26 Април, 2023 09:44 2 520 5

McLaren представи 750S – най-мощната и най-леката серийна кола на марката

  • mclaren-
  • p1-
  • 750s-
  • 720s-
  • 765lt

Суперколата се предлага като купе и кабриолет

McLaren представи 750S – най-мощната и най-леката серийна кола на марката - 1

McLaren представи наследника на модела 720S и не разочарова публиката като показа негова подобрена версия, която може да се похвали с това, че е най-мощната и едновременно най-леката серийна кола на марката. Новият 750S отново разчита на познатия 4.0-литров осмак с две турбини, но той вече генерира 750 конски сили и максимален въртящ момент от 800 нютон метра. Тези данни надминават тези на P1, но все пак не са по-добри от тези на 765LT, който обаче се продава само в ограничена серия.

McLaren представи 750S – най-мощната и най-леката серийна кола на марката

Освен подобренията по двигателя, инженерите на британците са подобрили още и трансмисията със седем предавки, която вече е с по-малко предавателно число и изпраща всичкия въртящ момент единствено към задните гуми. Ускорението от 0 до 100км/ч отнема само 2.8 секунди, а това до 200км/ч отнема 7.2 секунди. Максималната скорост е 332км/ч. Колата вече има 6мм по-дълга предна следа, както и променена геометрия на окачването с по-меки пружини отпред и по-твърди отзад. Подобрена е и системата за повдигане на предницата и това вече отнема 4 секунди, вместо 10.

McLaren представи 750S – най-мощната и най-леката серийна кола на марката

На външен вид колата е подобна на своя предшественик с малки промени в предната броня и светлините. Предната добавка е малко по-голяма, което позволява баланс с 20% по-голямото задно крило. Ауспухът вече е преместен в средата на задницата, подобно на P1, което допълва промените от нова броня и решетка в задната част.

McLaren представи 750S – най-мощната и най-леката серийна кола на марката

Интериорът е подобен на този при другите модели на марката с малко по-голям екран и възможност за избиране между алкантара и кожа или комбинация от двата материала. Колата вече тежи само 1389 килограма, които може да варират минимално в зависимост от опциите, които клиентите поръчат.


Поставете оценка:
Оценка 4.1 от 9 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 РЗС

    3 4 Отговор
    Същия мотор, скоростна кутия и интериор. Лек фейслифт и нов модел, защо не направят нещо ново, пари ли нямат, хора ли нямат. GT е различен, всички останали си приличат

    Коментиран от #2, #5

  • 2 Мхм

    6 1 Отговор

    До коментар #1 от "РЗС":

    Е то и пагани Зонда правят 25 едни и същи коли па клиентела не липсва

    Коментиран от #3

  • 3 РЗС

    1 1 Отговор

    До коментар #2 от "Мхм":

    Пагани и кьонингсег са бутикови коли, не просто екзотики като макларън, Ферари и тн. Не мисля, че сравнението ти е уместно, още повече че пагани е ръчна изработка изцяло и правят по 10-15 броя от модел. Такива коли се купуват като инвестиция, може би са 2-3 процента от хората дето ги купуват, е за да ги карат по предназначение. Ае мълчи друг път а

    Коментиран от #4

  • 4 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 5 Нарухито

    0 0 Отговор

    До коментар #1 от "РЗС":

    Порше го правят от над 80 години с техния Beetle, или 911 както му казват сега.