Tesla все още официално не е представила серийна версия на Cybertruck и това изнервя дори и най-верните фенове на марката. Идеята за пикапа се роди за първи път в края на 2019 година като първоначално трябваше да видим серийна версия през 2021 година, след това през 2022 година, началото на 2023 година и сега краят на 2023 година.
Един от големите инвеститори в Tesla и популярен анализатор Гари Блек заяви, че серийният модел ще се появи както първоначално бе планирано, а до края на 2023 година ще бъдат доставени 10 хиляди бройки от пикапа. Тези доставки ще помогнат на Tesla да завиши годишните си числа до над 1.9 милиона доставени автомобили за година.
Разбира се, думите му се приемат с капка скептицизъм от всички и само времето ще покаже дали наистина ще видим серийна версия на ръбатия пикап през тази година или отново ще видим забавяне поради някаква причина.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 омъскаряване
17:11 20.01.2023
2 Пилот на Ферари
17:31 20.01.2023
3 Факт
17:35 20.01.2023
4 Шиболет
17:39 20.01.2023
5 Къпан пор
18:33 20.01.2023
6 Така е
18:43 20.01.2023
7 Гого
18:48 20.01.2023
8 Няма значение колко ще достави
Много лесно е да произведеш няколко прототипа на ръка. Трудното е да ги произвеждаш на конвейер и то на прилична цена. А цената от 40 000 ми се струва нереалистично ниска за такъв автомобил.
Коментиран от #9, #12
18:52 20.01.2023
9 Гого
До коментар #8 от "Няма значение колко ще достави":
Ти да не си акционер? 😆😆😆Коментиран от #10, #11
18:59 20.01.2023
10 Не съм
До коментар #9 от "Гого":
От къде направи тази аналогия?Любопитно ми е дали ще успеят, предвид голямото самохвалство и многото заявки. Сещаш ли се милион и половина заявки как се изпълняват с 10 000 броя годишно?
Обаче пък ми е любопитно какви инженерни предизвикателства ще срещнат и как ще ги решат. Дали няма да стане като с автопилота, който уж е най-добрият на света, но все още за нищо не става въпреки че трябваше да е готов преди пет години.
19:14 20.01.2023
11 Гост
До коментар #9 от "Гого":
Не го питай,да не вземе да ревне с глас от мъка колко е загубил.19:17 20.01.2023
12 Гост
До коментар #8 от "Няма значение колко ще достави":
Автомобили от неръждаема ламарина са правени и преди,то било голямо предизвикателство да разкроиш ламарината и да я пуснеш на конвейера роботите да заваряват.Коментиран от #13, #15
19:20 20.01.2023
13 Дай пример?
До коментар #12 от "Гост":
Кой е този автомобил който е направен от 3 мм ултра твърда ламарина и как се разкроява и огъва такава ламарина с такива размери?Това да не ти е мивка?
Коментиран от #14
19:53 20.01.2023
14 Гост
До коментар #13 от "Дай пример?":
Това да не е танк.Само на човек с специални образователни потребности може да му хрумне великата идея да прави купе от 3 мм скъпа хромникелова ламарина само за да спести от боя.Всеки цех с гилотина и абкант ще се справи без проблем.Електрика кога си виждал такъв цех,щом ми задаваш такъв елементарен въпрос,в ютуб сигурно?
Коментиран от #16
20:09 20.01.2023
15 Не видях пример
До коментар #12 от "Гост":
"Автомобили от неръждаема ламарина са правени и преди,"Последно това или пък това:
"Само на човек с специални образователни потребности може да му хрумне великата идея да прави купе от 3 мм скъпа хромникелова ламарина"
Последно много ли има или на никой не му е хрумнало досега и това ще е първият?
Коментиран от #17, #22
20:18 20.01.2023
16 И бонус въпрос
До коментар #14 от "Гост":
Какви са били продажбите на предишните автомобили от неръждаема стомана?Защото за този пикап има 1,5 милиона поръчки - три пъти повече от предишния рекордьор с половин милион поръчки - пак модел на Тесла, на който ти се смееше на интериора и обясняваше, че никога няма да бъдат произведени.
Дежавю!
20:21 20.01.2023
17 гост
До коментар #15 от "Не видях пример":
Всъщност автомобила се казва Де Лориан и има специален холивудски филм за него , толкова е бил изпреварил времето си ! Казва се "Завръщане в бъдещето " ! Лошото е , че под неръждаемата каросерия има шаси от обикновена стомана , която си ръждясва и то доста бързо , а всичко останало е пълен сбирщайн от поне десет марки автомобили ! Което и води до бързия фалит на фирмата , но модела си е култов и досега и струва луди пари , а и непрекъснато говорят за нова генерация , доста по-добре обмислена от първата ! Е не е от толкова дебела и твърда ламарина , но си е неръждаема !22:14 20.01.2023
18 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️
ЩЕ
го слушаме от 2017г
‼️‼️‼️‼️‼️
Коментиран от #20, #21
22:22 20.01.2023
19 Колчо слепеца
Коментиран от #23
08:03 21.01.2023
20 Еврика
До коментар #18 от "🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️":
"Идеята за пикапа се роди за първи път в края на 2019 година като първоначално трябваше да видим серийна версия през 2021 година,"Ти да нямаш Делорисн, който пътува във времето, та:
"Това голямо
ЩЕ
го слушаме от 2017г
‼️‼️‼️‼️‼️"
И кои сте вие? Антиелектриците? Всички май имате подобни автомобили, които освен че пттувт във времето, също така са перпетуум мобиле и пътуват и в паралелна реалност, защото повечето ви изказванията не са нито от нашата реалност нито от нашето време.
08:15 21.01.2023
21 Да не се бъркаш
До коментар #18 от "🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️":
С mercedes amg one? Той беше представен през 2017. Две години след пикапа на Тесла.Само където пикапа на тесла си обикаля по улиците от години, а mercedes, които уж имат 100 години повече опит от Тесла, вече седма година не могат да го подкарат по технически причини.
При Тесла е различно - преди няколко месеца започнаха да строят фабриката в която ще го произвеждат и още не са я завършили. Досега нямаха батерии дори за настоящите си модели, за да почнат да правят и нов.
Електрическото audi е-tron също беше представено през 2010 година и имаше закъснение 10 години.
Почти по- същото време около 2010 година toyota обявиха че започват производството на твърдотелни батерии с които ще правят електромобили. Да си чул кога ще почват производството им? А са минали вече 13 години.
09:06 21.01.2023
22 Турбо
До коментар #15 от "Не видях пример":
Първият автомобил от неръждаема ламарина е направен от Форд през трийсетте години по поръчка на Алигени Стийл ако не греша,последните са от шейсетте години.Джон Делориен също се проваля в опитите си да произвежда такъв автомобил.Коментиран от #24
09:11 21.01.2023
23 Турбо
До коментар #19 от "Колчо слепеца":
Стиви Уондър си е поръчал два пикапа от Тесла.09:12 21.01.2023
24 Продължавам да не виждам пример
До коментар #22 от "Турбо":
Въпросът беше:Дай пример
Кой е този автомобил който е направен от 3 мм ултра твърда ламарина и как се разкроява и огъва такава ламарина с такива размери?
Това да не ти е мивка?
Коментиран от #25, #26
12:27 21.01.2023
25 Гост
До коментар #24 от "Продължавам да не виждам пример":
Ела при мен в цеха да ти демонстрирам на живо как се огъва 3 мм ламарина на дължина до 12 метра с хидравличен абкант PGL 12000-3.Огъва ламарината като кашкавал.Това за Тесла било голямо предизвикателство и щели да решат проблема разбирачите.Коментиран от #27
14:10 21.01.2023
26 Гост
До коментар #24 от "Продължавам да не виждам пример":
На т ъ п ли се правиш или наистина си такъв?Прочети пак пост 14.Само технически нег рамотен човек би решил да ползва 3 мм ламарина за пикап.Това какво е, брониран автомобил за армията?Коментиран от #28
14:16 21.01.2023
27 Явно съм неграмотен
До коментар #25 от "Гост":
Не знаех че калници за автомобили се огъват на абкант. Мивки правите ли с него от неръждаема ламарина?Не се ли усещаш защо формата на пикапа е точно такава? Точно защото не може да се щампова, а единственото възможно огъване е на абкант.
И като ги огънеш и завариш тези детайли от тази 3 мм ултра твърда ламарина, как мислиш че ще обработиш заварките, за да не личат по всички ръбове? За да стане всичко приятно за окото? Както виждаш дори при произведен на ръка прототип, имаше забележки.
Те не могат да си оправят фугите като щамповат 0,6 мм мека ламарина. Само наивник би си помислил че няма да имат проблеми с 3 мм ултра твърда ламарина. То не остана. Ще видиш колко много проблеми ще имат в началото. И това ти го казвам аз, който според тебе би трябвало да защитавам Тесла. Както виждаш съм реалист а не слагам розовите очила и не вярвам в дядо коледа като тебе.
Коментиран от #30
15:29 21.01.2023
28 Прочетох го и не разбрах
До коментар #26 от "Гост":
Илон Мъск ли е неграмотния, защото ще прави пикапа от 3 мм ултра твърда неръждаема ламарина или аз съм неграмотния защото нещо не съм разбрал и пикапа няма да се прави от такава ламарина?Коментиран от #29, #31
15:32 21.01.2023
29 Турбо
До коментар #28 от "Прочетох го и не разбрах":
Всеки технически грамотен инженер ще разбере какво иска да каже колегата.Коментиран от #33
22:49 21.01.2023
30 Гост
До коментар #27 от "Явно съм неграмотен":
Липсват ти базови знания,дори да ти обясня няма да ме разбереш.Калник за автомобил се изработва на хидравлична или ексцентрик преса чрез обемно щамповане от лист ламарина.На абкант се огъва лист ламарина само по права линия.Заварките се шлайфат без проблем.Коментиран от #34
22:55 21.01.2023
31 Гост
До коментар #28 от "Прочетох го и не разбрах":
Има много по ефикасни инженерни решения,купето да се направи от по тънка хромникелова ламарина и да се постигне същата якост като купе с 3 мм от същата ламарина.Инженерите на Тесла са проспали много от часовете в университета.Коментиран от #32
23:02 21.01.2023
32 Какво ще е предимството
До коментар #31 от "Гост":
По-бързо ли ще се произвеждат? По-евтино? По-здрави ли ще са при удар на произволно (не оребрено) място по калник врата, капак?Май пропускаш факта, че само резервната батерия на тесла модел s преди десетина години струваше повече отколкото е базовата цена на целия пикап с доста по-голяма батерия.
И се удивлявам на самочувствието ти на най-добър инженер в световен мащаб. По-добър от абсолютно всички автомобилни инженери в света, които обясняват че техните компании са с години зад технологиите на производство на Тесла.
09:05 22.01.2023
33 Технически грамотни инженери?
До коментар #29 от "Турбо":
Които огъват калник на абкант? Ти сериозно ли?Технически грамотни инженери, които казват, че енергийната ефективност на литиево-йонна батерия била средно 60%?
Ти сериозно ли?
Вие наистина се взехте за най-добрите инженери в света, за да си позволявате да правите забележки на най-добрите инженери в световен мащаб. Включително ракетни инженери, проектирали тази стомана и да им давате акъл как да работят с нея.
Да давате акъл на хора, които са проектирали едни от най-ефективните поточни линии за производство на автомобили.
Дори шефът на настоящия фаворит в тази област - toyota, спря няколко модела електромобили които бяха планирали, защото се оказа, че най-новата им платформа която е само на две години била толкова не-ефективна спрямо тази на Тесла, че направо я спират и започват да проектират нова платформа, защото с тази нямат никакви шансове срещу Тесла.
Ама разбира се вие двамата разбирате както повече от инженерите на тесла така и от тези на toyota.
Коментиран от #37
09:18 22.01.2023
34 На теб ти липсват базови знания
До коментар #30 от "Гост":
И не правиш разлика между щамповане и щанцоване.Фугите на тесла били неравномерни защото това зависило от щанцоването.
Като ви кажат, че формата на пикапа е такава, защото ламарината не може да се огъне във формата на стандартен калник или врата, ти ми обясняваш как имате абкант който ги огъва без проблем и пикапа може да има същата форма като на останалите пикапи, но инженерите на тесла са некадърни и не разполагат с машините от вашия цех, като дори не подозират за съществуването им и даже модел си им дал.
Но пък имаш самочувствието на най-великият инженер на света!
Коментиран от #35, #36
09:27 22.01.2023
35 Гост
До коментар #34 от "На теб ти липсват базови знания":
В пост 25 те каня при мен в цеха да ти демонстрирам на живо кое как става.Работя това което съм учил и с това си вадя хляба.Коментиран от #38
12:33 22.01.2023
36 Гост
До коментар #34 от "На теб ти липсват базови знания":
На теб трябва много да ти се обеснява че не стопляш от първия път пло ско 4ели.12:35 22.01.2023
37 Гост
До коментар #33 от "Технически грамотни инженери?":
Иди да обесняваш за синуса на кривата на правия ток.12:36 22.01.2023
38 Приемам
До коментар #35 от "Гост":
Кажи къде е цеха и при първа възможност ще дойда, когато пътувам към твоя край. Вече няколко пъти ви казвам че ще ми е много интересно да се срещнем на живо и да си поговорим на технически теми без помощта на google, да ви видя тогава.Ще се радвам да видя как ще те огънеш на абкант веждата на калника с радиуса и.
Коментиран от #39, #41
09:11 23.01.2023
39 Гост
До коментар #38 от "Приемам":
Пло ско4ели недочел,абкант огъва само по права линия.Явно си т ъ п.Коментиран от #40
15:32 23.01.2023
40 Така ли било?
До коментар #39 от "Гост":
На ти нали ти ми обясняваше че ще огъваш 12 метров калник на вашия и оттогава те бъзикам?Както виждаш и пикапа на тесла е огъван на абкант само по права линия и това ви го повтарям вече пета година откакто е излязъл.
Тази ламарина не може да се огъва на друго освен на абкант. А ти ми обясняваше как ще правиш от нея калници и врати.
22:37 23.01.2023
41 Забравиш да дадеш координати
До коментар #38 от "Приемам":
С удоволствие ще те навестя да си поприказваме без помощта на google по каквато кажеш тема, за която сме спорили.Да видим колко ги разбираш въртящите моменти, мощности и енергии и да ми докажеш че перпето мобиле наистина съществувало?
Тъкмо ще видя и как без щамповане огъваш калници или други детайли само чрез щанцоване.
22:41 23.01.2023
42 това нещо
Изработва е от 2мм ламарина неръждайка! Заради това е невъзможно да се правят ламарини с извивки на преси. Ще се сгъва на гилотини и абканти. За това е ръбато! Тази ръбатост, триъгълна форма отвсякъде и 2мм. дебела неръждайка го правят като БТР. Няма боя! Защото е от боя и боята тежи! Няма и рама! Цялото нещо е едно цяло, като клетка! Все едно си на wrc. Батерията за него ще е нов тип и сглобка, която ще е още по-здрава като конструкция и монтирана на пода.
Буквално са направили БТР от неръждайка за масова употреба със монолитна клетка! Да не дава господ това да се блъсне в теб или ти в него ако ще и най новия пикап на друга марка да караш. Направо ще те смаже без почти нищо да му има.
19:03 31.01.2023