5 Януари, 2023 11:58 10 775

Автомобилните провали на века (ЧАСТ I)

  • автомобили-
  • провал
Автомобилните провали на века (ЧАСТ I) - 1

През годините автомобилните производители пускат на пазара доста неуспешни модели, но има и истински провали, които съвсем не са рядкост. Някои производители изтеглят от производството модели, които, изглежда, трябва да се продават добре, но реалността е съвсем друга. Причината може да е непривлекателен дизайн, твърде високи цени или просто икономически трудности.

Днес животът на автомобилите на пазара (от едно поколение) е средно 7-8 години с рестайлинг 3-4 години след началото на производството. Тоест списъкът, съставен от изданието на Largus, който ви показваме, включва автомобили, които са произвеждани за по-малко от 7 години и не са преродени в ново поколение. Прави впечатление, че френските модели са най-много.

Renault Fluence

Автомобилните провали на века (ЧАСТ I)


Пуснат през 2009 г., Renault Fluence напусна Европа по време на фейслифт през 2013 г. Електрическата му версия издържа още по-малко.

Ford Ka+

Автомобилните провали на века (ЧАСТ I)


Продаван на Стария континент от 2016 г., Ford Ka+ напусна Европа през септември 2019 г.

Fiat 124

Автомобилните провали на века (ЧАСТ I)


Представен в края на 2016 г., Fiat 124 (свързан с Mazda MX -5) се оттегли след три години на почти никакви продажби, като краят му дойде през ноември 2019 г.

Audi А2

Автомобилните провали на века (ЧАСТ I)


Audi A2 се произвежда от 2000 до 2005 г. Този автомобил донесе на компанията загуба от 1.3 млрд. евро.

Infiniti QX30

Автомобилните провали на века (ЧАСТ I)


Премиум марката на Nissan Infiniti не се задържа дълго в Европа, въпреки пускането на пазара на компактния кросоувър QX30, базиран на Mercedes- Benz GLA. Тази кола се продава през периода от 2016 до 2019 г.

Nissan Cube

Автомобилните провали на века (ЧАСТ I)


Благодарение на противоречивия му дизайн само 5873 души са закупили Nissan Cube. Продава се от 2009 до 2014 г.

ЧАСТ II



Свързани новини