След години на разработка, стотици слухове и множество прототипи, Tesla най-после е готова да осъществи първите доставки на електрическия влекач Semi и това ще се случи в началото на следващия месец на специално събитие организирано от компанията. Там ще бъде разкрита и повече информация за камиона и неговите технически характеристики.
На събитието са поканени всички които притежават акции на Tesla и имат официално потвърждение за това. По време на събитието вероятно ще видим и други продукти на Tesla, както и аксесоари за камиона. Не е изключено да бъде представена и новата зарядна станция за Semi, която ще се превърне в задължително оборудване за собствениците на камионите.
Някои слухове твърдят, че Tesla може да разкрие и повече информация за Roadster, който изчезна толкова бързо от плановете на компанията, колкото се твърди, че е ускорението му от 0 до 100км/ч. Спортното купе бе показано заедно с прототип на Semi през 2017 година, но от тогава насам няма много повече информация за него.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Музика
11:38 16.11.2022
2 Хихихи..
Коментиран от #3
11:41 16.11.2022
3 Що бе?
До коментар #2 от "Хихихи..":
И от въглища става ток.11:42 16.11.2022
4 Гост
Коментиран от #5
12:34 16.11.2022
5 Готов ли си да се обзаложиш
До коментар #4 от "Гост":
Защото събитието е само след две седмици.Коментиран от #8
13:05 16.11.2022
6 Селянин
Коментиран от #7, #12, #14
15:07 16.11.2022
7 Ето тук си много далеч от истината
До коментар #6 от "Селянин":
От две години Тесла наемат и обучават сервизни техници, както за сервизни центрове, така и мобилни сервизни екипи.Освен това вече инсталираха зарядни станции на някои свои клиенти, за да може да зареждат камионите си директно в складовете където товарят и разтоварват.
А и пропускаш момента, че за разлика от дизеловите камиони, които се нуждаят от редовна смяна на масло филтри и други консумативи по двигателите, първото обслужване на двигателите на камионите на tesla, които са абсолютно същите като на тесла модел 3, трябва да се извърши на 1,6 милиона километра заедно с изтичане на гаранцията на батериите и двигателя. Обслужването представлява смяна на лагерите на двигателите, като лагерите струват 200 долара.
Коментиран от #15
16:59 16.11.2022
8 Гост
До коментар #5 от "Готов ли си да се обзаложиш":
Декември , но коя година?Коментиран от #10
18:21 16.11.2022
9 Последния Софиянец
19:53 16.11.2022
10 Е няма такъв т....
До коментар #8 от "Гост":
След две седмици коя ли година ще е? Ако не знаеш спри някой първокласник на улицата и го питай? Даже някоя дете от детската градина можеш да питаш след колко седмици идва нова година? Обзалагаш ли се или не?Първи декември 2022 година, понеже много трудно схващаш и може да не се досетиш сам?
20:02 16.11.2022
11 Така е
22:57 16.11.2022
12 МЪСК
До коментар #6 от "Селянин":
Какви сервизи за необслужваеми машини с двигатели от лека кола (модел 3)? Сервизите са редовният номер на "брандовете". Видял ли си изобщо техния "продукт"? Не ме разсмивай!Автономни камиони, работещи 24/7 - това е преобръщането на целия транспортен сектор надолу с главата.
Само ми дръж 🍺 -та и гледай!
23:30 16.11.2022
13 боже
23:55 16.11.2022
14 Е какво се чудиш
До коментар #6 от "Селянин":
Ако им потрябват сервизи, ще си напазаруват такива. Ето например неслучайно Мерцедес си отделиха камионите в отделна компания, която в момента струва по-малко от Туитър, който Илон Мъск купи с ЛИЧНИ джобни пари.Като изпълнителен директор, може да купи без дори да иска разрешение от борда на директорите компании на стойност до 20% от пазарната капитализация на Тесла. Това към момента е около 120 милиарда и на практика може да купи която си пожелае автомобилна компания с изключение на Тойота, защото само тя струва повече от 120 милиарда.
04:53 17.11.2022
15 По скоро си
До коментар #7 от "Ето тук си много далеч от истината":
адски далеч от реалността…Наистина, имаш ли идея как се изгражда добра сервизна мрежа за комерсиални превозни средства 24/7, особено в такива мащаби и то за продукт, който е нов за пазара??? И наистина ли си толкова наивен да вярваш, че това може да се случи за 2-3 години….??? Не се опитвай да обясняваш, как могат да купят каквото си поискат и автоматично механиците да започнат да обслужват дадената марка….практиката ми е показала, че не става и то в много по-малки мащаби дори!!!Защо си толкова наивен и се опитваш и нас да правиш лаици, като теб-в едно товарно ППС само двигателя ли се нуждае от обслужване/ремонт??? Ако ти си наплашен от собствената си техническа неграмотност и в транс повтаряш само: масла, филтри ….олелеее….. не се опитвай да я пренесеш и на другите!!!! По твоята логика, ремаркетата например трябва да са “необслужваеми” и да не се развалят…а това изобщо не е така!!!!
И пак те питам-тесла само с един 3-осен влекач ли ще покрива всички нужди и сегменти на пазара???
Коментиран от #16
08:20 17.11.2022
16 Ти сериозно ли?
До коментар #15 от "По скоро си":
Наистина ли смяташ, че сервизът на Тесла трябва да обслужва ремаркетата на клиентите си? И твърдиш, че аз съм технически неграмотния?А Тесла нека първо успее да задоволи търсенето на триосни влекачи, пък после ще мисли за други варианти. Или смяташ, че точно за такива триосни няма да има търсене? А какви са най-масовите влекачи, за които има най-голямо търсене?
Коментиран от #17, #18
10:27 17.11.2022
17 Много сериозно да!
До коментар #16 от "Ти сериозно ли?":
И прочети внимателно предишния ми пост и вникни-дават ти ПРИМЕР със сервизирането и обслужването на ремаркетата, а не че тесла трябва да правят ремаркета!!!Кажи честно-изобщо влизал ли си в сериозен сервиз някога???
в
Всичката ти работа е такава….опита се да блеснеш в темата за Ринга, увисна….
13:01 17.11.2022
18 А ти сериозно ли мислиш
До коментар #16 от "Ти сериозно ли?":
че тесла ще успее да завземе световния пазар само с 3-осен влекач???Ти колко често виждаш 3-осни влекачи в БГ и Европа???
Коментиран от #19
13:04 17.11.2022
19 А ти сериозно ли си мислиш
До коментар #18 от "А ти сериозно ли мислиш":
Че тесла иска да завземе пазара на камиони в световен мащаб или пък, че аз някога съм твърдял подобно нещо? Как точно смяташ да го вземе с всичките 100 бройки дето ще произведе тази година?А дори с пълния капацитет на фабриката след кой знае колко години по 50 000 броя годишно ако някога въобще ги достигнат?
И каква е причината според тебе да няма търсене на триосни влекачи? Ето като не знам нещо си признавам, че не знам и питам. Човек не може да разбира от всичко.
Коментиран от #20
15:16 17.11.2022
20 Различните
До коментар #19 от "А ти сериозно ли си мислиш":
страни, пазари и континенти имат различни изисквания и допуски за: размери, маси, натоварвания на ос, брой оси в една композиция и т.н.Самите клиенти на всеки пазар са коренно различни със специфики на транспорта за региона!
Няма как да си успешен само с 1 вид в: Щатите, Европа, Азия, Австралия и т.н.
15:31 18.11.2022