27 275 10

Тествахме новото Suzuki S-Cross (вижте и цените му у нас)

  • suzuki-
  • s-cross-
  • тест
Тествахме новото Suzuki S-Cross (вижте и цените му у нас) - 1

Актуализираната версия на Suzuki S-Cross вече е на пазара у нас, екипът ни ѝ направи обстоен тест и основното, което можем да кажем е, че останахме приятно изненадани. Тази кола е непретенциозна, не разполага с огромни дисплеи, но в същото време има 4х4 задвижване на колелата и приятен и особено практичен салон.

Тествахме новото Suzuki S-Cross (вижте и цените му у нас)

Обновеното Suzuki S-Cross Hybrid разполага с 1.4-литров двигател с мощност 129 к.с. заедно с малка батерия и 140V електрически мотор, който е предназначен да намали емисиите и да подобри икономията на гориво. Тестваното от нас S-Cross Hybrid беше с ръчна скоростна кутия, която според нас е значително по-удачна от все по-популярните CVT трансмисии.

Тествахме новото Suzuki S-Cross (вижте и цените му у нас)

S-Cross Hybrid е добре оборудван, но без излишни "глезотии". Разполага с автоматични LED фарове, влизане и стартиране без ключ, двузонов климатроник, отопляеми предни седалки, кожена тапицерия, адаптивен круиз контрол, девет инчов сензорен екран, Android Auto и Apple CarPlay, 360-градусова камера със система за изглед на автомобила от птичи поглед, както и пълен набор от оборудване за безопасност. С други думи най-необходимото за пълна безопасност и комфорт, без излишни екстри, оскъпяващи допълнително колата.

Тествахме новото Suzuki S-Cross (вижте и цените му у нас)

Тази кола, подобно на всички останали, особено от масовия сегмент, има и недостатъци. Един такъв е, че макар S-Cross да изглежда "интелигентен" откъм оборудване и достатъчно просторен отпред, той не може да се мери съвсем с конкурентите си за пространство отзад. Пътниците на задните седалки ще открият, че мястото за краката е малко, докато 293-литровият багажник е по-малък, отколкото ще получите в някои компактни хечбеци. Но всичко е въпрос на приоритети.

Тествахме новото Suzuki S-Cross (вижте и цените му у нас)

Някои хора ще оценят компактните размери на S-Cross, а това е SUV определено е такова, което го прави изключително лесно за маневриране. Лекото кормилно управление и пъргавото шаси означават, че S-Cross се чувства нетърпелив за промяна на посоката, Хибридната част добавя само около 73 кг към собственото тегло на автомобила (довеждайки го до 1 378 кг), като помага да се запази усещането за пъргавина.

Тествахме новото Suzuki S-Cross (вижте и цените му у нас)

Производителят твърди, че хибридната система предлага комбиниран разход на гориво от 5.8 л/100 км при това с включен режим Allgrip (така се нарича системата за автоматично 4х4). И това, както се оказа, е напълно вярно. Средният разход на гориво след нашия тест беше (по данни от борд компютъра) шест литра на сто километра пробег. Хибридът обаче е малко маломощен, което се усеща при т.нар. доускорение. При изпреварване въпросното доускорение при скорост от 80 км/ч, например е малко мудно.

Тествахме новото Suzuki S-Cross (вижте и цените му у нас)

Това обаче не е голям проблем при ежедневното шофиране, особено в градски условия. Що се отнася до возията, тя не е нито много мека, нито твърда. Комфортът е приличен, като единственият недостатък е по-големия крен в завои с по-висока скорост. но това е нещо нормално за почти всички такива кросоувъри.

Тествахме новото Suzuki S-Cross (вижте и цените му у нас)

Техническият партньор на Suzuki - Toyota разработи своята хибридна технология, за да предложи усъвършенствана ефективност, но Suzuki все още има какво да наваксва в това отношение 1.4-литровият двигател винаги се чува, когато работи, като има и отчетливо "хленчене" от електрическата част на хибридната система при забавяне.

Тествахме новото Suzuki S-Cross (вижте и цените му у нас)

S-Cross не разчита на батерията си толкова често, колкото някои други хибриди, като двигателят с вътрешно горене върши цялата работа, особено , когато пътувате с по-високи скорости. Това наистина е хибрид, който върши най-добрата си работа при по-ниски скорости и в града.

Тествахме новото Suzuki S-Cross (вижте и цените му у нас)

В заключение ще кажем, че Suzuki S-Cross Hybrid е спретнат компактен SUV, който е пълен с всички необходими екстри, при това на доста конкурентна цена, а опцията му за задвижване на всички колела е сравнително уникална в сегмента. Съперниците обаче предлагат повече пространство, повече екстри, но това не означава, че ако търсите такава кола не трябва да обърнете внимание и на S-Cross. Колата определено ще ви изненада приятно.

Тествахме новото Suzuki S-Cross (вижте и цените му у нас)


Поставете оценка:
Оценка 3.8 от 57 гласа.

Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 шофйор

    8 26 Отговор
    4х4 почва от 58000 лева дъстър е истината
  • 2 Име

    12 10 Отговор
    Много симпатична количка. Задължително ще я видя на живо в шоурума, но от ревюто определено ми хареса.
  • 3 Владо

    14 8 Отговор
    Непретенциозен и практичен сув, който има всичко необходимо на справедлива цена.
  • 4 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 5 Емил

    28 20 Отговор
    А бе, тука коментарите и за колите ли са платени!? Въшка с ремъчни предавки и акумулаторче от велосипед се предлага за офроуд!? На цена на Кайен или Вранглер на 100 000 км.!?

    Коментиран от #6

  • 6 Емо

    18 8 Отговор

    До коментар #5 от "Емил":

    Много елементарно разсъждаваш или гледаш много картинки не всеки може да да си позволи porsche това е една кола хем достъпна хем качествена хем има всичко необходимо
  • 7 Селянин с лада

    9 1 Отговор
    Хубава е ,но защо 1,4 двигател? На ладите слагат 1,5!!!
  • 8 абсолютно

    2 4 Отговор
    защо за един гараж в софия ми искат повече пари от колкото струва една хубава нова кола!!!???
  • 9 Гост

    3 3 Отговор
    Това прилича на РАВ 4.
  • 10 Георги

    2 2 Отговор
    И няма автомат!?!