Hyundai няма да последва примера на много други марки и ще запази компактните модели в своя клас. За разлика от Ford, например, корейците ще запазят най-малките хечбеци в гамата си, стана ясно от разговор на Мишел Кол, който отговаря за европейското подразделение на марката. Пред Autocar той заяви, че има планове за разработката и представянето на i10, i20 и i30.
„Сега стратегизираме какво се случва „под“ Kona в дългосрочен план. Засега i10, i20 и i30 все още са в нашия план, дори и за следващото поколение. Не искаме да губим клиенти. Не искам да се отдалечавам от никоя група клиенти. Затова трябва да мислим за тези клиенти с i10, i20, i30."
Вероятно тези модели ще трябва рано или късно да бъдат електрифицирани, за да се справят със стриктните емисии, които властите предвиждат. Въпреки това, това ще се случи вероятно след представянето на следващото поколение модели, което ни очаква най-рано след 2-3 години.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Така е
Коментиран от #2
10:32 07.03.2023
2 Съгласен
До коментар #1 от "Така е":
Напълно съм съгласен. Айде i10 и подобни от този клас не стават за единствена кола, но клас С ( i30 ) та дори и i20 е о.к за семейство с едно дете. Това е екология, а не да се кара EQS тежащ 3 тона. Има си много такива клиенти, които не търсят SUV. Карам малък семеен хечбек клас С купен чисто нов и следващата ми кола ще е вероятно клас В, те доста пораснаха. Когато човек кара по макс 15 000км на година, това е достатъчно.Коментиран от #4
11:34 07.03.2023
3 корея
Аз за 140 000лв си купувам премиум немско возило.
И вътре не ме дразни нищо, корейския хедъп дисплей е уникален едно стъкло излиза бавно :)))
Няма да пиша повече много са треските за дялане там
11:58 07.03.2023
4 Прав си
До коментар #2 от "Съгласен":
Нашето семейство е 4-членно и без проблем се събрахме заедно с багажа в Хюндай И30 (без кутия на тавана и подобни щуротии) за почивката до Гърция миналата година. Този размер автомобил е предостатъчен за мнозинството хора.15:52 07.03.2023
5 Бай Драгой
05:08 08.03.2023