Last news in Fakti

3 Февруари, 2023 16:41 2 502 112

Засякоха предсериен прототип на Cybertruck (ВИДЕО)

  • tesla-
  • cybertruck-
  • пикап-
  • прототип

Серийното производство на пикапа трябва да започне скоро

Засякоха предсериен прототип на Cybertruck (ВИДЕО) - 1

Прототип на Tesla Cybertruck бе заснет от фенове на марката близо до централата на автомобилния производител в Пало Алто през изминалия ден. Изглежда това е един от последните предсерийни прототипи на Cybertruck преди колата да влезе в официално производство съвсем скоро.

Това е първия път в който прототип е засечен с новите триъгълни огледала, които вероятно ще бъдат именно серийните, които ще видим в пикапа. Също така виждаме и различни брони, джанти, както и арки на калниците, които продължават да бъдат все толкова ръбати, колкото и преди.

Публикация, споделена от Flavio Tronzano (@ftronz)

В последно време се забелязва все по-голяма активност около Cybertruck, а според някои слухове, изпитанията едва сега започват. Според информация на Мъск, която както винаги може да бъде четена с едно наум, производството на пикапа трябва да започне през лятото на 2023 година.


Поставете оценка:
Оценка 2.3 от 9 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Бла

    27 9 Отговор
    Мале, това е по - грозно и от премиерното :D
  • 2 SDEЧЕВ

    20 7 Отговор
    АЛПАКАТА ЯКО СЕ Е НАГЪНАЛА ЗА ФОТОСЕСИЯТА

    Коментиран от #9

  • 3 Пилот на Ферари

    21 10 Отговор
    Има ли мераклии за това "нещо" ?

    Коментиран от #4

  • 4 Няма поръчки

    6 16 Отговор

    До коментар #3 от "Пилот на Ферари":

    Те и затова го отлагат толкова, защото и да го произвеждат няма кой да го купува. За първия месец бяха събрани само около 1 милион поръчки, а след още няколко месеца като видяха че няма интерес и са се събрали само милион и половина поръчки, въобще спряха да ги приемат и в момента не можеш да резервираш такова чудо.

    Онзи ден някой обясняваше, че 1,5 милиона броя годишно за 10-годишна автомобилна компания били смешна цифра и сигурно и илон мъск е прочел и го е срам да произвежда по толкова малко.

    Сигурно ще чака да се съберат поне 10 милиона поръчки преди да почне, защото според вас ако не произвежда повече от toyota още през първите 10 години значи за нищо не става тази компания.

    Да те питам и тебе едно цяло и пет милиона поръчки малко ли са и толкова ли е нежелан, колкото първоначално си мислеше?

    Коментиран от #10

  • 5 Радо

    14 8 Отговор
    Това чудо на техниката някакви пияни руски колхозници-дизайнери явно са го проектирали.
  • 6 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️

    14 8 Отговор
    "Серийното производство на пикапа трябва да започне скоро"


    това го четем вече пета година ❗


    От пет години се глеждам и за големия МЪСКамион, че да го фоткам ❗

    Коментиран от #7

  • 7 Койчо

    8 6 Отговор

    До коментар #6 от "🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️":

    Абе байтой , преди 5 години хората казаха след няколко години . Ти как го разбираш ? За мен няколко години са 2,3,4 . Ся за една две години на проблем ли да го правим .

    Пък и сега хората ти казват това лято . Кажи го 5,6,7 месеца има до тогава .

    Как според теб няколко години и няколко месеца е едно и също ?!?!?

    Коментиран от #13

  • 8 Русенец

    8 7 Отговор
    Едно време за Москвич и Лада се чакаше пак по толкова, колкото го чакате тоя пикап.
  • 9 Русенец

    18 5 Отговор

    До коментар #2 от "SDEЧЕВ":

    Има каруци с по-прави ритли от вратите на това нещо.
  • 10 Русенец

    5 7 Отговор

    До коментар #4 от "Няма поръчки":

    1,5 млн поръчки са си сериозна цифра за всеки модел. Въпросът е, защо още не са го почнали, че да им приберат парите? Може би, защото 3/4 от тези поръчки са само капаро с цел продажба на ред и не смятат да се бръкват по-дълбоко за цял пикап на ток. Може би от Тесла знаят това и са си направили сметката.

    Коментиран от #14

  • 11 бай Даньо

    11 5 Отговор
    най-грозното нещо на вселената! Елон шегобиеца ще го шитне на зомбите за 60 хилки доларе ....
  • 12 Катаджия

    10 1 Отговор
    Така като гледам , май гражданска няма??

    Коментиран от #15

  • 13 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️

    9 5 Отговор

    До коментар #7 от "Койчо":

    Ех, как само го написа ❗❗❗
    Да беше прочел през 2019г
    " Сайбъртрък" ще започне да се произвежда през втората половина на 2021 г. и вече се събират поръчки за доставката му срещу 39 900 долара."
    Нямаше да изглеждаш толкова смешно сега ❗

    Коментиран от #35

  • 14 бай Даньо

    10 7 Отговор

    До коментар #10 от "Русенец":

    Точно това беше врътката с първото записване на пикапа. Тесла тогава бяха в рудно финансово положение и Мъски мошеника пусна тая муха за да събере пари от мераклиите за тая дизайнерска гнусотия и компанията издрапа до брега и върна парите.... Никога не имал намерение да произвежда това нещо само финансира компания в труден момент. Днес е намислил нещо друго за по пълно обудаляване на зомбите ...

    Коментиран от #19

  • 15 един от стадото

    9 4 Отговор

    До коментар #12 от "Катаджия":

    да пази лозето от косерите гражданска не му трябва. Само едно дешека му трябва отгоре и на донбазкия фронт. Ама вагнерите ще умрат не от нея, ами от него- от смях

    Коментиран от #18

  • 16 Вальо Кюмюра

    8 3 Отговор
    Този мъски кенеф определено задминава в пъти по грозота Фиат Мултипла... Ашколсун на "дизайнерите"!
  • 17 Стиви Уондър

    7 1 Отговор
    Аз си поръчах две.
  • 18 Гост

    9 0 Отговор

    До коментар #15 от "един от стадото":

    Гаргите от страх ще върнат и гроздето от миналата година.
  • 19 И един мармот ...

    2 7 Отговор

    До коментар #14 от "бай Даньо":

    Я пак ще ми обясниш ли как със 100 долара депозит, Тесла ще си оправи финансовото положение, при положение, че работи на печалба и има най-високата пазарна капитализация измежду всички автомобилни компании?

    Ако беше казал същото нещо но за Тесла модел 3, където депозита беше хиляда или две хиляди долара, а Тесла работеше на загуба и имаше огромна нужда от свеж капитал, щях да се съглася. Но сега ще кажеш това за пикапа е най-малко смешно.

    Коментиран от #20, #67, #68

  • 20 Гост

    7 2 Отговор

    До коментар #19 от "И един мармот ...":

    Затова ли акциите на Тесла се сринаха от 400 долара до 100 долара?Колко загубиха от пазарната си капитализация?

    Коментиран от #25, #33

  • 21 Колчо слепеца

    4 1 Отговор
    И аз ще си поръчам.
  • 22 Гошо хубавеца

    4 1 Отговор
    Ръжда ли виждам на дясната врата?

    Коментиран от #23

  • 23 Фен

    7 1 Отговор

    До коментар #22 от "Гошо хубавеца":

    Алпаката не ръждясва,вратата е хлътнала.Ултра твърдата супер еластична стомана х 30, разработена от Тесла за ракетите е поддала.
  • 24 Бай Добри

    7 0 Отговор
    Ще си поръчам една, да си возя тиквите от бостаня.
  • 25 Пак ли

    4 2 Отговор

    До коментар #20 от "Гост":

    Обърка времената? Не ти е за първи път! С колко стотин милиарда падна пазарната капитализация на Тесла тази година? Или пък в годината след представяне на пикапа?
  • 26 Мирко

    10 2 Отговор
    Тоз дизайнер много пари ли е взел? Щот мога да почна там веднага.
  • 27 Турбо

    7 2 Отговор
    Това нещо е по грозно и от Фиат Мултипла.
  • 28 Хайл

    9 2 Отговор
    Ганюф,туй ръбестото морално остаря преди да го произведат,ти сега му казваш "прототип"🤣🤣🤣🤣
  • 29 Хайл

    8 2 Отговор
    СДЯЛАНО В САЩ🤣🤣🤣🤣
  • 30 Факт

    7 3 Отговор
    Реоано погледнато дизеловите коли основна част от пазара в Европа се подържат от немците за да продават двигатели импатенти са абсолютно ненужни.Основното приложение на дизеловият двг е в тировете.Тировете се движат по магистрали а до магистралата е же пе линията.Няма никакъв смисъл от тировете всичко може да се ъранспортира с влакове до гара и от там на елвктрически микробуси да се разпределя в градовете а пък пътническите автобуси са торално безсмислени

    Коментиран от #31

  • 31 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 32 МЪСК 💵

    2 2 Отговор
    Тествахме го по Редута. 72 качва левите гуми на тротоара като те види
  • 33 Плюс минус

    1 4 Отговор

    До коментар #20 от "Гост":

    "Затова ли акциите на Тесла се сринаха от 400 долара до 100 долара?Колко загубиха от пазарната си капитализация?"

    От началото на годината акциите се вдигнаха от 100 на 200 долара и продължават да се вдигат.

    А пазарната капитализация от 300 стана на 600 милиарда и продължава да се вдига.

    Отговорът на въпросът ти колко изгуби Тесла - не изгуби, а само от началото на годината до сега спечели повече отколкото с целите пазарни капитализации на toyota и volkswagen взети заедно. А това е само печалбата. На практика струва два пъти повече отколкото volkswagen и toyota взети заедно.

    Но и това не е важно. важното е че toyota продава 10 пъти повече автомобили от тесла, но въпреки това тесла печели повече пари, а от toyota дори ги е срам да си кажат финансовите отчети, а просто официално "повишиха" Акио Тойода, като го махнаха от поста му точно два часа след публикуване на отчетите на Тесла. Случайност?

    volkswagen и toyota имат по 200 милиарда дългове и затварят заводи, уволняват работници и намаляват моделната си гама, за да намалят разходите си, а Тесла няма дългове, но има свободен кеш за четири нови завода.

    Продължаваш ли да мислиш, че Тесла е в тежко финансово положение? Кога я очакваш да фалира?

    Коментиран от #36

  • 34 гост

    5 0 Отговор
    Това някой с брадва да го беше издялкал щеше да изглежда по-добре... ужас. А някои заблудени хора са дали и пари за това...
  • 35 А ти прочете ли?

    0 4 Отговор

    До коментар #13 от "🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️":

    "Да беше прочел през 2019г
    " Сайбъртрък" ще започне да се произвежда през втората половина на 2021 г."


    А през 2019 г когато е публикувана тази новина, прочете ли за предстоящите коронавирус пандемия, криза с чипове и компоненти, война в украйна, поскъпване и липса на енергия, срив на автомобилните пазари?

    На фона на това, че от mercedes са променили плановете си от 2019 година досега и ще затварят заводи и съкращават над 50% от моделната си гама, а Тесла не е отложила, а само е забавила този модел, защото така или иначе досега не можеше да смогне с търсенето на старите си модели, е положителна новина!

    Коментиран от #37, #42, #57

  • 36 Гост

    3 0 Отговор

    До коментар #33 от "Плюс минус":

    Коригирам се.Колко загубиха Тесла от пазарната си капитализация при срив от 400 долара на акция до 196 долара,колкото е в момента?
  • 37 Гост

    3 0 Отговор

    До коментар #35 от "А ти прочете ли?":

    Корона вируса започна през март 2020 година, тлупи.Пак се пообърка,да не си сменил апчетата?
  • 38 Гост

    3 0 Отговор
    Пътешественик във времето.Войната в Украйна започна февруари 2022.На калпав космонавт, космоса му бил крив.

    Коментиран от #39

  • 39 Функционална неграмотност?

    0 4 Отговор

    До коментар #38 от "Гост":

    Пак ли не успя да схванеш написаното? Именно защото са се случили по-късно, няма как да са били предвидени при планирането на производството през 2019 година.

    А другото което не е предвидено е огромното търсене на старите модели, което не може да бъде задоволено дори с увеличение на производството и продажбите с 87% при планирани 50%.

    Както батериите така и силите и средствата бяха насочени към задоволяване на търсенето на старите модели, а чак когато производствения капацитет успя да задоволи търсенето, намалиха цените на старите модели и започват да произвеждат нови модели за да заемат нови пазарни ниши.

    Когато и това се случи ще дойде и модела за 25-30 000 долара, а вероятно и микробуси и други превозни средства.
  • 40 Естет

    5 0 Отговор
    Е нЕма толкова грозно жУвотно.

    Коментиран от #41

  • 41 Той не е за естети

    0 3 Отговор

    До коментар #40 от "Естет":

    А за работяги. Такива които се интересуват от съдържанието, а не от опаковката.

    Ти като естет, коя марка харесваш и кой модел?

    Коментиран от #43, #62

  • 42 Фен

    4 0 Отговор

    До коментар #35 от "А ти прочете ли?":

    Пандемия било имало,войната ви била пречела, вятъра духал накриво,било облачно времето,за тесларите все някой друг ви е виновен.

    Коментиран от #44

  • 43 Фен

    3 0 Отговор

    До коментар #41 от "Той не е за естети":

    Работягите имат нужда от превоз,на който не му се скапва внезапно батерията.Фермера къде ще зарежда насред полето или в планината?Бензин може да си носиш допълнително в туби.А ток откъде?

    Коментиран от #47

  • 44 Точно така е!

    1 3 Отговор

    До коментар #42 от "Фен":

    Всичко това беше виновно, че Тесла не успя с 50% ръст, а бяха 87%, та не им стигнаха батерии за друго. Дай Боже все такива проблеми да имат!
  • 45 Юзър

    3 0 Отговор
    Това бойна машина за армията ли е?Къде му е оръдието и картечницата?
  • 46 Тралала

    3 0 Отговор
    Лудниците в САЩ са го пуснали това. Правят анкета, за да знаят колко легла са им нужни, според желаещите да си го купят.
  • 47 Е как откъде

    1 3 Отговор

    До коментар #43 от "Фен":

    От покрива разбира се. Бензинат трябва да ходи и да го купува, а токът както за транспорт така и за производство може да си го произвежда сам.

    А с помощта на контактите от пикапа, може да реши и проблема за който говориш - да захрани всяка една машина на произволно място от фермата, дори да е на 10 км от най-близкия контакт.

    Коментиран от #49, #58

  • 48 Бай Шиле

    3 1 Отговор
    Този гръмоотвод, като го тресне светкавицата и хората вътре са на чеверме ,картофите отзад ще са готови печени.Може батерията така да се зарежда.
  • 49 Бай Шиле

    1 0 Отговор

    До коментар #47 от "Е как откъде":

    Къде ток в полето бе,то да не се копа от земята или да идва по въздуха.Соларни панели ли ще разтягаш?

    Коментиран от #51

  • 50 Пю слепия

    4 0 Отговор
    Много красив камион.С много хубав цвят е боята.
  • 51 Е как откъде

    0 5 Отговор

    До коментар #49 от "Бай Шиле":

    От батерията на пикапа, заредена във фермата от фотоволтаиците на покрива. И вятърният генератор на нивата. Отиваш в полето и си пускаш електрическата помпа да си полееш например. Или да си презаредиш батерията на трактора вместо да го разкарваш до фермата.

    Коментиран от #52, #54, #60

  • 52 Бай Шиле

    3 0 Отговор

    До коментар #51 от "Е как откъде":

    Ти да не си виртуален фермер,с знания от ютуба.Вместо царевица да си насея ветрогенератори.А като не дуа ветър ,ко праим?

    Коментиран от #53

  • 53 Юзър

    3 0 Отговор

    До коментар #52 от "Бай Шиле":

    Като няма вятър и слънце, включваш еко дизеловия генератор в багажника.Гориво продават по всички бензиностанции,наливаш в туби за резерва.

    Коментиран от #55

  • 54 Юзър

    2 0 Отговор

    До коментар #51 от "Е как откъде":

    Изграждането на фотоволтаиците и вятърните генератори колко пари ще му излязат?

    Коментиран от #56

  • 55 Най-после каза нещо умно

    1 3 Отговор

    До коментар #53 от "Юзър":

    Разбира се че освен от вятър и от слънце и вода, можеш да си произведеш ток и от дизел бензин газ метан пропан бутан, че даже и от биометан от оборски тор, ама ако няма дизел какво правим?
  • 56 Горе-долу

    1 4 Отговор

    До коментар #54 от "Юзър":

    Колкото дизелът за две-три години, но после ще ги ползва 25 години напълно безплатно.

    Коментиран от #59, #61

  • 57 Хайл

    4 0 Отговор

    До коментар #35 от "А ти прочете ли?":

    Сега сме 2023 и е още "прототип" иначе казано кашон с мокет без нищо друго.от 2019 до сега АВТОМОБИЛНИТЕ ФИРМИ СМЕНИХА И ПРОИЗВЕДОХА ПО 5 НОВИ МОДЕЛА КОИТО ВЕЧЕ ОСТАРЯХА...От мъск само прототипи 🤣🤣🤣🤣
  • 58 Фермера

    6 0 Отговор

    До коментар #47 от "Е как откъде":

    През деня работя с трактора на полето,през ноща почивам.Кога да си заредя трактора,през деня или ноща на фотоволтаиците?

    Коментиран от #63

  • 59 Фермера

    3 0 Отговор

    До коментар #56 от "Горе-долу":

    В нашия край вятър духа много рядко.Пари за перки,са си чиста загуба,пари на вятъра.
  • 60 Фермера

    5 0 Отговор

    До коментар #51 от "Е как откъде":

    Като гледам какво слънце е напекло в момента,как се припотих.Фотоволтаика работи само лятото и то денем.Сигурно ще ми препоръчаш денем да зареждам трактора,нощем да работя.
  • 61 Хайл

    4 0 Отговор

    До коментар #56 от "Горе-долу":

    Ти и от на мъск камиона щеше да захранваш домовете нощем,за кво са ти фотоволтаици? Нареждаш тесли до "камиона" и им даваш ток🤣🤣🤣🤣
  • 62 Хайл

    5 0 Отговор

    До коментар #41 от "Той не е за естети":

    Работягите НЕ КУПУВАТ ТЕСЛИ,КУПУВАТ КОЛИ И ПИКАПИ С ДВИГАТЕЛ И РЕЗЕРВОАР.Виж,че тук НИКОЙ НЕ ТИ ХАРЕСВА ТЕСЛИТЕ И МАЛОУ,МНИТЕ "СТАТИИ"
  • 63 На полето няма ток?

    1 4 Отговор

    До коментар #58 от "Фермера":

    Този дали ще намери къде да си зареди пикапа или трактора на полето?

    Както виждаш, това им е било спасението на бизнеса. Фотоволтаиците пазят сянка на тревата за да не изсъхне и да е свежа и в най-големите жеги в Тексас без нужда от поливане, овцете я пасят и торят и по този начин се подобряват изгубените качества на почвата, която след време ще става и за други култури, а междувременно освен от фермерството, дълговете на фермата се изплащат и от продавания ток или от дадената под наем земя на фирма за да изгради фотоволтичната централа там, а след това и за "косенето" което в обикновена фотоволтаична централа е допълнителен разход.

    Коментиран от #64, #65, #66, #71

  • 64 Клипа

    0 1 Отговор

    До коментар #63 от "На полето няма ток?":

    Ето ти нагледно

    Коментиран от #89

  • 65 Гост

    2 1 Отговор

    До коментар #63 от "На полето няма ток?":

    На сянка нищо не вирее,тлупи.Влез в гората и потърси трева между дърветата.

    Коментиран от #72

  • 66 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 67 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 68 бай Даньо

    2 0 Отговор

    До коментар #19 от "И един мармот ...":

    Депозита може да е $100 но са събрани над 1.2 милиона или над $120 млн паре. Тесла не беше на печалба преди 2 години когато Муск започна врътката с дерепозитите за сайбъртръха даже ни най малко не беше на печалба .... защо трябва да защитаваш Мъск и Тесла дори когато е изкарал на сергията гoуно в целофан така ти олекват тезите кото в интерес на истината доста често са верни!? Какъв ти е интереса да си Тесла талибан!? Вижда се че познаваш фактите не може да не виждаш по далеч от носа си!? А то е че Мъск е най малкото спорна личност а Тесла "смесена торба" продукт.

    Коментиран от #69, #70

  • 69 А ти защо лъжеш

    0 3 Отговор

    До коментар #68 от "бай Даньо":

    Само и само да оклепеш тесла? Каква ти е ползата да я мразиш и да преиначаваш или направо да лъжеш и какво постигаш с това?


    А ето фактите в статия със заглавие:

    Акциите на Tesla поскъпват с над 20% след изненадваща печалба
    24 Октомври 2019 09:00

    Акциите поскъпнаха с близо 21% до 307.12 долара след неочакваните резултати, преминавайки 300 долара за първи път от 1 март насам, след като рекордните доставки и намаление разходите осигуриха печалба през третото тримесечие.

    Tesla в сряда отчете увеличение на паричния баланс до 5.3 милиарда долара и отчете печалба от 1.86 долара на акция, разбивайки очакванията на анализатора за загуба от 42 цента.

    Това е преди представянето на пикапа и вече както с печалба, така и с огромна и продължаваща на да нараства пазарна капитализация до стотици милиарди, на чийто фон стотина милиона са смешна сума и пари за семки. Дори всички го обвиниха че това е маркетингов ход с толкова малък депозит, но дори и такъв да е бил, свърши работа, като показа какви са търсенията и за всеобща изненада не бяха за най-евтиния вариант, а за по-скъпите.

    Коментиран от #77

  • 70 Ето ти друго доказателство

    0 2 Отговор

    До коментар #68 от "бай Даньо":

    "Тесла НЕ БЕШЕ НА ПЕЧАЛБА ПРЕДИ 2 ГОДИНИ когато Муск започна врътката с дерепозитите за сайбъртръха даже ни най малко не беше на печалба .... защо трябва да защитаваш Мъск и Тесла дори когато е изкарал на сергията гoуно в целофан така ти олекват тезите кото в интерес на истината доста често са верни!?"

    Тези теми винаги са верни, защото винаги се основават на факти, цифри и точни изчисления, а не на лъжи омраза и вяра като вашите.

    Ето че за пореден път казваш на черното бяло и въпреки че грешиш или лъжеш, се опитваш да обидиш мен или да ме дискредитираш.

    Ето ти още една новина и оставям на тебе да сметнеш 13 тримесечия повече ли са или по-малко от две години?


    Tesla обяви рекордни печалби

    Въпреки проблемите в индустрията компанията на Мъск записва най-високите приходи в историята си

    30.01.2023


    От документите става ясно, че Tesla отново е на печалба и то вече ТРИНАДЕСЕТ ПОРЕДНИ ТРИМЕСЕЧИЯ"



    По мои сметки две години са само осем тримесечия? А по твоите?

    Коментиран от #73, #88

  • 71 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 72 Сигурно е така

    2 1 Отговор

    До коментар #65 от "Гост":

    Това от клипа сигурно е някаква анимация за да ни лъжат! Ти някога виждал ли си фотоволтаик на живо? Заставал ли си "на сянка" под него?

    Защо се налага фотоволтаичните паркове да бъдат косени?

    А да си виждал как се движи сянката като се движи слънцето? Май наистина не си излизал навън и целият ти жизнен опит е от клипове в youtube и четене на уикипедия?

    Коментиран от #74, #75

  • 73 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 74 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 75 Хайл

    2 0 Отговор

    До коментар #72 от "Сигурно е така":

    Тоя изливаше бетон без кофраж и лееше купета с преса ти за фотоволтаик го разпитваш 🤣🤣🤣
  • 76 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 77 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 78 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 79 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 80 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 81 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 82 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 83 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 84 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 85 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 86 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 87 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 88 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 89 Фермера

    1 0 Отговор

    До коментар #64 от "Клипа":

    Точно така,на общинската мера, където пасат говедата, някой ще ми разреши да си вдигна фотоволтаици.

    Коментиран от #94, #95

  • 90 незнайко

    1 0 Отговор
    Това да не е декор за поредния филм ЛУДИЯ МАКС ? В кое ателие е измислена тази безвкусица ? А да, за правии гладки ламарини не са необходими ЩАНЦИ ! Колко удобно за изработка, но несъвместим със законите на физиката .
  • 91 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 92 До коментар 88

    0 3 Отговор
    Не знам защо ти изтриха коментара преди да ти отговоря бай даньо, но ти си потвърждение на правилото за всички които мразят и на практика си потвърдил всичко което съм написал:


    "Тези теми винаги са верни, защото винаги се основават на факти, цифри и точни изчисления, а не на лъжи омраза и вяра като вашите.

    Ето че за пореден път казваш на черното бяло и въпреки че грешиш или лъжеш, се опитваш да обидиш мен или да ме дискредитираш.

    Ето ти още една новина и оставям на тебе да сметнеш 13 тримесечия повече ли са или по-малко от две години?"

    В мнението беше написал, че 13 месеца не били две години, а две години и едно тримесечие което било почти същото, а мразиш колите не те слън защото имам мъск имал седем деца, следователно не се грижил за климата!

    Да те питам, демографската криза в България според тебе хубаво нещо ли е? Това че се топим като нация и с тези темпове ще изчезнем?

    Да не говорим за математическите ти способности как 2 години имат 12 тримесечия да не говорим да сметнеш нещо по-сложно, след като за тебе 4х2=12 и не можеш да си видиш грешката дори, ако ти я посочат няколко пъти и ти дадат конкретни примери.

    Коментиран от #110

  • 93 Поправка

    0 3 Отговор
    А мразиш колите на Тесла защото Илон Мъск имал 7 деца, следователно не се грижил за климата!

    Писах коментара на няколко пъти в движение и и не съм видял каква глупост е написана при диктуване, за да редактирам.
  • 94 При нас всичко е обратно

    0 1 Отговор

    До коментар #89 от "Фермера":

    Но в тексас фермите си принадлежат на фермера, а не са държавни.
  • 95 Забравих да питам

    0 2 Отговор

    До коментар #89 от "Фермера":

    Ти в момента с дизелов пикап ли си пасеш овцете? Трактора за какво го ползваш? Да разораваш общинските пасища ли? Личи си че дори клипове за фермерство не си гледал, че няма на български!

    Коментиран от #96, #100

  • 96 Бай Добри

    1 0 Отговор

    До коментар #95 от "Забравих да питам":

    Лятото овцете се пасат навън.Зимата се хранят с фураж и зърно,които си отглеждаме сами.
    Ти си от хората които смятат че млякото и хляба се вземат от супермаркета.

    Коментиран от #97

  • 97 И казваш че онези са прости

    0 2 Отговор

    До коментар #96 от "Бай Добри":

    Защото са си покрили собствените пасища с фотоволтаици, за да пасат през най-големите жеги овцете на сянка, а тревата да не съхне.

    Също са прости, защото вместо да си купуват дизелово гориво, ползват токът за да си захранват електрическите трактори и пикапи, но българският фермер е много по-умен, защото няма собствена земя и ги пасе по обществени пасища и си купува вносен петрол за бензиновите си помпи и дизеловите си трактори за да се гордее със собствено производство продукция?

    Добре че климата не е като в Тексас, иначе друго щеше да приказваш.

    И между другото всяка седмица един фермер ми кара вкъщи мляко и други продукти и не е като да не сме си приказвали колко го тормозеха цените на горивата

    Коментиран от #98, #101

  • 98 Фен

    2 0 Отговор

    До коментар #97 от "И казваш че онези са прости":

    Млякото не се точи от чешмата дженди.

    Коментиран от #99

  • 99 Дали не знам?

    0 2 Отговор

    До коментар #98 от "Фен":

    Осъзнаваш ли че говориш с човек който си прави сам киселото мляко всяка седмица от прясно мляко купено от биоферма, чиито собственик лично ми го кара в къщи?

    Изпили сме не една и две бири заедно и доста сме си приказвали за трудностите му.

    Коментиран от #102, #103, #104

  • 100 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 101 Хайл

    3 0 Отговор

    До коментар #97 от "И казваш че онези са прости":

    Не,овцете в България ги пасем под фотоволтаиците и им носим вода с камион тесла,като опасат под фотоволтаика им носим сено с пикапа тесла за да не бягат на слънце.ако нещат да пасат им показваме снимки на мъск за да продължат...ганюф по глy пaв си от която и да е о Фца...носели ти мляко хахахаха

    Коментиран от #107

  • 102 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 103 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 104 Фермера

    1 1 Отговор

    До коментар #99 от "Дали не знам?":

    Виждал си фермер само в туба, като в пост 64.Един фермер няма време за празни приказки и пиене на бира.Фермера бачка яко от тъмно до тъмно 7 дни в седмицата.Животните чакат да ги нахраниш,нивата да я работиш.

    Коментиран от #105, #106

  • 105 Или пък не

    0 2 Отговор

    До коментар #104 от "Фермера":

    Кой ти каза, че фермерът задължително трябва да е в трактора?
  • 106 Или пък не

    0 1 Отговор

    До коментар #104 от "Фермера":

    Кой ти каза, че фермерът задължително трябва да е в трактора?

  • 107 Имало и на български

    0 2 Отговор

    До коментар #101 от "Хайл":

    Сега пак разправяй че такова животно няма и овцете не съществуват!

  • 108 Фермера

    2 0 Отговор
    Слез на земята,живееш в друга реалност.Ела да се поизпотиш в фермата да ти се услади хляба,ще ти дам да ринеш тор.

    Коментиран от #109

  • 109 Не аз

    0 2 Отговор

    До коментар #108 от "Фермера":

    А ти живееш в друга реалност от тази на американските фермери с американските пикапи и американските ферми.

    Аз дори не съм фермер и никога не съм бил, но въпреки това виждам разликите. И между другото моя фермер от който си купувам мляко има и фотоволтаици, включително и батерии. А ти?

    Към края на седмицата, като дойде ще го питам за какво ги ползва и с каква мощност са.
  • 110 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 111 бай Даньо

    3 0 Отговор
    Ами Ганев та тaковам в миcирката за какво ги имате коментарите изобщо!? Смяташ че не си заслужавате името мисирkи!? Тъпaнaри!

    Коментиран от #112

  • 112 Този коментар е премахнат от модератор.