Last news in Fakti

17 Септември, 2013 09:50 40 601 70

Най-надеждните коли "втора ръка" в САЩ

  • употребявани автомобили-
  • сащ-
  • edmunds

 

Известният американски портал Edmunds публикува своята ежегодна класация, определяща най-надеждните употребявани автомобили. Става дума за коли с пробег и на възраст до седем години. Интересното е, че от отличените превозни средства болшинството са японско производство - 4 са от марката Honda, 3 от Toyota, по един модел имат Mazda, Infiniti и Subaru.

При съставянето на класацията изданието обръща внимание на следните критерии: надеждност, безопасност, цена и конвенционалност. Разглежданите автомобили са произведени през периода 2006 - 2011 година, защото според специалистите от Edmunds по-старите возила са с твърде голям пробег, а на тези, произведени преди две години, нямат необходимата обезценка, за да се причислят към т.нар. second hand.

Освен всичко това от Edmunds отчитат и оценката за надеждност на возилата, която дават техните собственици. Безопасността пък се определя на база резултатите от краш тестовете, направени от Агенцията по безопасност на пътното движение в САЩ NHTSA и от Застрахователния институт по пътна безопасност IIHS. Ето и списъка на Edmunds за най-надеждните коли "втора ръка" за 2013-а по класове:

Субкомпактни автомобили: 2007-'11 Honda Fit
Компактни седани: 2006-'11 Hyundai Elantra
Средно размерни автомобили: 2007-'11 Ford Mondeo/Fusion
Пълноразмерни седани: 2006-'11 Toyota Avalon
Купета: 2006-'11 Honda Accord
Кабриолети: 2006-'11 Volvo C70
Комбита: 2006-'11 Subaru Outback
Компактни SUV-та: 2006-'11 Honda CR-V
Средноразмерни SUV-та: 2006-'11 Toyota Highlander
Пълноразмерни SUV-та: 2007-'11 Mazda CX-9
Миниванове: 2006-'11 Honda Odyssey
Товаро-пътнически автомобили (Баничарки): 2006-'11 Dodge/Mercedes-Benz Sprinter
Компактни пикапи: 2006-'11 Toyota Tacoma
Пълноразмерни пикапи: 2006-'11 Ford F-150
Премиум клас: 2006-'11 Infiniti G35/G37/G25
Хибриди: 2006-'11 Toyota Prius
Двуместни спортни автомобили: 2006-'11 Chevrolet Corvette
Спортни автомобили: 2006-'11 Ford Mustang GT

Ще отбележим, че по данни на друго изследване, което се провежда в САЩ вече 20 години от компанията J.D. Power, за 2013 година за най-надеждна марка е определена Lexus, а за най-ненадеждна Land Rover.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 БУМЕР КАМОР

    8 8 Отговор
    sled 2000g vsi4ko e pradnq

    Коментиран от #3, #11, #18, #19

  • 2 бате Ицо

    17 7 Отговор
    Айде сега имат думата плюещите по японските коли!

    Коментиран от #16

  • 3 Пламен Пепелов

    9 1 Отговор

    До коментар #1 от "БУМЕР КАМОР":

    1, тва във връзка с готиното дупЕ на майстора ли го пишеш
  • 4 Iaroslav Stanchev

    2 11 Отговор
    Хахахаха,то по американските стандарти и Ф-117 "Стелт",би трябвало да е невидим,ама сърбите не мислят така.
  • 5 Iaroslav Stanchev

    11 3 Отговор
    Обаче снимката кърти.Нещо от рода на-"ай запали ма,м..а ти и кочина"

    Коментиран от #7

  • 6 galaxy

    5 5 Отговор
    Изброените автомобили са японски защото те са достъпни за джоба на обикновения американец. Определено те са и по-качествени от американските. А европейските автомобили разбира се са качествени, по- квалитетни и престижни, но са по-скъпи. Но От европейските автомобили там са германските без Опел и шведските Волво и Сааб. Френски и италиански няма. Чат пат може рядко да се види Ферари или Ламборджини.

    Коментиран от #8

  • 7 БУМЕР КАМОР

    3 7 Отговор

    До коментар #5 от "Iaroslav Stanchev":

    xaxa pak li ti be.pensionerska bila a A4 kakvo e be sporten avtomobil li e tozi smeshen klozet koito na 100000km e veche pred razpad.mnogo si zle.takiva kato teb sa na izchezvane koito se kefiat na Aldi.xaxa

    Коментиран от #10, #24

  • 8 Благовест Стефанов

    6 4 Отговор

    До коментар #6 от "galaxy":

    Това са глупости. Просто проумей фактите. Колите от един клас са на близки цени. Вероятно не си ходил в USA, за да разбереш, че за тях VW = "Crap", turbo = "trouble" и т.н.
    Действително Mercedes, Audi и БМВ са премиум и в USA, но Tesla е
    по-премиум.

    Коментиран от #34

  • 9 Обикновен българин

    7 0 Отговор
    Леле, колко сте дребнави! Много по-важно е това, че Хамериканците си купуват и колите, и бензинчето безбожно евтино - Ово е стандарт, караш и фъргаш!
  • 10 ВИП АМГ

    2 1 Отговор

    До коментар #7 от "БУМЕР КАМОР":

    A 4 e izcepkata na audi demek klozet be azise
  • 11 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 12 Симеон Тасев

    2 3 Отговор
    хамериканците карат бързи холи

    Коментиран от #30

  • 13 Бай Иван

    2 2 Отговор
    Чудя се този механик пръдна ли или така си мирише?
  • 14 EMSKI

    3 1 Отговор
    Те с техните класации, ние с нашите...разликата е в годините!! Нашата е от 8 години ,до 14 години!!! Това се купува в България...е, и класация няма официална,но тези модели биха били
    леко "невървежни" тук!!!
  • 15 петър петров

    1 5 Отговор
    ПЛАТЕНА СТАТИЯ.

    Коментиран от #29

  • 16 петър петров

    4 8 Отговор

    До коментар #2 от "бате Ицо":

    истината си е истина - японските коли са едни от най-големите боклуци заедно с френските коли. факт.
  • 17 петър петров

    4 5 Отговор
    някой хора си живеят в интернет и нито са карали коли, нито излизат от тях даже... така изглежда. аз японски коли от 80-те, началото на 90-те та даже и от края на 90-те по улиците НЕ ВИЖДАМ. Нито в България, НИТО В Германия. Имам преки наблюдения и то не малко на много места. И Идва тука някъв да ни убеждава след някаква статия, че видиш ли японските коли били най-здравите и надеждни коли, пък немските дето е пълно по улиците с 25-30 годишни мерцедеси, фолксвагени и бмв-та били боклуци видиш ли. Еми няма как да стане.
  • 18 ВИП АМГ

    0 4 Отговор

    До коментар #1 от "БУМЕР КАМОР":

    napalno si prav
  • 19 ВИП АМГ

    0 6 Отговор

    До коментар #1 от "БУМЕР КАМОР":

    nai posle normalen chovek v foruma
  • 20 Geizer Prostak

    5 3 Отговор
    VARI AKAI E PETRE ti mai hi4 ne si nared pulno e s qponski koli na po 25g i 4e i pove4e taka4e vari .eri drygade

    Коментиран от #21

  • 21 Iaroslav Stanchev

    0 6 Отговор

    До коментар #20 от "Geizer Prostak":

    Аха,тъпкано е,точно с японски коли,точно на по 25-30 години,ама в музея.То японското да не е Ауди или Фауве,че да изкара 25 години години без аварии и без ръжда,бе.Я ела на мене си и стига писа глупости.Японска кола на 25 години и в джижение....ааааааааахахахахахахахахахахаха,ще ме умориш бе.

    Коментиран от #22, #23

  • 22 ВИП АМГ

    1 1 Отговор

    До коментар #21 от "Iaroslav Stanchev":

    cherven znam che tajish za vogata
  • 23 ВИП АМГ

    2 1 Отговор

    До коментар #21 от "Iaroslav Stanchev":

    e normalno e iaponcite da biagat ot VAG.te ot VAG do kakvoto se dokosnat se sriva.
  • 24 Iaroslav Stanchev

    1 3 Отговор

    До коментар #7 от "БУМЕР КАМОР":

    Ти май водиш двойнствен живот,а.Що махна портрета на азис от ВИП АМГ.Не се крий,те ония с белите престилки идват,ще ходиш с вързани на гърба ръчички,в най-скоро време,май,а?

    Коментиран от #25, #31

  • 25 ВИП АМГ

    1 4 Отговор

    До коментар #24 от "Iaroslav Stanchev":

    ia italianskia fen e pisal pak.Mercedes e marka s tradicii a ti samo na snimka se klasirash da gi gledash
  • 26 Iaroslav Stanchev

    2 5 Отговор
    Не знам кой и с какъв акъл е правил тази класация,ама дядото има Хонда ЦРВ от 2000 г.Купи я май месец за 7900 лева.До тук му е вече на 9800,щото е много "здрава" японска кола.Иска да я маха,щото постоянно прави някакви проблеми,дребни,ама почват от 150 лева.То не беше диференциал,три пъти го ремонтира и пак капе масло,не беше диагностика и настройки на мотора,не беше ходова част,дето уж била много здрава.Пълен та.ак,а после Хонда много здрави,уж.
    Имам приятел с Хонда сивик 1994.Пълен мрак е това нещо,каруца от всякъде.Возията абсолютна порнография,ръжда навсякъде,веднъж я пребоядисва и пак ръждяса.Само мотора горе долу държи,ама харчи масло,около 1,5 л.на 10000 км.Цялата ходова част смени и пак е каруца.Иска да я маха,щото вече не може да я търпи.И после много били здрави японските коли,здрави са,ама друг да ги кара и да ги поддържа,да не съм аз. Имам и приятел с Мазда 323,е там вече му се реве на момчето,даже и не я кара вече,от яд,че няма оправяне.Върха беше,като му се пре..аха фаровете.Единия отгоре-свети,а другия прибран в капака и няма мърдане,ужаст.И това са уж най-коравите машини,според някои от вас.Майко мила,добре,че карам немско Ауди,дето било чупливо,че да нямам проблеми.

    Коментиран от #27, #28

  • 27 ВИП АМГ

    1 3 Отговор

    До коментар #26 от "Iaroslav Stanchev":

    hahaha propusnal sri4ka da pa zel da mi govori koi e negramotnik slunceto e silno slu4vase
  • 28 ВИП АМГ

    3 4 Отговор

    До коментар #26 от "Iaroslav Stanchev":

    vuri se obrazovai malko pa togova govori
  • 29 бате Ицо

    0 1 Отговор

    До коментар #15 от "петър петров":

    Къртиш мивки,пич!Японците са платили на Факти.бг?!?!?!
  • 30 ВИП АМГ

    0 3 Отговор

    До коментар #12 от "Симеон Тасев":

    ti veche go pritejavash i mojesh da kajesh che e kenef.ti za pura pari niamash ta kamoli s klasa w 222
  • 31 БУМЕР КАМОР

    0 3 Отговор

    До коментар #24 от "Iaroslav Stanchev":

    za badeshtite pliuvachi barzam da kaj che mercedes pomaga na renault a ne obratnoto.
  • 32 Бай Иван

    2 4 Отговор
    Не се карайте пичове а си купете по едим Мерцедес! Това е марката!
  • 33 Благовест Стефанов

    2 2 Отговор
    Немското си е немско!

    [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=_seMjDEGb8Q[/youtube]
  • 34 galaxy

    2 2 Отговор

    До коментар #8 от "Благовест Стефанов":

    Какво му е по-примиума на Тесла в сравнение с Mercedes, Audi и БМВ?
    Ако за американците "турбо" означава "трабъл"/проблеми/, тогава за тях е най-подходящо да карат колата на Флинтстоун от каменната ера. А от такива специалисти не можеш да очакваш, че ще направят точна класация на която можеш да вярваш. Какъв ти беше пойнта на теб???

    Коментиран от #36

  • 35 Germans Suxxx

    3 3 Отговор
    Интересно е само колко малко Форд има, там всеки монтьор си знае че по-здраво от форд няма на къде, може да им е паднало качеството, знам ли. Иначе гледам някой говори за японски коли от 1993, 1994, 2000 дето струват по-малко от средно евтин часовник, а аз се сещам за кирливите германски кочшници от тия години дето прегряват през 300 км и имаш 1 час регламентирана почивка ако нещо друго не каталяса де, та японски коли от тия години поне има, щото германските се разпаднаха от некачествена сглобка, евтини части и ръжда. Колкото до Рено и мерцедес, нормално е Рено да са диригента там, все пак са доста по-голяма и стара компания от щутгартските тоалетни. И накрая смятам, че който не е ходил до щатите поне няколко пъти да види как е и какво се кара, да не коментира тук.
  • 36 Благовест Стефанов

    2 0 Отговор

    До коментар #34 от "galaxy":

    Ти обаче си знаеш твоето и това е:
    http://www.extremetech.com/extreme/155897-tesla-model-s-is-now-the-best-selling-luxury-car-with-an-asterisk

    Коментиран от #45

  • 37 brake point

    3 2 Отговор
    Няма какво да коментираме,от дълги години японците доминират в класациите за качество.

    Колкото и Бай Ганю да си хвали дъртия Голф и клекналото Ауди с кашкаваленото окачване фактите няма да се променят.
    Хората за това са направили проучване за да могат дървените философи от БГ то да попият нещо и да се понаучат.Ама като гледам коментарите сте безнадеждни случаи.

    Коментиран от #40

  • 38 Iaroslav Stanchev

    1 3 Отговор
    Не знам тази анкета,колко е адекватна,но щом казвате,че е такава,значи и другата,за най-добър луксозен седан на 2013,трябва да е вярна,нали така.А там от първите 10 коли,7 са немски,на трите каски,9 са европейски и 1 японска.
    Ей тука справка:
    http://www.edmunds.com/car-reviews/consumers-favorites/best-luxury-sedans-2013.html

    Коментиран от #41

  • 39 Ahil

    3 3 Отговор
    Г-н Станчев става въпрос за надежност.А за лукс е ясно.Германците са номер 1.Кожа от лявот м....до на 2 годишно кенгуро,задължително куцо с десния крак слагаш на скоростния лост и готово имаш лукс.Очаквам германския лукс с нововъвидение кола за мъже и кола за жени.В едната да се прави точков масаж и да духа между краката , а другата да е снабдена с три размера вибратори.Тогава ще бият японците по продажби защото ще се отвори нова ниша-гейовете,а дръпнатите ще разберат от къде изгрява слънцето.

    Коментиран от #42

  • 40 Благовест Стефанов

    2 2 Отговор

    До коментар #37 от "brake point":

    Браво, колега! Подкрепям!

    Ако има един сериозен задължителен технически преглед в България ще останат много малко коли.
  • 41 brake point

    3 3 Отговор

    До коментар #38 от "Iaroslav Stanchev":

    http://autos.jdpower.com/research/Lexus/LS%20460/2013/Sedan/index.htm

    Само за протокола ще отбележа,че японците в луксозния клас правят малко коли по принцип,но това което правят се представя достойно и в двете класации както добре се вижда.
  • 42 Iaroslav Stanchev

    2 3 Отговор

    До коментар #39 от "Ahil":

    Г-н Ахиле,става въпрос за избирателно пускане на информация.И аз мога така,нали.При наличието на една луксозна японска кола,сред армадата немски,явно не им е толкова лесно на японците да направят конкурентна такава.
    Колкото до анкетата,малко смешно ми се вижда,да се твърди,че колите произведени преди 2006 били с голям пробег,а след 2011 били нови и не се обезценявали.Значи служебната дачия на 6 години,е на 280000 км. и е вече дроб,а моята кола дето е 18 годишна,сигурно е на 400000км.,върви по-добре,вози по-добре и се чупи по-малко.Айде сега ми кажи ти,коя от двете коли е по-здрава и ще изкара повече години по пътя.А кажи ми как може да се прави проучване на 5 годишни коли,на които тъкмо им е изтекла гаранцията,а в този период,този дето я кара го боли ...........,колко се чупи колата,когато му я ремонтират без пари.
  • 43 brake point

    2 3 Отговор
    Ето сега и една европейскакласация.........

    http://www.reliabilityindex.com/reliability/search/9

    В нея например Ауди А4 е дадено като една от чупливите и скъпи за поддръжка коли А6 също не му отстъпва

    http://www.reliabilityindex.com/reliability/search/9

    Японците отново се представят добре като цяло на фона на силната конкуренция европейския пазар.
  • 44 Iaroslav Stanchev

    1 3 Отговор
    Никакви възражения нямам спрямо тази класация.
    Само едно да споделя,защото ми направи силно впечатление.
    Средната възраст на Ауди А4 от линка,който си дал,е 4,6 г.За това време има изминати средно около 85-86000 км.
    Средната възраст на Мицубиши Лансер,която е втора в класацията и е от сорта на А4,е пак около 4,6 години,но средните километри са около 61-62000.
    Значи Аудито се пука от каране,а Мицубишито е на 3/4 от километрите на гюнтера,ама е по-здраво,така ли?
    За Хонда Джаз,която е първа в ранглистата,какво да кажа,среден живот-3,5 и средни километри около 35-36000.
    Според мен тия първите две коли,за да има реална съпоставка,трябва да направят за същото време,същите километри,като Аудито.Иначе излиза,че А4 прави средно по 20000 на година,Лансер по 13-14000,а Джаз по 10000,ама са супер яки.Ми как няма да са яки,като не ги карат,а класацията е напълно "реална" в такъв случай.

    Коментиран от #56

  • 45 galaxy

    1 1 Отговор

    До коментар #36 от "Благовест Стефанов":

    Tesla has a couple sales challenges. The big one is the lack of the recharging infrastructure. No matter how EV chauvinists spin it, there is not a charging station at every gas station, and certainly not the 440 volt chargers that can get you back on the road in an hour. Range anxiety is a concern for buyers, perhaps less so if it’s not your only car. That dwarfs the problem convincing buyers to get a diesel car, where you may have to drive to the second- or third-closest gas station. Тука в този откъс от статията, която ми изпрати пише че колата е много "луксозна" ама няма къде да и заредиш батерийте и затова е по-добре да си купиш дизелова кола.
  • 46 Ahil

    3 2 Отговор
    Г-н Станчев доставя ми удоволствие да си комуникирам с вас.Дай боже повече такива хора да пишат в форума и да стават интересни темите.Да в споровете има дребни закачки,лека ирония,но всичко да е в норми .Япония срещу Германия-винаги ще е интересно,и за всеки винаги победителя ще е различен.Истината е една всичко след 2002г. е боклук и много часове в сервиза.Поздрави!!!

    Коментиран от #47, #49

  • 47 БУМЕР КАМОР

    0 2 Отговор

    До коментар #46 от "Ahil":

    kradeca vik drashte kradeca
  • 48 Ahil

    1 0 Отговор
    Така е!!!
  • 49 Благовест Стефанов

    1 1 Отговор

    До коментар #46 от "Ahil":

    Защо точно след 2002г.?
    Вероятно твоята е 2002г. и затова по-новите са кисели.

  • 50 Ahil

    2 2 Отговор
    Имам 2 колици,Е класа-2007г. семейна и Нисан 300ZX-92г. за кеф.

    Коментиран от #54

  • 51 Енцо Енцо

    1 1 Отговор
    Човек ще си каже, че американците не карат немски коли :) А, който е бил там знае, че не е така. Просто немските автомобили и в Европа никога не са по челните места по надеждност.
  • 52 Бай Иван

    2 0 Отговор
    Момци, не се карайте а си купете по един МЕРЦЕДЕС . Това е кола. Всеки който веднъж се е качил на такава повече не се разделя с марката.

    Коментиран от #53

  • 53 марито марито

    2 0 Отговор

    До коментар #52 от "Бай Иван":

    Бай Иване,незнам дали байш или разтриваш,но си напълно прав и те подкрепям!
  • 54 Iaroslav Stanchev

    0 0 Отговор

    До коментар #50 от "Ahil":

    Ха,гледай ти,колко има от този 300ZX в България,знаеш ли?С охлюви ли е или атмосферка?Преди години един съсед караше 200 SX,бая понавървяваше пущината,а 300ZX си е лудница,пряк конкурент на 911 турбо.Явно има още "луди" в тази държава.
  • 55 Ahil

    0 0 Отговор
    Г-н Станчев ,нямам представа колко са,но мисля че не са много.Води се туин турбо,двигател-тройчица 283коня.За 20г. някой и друг катър сигурно е загинал,но иначе си върви добре.Правилно си се изразил /ЛУД/,за 9 г. тая кола ми е докарала бая бели косми по главата.А за части да търсиш трябва да имаш нерви като корабни въжета.Но когато я подкарам--БЕЗЦЕННО,направо получавам /оргазъм/.

    Коментиран от #61

  • 56 brake point

    0 0 Отговор

    До коментар #44 от "Iaroslav Stanchev":

    Ето ти Хонда Акорд със средни километри 90 000 ти си виж разликите сам .

    http://www.reliabilityindex.com/reliability/search/109

    Коментиран от #57

  • 57 Iaroslav Stanchev

    0 0 Отговор

    До коментар #56 от "brake point":

    Добре го даваш този пример,но я виж сега за 5.3 години и 94000 км.,колко идва средно на година-около 17700 км.Нали така.А сега виж и колко процента дефекти дава Хонда по основни възли и агрегати,като например окачване и мотор,съответно 15.38 и 25.64%
    А сега виж същите дефекти и проценти на А4,при средно 19-20000 на година,особено на мотора.
    После пак кажи,че моторите на Хонда били най-добрите.
    Гледах го този линк и умишлено си замълчах.Трябваше да дадеш за пример Акорд,ама от 1999-2002 г.Там е истината и тогава щеше да ме разбиеш.
    Той колегата по-долу е писал,че след 2002-ра всичко е дроб,ама няма кой да чете.

    Коментиран от #58

  • 58 brake point

    0 0 Отговор

    До коментар #57 от "Iaroslav Stanchev":

    Нарочно ти давам по новата Хонда която е с по лош рейтинг и по скъпи части.Пак е в пъти по здрава от Ауди.Кое не ти харесва сега в годишния пробег? Аудито средно на 90 000 километра и на 4,9 години , а хондата средно на 94000 годишно средно и възраст 5,33 години .

    Само виж в коя част на скалата е Ауди .....лош

    За след 2002 ра е ясно че има промени в политиката но както виждаш между два "дроба" единия е доста по надежден.

    Коментиран от #59

  • 59 Iaroslav Stanchev

    0 0 Отговор

    До коментар #58 от "brake point":

    В пъти,в пъти,колко да е в пъти,като при двигателите,Хонда е с 5% по-лоши показатели от А4,а при ходовата част са на кантар,при почти еднакви километри.Едно е да ти се пре..е климатика на пътя,а друго двигателя,нали?Пак хвали после моторите на Хонда.Казах ти,лоша услуга си направи с тази статистика.
    И още нещо ми стана интересно,как така,толкова хвалената Хонда,може да отчете такъв спад в качеството,за толкова кратко време.

    Коментиран от #60, #67

  • 60 БУМЕР КАМОР

    0 0 Отговор

    До коментар #59 от "Iaroslav Stanchev":

    tova Audi na snimkata e strashna groznica be
  • 61 Iaroslav Stanchev

    0 0 Отговор

    До коментар #55 от "Ahil":

    Само 300 ли са магаретата или си взел мерки да е скрита лимонка ZX-a?Щото,гледам има леееееко модифицирани,де с чепчета,де с по-дишащи турбинки и отиват на 400++ катъри.Или,казваш,"дрът" си веке и не щеш да обуваш кафявите гащи,като се качиш да се кефиш. Да ти кажа честно,луд фен съм на Ауди,ама се радвам изключително много,когато разбера,че все още има хора,които,колкото и да е трудно,поддържат коли "класики",без значение от марката.Да си здрав и да си я караш с кеф,дълги години.
    П.П. В мобиле видях 5,едната беше за части.Ако не си я пуснал за продажба,значи са 6 в България.

    Коментиран от #62, #63, #64

  • 62 БУМЕР КАМОР

    0 1 Отговор

    До коментар #61 от "Iaroslav Stanchev":

    hahaha propusnal sri4ka da pa zel da mi govori koi e negramotnik slunceto e silno slu4vase

  • 63 БУМЕР КАМОР

    0 1 Отговор

    До коментар #61 от "Iaroslav Stanchev":


    abe neti e smeshno ama karai.s kola za 3 bona si a pliuesh benza
  • 64 Berch Boyadzhiyan

    1 0 Отговор

    До коментар #61 от "Iaroslav Stanchev":

    Явно не знаеш как работят японските закони... Всяка кола до скоро беше ограничена да излиза от завода до 273 коня. И затова всеки скайлайн(като най-известна кола) излизаше с 273 к.с. от завода(или 280PS). Други примери са Субару Импреза WRX, Mitsubishi 3000GT, Lancer Evo, 350Z/300ZX, Това до преди 10 години беше така и после започнаха да излизат Лансери и Импрези с по над 300кс., явно тогава е паднало ограничението.

    Коментиран от #65

  • 65 Iaroslav Stanchev

    0 0 Отговор

    До коментар #64 от "Berch Boyadzhiyan":

    Така е,не знаех.Смисъла на въпроса ми беше друг,а именно,дали колегата е доработвал Нисана,или си го кара в заводското състояние.Защото попрочетох тук-там и разбрах,че доста над оригиналната мощност ги надуват,явно понасят на тормоз.
  • 66 Ahil

    1 0 Отговор
    И двамата сте прави.Колицата наистина понася тормоз.В Германия съм виждал,тоест собственика твърдеше че ZX му е 420 коня,но моята кукла не е барана нито отвън,нито под капака--чист оргинал.
  • 67 brake point

    1 0 Отговор

    До коментар #59 от "Iaroslav Stanchev":

    Ти чете ли въобще какво пише.Рейтинга на Хонда е около 60 на Ауди над 200. Тоест Ауди е с 3 пъти по лош рейтинг поне.
    А процентите са дадени за да се види каква част от проблемите къде са.
    Грубо казано ако от 100 коли на хонда се развалят 10 се гледа какво се е разваляло и колко е струвало.
    При Ауди се развалят 30 коли от сто и пак се гледа какво се е разваляло.

    Така че Хонда си е много по здрава кола от Ауди.

    Коментиран от #68

  • 68 Iaroslav Stanchev

    0 0 Отговор

    До коментар #67 от "brake point":

    Споко,мен,прав си Хондата е 500 пъти по-корава от Ауди.
    Само дето точно в статистиката си пише,че има с 5% по-кофти мотори,ама то не е кой знае какъв проблем,нали. Ама иначе е в пъти по-здрава от Ауди.Дори и тази Хонда Mobilio,дето ще е за индийския и китайски пазар,с цена около 18000 лева ще е най-супер здрава от всяко Ауди и ще върви 5 млн.километра без да влиза в сервиз.Даже и маслото няма да и сменят,щото ще е японско.
  • 69 brake point

    0 0 Отговор
    Пак не разбра.За това ще ти пускам това:

    "Проучването на Warranty Direct праща в дъното на класацията производители като MG Rover и Audi
    Британската компания Warranty Direct направи проучване, целящо да определи кои производители на автомобили правят най-надеждните двигатели, както и кои произвеждат най-ненадеждните.

    Новото поколение двигатели на Honda от серията Earth Dreams Technology. Снимка: Honda

    Проучването им подрежда на първо място японската марка Honda, при която се наблюдава по едва 1 проблем на всеки 344 произведени двигателя. Малко след тях се нарежда друг японски производител - Toyota (средно 1 проблем на 171 произведени двигателя), а челната тройка оформя Mercedes със средно 1 проблем на 119 двигателя. Британците съобщават само първите пет производителя в касацията, която поставя на четвърто място Volvo (1 / 111), а пето - Jaguar (1 / 103)

    На обратния полюс са производителите от MG Rover, Audi, MINI, Saab и Vauxhall. Проучването на Warranty Direct показва, че при MG Rover се открива дефект при всеки 13-ти двигател, а при Audi проблеми има всеки 27-ми агрегат с вътрешно гореше. На трето място с равен резултат са MINI и Saab - всеки 40-ти двигател, а след тях е подреден Vauxhall/Opel (1 /41).

    "Проблемите с двигателя са най-неприятните за шофьорите, заяви Дънкан Маклър, изпълнителен директор на Warranty Direct. - Те може да не се проявяват толкова често, като проблемите с окачването например, но почти винаги изискват скъпи ремонти, които г
  • 70 brake point

    1 0 Отговор
    http://www.bodyshopmag.com/News-warranty-direct-reliability-study.aspx

    Тук може да си видиш къде е аудито и къде хондата.От германците само Мерцедес е добре.