Last news in Fakti

5 Август, 2021 18:02 39 388 42

Автомобилът на старо: Най-проблемните употребявани автомобили според WhatCar?

  • автомобилът на старо-
  • ненадеждни коли
Автомобилът на старо: Най-проблемните употребявани автомобили според WhatCar? - 1

Британско списание WhatCar? публикува нов рейтинг на надеждността на автомобилите. Той включва 25 автомобила на възраст под 5 години (взима се предвид не конкретен екземпляр, а край на производството), които, според англичаните, е най -добре да не се купуват от вторичния пазар.

Традиционно изследването на британските колеги се основава на резултатите от проучване сред 13 000 автомобилисти. Респондентите са попитани за броя на повредите годишно, цената на ремонта и времето за отстраняване на проблема. Следователно, колкото по -"разваляща" се оказва колата и колкото по-скъпо се елиминира повредата/повредите, толкова по-нисък е процентът на надеждност.

Когато съставя този рейтинг, WhatCar? разчита на данни за неизправности в 15 категории: каросерия, двигател, електроника, скоростна кутия/съединител, кормилно управление, окачване, спирачна система, горивна система, изпускателна система, електричество, климатик, батерия, вътрешни облицовки, мултимедия/стереосистеми.

Общо изследването включва 175 модела автомобили от 31 марки, а най-честата неизправност е повреда на електрическите системи. Ето и кои са най-ненадеждните употребявани автомобили.


Audi A6, 2011-2018: 70.6%
Seat Alhambra, 2011-2020: 70,8%
Land Rover Discovery Sport, 2014-2019: 73,1%
Range Rover Sport, 2013 г.-до момента: 74,2%
Land Rover Discovery, 2015 г.-до момента: 77,9%
Range Rover Velar, 2017-до момента: 81.9%
Porsche 718 Cayman, 2016-до момента: 82,5%
Seat Leon (дизел), 2013-2020: 82,7%
Range Rover Evoque, 2011-2019: 82,8%
Peugeot 308, 2013 г.-до момента: 83,3%
Volkswagen Golf (дизел), 2013-2020: 83.6%
Porsche Panamera, 2016-до момента: 84,5%
Tesla Model S, 2014 г.-до момента: 85,7%
Suzuki Ignis, 2016 г.-до момента: 85,9%
Dacia Sandero, 2013-2020: 85.9%
Ford S-Max, 2015 г.-до момента: 86,5%
Jaguar XJ, 2010 г.-до момента: 86,6%
Nissan Qashqai, 2014-2021: 87%
Mercedes C-Class, 2014-2020: 87.3%
Opel Insignia Grand Sport, 2017-до момента: 87,4%
Nissan X-Trail: 2014 г.-до момента, 87,6%
BMW X6, 2014-2019: 88.2%
Kia Picanto, 2017-до момента: 88,3%
Jaguar E-Pace, 2017-до момента: 88,4%


Поставете оценка:
Оценка 3.9 от 69 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Матей

    152 50 Отговор
    Дааам, само една японска, при това сузуки. Няма нито една хонда или тойота. Изводите си правете сами, вие - фенове на германски кочини.

    Коментиран от #3, #4, #5, #8, #17, #31, #35

  • 2 Буха ха

    125 6 Отговор
    Коли на възраст под 5 години не представляват интерес. Напишете статия за най-проблемните коли над 15 години и с яко превъртян километраж.
  • 3 Притежател

    29 66 Отговор

    До коментар #1 от "Матей":

    Ало, все немците ви пречат комплексари.
    Първо място Jaguar, тоест английско, второ място- кореец, четвърто- японец. Общо взето английските автомобили доминират в класацията, има и френски, американски, японски.

    Коментиран от #10, #13, #18, #29, #39

  • 4 шофиращ

    21 32 Отговор

    До коментар #1 от "Матей":

    Матейчо,явно не можеш да четеш.Я пак прочети статията и виж колко са японските трошляци и колко са немските !!!
  • 5 ондата

    26 15 Отговор

    До коментар #1 от "Матей":

    Публикувано във факти.бг: Suzuki Ignis, 2016 г.-до момента: 85,9%
    Публикувано във факти.бг: Nissan Qashqai, 2014-2021: 87%
    Публикувано във факти.бг: Nissan X-Trail: 2014 г.-до момента, 87,6%
    Та колко са викаш японските .......!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Коментиран от #19, #21, #37

  • 6 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 7 jар

    67 16 Отговор
    В такива класации HONDA и TOYOTA не фигурират.Те обикновено са на челните позиции когато става въпрос за надеждност.
  • 8 КОРОЛА

    20 24 Отговор

    До коментар #1 от "Матей":

    Сузуки е японка но със френско болно сърце също и мазда нисан и митсубиши .
  • 9 Най-проблемни

    18 13 Отговор
    винаги VAG според JP Morgan - от 29 марки в класацията Ауди 21 място WV 16 място единствено Шкода и Сеат са по-добре съответно 11 и 9 място първите 4 места са за японски марки!
  • 10 рено ентусиаст

    29 49 Отговор

    До коментар #3 от "Притежател":

    Кво се извиняваш с тия френски бе клоун няма по добри коли на пазара от френските кято съотношение цена качество

    Коментиран от #11

  • 11 Притежател

    26 14 Отговор

    До коментар #10 от "рено ентусиаст":

    Клоун ше викаш на баба си.

    Коментиран от #15, #16

  • 12 ТурбоДизел

    18 31 Отговор
    Като изключа Дачията ,всички останали ги предпочитам пред Тойота корола .
  • 13 Друг притежател

    38 10 Отговор

    До коментар #3 от "Притежател":

    Кво да ми пречат немските. Карай си ги щом ти харесват.
    Само ми е странно как в една класация излизат като най-надеждни, в друга класация като най-надеждни.
    Но с класациите е така, въпрос на финансиране ...
    Иначе на когото му трябва реална преценка, да почете малко във форумите за марката и модела към която се е насочил. Там са доста по-обективни нещата и тези които тук пишат как за 30 години и 7 милиона км е сменил само една биалетка, във форума като търси помощ или сервиз са доста по словоохотливи и става ясно че няма кола която да не се чупи. Разликите идват в това колко пари е ремонта на една 10-15 годишна немска и една 10-15 годишна френска.
    И като на немската ремонта е в пъти по-скъп, гордия и притежател просто не я ремонтира и си долива масло, долива вода ( на антифриз не може да смогне ), седи в жегата на затворен прозорец, да си мислят околните, че му работи климатика :) и кади по пътищата. Е само това последното ми пречи.

    Коментиран от #14

  • 14 Притежател

    25 2 Отговор

    До коментар #13 от "Друг притежател":

    Съгласен съм с поста ти, аз освен немски мога да карам всякакви автомобили. Оценявам автомобила по характеристиките му, а не по страната на производство.
  • 15 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 16 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 17 PlimP

    13 9 Отговор

    До коментар #1 от "Матей":

    ем при ингилизите японките не са много популярни, странното е че те карат яко френско => франсетата се справят доста добре
  • 18 Хайл

    9 1 Отговор

    До коментар #3 от "Притежател":

    Ти каква "безпроблемна" кола притежаваш или само така...

    Коментиран от #22

  • 19 Хайл

    23 6 Отговор

    До коментар #5 от "ондата":

    На нисан кашкавала и х-триал с какви мотори са за европа? Къде ги правят-холандия и англия.ако е японска сглобка дали ще участва в тази "класация" а това е рено от всякъде

    Коментиран от #24

  • 20 Буджо

    6 7 Отговор
    Грешните класации четете. Сериозните класации са за други качества на автомобилите. Не за това кога нещо ще се износи, не че не е важно. Износването на частни и детайли е нормално. Щом се кара няма как. Опитайте се да се сетите за други показатели при употребата на автомобила. И тогава може би някои от вас ще погледнат. Е нищо някой ден и вие ще научите нещичко.
  • 21 Ноки

    22 5 Отговор

    До коментар #5 от "ондата":

    Нисана реално е рено, а това сусуки фиат

    Коментиран от #23

  • 22 Притежател

    10 3 Отговор

    До коментар #18 от "Хайл":

    Няма значение каква марка и модел е, важното че ми доставя удоволствие от шофирането.
  • 23 Някой си

    5 17 Отговор

    До коментар #21 от "Ноки":

    И за нисана, и за сузукито бъркаш. Няма фиат в сузуки. А нисаните са си с нисановски двигатели и трансмисии.

    Коментиран от #26

  • 24 Някой си

    6 0 Отговор

    До коментар #19 от "Хайл":

    Двигателите са HR13, MR16, два дизела на рено, и M9R, който е дизеловата версия на MR20. Кашкавала е с гореизброения 1.3, плюс MR15 в хибридната версия. Дотук не видях бензинов двигател на рено.
  • 25 аустрия

    8 3 Отговор
    жена ми кара Сузуки Игнис от 2018 и за 3 години само една изгоряла крушка на светлините за задна...пу-пу
  • 26 например

    10 1 Отговор

    До коментар #23 от "Някой си":

    сузуки sх4 и фиат седичи са едно и също.Правят се в Унгария.
  • 27 За първи път

    10 5 Отговор
    Доста точно, добавяме Toyota corolla и CHR - и двете се правят в Турция (свидетел съм на счупена кутия на 5000 км на corolla) и вадим пежо 308 и получаваме правилен резултат. От немските скрапове само шкодата става горе долу, единствено защото в нея всичко е старо и проверено. Всичко друго е бъкано със никому ненужни системи, зле подбрани материали, особенно ярък пример са пластмасите влагани от BMW, вижте просто какво е ценообразуването на един скрап закупен за 100к евра след да речем пет години (важи особенно силно при audi)
  • 28 Един човек

    4 2 Отговор
    Само да напомня на автора на самата стаия, че Ауди А6 има много видове двигатели, както и различни типове окачване, както и различни видове задвижване, както и скоростни кутии - ръчни, автоматични и с различни трансмисионни числа, това се отнася за всички марки. Несериозно е да се поставят всикчи под един знаменател.
    Примерно Ауди А6 с двигател 2.5 тди Душегуб, и същото Ауди с двигател 1.9 или 3.0 тди, предното си е заслужило името а другите влизат в сервиз само за смяна на консумативи. Това означава ли, че А6 не става за нищо? Или при 1.9 двигателя който прави милион километра при правилна подръжка, че е най добрата... Авторът на статията нещо е забравил да мисли, и си пише наизуст копи пейст.

    Поздрави,
    Един Човек

    Коментиран от #38, #42

  • 29 Луда работа

    4 0 Отговор

    До коментар #3 от "Притежател":

    Английски автомобили не съществуват от много отдавна(не броим разни там екзотики).
  • 30 Димо

    4 2 Отговор
    Карам С класа от 2015 година 250 4matic дизел и нито веднъж не съм имал проблем до момента,като обслужвам на сервизните интервали посочени от Мерцедес .Пълни глупости са това, освен ако някой си спестява средства за сезонното обслужване,което е задължително за мен или товари с мощност колата повече от нормалното!
  • 31 кънчо

    3 3 Отговор

    До коментар #1 от "Матей":

    Не виждам нещо италиански , май ги пооправиха доста новите!

    Коментиран от #32

  • 32 Трол

    2 1 Отговор

    До коментар #31 от "кънчо":

    Не. Не ги броят за коли.

    Коментиран от #34

  • 33 porek

    3 0 Отговор
    Значи като напиша нещо негативно към статията или автора, поста ми бива изтриван. Което ще рече че е прочетен... НО статия все още не е коригирана. По-лесно е да изтриеш нещо и да се правиш че не се е случвало и да си караш по старо му.
    Браво, продължавайте в същия дух :)
  • 34 гост

    2 4 Отговор

    До коментар #32 от "Трол":

    Що да не ги броят за коли , като нямаш пари за Ферари ще караш А6 дето е първа в класацията!
  • 35 Мренката

    3 0 Отговор

    До коментар #1 от "Матей":

    Отдавна сме си ги направили и за това продължаваме да си се "мъчим" с немските "кошници"!
  • 36 пича с ланчията

    4 4 Отговор
    Доста хора имат предразсъдъци спрямо италианските коли,а както виждам в този списък няма италианка!Кой сега е номер 1?!Скубете си косите,хахааа! :)

    Коментиран от #40

  • 37 азазаза

    4 0 Отговор

    До коментар #5 от "ондата":

    Nissan не е ли повече 1/2 Рено или аз се бъркам...
  • 38 два чиляка

    1 0 Отговор

    До коментар #28 от "Един човек":

    ми то една кола да не е само двигател, хората оценяват всичко
  • 39 гларус

    9 1 Отговор

    До коментар #3 от "Притежател":

    Който е карал Хонда ,Тойота знае кое е наи доброто .Държат цени.Немска повече никога .
  • 40 гларус

    5 1 Отговор

    До коментар #36 от "пича с ланчията":

    колега срабни цените на стара Хонда Джаз и Пунто и ще разбереш къде е качеството
  • 41 ивелин

    5 0 Отговор
    Тези които продължават да си мислят ,че немските коли са качествени живеят в миналото.След 2003 година по специално от 2005 с въвеждането на Европейските норми за Емисиите на 1 км, 180 гр- СО2 EURO-4 където целият горивен процес се контролирa от EGO немските коли са трагедия тъй като с единично впръскване ( при MULTİJET някъде 9 за единица време по-електронен път се удължава самият процес ) при немските двигатели винаги емисиите на изгорелите газовеte са високи както и разходът е по- голям тъй като самият горивен процес е почти неуправляем - единично впръскане ( например пр CDI около 3.000 бара ) и немската IT технология е на много ниско ниво откъдето възникват вечните проблеми скъпото поддържане. ( тук не става въпрос за механичните части или окачването ,външният дизайн, или вътрешният интериор по -скоро за двигателите).
  • 42 димитър

    0 0 Отговор

    До коментар #28 от "Един човек":

    Ти в кой век живееш 1.9тди и 2.5тди аххаахахах като гледам сегашните двигатели на ваг групата, 2.5тди се оказва цвете пред тях