Last news in Fakti

5 Януари, 2023 12:07 12 597 9

Автомобилните провали на века (ЧАСТ III)

  • автомобили-
  • провал
Автомобилните провали на века (ЧАСТ III) - 1

ЧАСТ II

Renault Avantime

Автомобилните провали на века (ЧАСТ III)


Може би Renault Avantime беше изпреварил времето си. Произвежда се от 2001 до 2003 година, като са продадени само около 5000 екземпляра от този миниван купе.

Renault Wind

Автомобилните провали на века (ЧАСТ III)


Базираният на Twingo роудстър се произвежда от 2010 до 2012 г. Продадени са общо 14 370 копия.

Smart Roadster

Автомобилните провали на века (ЧАСТ III)


Не всички роудстъри стават популярни. Появил се в края на 2002 г., Smart Roadster е продаден в 43 000 бройки. Производството му спира в края на 2005 г.

Opel Sintra

Автомобилните провали на века (ЧАСТ III)


Минивановете бяха популярни през 90-те години. И Opel Sintra се появява през 1997 г. на един вече пренаситен пазар. Колата не доживя до 21 век и беше спряна от производство през 1999 г.

Citroën SM

Автомобилните провали на века (ЧАСТ III)


Този ненаситен модел не успя, най-вече поради петролната криза. Френският GT е пуснат през март 1970 г. Кариерата му приключва още през 1975 г.

Peugeot 4008

Автомобилните провали на века (ЧАСТ III)


Peugeot 4008 беше просто копие на Mitsubishi ASX, но струваше повече. Следователно търсенето за него беше ... умерено. Кросоувърът се произвежда от 2012 до 2016 г. Общо бяха продадени малко над 36 000 копия.

Citroën C-Élysee

Автомобилните провали на века (ЧАСТ III)


Странно, но Citroën C-Élysée не беше толкова успешен във Франция, колкото в други страни, където се продаваше. Представен през 2016 г., този седан напусна пазара през 2019 г.


Поставете оценка:
Оценка 4.2 от 12 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 ПатУРКо

    37 1 Отговор
    По-важното е че Фиат Мултипла се продаваше в милионен тираж!
  • 2 Име

    23 3 Отговор
    Готина класацийка, браво. Това наистина са модели - провали и верно най-много са френските :)
  • 3 Хе хе

    8 39 Отговор
    Ауди А2 не е никакъв провал. Алуминиево купе, стабилни двигатели, компактна отвън и широка и лукс отвътре. Къде по-добре от поло, ибиса и фабия.

    Малко трудна за ремонт, но то не може всичко.

    Коментиран от #8

  • 4 Няма провали

    19 6 Отговор
    Само две марки са без провали - LADA и TOYOTA ! :)) Макар и да имат железни модели и те имат своите НЕУДачии. Всяка една класация е субективна на 50% ! Няма какво да се лъжем !!!

    Коментиран от #9

  • 5 Ники

    16 2 Отговор
    Добра е класацията … Относно А2 .. и на мен ми харесваше .. за времето си беше доста модерно но реално беше скъпо за такъв клас автомобил .. и като се замислите .. не знам кога последно съм виждал А2 ка
  • 6 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️

    7 2 Отговор
    Сега ще изкарат , че трикраките кенчета за безалкохолни
    са
    ТОП ЪФ ДЪ ТОП ‼️‼️‼️
    миксер с 3×330 кубика и
    турбо на 248 000 об/мин
  • 7 ТИРбушон

    11 1 Отговор
    За Инфинити не съм много съгласен. Малко скъпа беше единствения и недостатък. За малко не се сдобих с такава, но в крайна сметка избрах Лексус и не съжалявам.
  • 8 123

    14 1 Отговор

    До коментар #3 от "Хе хе":

    Меко казано е А2 че е трудна за ремонт
  • 9 шофера

    0 1 Отговор

    До коментар #4 от "Няма провали":

    Лада ,за да нямат провали,първо трябва да направят собствена кола.Първото им такова творение е самара и е пълна катастрофа.