11-то място в класацията на производителите.

Най-надеждните френски коли (спойлер - Peugeot е на дъното)

Renault Zoe съществува в сегашната си форма от 2012 г. и благодарение на някои скорошни актуализации и силната гама, той все още остава конкурентен в класа на електрическите автомобили. Въпреки това, по отношение на надеждността, той не впечатлява особено, завършвайки на 10-то място от 14 автомобила в категорията електрически автомобили за 2022 г. Въпреки това е най-добре класираното Renault по отношение на надеждност.

Най-надеждните френски коли (спойлер - Peugeot е на дъното)

Изненадващо или не марката Peugeot е най-ненадеждна от трите френски марки. От нейната гама се откроява единствено Peugeot 5008, защото това е едно от големите SUV-та и защото е практичен, добър за шофиране и на добра цена, но оценката му за надеждност не е толкова впечатляваща. Тази кола се класира на 26-то място от 32 автомобила в своята категория. Peugeot като марка междувременно отбеляза още по-нисък резултат, завършвайки на 28-мо място.


Поставете оценка:
Оценка 2.9 от 64 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 сектант

    39 55 Отговор
    Абе за надежност или Тойота или Дачия

    Коментиран от #3

  • 2 Име

    56 67 Отговор
    Най-сетне някой да напише истината за прехвалените пежа - къде ги бутата премиум, като те са си френските опели. Виж ситроен е друга бира, рено също са ок, но пежо - те са най-скъпи и са най-зле откъм надеждност.

    Коментиран от #4, #13, #15, #22

  • 3 Макс

    30 39 Отговор

    До коментар #1 от "сектант":

    Ще дойде и техния ред, сега говорим за френски коли, и това си е самата истина. Пежо са на дъното. Точка.

    Коментиран от #8

  • 4 Гост

    37 73 Отговор

    До коментар #2 от "Име":

    Всички масови френски коли са една бира, независимо от марката. Само Ситроен имат по-специални модели и РеноСпорт имат хот хечове. Дървено пътно поведение, слаба динамика и евтина сглобка. На петата година са ръждясали отдолу, вият лагери, скърцат врати и купето е пълно с паразитни шумове.

    Коментиран от #23

  • 5 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 6 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️

    36 55 Отговор
    Надпис на сервиз в бивша Югославия
    " Со мач-ка, со бор-че и со пи-че не довадайте!"

    Коментиран от #40

  • 7 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️

    31 51 Отговор
    Надпис на сервиза
    "Бай Колю ма-ма-та!
    Тук Рено, Пежо и Свир-ки не правим!"
  • 8 3008

    61 15 Отговор

    До коментар #3 от "Макс":

    на дъното от 3 френски марки УАУ я ги сравни с някой немски дарак
  • 9 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 10 механик

    31 50 Отговор
    Тате- защо лъвчето на пежото стои изправено? - Оглежда се винаги за сервиз.
  • 11 Пежо 406

    104 12 Отговор
    Имам Пежо 406 1.9 дизел от 11 години и е най здравата кола която съм имал. Върви при всякакви условия и е адски непретенциозна. И въпреки, че е на 24 години няма и една точка ръжда.

    Коментиран от #36

  • 12 Македонеца

    116 8 Отговор
    Не зная защо оплювате но,взехме чисто нов Партнер 1.6hdi в момента е на 350000 км без абсолютно никакви ремонти ,пък вие си пишете глупости колкото искате !
  • 13 Фрайнц

    66 5 Отговор

    До коментар #2 от "Име":

    11 г карам Пежо 308 от ново, 210 Хил. км - никакъв проблем. Сега пак карам вече 2г Пежо 308, всички екстри, вече 2 г, 30 хил.км- никакъв проблем.
  • 14 Вальоо

    85 7 Отговор
    Време е да се изсипят сектантите с забавните лозунги "пежо, рено и ситроен- не прави" както и забавните лафове от типа на "Защо лъвчето се е изправило". Така е, кат четете вицовете по стените на чакалните, поне може да се забавлявате.
    Иначе, 12г. не съм имал проблеми с моята чуплива и ненадеждна кошница, сервиза го е посещавала само за масло и филтри. Пък, нека е чуплива.
  • 15 Пежо

    63 2 Отговор

    До коментар #2 от "Име":

    Ако не знаеш.... Пежо, Ситроен а вече и Опел -всичко откъм двигатели, електроника и техника е едно и също. Разликата е само в дизайна, емблемата и вътрешното оборудване.

    Коментиран от #16

  • 16 Вальоо

    37 2 Отговор

    До коментар #15 от "Пежо":

    И да и не. Citroen е купен от Peugeout през 1974г. след като обявява банкрут. От тогава, колите са еднакви но не съвсем. Citroen винаги е бил по-екстравагантната марка, с по-интересни дизайни и технологии. Е, всичко това до недалечната 2010-2015г. След това, са си лика-прилика с Пежото.
  • 17 Ицо

    45 3 Отговор
    На половинката е Пежо 206 1.1 бензин, хечбек, ноември1998. Вече мина 321000 км. Е,и доста разходи има за това и онова, ама няма как. Хапва масълце, но прилично. Гори усреднено около 5,4 лт. на 100 км. Няма грам ръждица. Иначе ходя и по риба с него. Те това е.
  • 18 Лилов

    49 3 Отговор
    Имам Пежо 407 2.0 хди от 10 г, купено на 110 х км сега е на 280 х.км . За това време съм сменил съединител ,задни амортисьори и биалетки . Колата си е наистина здрава и безпроблемна без нито точка ражда по нея !
  • 19 Редник

    48 3 Отговор
    Хора които не са имали и карали Пежо да не се изказват.

    Имал съм 2 Пежа, 406 1.6V бензин - 1996г, Пежо 5008 дизел - 2010.

    Карах и двете по 300к+ километра, никакви проблеми, освен окачване, един път съединител, моторче за чистачки, изгряла бобина, тоест разни евтинии.

    Супер надежни коли.
  • 20 Николай

    48 6 Отговор
    Имал съм и Пежо и Ситроен но като знам по колко километри съм минавал немските дараци прехвалени премиум модели нямат никаквъв шанс имам и от тях.

    Коментиран от #34

  • 21 Превод моля

    31 1 Отговор
    "(спойлер - Peugeot е на дъното)" спойлера му е на дъното или!?
  • 22 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 23 Разсмя ме

    51 2 Отговор

    До коментар #4 от "Гост":

    от сърце. Френските коли са си супер,но Ганя кара 35 употреба и иска колата да е перфектна. Повечето французи си сменят колите на 5-7 година ,защото могат да си го позволят ,не защото колите им са чупливи. Хората имат чудесни пътища.
  • 24 Вени

    32 0 Отговор
    15 години карах Рено Меган Гранд тур.За 430 000 км. съединителя и турбото ме предадоха.Амортисьори,биелетки и кормилни накрайници сменени.Дизела не харчеше масло,половин литър на 10 000 км. след 350 000 км.Ръжда никаква.
    Катастрофирах и взех пак ренде Сценик със същият двигател.Малко шумни двигатели,но вече има екземпляри които гонят милион километри без ремонт на двигателя.Двигателя е 1.9 dti.
  • 25 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 26 Серсемин

    12 27 Отговор
    Ако имате късмета да сте с добра жена, да имате добри деца, изобщо да няма какво да ви къса нервите, то тогава си купете ПЕЖО.
  • 27 Гогата

    37 1 Отговор
    От 19г карам САМО ПЕЖО
    406 1993 г. -1.8 бензин на метан,карах я до 2010 г и я оставих на баща ми той я кара още 3г и след това си купи ДЖЕТА 1992 г ,а пежото беше оставено пред блока и накрая дълбоко съжалявахме че купихме ДЖЕТАТА
    От 2010г до сега съм минал през 206-1.4 бенз.,301-1.6hdi и 308- 1.6 hdi-е вярно че,са купувани нови ,карани по 100 хиляди и връщани,но никакви ядове,308ицата е на 130 Хил км вече и само нафта и масло ,маслото не го пипа ВЪОБЩЕ,върви доста прилично и гори 5 в града.След 406 съм най доволен от 308.Тез статии ги пишат хора които не са карали ПЕЖО

    Коментиран от #28

  • 28 Серсемин

    7 18 Отговор

    До коментар #27 от "Гогата":

    Карал съм Пежо Боксер и ме е предавало много пъти. Просто изведнъж те оставя на пътя. Друг път почваш ремонт след ремонта...и иска още и още. А-а-аре мерси!

    Коментиран от #30

  • 29 Ферарист

    27 3 Отговор
    Абе карайте си немските шванщайгери и не се грижете за нас с френските и италианските коли.

    Коментиран от #35

  • 30 ТИРбушон

    11 0 Отговор

    До коментар #28 от "Серсемин":

    Новия боксер няма нищо общо със стария. Може би само емблемата. Най-удобния и мощен бус, който някога съм карал.
  • 31 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 32 Глупости на търкалета

    14 2 Отговор
    Пежо е много уважавана марка кола, много здрава, в Африка я наричат колата на пустинята.
  • 33 Старшия

    15 2 Отговор
    За сведение, още съм на 405 ! Поддръжка, разходи, возия - без проблем. Пежото е марка, който кво ще да говори.
  • 34 Пфффф

    4 10 Отговор

    До коментар #20 от "Николай":

    Айде хора които не са карали други коли освен ситрошен,ренде и пеша да не се обаждат. От както се отървах на скоро от скапания ситроен-ксантия-1997г,за тези френски боклуци не искам и да чуя! От немското и японското по-добро няма. Това е!
  • 35 Шкода фен

    4 11 Отговор

    До коментар #29 от "Ферарист":

    От френска кола и жена французойка,по-добре,по-надалече!

    Коментиран от #38

  • 36 С. С. С.

    8 1 Отговор

    До коментар #11 от "Пежо 406":

    Имам 406,2.0 бензин, 2000г.На 210000км.е в момента. Ако има същия модел и същия двигател сега пак това бих купил!!!
  • 37 Джуджу

    1 12 Отговор
    Коли с Ф не се купуват - Форд, Фиат и Френски.
  • 38 Валентин

    11 1 Отговор

    До коментар #35 от "Шкода фен":

    Едно 406 дизел го закарах на ход в моргата на 650 000 км без да пипа масло от смяна на смяна бе опуснала семерина на полуоска и пета започна да изключва....не ми се ремонтираше ......кажете коя немска масларка доживява до тези километри ........
  • 39 Сена

    6 1 Отговор
    Имам Рено лагуна 1. 20 години го карам супер здрава кола с евтина поддръжка. Е все пак друго си е немските автомобили приемиум клас с френски мотори!
  • 40 Байчо ти

    4 0 Отговор

    До коментар #6 от "🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️":

    Да, в Югославия се правеха най-добрите коли, само нашите можеха да ги конкурират.
    Щом те са го казали, значи е така ..