Last news in Fakti

10 Януари, 2023 17:13 2 844 34

VW също спира поддръжката на колите си в Русия

  • vw-
  • volkswagen-
  • русия-
  • mercedes

Поредна санкция срещу Путин и компания

VW също спира поддръжката на колите си в Русия - 1

След като Mercedes официално обяви, че спира поддръжката на сервизните си програми в Русия и изключва руските си сервизи от своята система, сега същото сториха от Volkswagen. Информацията за това идва от Александър Пахомов, който е председател на борда на Съюза на автомобилните сервизи. От Volkswagen още не са потвърдили официално новината, но очакваме това да се случи съвсем скоро.

В информацията цитирана от Газета.ru се казва, че германците вече са спрели достъпа на Русия до базите данни за ремонт по автомобилите, но някои имат достъп до базата данни за диагностика и оборудване. Местни сервизи се опитват да се справят с проблемите като обменят информация и си сътрудничат, за да не връщат клиенти.

Volkswagen все още не са се изтеглили официално от Русия, тъй като компанията все още е собственик на един завод. Към момента германците не могат да намерят купувач за фабриката си в района на Калуга, след като сториха това със завода си в Нижни Новгород.


Поставете оценка:
Оценка 3.5 от 28 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 2 БМВ

    9 23 Отговор
    се оказва марката с традиции и лидерство, която няма да изостави руснаците

    Коментиран от #6

  • 3 Ким

    20 16 Отговор
    Скоро ще станат като приятелите от Северна Корея.

    Коментиран от #24

  • 4 Ротшилдов монопол

    25 10 Отговор
    Новият световен ред е собственик на всичко на запад.
  • 5 да де

    25 12 Отговор
    Големи яйца както върви VW ще затворят и заводите в EС и ще ги изнесат оттатък голЕмата вода.
  • 6 Само изчакай малко.....

    16 7 Отговор

    До коментар #2 от "БМВ":

    На русия и сервират лошите новини с чаена лъжичка. Иначе няма да е интересно.
    Ще плачеш и ти за бумерите!
  • 7 W кои бяха тея

    22 19 Отговор
    В такъв случай само W ще загуби и то един доста голям пазар. Руснаците ще намерят, какво да карат. В природата празно пространство няма. На мястото на W ще се намести някоя друга автомобилна фирма и тя ще печели, а W да търпи загуби като им е толкова пипето.

    Коментиран от #9, #10, #28

  • 8 Е какво

    17 12 Отговор
    ... сега ще си имат китайски автамабили. Така Путлер ги прави "независими" :)))))
  • 9 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 10 Русофил

    17 15 Отговор

    До коментар #7 от "W кои бяха тея":

    Големият руски пазар е един мит, също като непабедимая.

    Коментиран от #11, #13, #20

  • 11 пейо

    13 13 Отговор

    До коментар #10 от "Русофил":

    Напротив не е мит. Затова китайските производители трупат бесни печалби на местата на мерц vw и другите. Пазара е толкова голям че дори и китайците не смогват да пращат. Не забравяй, че в тази държава живеят 150млн души. От тях 1 млн да си купят нова кола това е колосална сума. Това не е 5 млн България с продадени 30 000 автомобила нови миналата година.

    Коментиран от #16

  • 12 007

    18 2 Отговор
    Бегайте оттука. Рашистите се не плашат лесно. Те си имат ладички, москвичи, не мож ги разклати.🤣🤣🤣🤣🤣
  • 13 ......

    19 9 Отговор

    До коментар #10 от "Русофил":

    Само прочети колко млрд евро и долари са загубите на европейските производители на коли след като са се оттеглили. Тогава говори за пазари

    Коментиран от #14, #17

  • 14 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 15 Дойчен Кочен

    19 7 Отговор
    Толкова ни е акълът на нас, немските кочове! Изпускаме питомното да гоним дивото, което е ясно за кое ще го хванем! Даже вече го хванахме - мръзнем като кучета на 15 градуса в домовете си, както едно време мръзнеха румънците в Букурещ при другаря Чаушеску! Руснаците са били без немските катафалки толкова години, пък не са умрели! Сега китайците и корейците потриват доволно ръце!

    Коментиран от #29

  • 16 Русофил

    6 8 Отговор

    До коментар #11 от "пейо":

    То и в Индия живеят 1400 милиона и ... нищо.
  • 17 Русофил

    6 2 Отговор

    До коментар #13 от "......":

    Загубите не са от непродадени коли. Абе какво да обяснявам...
  • 18 Прозт,най-прозт,мноооо-проЗт

    3 7 Отговор
    Путин и компания??!
    Уууууууууууууууууууууеееееееееееееееее
    Ганчаааааа
  • 19 Криско

    8 5 Отговор
    Не им трябва Фолксваген, те си имат безаналигови москвичи.
  • 20 Зетком

    0 4 Отговор

    До коментар #10 от "Русофил":

    Ти Ко продаваш тук ве? Найлонови торбички?сигурно само в София? И разчиташ на 4,5 млн орки- национално ?
    Той не е голям-само няколко десетки милиона повече от твоята Индия
  • 21 СЪРпичук

    3 9 Отговор
    Диктатурата се наказва.
  • 22 иво

    12 4 Отговор
    Глупавият Ханс мисли ,че сме 60 години на миналият век. Само Китай днес е в състояние да произвежда 40 милиона като капацитетът е 60 милиона автомобила ( има около 437 автомобилни фирми произвеждащи автомобили и части за тях). Това е почти цялото Световно производство на леки коли така че Ханс загубвайки огромният пазара ( за да се хареса на задокеанският господар който го прекара добре и е доволен като плати глоби повече от 15 милиарда за дизелгейт) прави всичко възмoжно да се хареса на даже да не искат от него. Преди към Немците изпитвах уважение сега vече за мен са нищо след като купих Немските проблемни коли разбрах много неща особено произведените след 2005 година.
  • 23 Ерик Пърделко

    8 2 Отговор
    то хубаво, ама да не стане като с Тесла в Китай - ударно свалят цените, за да не ги издухат местните производители...Западняшките работи винаги са играчка-плачка
  • 24 Хахахаха

    5 3 Отговор

    До коментар #3 от "Ким":

    Така е. Рашките скоро, ще бъдат независими, хахахаха, никой няма да зависи от тях!
  • 25 ДрайвингПлежър

    10 4 Отговор
    3 дена след като Мерцедес спря поддръжката, руснаците си решиха проблема! Знаейки пътят при ВАГ ще го решат за 2 дена. Крайния губещ е европейската икономика, но другаря Си благодари - толкова глупост на запад не е и сънувал, че е възможна!
  • 26 ......

    2 0 Отговор
    ще си сменят някой лев от ремонти тъкмо
  • 27 Никси

    4 0 Отговор
    а вие защо си мислите че като им откажат обслужване , не могат да си намерят части по разни международни сайтове за авточасти ли ? , аз примерно да речем съм от Русия примерно , и отивам в шоурума на Фолксваген избирам си автомобил взимам си го и когато примерно трябва да ми направят обслужването по гаранция и те ми откажат директно , знаете ли кво ще направя , нарушавам му гаранцията и си го поддържам сам , ако трябва части ще взема от Африка Катар или Индия , няма никакъв проблем , може и обади се на приятел от Англия или помощ от публиката , другия ВАРЯНТ е 50/50 от Румъния или Унгария , що се ловите на тези въдици бе шарани , нима ще се свърши света и ще взема да си разплета чорапите ли ? , винаги има изход на всяко действие има противодействие, а пък Путин ще си го премести в левия крачол , и без това правят БМВ, МЕРЦЕДЕС , ОПЕЛ , ШКОДА И РУСКИТЕ , МОСКВИЧИ ШКОДА ,ЛАДА , ВОЛГА И РАЗНИ ДРУГИ ВОЗИЛА , поръчваш от сайта и доставката в рамките на една седмица идва и куриер ти го доставя и хоп в малките градски части сервизи , какво като не е в оторизиран , голям праз !!!.
  • 28 инж Химик

    2 3 Отговор

    До коментар #7 от "W кои бяха тея":

    Само да ти кажа, че Китай е мноооого по-голям пазар за фолксваген , от Русия. Немците няма да загубят почти нищо , но за тва , живота на руснаците ще стане много по-труден. Един любопитен факт - за миналата година , малко повече от половината продажби на Мерцедес в света , се падат на Китай. Една държава , потребява над половината коли Мерцедес.

    Коментиран от #30

  • 29 Те Така Те

    1 4 Отговор

    До коментар #15 от "Дойчен Кочен":

    Брато, ти добре ли си? Толкова ли ти е акъла , та да повтаряш като папагал руската пропаганда? Ако ти имаш некви братчеди в Германия и живеят 10 човека в един апартамент и не пускат отопление, че да не похарчат некое евро - тва е съвсем друго нещо. Много си зле. Брат ми живее в Германия от 9 години. Нали се сещаш , че вярвам на брат си , а не на рашистката пропаганда.

    Коментиран от #31, #32

  • 30 Дойчен Кочен

    1 2 Отговор

    До коментар #28 от "инж Химик":

    Ти на това коли ли му викаш? Днес видях един леко ударен отпред вдясно мерцедес - ми то половината го няма. Пластмасови калници - натрошени на парчета... Тъжна гледка! Ако си виждал мелница за пластмаса - все едно е преработен от нея.
    А информацията ти за Китай е фалшива! Първо, жълтите са бедни като църковни мишки и едва си купуват велосипед (китайски!), камо ли Мерцедес! Второ, в тоталитарната държава как си представяш да допуснат да продават немски коли, а техните да залежават и да чакат БГ-пoлюцията да ги купи?

    Коментиран от #33

  • 31 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 32 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 33 Инж. Химик

    2 1 Отговор

    До коментар #30 от "Дойчен Кочен":

    Ти кой клас си? Имаш ли представа , колко богати има в Китай и какъв пазар са за луксозни стоки? Колега, не се излагай. Прочети малко. Не бъди еднокнижник.

    Коментиран от #34

  • 34 Математик

    1 0 Отговор

    До коментар #33 от "Инж. Химик":

    Чети ти! В Китай преди "пандемията" имаше 4 милиона милионера от 1.5 милиарда население! Което е 0.25 %, т.е. - нищо! Вече са мноооого по-малко, заради 40 % изпаряване на състоянията им през миналата година! Да не говорим, че всичките те трескаво търсят начин да се махнат завинаги от Китай, заедно с парите си, вероятно защото там е мнооооого хубаво...