Last news in Fakti

11 Март, 2023 10:30 4 979 14

Acura NSX престояла 15 години на дъното на река се продаде за 8 хиляди евро

  • acura-
  • nsx-
  • река-
  • катастрофа-
  • honda

Колата е в плачевно състояние

Acura NSX престояла 15 години на дъното на река се продаде за 8 хиляди евро - 1

Acura NSX с интересна история бе продадена наскоро и то за немалка сума, съобщава Facebook страницата LSX Salvage. Японското купе от миналия век е в трагично състояние, както може да видите от снимките, а това се дължи на причината, че в периода от 2004 година до 2019 година колата е „живяла“ на дъното на река.

Според непотвърдена информация, колата е била открадната и по-късно потопена в езерото, за да се прикрият следите. Въпреки, че повечето елементи са върху купето, все пак липсват предното стъкло, а можем да видим и, че колонката е огъната. Въпреки това, новият собственик е платил малко под 8 хиляди евро, за да се превърне в собственик на Acura NSX или поне каквото е останало от нея.

Новите собственици от Helix Auto Works имат планове да върнат колата в движение, като я подготвят за писта, макар да се прокрадват и планове за възстановяването ѝ за движение по пътищата. Ако трябва да си признаем сме частично скептични към пълното възстановяване за движение по пътищата, но пък нищо не може да ни изненада в днешни дни.


Поставете оценка:
Оценка 3.6 от 17 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Иво

    20 3 Отговор
    Тази статия ми се струва съчинена.Този модел наистина е ценен защото настройките му са правени от легендарния Сена но в това състояние е просто купчина ламарина и то ръждива.

    Коментиран от #2, #3

  • 2 гост

    22 3 Отговор

    До коментар #1 от "Иво":

    Има куп реставратори , особено в Щатите и повече от достатъчно чисто нови части по складовете , но им трябва оригинален номер на шасито , за да претендират за оригиналност , иначе е просто някаква реплика !! В Англия регистрационни номера се продават за стотици хиляди , така че 8 хиляди за оригиналните документи са съвсем приемливи , след реставрация за 40-50 000 ще има кола , която струва поне 100 000 !
  • 3 гост

    16 2 Отговор

    До коментар #1 от "Иво":

    И в тая кола ламарина няма , купето е от фибростъкло !

    Коментиран от #6

  • 4 Случаен

    17 0 Отговор
    На дъното на яз.Дяково има поне 20 автомобила които са там от около 25-28г заради отказа на бившите собственици да платят откуп след кражбата им за да си ги получат.Със сигурност знам за няколко:Ауди 80,Мерцедес W124-купе,Форд Скорпио и Мазда 626 защото баща ми беше следовател и работеше по тези случаи но извършителите бяха хора от трибуквените групировки и имаха нещо като имунитет заради който началника на РПУ-то нареди прекратяване на разследването.

    Коментиран от #5

  • 5 гост

    11 1 Отговор

    До коментар #4 от "Случаен":

    Нито една от тия дето си изброил не може си плати дори разходите за изваждане , да не говорим за реставрация !

    Коментиран от #11

  • 6 Българин

    9 1 Отговор

    До коментар #3 от "гост":

    Алуминий, като това е първата колата изцяло от този метал в серийно производство.
    По колата си личи удар в дясно, дали при ваденето не е известно, но пък е с ръчна кутия.
    Общо взето купето на варел с нова състезателна електроника, ако двигателя може да се оправи ок, ако не се слага един к20 турбо и заминава на пистата да наказва новите коли.
  • 7 Гошо

    8 0 Отговор
    Ми то повечето в Горубляне и Дупница идват е такова състояние.
  • 8 Иван от Троян

    2 0 Отговор
    След време тази като я реставрират с оригинални китайски части мост траш ще я в България и бричко ще каже че е перфектна и наточена пък тя ще е по изморена от сега .така че очаквайте след някоя друга година...............ТРЯБВА ЗАКОН ЗА ЗАБРАНА НА БЛЪСКАНИ КОЛИ И КОЛИ НАД 200 ХИЛ КМ НАД ТЕЗИ КМ ЗА ПРЕТОПЯВАНЕ .

    Коментиран от #9, #10

  • 9 вещо лице

    4 1 Отговор

    До коментар #8 от "Иван от Троян":

    те компетентните органи са определили категория "тотал щета" кога се прилага
    айде да не забравяме че с нашият стандарт на живот нова или под 200 хил.км. не всеки може да си позволи
    ... и да допълня НЯМА ЛОШИ АВТОМОБИЛИ ИМА ЛОШИ СТОПАНИ ...
    ха сега кажи кога смени на твоята кола спирачна течност или антифриз
    пък после ще си говорим за други техническо обслужване и изправност на МПС
  • 10 Иван от Троян

    1 1 Отговор

    До коментар #8 от "Иван от Троян":

    Всичко се сменя на време в оторизиран сервиз мерси че попитахте

    Коментиран от #12

  • 11 и за това трябва да гният ли

    2 0 Отговор

    До коментар #5 от "гост":

    разходите по изваждането им се покриват само от това че ще се почисти дъното на язовира и може да се даде ход на забравено дело от онова време…но ти явно само за лична изгода мислиш типично за българина но после все някой му е виновен
  • 12 случайно минавам но да попитам

    2 0 Отговор

    До коментар #10 от "Иван от Троян":

    знаете ли кога се сменя спирачната течност ? или антифриза или те от сервиза ви се обаждат?

    Коментиран от #13, #14

  • 13 Иван от Троян

    1 0 Отговор

    До коментар #12 от "случайно минавам но да попитам":

    Отново хубав въпрос антифриз и спир , и хидравлика течност на 2 г , масло и филтри на 5 хил км за по сигурно , масло скорости 20 хил км и на диф пак толкова ,колата се кара 0-90 хил км и се хвърля ,и се взема пак нова на 0 км ,Все качествени въпроси .
  • 14 джими

    0 0 Отговор

    До коментар #12 от "случайно минавам но да попитам":

    имал съм двайсетина атомобила и никога не бях сменял нито едното, нито другото по график....до миналата година. Сега карам един Лексус автомат и педала на спирачката почна да потъва, спираше си ама не както трябва. Реших, че някой цилиндър е почнал да пропуска и изтича спирачна течност, но нивото си беше на макс. Закарах я в сервиз, хората казаха - нищо й няма на колата, ама искаш ли да ти сменим спирачната течност. Съгласих се и мога да кажа само, че разликата е от земята до небето, все едно съм с нови спирачки. Така че има файда