Новини

Всъдеходите на Mercedes-Benz се изравниха по динамика с Porsche 911

Публикувана: 21 Август, 2013 11:47
8 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 10103
Всъдеходите на Mercedes-Benz се изравниха по динамика с Porsche 911
Mercedes-Benz Brabus ML B63-700 Widestar
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 0 от 0 гласа.

Немското тунинг ателие Brabus представи нова програма за доработка на наточените автомобили с повишена проходимост Mercedes-Benz ML 63 AMG и GL 63 AMG. Сега тези всъдеходи могат да се снабдят с пакета B63 S-700 Widestar, благодарение на който ще могат да мерят сили дори с автомобили от ранга на Porsche 911 Carrera 4S. Последното е способно да ускори от 0 до 100 км/ч за 4.3 секунди.

Mercedes-Benz Brabus ML B63-700 Widestar

За да достигнат тази динамика, тежките Mercedes-и се подлагат на интересна "сърдечна операция". Специалистите от Brabus монтират на 5.5-литровия битурбомотор нови, доста по-производителни компресори. Изпускателната и всмукателна системи също са изцяло заменени с нови, а електронният блок е основно препрограмиран. В резултат на това мощността на агрегата, който се монтира на ML и на GL, се увеличава от 525 до 700 коня.

Mercedes-Benz Brabus GL B63-700 Widestar

Доработките водят и до увеличаване на въртящия момент. Той е нараснал от 700 до 900 Нм. При това е наличен още при 2 000 оборота в минута и е принудително ограничен. Двигателят е оборудван и с традиционните за Brabus позлатени въздуховоди, целта на които е да отразяват по-добре топлината от двигателя и да не повишават температурата на въздуха вътре в тях. Трансмисията остава същата - седемстепенна автоматична.

Mercedes-Benz Brabus GL B63-700 Widestar

След всички тези доработки Mercedes-Benz ML 63 AMG, оборудван с тунинг пакета B63 S-700 Widestar, може да ускори от 0 до 100 км/ч за невероятните за подобен тип автомобил 4.4 секунди, което автоматично го превръща в конкурент на драг надпревари на Porsche 911, например. По-тежкият GL 63 AMG с тунинг от Brabus е малко по-бавен в ускорението си, но и неговите показатели са силно впечатляващи. Упражнението от 0 до 100 му отнема 4.6 секунди.

В сравнение със стандартно тунингованите версии от AMG допълнителните преработки, направени от Brabus, правят по-бързи всъдеходите ML и GL съответно с 0.4 и с 0.3 секунди. Максималната скорост и на двата Mercedes-а B63 S-700 Widestar е електронно ограничена до 300 км/ч. Към пакета от Brabus предлага още и някои екстериорни промени, най-ефектните от които са аеродинамични. Интерес представляват и огромните 23-цолови лети джанти.

Тунинг специалистите обръщат внимание и на окачването. То също е препрограмирано и пневматика прави возията малко по-твърда. И интериорът търпи модернизация. Промените са свързани основно с претапициране на салона, като креслата са облечени с по-скъпа естествена кожа. В купето са налични и доста детайли от въглеродни нишки. От Brabus все още не са посочили цената на пакета B63 S-700 Widestar, но тя определено няма да е ниска. Колко струват стандартните ML и GL можете да видите ТУК.

Поставете оценка на статията:
Оценка 0 от 0 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
Станимир Христов

Неутрално
1 Отговор
Е, и...?
Аз лично си мисля че ако някой иска да кара истински автомобил 4x4 с добра проходимост то той не би си взел нещо подобно, ако пък иска спортен автомобил също не би си взел нещо подобно...явно е направено за комплексари, знам ли...

Коментиран от #2, #6, #7


Оценка:
-6 +3

skier
(псевдоним)

Неутрално
2 Отговор

До коментар #1 от "Станимир Христов":


или пък за такива, които искат 4х4 и спортен автомобил, но не искат две коли, тоест за такива като мен

Коментиран от #5


Оценка:
-3 +4

naroden chovek
(гост)

Неутрално
3 Отговор
az puk si mislq che vie si izbivate kompleksite zashtoto nemoje da imate tolkova skup avtomobil

Оценка:
-2 +4

Dr. Dick
(псевдоним)

Неутрално
4 Отговор
Много глупаво заглавие.
1. Не става въпрос за чист Mercedes, а за доработка от Brabus.
2. Динамиката на Порше могат да я достигнат, ако използват аналогични параметри и се представят по същия начин на пистата

Оценка:
-4 +2

Парадокс
(псевдоним)

Неутрално
5 Отговор

До коментар #2 от "skier":


Едно Субару е далеч по достъпно, че и качествено

Оценка:
-5 +1

Борис Георгиев

Неутрално
6 Отговор

До коментар #1 от "Станимир Христов":


Как беше...........гроздето като било нависоко и веднага ставало кисело.Че и твоята работа е такава .
Много успешен тунинг на GL класата.Съчетава висока проходимост с луксозен салон и убийствен двигател.Браво на инжинерите за положения труд.

Оценка:
-1 +2

Руснака Руския

Неутрално
7 Отговор

До коментар #1 от "Станимир Христов":


подобен джип е много практичен - има голяма кола, голям багажник, стоиш високо над пътя (по-лесно изпреварване и паркиране), можеш да минеш през някой тротоар ако се наложи (то е ясно, че с такава кола няма да тръгнеш на офроуд) и отгоре на всичко имаш динамика на спортна кола - това е идеален автомобил за всички случаи

Оценка:
-1 +2

xoxoxo
(псевдоним)

Неутрално
8 Отговор
Според мен, ако искаш нещо за офроуд няма да си купиш такава скъпа кола, а УАЗ или Нива.

Оценка:
-0 +0

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.

АПИ: актуална пътна обстановка