Acura NSX с интересна история бе продадена наскоро и то за немалка сума, съобщава Facebook страницата LSX Salvage. Японското купе от миналия век е в трагично състояние, както може да видите от снимките, а това се дължи на причината, че в периода от 2004 година до 2019 година колата е „живяла“ на дъното на река.
Според непотвърдена информация, колата е била открадната и по-късно потопена в езерото, за да се прикрият следите. Въпреки, че повечето елементи са върху купето, все пак липсват предното стъкло, а можем да видим и, че колонката е огъната. Въпреки това, новият собственик е платил малко под 8 хиляди евро, за да се превърне в собственик на Acura NSX или поне каквото е останало от нея.
Новите собственици от Helix Auto Works имат планове да върнат колата в движение, като я подготвят за писта, макар да се прокрадват и планове за възстановяването ѝ за движение по пътищата. Ако трябва да си признаем сме частично скептични към пълното възстановяване за движение по пътищата, но пък нищо не може да ни изненада в днешни дни.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Иво
Коментиран от #2, #3
11:11 11.03.2023
2 гост
До коментар #1 от "Иво":
Има куп реставратори , особено в Щатите и повече от достатъчно чисто нови части по складовете , но им трябва оригинален номер на шасито , за да претендират за оригиналност , иначе е просто някаква реплика !! В Англия регистрационни номера се продават за стотици хиляди , така че 8 хиляди за оригиналните документи са съвсем приемливи , след реставрация за 40-50 000 ще има кола , която струва поне 100 000 !11:20 11.03.2023
3 гост
До коментар #1 от "Иво":
И в тая кола ламарина няма , купето е от фибростъкло !Коментиран от #6
11:22 11.03.2023
4 Случаен
Коментиран от #5
11:30 11.03.2023
5 гост
До коментар #4 от "Случаен":
Нито една от тия дето си изброил не може си плати дори разходите за изваждане , да не говорим за реставрация !Коментиран от #11
12:02 11.03.2023
6 Българин
До коментар #3 от "гост":
Алуминий, като това е първата колата изцяло от този метал в серийно производство.По колата си личи удар в дясно, дали при ваденето не е известно, но пък е с ръчна кутия.
Общо взето купето на варел с нова състезателна електроника, ако двигателя може да се оправи ок, ако не се слага един к20 турбо и заминава на пистата да наказва новите коли.
14:55 11.03.2023
7 Гошо
12:41 12.03.2023
8 Иван от Троян
Коментиран от #9, #10
18:52 12.03.2023
9 вещо лице
До коментар #8 от "Иван от Троян":
те компетентните органи са определили категория "тотал щета" кога се прилагаайде да не забравяме че с нашият стандарт на живот нова или под 200 хил.км. не всеки може да си позволи
... и да допълня НЯМА ЛОШИ АВТОМОБИЛИ ИМА ЛОШИ СТОПАНИ ...
ха сега кажи кога смени на твоята кола спирачна течност или антифриз
пък после ще си говорим за други техническо обслужване и изправност на МПС
20:50 12.03.2023
10 Иван от Троян
До коментар #8 от "Иван от Троян":
Всичко се сменя на време в оторизиран сервиз мерси че попитахтеКоментиран от #12
21:18 12.03.2023
11 и за това трябва да гният ли
До коментар #5 от "гост":
разходите по изваждането им се покриват само от това че ще се почисти дъното на язовира и може да се даде ход на забравено дело от онова време…но ти явно само за лична изгода мислиш типично за българина но после все някой му е виновен09:03 13.03.2023
12 случайно минавам но да попитам
До коментар #10 от "Иван от Троян":
знаете ли кога се сменя спирачната течност ? или антифриза или те от сервиза ви се обаждат?Коментиран от #13, #14
09:06 13.03.2023
13 Иван от Троян
До коментар #12 от "случайно минавам но да попитам":
Отново хубав въпрос антифриз и спир , и хидравлика течност на 2 г , масло и филтри на 5 хил км за по сигурно , масло скорости 20 хил км и на диф пак толкова ,колата се кара 0-90 хил км и се хвърля ,и се взема пак нова на 0 км ,Все качествени въпроси .19:57 13.03.2023
14 джими
До коментар #12 от "случайно минавам но да попитам":
имал съм двайсетина атомобила и никога не бях сменял нито едното, нито другото по график....до миналата година. Сега карам един Лексус автомат и педала на спирачката почна да потъва, спираше си ама не както трябва. Реших, че някой цилиндър е почнал да пропуска и изтича спирачна течност, но нивото си беше на макс. Закарах я в сервиз, хората казаха - нищо й няма на колата, ама искаш ли да ти сменим спирачната течност. Съгласих се и мога да кажа само, че разликата е от земята до небето, все едно съм с нови спирачки. Така че има файда08:49 17.03.2023