20 Януари, 2023 17:05 2 117 42

През 2023 година ще бъдат доставени 10 хиляди Cybertruck

  • tesla-
  • cybertruck-
  • пикап

Един от големите инвеститори на Tesla смята така

През 2023 година ще бъдат доставени 10 хиляди Cybertruck - 1

Tesla все още официално не е представила серийна версия на Cybertruck и това изнервя дори и най-верните фенове на марката. Идеята за пикапа се роди за първи път в края на 2019 година като първоначално трябваше да видим серийна версия през 2021 година, след това през 2022 година, началото на 2023 година и сега краят на 2023 година.

Един от големите инвеститори в Tesla и популярен анализатор Гари Блек заяви, че серийният модел ще се появи както първоначално бе планирано, а до края на 2023 година ще бъдат доставени 10 хиляди бройки от пикапа. Тези доставки ще помогнат на Tesla да завиши годишните си числа до над 1.9 милиона доставени автомобили за година.

Разбира се, думите му се приемат с капка скептицизъм от всички и само времето ще покаже дали наистина ще видим серийна версия на ръбатия пикап през тази година или отново ще видим забавяне поради някаква причина.


Поставете оценка:
Оценка 5 от 8 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 омъскаряване

    12 4 Отговор
    вЕрвайте МУ!
  • 2 Пилот на Ферари

    16 4 Отговор
    От това по грозно не съм виждал . Това е жива подигравка . Сякаш е част от приказката "новите дрехи на царя " . Всички виждат че е гола вода , обаче коментират колко е хубав .
  • 3 Факт

    6 2 Отговор
    Докято тая лемпе другите правят Рам Форд и Шеви пуснаха ел пикапи Дячия пусна евтин ел мобил и тн.
  • 4 Шиболет

    7 3 Отговор
    това безобразие става само да си затвориш очите и да го засилиш в Панчарево
  • 5 Къпан пор

    5 4 Отговор
    Кой туй грозното,ва?
  • 6 Така е

    6 4 Отговор
    Не ми пречи, нека го има. Само любителите му да не обясняват истерично колко е изключителен. И как 100 годишни технологии са бъдещето. Нека да няма изкуствено облагодетелствани задвижвания. Така най-важен принцип в капитализма-конкуренцията се нарушава.
  • 7 Гого

    7 1 Отговор
    Тея в алиекспрес ги има вече
  • 8 Няма значение колко ще достави

    5 2 Отговор
    Важното е тази година да му почва производството, защото пак ще има производствен ад. Колкото и да се обяснявате как няма нищо ново, досега автомобил по този начин не е произвеждан и ще срещнат много трудности.

    Много лесно е да произведеш няколко прототипа на ръка. Трудното е да ги произвеждаш на конвейер и то на прилична цена. А цената от 40 000 ми се струва нереалистично ниска за такъв автомобил.

    Коментиран от #9, #12

  • 9 Гого

    2 2 Отговор

    До коментар #8 от "Няма значение колко ще достави":

    Ти да не си акционер? 😆😆😆

    Коментиран от #10, #11

  • 10 Не съм

    4 1 Отговор

    До коментар #9 от "Гого":

    От къде направи тази аналогия?

    Любопитно ми е дали ще успеят, предвид голямото самохвалство и многото заявки. Сещаш ли се милион и половина заявки как се изпълняват с 10 000 броя годишно?

    Обаче пък ми е любопитно какви инженерни предизвикателства ще срещнат и как ще ги решат. Дали няма да стане като с автопилота, който уж е най-добрият на света, но все още за нищо не става въпреки че трябваше да е готов преди пет години.
  • 11 Гост

    4 1 Отговор

    До коментар #9 от "Гого":

    Не го питай,да не вземе да ревне с глас от мъка колко е загубил.
  • 12 Гост

    3 3 Отговор

    До коментар #8 от "Няма значение колко ще достави":

    Автомобили от неръждаема ламарина са правени и преди,то било голямо предизвикателство да разкроиш ламарината и да я пуснеш на конвейера роботите да заваряват.

    Коментиран от #13, #15

  • 13 Дай пример?

    6 2 Отговор

    До коментар #12 от "Гост":

    Кой е този автомобил който е направен от 3 мм ултра твърда ламарина и как се разкроява и огъва такава ламарина с такива размери?

    Това да не ти е мивка?

    Коментиран от #14

  • 14 Гост

    5 2 Отговор

    До коментар #13 от "Дай пример?":

    Това да не е танк.Само на човек с специални образователни потребности може да му хрумне великата идея да прави купе от 3 мм скъпа хромникелова ламарина само за да спести от боя.
    Всеки цех с гилотина и абкант ще се справи без проблем.Електрика кога си виждал такъв цех,щом ми задаваш такъв елементарен въпрос,в ютуб сигурно?

    Коментиран от #16

  • 15 Не видях пример

    4 3 Отговор

    До коментар #12 от "Гост":

    "Автомобили от неръждаема ламарина са правени и преди,"

    Последно това или пък това:

    "Само на човек с специални образователни потребности може да му хрумне великата идея да прави купе от 3 мм скъпа хромникелова ламарина"


    Последно много ли има или на никой не му е хрумнало досега и това ще е първият?

    Коментиран от #17, #22

  • 16 И бонус въпрос

    4 2 Отговор

    До коментар #14 от "Гост":

    Какви са били продажбите на предишните автомобили от неръждаема стомана?

    Защото за този пикап има 1,5 милиона поръчки - три пъти повече от предишния рекордьор с половин милион поръчки - пак модел на Тесла, на който ти се смееше на интериора и обясняваше, че никога няма да бъдат произведени.

    Дежавю!
  • 17 гост

    0 1 Отговор

    До коментар #15 от "Не видях пример":

    Всъщност автомобила се казва Де Лориан и има специален холивудски филм за него , толкова е бил изпреварил времето си ! Казва се "Завръщане в бъдещето " ! Лошото е , че под неръждаемата каросерия има шаси от обикновена стомана , която си ръждясва и то доста бързо , а всичко останало е пълен сбирщайн от поне десет марки автомобили ! Което и води до бързия фалит на фирмата , но модела си е култов и досега и струва луди пари , а и непрекъснато говорят за нова генерация , доста по-добре обмислена от първата ! Е не е от толкова дебела и твърда ламарина , но си е неръждаема !
  • 18 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️

    2 1 Отговор
    Това голямо
    ЩЕ
    го слушаме от 2017г
    ‼️‼️‼️‼️‼️

    Коментиран от #20, #21

  • 19 Колчо слепеца

    1 0 Отговор
    Вече съм си поръчал.

    Коментиран от #23

  • 20 Еврика

    1 2 Отговор

    До коментар #18 от "🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️":

    "Идеята за пикапа се роди за първи път в края на 2019 година като първоначално трябваше да видим серийна версия през 2021 година,"

    Ти да нямаш Делорисн, който пътува във времето, та:

    "Това голямо
    ЩЕ
    го слушаме от 2017г
    ‼️‼️‼️‼️‼️"

    И кои сте вие? Антиелектриците? Всички май имате подобни автомобили, които освен че пттувт във времето, също така са перпетуум мобиле и пътуват и в паралелна реалност, защото повечето ви изказванията не са нито от нашата реалност нито от нашето време.
  • 21 Да не се бъркаш

    1 2 Отговор

    До коментар #18 от "🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️":

    С mercedes amg one? Той беше представен през 2017. Две години след пикапа на Тесла.

    Само където пикапа на тесла си обикаля по улиците от години, а mercedes, които уж имат 100 години повече опит от Тесла, вече седма година не могат да го подкарат по технически причини.

    При Тесла е различно - преди няколко месеца започнаха да строят фабриката в която ще го произвеждат и още не са я завършили. Досега нямаха батерии дори за настоящите си модели, за да почнат да правят и нов.

    Електрическото audi е-tron също беше представено през 2010 година и имаше закъснение 10 години.

    Почти по- същото време около 2010 година toyota обявиха че започват производството на твърдотелни батерии с които ще правят електромобили. Да си чул кога ще почват производството им? А са минали вече 13 години.
  • 22 Турбо

    2 0 Отговор

    До коментар #15 от "Не видях пример":

    Първият автомобил от неръждаема ламарина е направен от Форд през трийсетте години по поръчка на Алигени Стийл ако не греша,последните са от шейсетте години.Джон Делориен също се проваля в опитите си да произвежда такъв автомобил.

    Коментиран от #24

  • 23 Турбо

    4 1 Отговор

    До коментар #19 от "Колчо слепеца":

    Стиви Уондър си е поръчал два пикапа от Тесла.
  • 24 Продължавам да не виждам пример

    0 1 Отговор

    До коментар #22 от "Турбо":

    Въпросът беше:


    Дай пример
    Кой е този автомобил който е направен от 3 мм ултра твърда ламарина и как се разкроява и огъва такава ламарина с такива размери?

    Това да не ти е мивка?

    Коментиран от #25, #26

  • 25 Гост

    2 0 Отговор

    До коментар #24 от "Продължавам да не виждам пример":

    Ела при мен в цеха да ти демонстрирам на живо как се огъва 3 мм ламарина на дължина до 12 метра с хидравличен абкант PGL 12000-3.Огъва ламарината като кашкавал.Това за Тесла било голямо предизвикателство и щели да решат проблема разбирачите.

    Коментиран от #27

  • 26 Гост

    2 0 Отговор

    До коментар #24 от "Продължавам да не виждам пример":

    На т ъ п ли се правиш или наистина си такъв?Прочети пак пост 14.Само технически нег рамотен човек би решил да ползва 3 мм ламарина за пикап.Това какво е, брониран автомобил за армията?

    Коментиран от #28

  • 27 Явно съм неграмотен

    1 1 Отговор

    До коментар #25 от "Гост":

    Не знаех че калници за автомобили се огъват на абкант. Мивки правите ли с него от неръждаема ламарина?

    Не се ли усещаш защо формата на пикапа е точно такава? Точно защото не може да се щампова, а единственото възможно огъване е на абкант.

    И като ги огънеш и завариш тези детайли от тази 3 мм ултра твърда ламарина, как мислиш че ще обработиш заварките, за да не личат по всички ръбове? За да стане всичко приятно за окото? Както виждаш дори при произведен на ръка прототип, имаше забележки.

    Те не могат да си оправят фугите като щамповат 0,6 мм мека ламарина. Само наивник би си помислил че няма да имат проблеми с 3 мм ултра твърда ламарина. То не остана. Ще видиш колко много проблеми ще имат в началото. И това ти го казвам аз, който според тебе би трябвало да защитавам Тесла. Както виждаш съм реалист а не слагам розовите очила и не вярвам в дядо коледа като тебе.

    Коментиран от #30

  • 28 Прочетох го и не разбрах

    1 1 Отговор

    До коментар #26 от "Гост":

    Илон Мъск ли е неграмотния, защото ще прави пикапа от 3 мм ултра твърда неръждаема ламарина или аз съм неграмотния защото нещо не съм разбрал и пикапа няма да се прави от такава ламарина?

    Коментиран от #29, #31

  • 29 Турбо

    2 0 Отговор

    До коментар #28 от "Прочетох го и не разбрах":

    Всеки технически грамотен инженер ще разбере какво иска да каже колегата.

    Коментиран от #33

  • 30 Гост

    2 0 Отговор

    До коментар #27 от "Явно съм неграмотен":

    Липсват ти базови знания,дори да ти обясня няма да ме разбереш.Калник за автомобил се изработва на хидравлична или ексцентрик преса чрез обемно щамповане от лист ламарина.На абкант се огъва лист ламарина само по права линия.Заварките се шлайфат без проблем.

    Коментиран от #34

  • 31 Гост

    1 0 Отговор

    До коментар #28 от "Прочетох го и не разбрах":

    Има много по ефикасни инженерни решения,купето да се направи от по тънка хромникелова ламарина и да се постигне същата якост като купе с 3 мм от същата ламарина.Инженерите на Тесла са проспали много от часовете в университета.

    Коментиран от #32

  • 32 Какво ще е предимството

    1 2 Отговор

    До коментар #31 от "Гост":

    По-бързо ли ще се произвеждат? По-евтино? По-здрави ли ще са при удар на произволно (не оребрено) място по калник врата, капак?

    Май пропускаш факта, че само резервната батерия на тесла модел s преди десетина години струваше повече отколкото е базовата цена на целия пикап с доста по-голяма батерия.

    И се удивлявам на самочувствието ти на най-добър инженер в световен мащаб. По-добър от абсолютно всички автомобилни инженери в света, които обясняват че техните компании са с години зад технологиите на производство на Тесла.
  • 33 Технически грамотни инженери?

    0 2 Отговор

    До коментар #29 от "Турбо":

    Които огъват калник на абкант? Ти сериозно ли?

    Технически грамотни инженери, които казват, че енергийната ефективност на литиево-йонна батерия била средно 60%?

    Ти сериозно ли?

    Вие наистина се взехте за най-добрите инженери в света, за да си позволявате да правите забележки на най-добрите инженери в световен мащаб. Включително ракетни инженери, проектирали тази стомана и да им давате акъл как да работят с нея.

    Да давате акъл на хора, които са проектирали едни от най-ефективните поточни линии за производство на автомобили.

    Дори шефът на настоящия фаворит в тази област - toyota, спря няколко модела електромобили които бяха планирали, защото се оказа, че най-новата им платформа която е само на две години била толкова не-ефективна спрямо тази на Тесла, че направо я спират и започват да проектират нова платформа, защото с тази нямат никакви шансове срещу Тесла.

    Ама разбира се вие двамата разбирате както повече от инженерите на тесла така и от тези на toyota.

    Коментиран от #37

  • 34 На теб ти липсват базови знания

    0 1 Отговор

    До коментар #30 от "Гост":

    И не правиш разлика между щамповане и щанцоване.

    Фугите на тесла били неравномерни защото това зависило от щанцоването.

    Като ви кажат, че формата на пикапа е такава, защото ламарината не може да се огъне във формата на стандартен калник или врата, ти ми обясняваш как имате абкант който ги огъва без проблем и пикапа може да има същата форма като на останалите пикапи, но инженерите на тесла са некадърни и не разполагат с машините от вашия цех, като дори не подозират за съществуването им и даже модел си им дал.

    Но пък имаш самочувствието на най-великият инженер на света!

    Коментиран от #35, #36

  • 35 Гост

    1 0 Отговор

    До коментар #34 от "На теб ти липсват базови знания":

    В пост 25 те каня при мен в цеха да ти демонстрирам на живо кое как става.Работя това което съм учил и с това си вадя хляба.

    Коментиран от #38

  • 36 Гост

    1 0 Отговор

    До коментар #34 от "На теб ти липсват базови знания":

    На теб трябва много да ти се обеснява че не стопляш от първия път пло ско 4ели.
  • 37 Гост

    1 0 Отговор

    До коментар #33 от "Технически грамотни инженери?":

    Иди да обесняваш за синуса на кривата на правия ток.
  • 38 Приемам

    0 1 Отговор

    До коментар #35 от "Гост":

    Кажи къде е цеха и при първа възможност ще дойда, когато пътувам към твоя край. Вече няколко пъти ви казвам че ще ми е много интересно да се срещнем на живо и да си поговорим на технически теми без помощта на google, да ви видя тогава.

    Ще се радвам да видя как ще те огънеш на абкант веждата на калника с радиуса и.

    Коментиран от #39, #41

  • 39 Гост

    1 0 Отговор

    До коментар #38 от "Приемам":

    Пло ско4ели недочел,абкант огъва само по права линия.Явно си т ъ п.

    Коментиран от #40

  • 40 Така ли било?

    1 1 Отговор

    До коментар #39 от "Гост":

    На ти нали ти ми обясняваше че ще огъваш 12 метров калник на вашия и оттогава те бъзикам?

    Както виждаш и пикапа на тесла е огъван на абкант само по права линия и това ви го повтарям вече пета година откакто е излязъл.

    Тази ламарина не може да се огъва на друго освен на абкант. А ти ми обясняваше как ще правиш от нея калници и врати.
  • 41 Забравиш да дадеш координати

    0 1 Отговор

    До коментар #38 от "Приемам":

    С удоволствие ще те навестя да си поприказваме без помощта на google по каквато кажеш тема, за която сме спорили.

    Да видим колко ги разбираш въртящите моменти, мощности и енергии и да ми докажеш че перпето мобиле наистина съществувало?

    Тъкмо ще видя и как без щамповане огъваш калници или други детайли само чрез щанцоване.
  • 42 това нещо

    0 0 Отговор
    се оказва че е един вид танка.
    Изработва е от 2мм ламарина неръждайка! Заради това е невъзможно да се правят ламарини с извивки на преси. Ще се сгъва на гилотини и абканти. За това е ръбато! Тази ръбатост, триъгълна форма отвсякъде и 2мм. дебела неръждайка го правят като БТР. Няма боя! Защото е от боя и боята тежи! Няма и рама! Цялото нещо е едно цяло, като клетка! Все едно си на wrc. Батерията за него ще е нов тип и сглобка, която ще е още по-здрава като конструкция и монтирана на пода.
    Буквално са направили БТР от неръждайка за масова употреба със монолитна клетка! Да не дава господ това да се блъсне в теб или ти в него ако ще и най новия пикап на друга марка да караш. Направо ще те смаже без почти нищо да му има.