29 Април, 2023 13:00 12 149 24

Собственик на електромобил остана изненадан след регулярно обслужване

  • електромобил-
  • обслужване-
  • mercedes-
  • eqa-
  • моторно масло

Във фактурата е вписана смяна на моторно масло

Собственик на електромобил остана изненадан след регулярно обслужване - 1

Един от плюсовете на електромобилите в сравнение с конвенционалните бензинови и дизелови автомобили са по-ниските цени при обслужване. За разлика от колите с ДВГ, при тези с батерии и електромотори няма консумативи като ремъци и ролки, маслен филтър, масло на двигателя, свещи, дюзи, турбини или други подобни. Именно това е и причината едно обслужване на колата в официално представителство да излезе много по-евтино от това при аналогична бензинова или дизелова алтернатива.

Изглежда, обаче, електромобилите също имат моторно масло или поне така можем да разберем от фактура, споделена от австралиец, чийто електрически Mercedes EQA250 бе обслужен в официално представителство на марката в Мелбърн. Историята бе разказана пред Daily Mail, а възмутеният собственост споделя, че е таксуван около 400 евро за смяна на моторно масло и маслен филтър.

От представителството побързаха да се оправдаят и заявиха, че данните във фактурата са грешни, а служителят, който я е издал просто е набрал грешен код. Служителите на дилърството поднесоха извиненията си и предложиха да разпечатат правилната фактура, но собственикът не прие.


Поставете оценка:
Оценка 4.2 от 38 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Мотокар

    64 8 Отговор
    Електромобилите имат трансформаторно масло 🤡

    Коментиран от #10

  • 2 видиш ли глупак с електричка

    80 19 Отговор
    занчи има и много излишни кинти - как да не пробваш да го ощавиш на сухо

    Коментиран от #23

  • 3 гост

    87 5 Отговор
    Тук ще им сменят и антифриза, и бензиновата помпа, и за всеки случай и подгряващите свещи.
  • 4 който е с електрокар ...

    51 6 Отговор
    Ми ,то добре че това е станало в Австралия , ако беше в нашенски сервиз щяха да му вземат пари и за смяна на свещи ,ремъци /вкл. ангренажен с водна помпа и обтегач/ ,подмяна на дюзи и шлайфане на цилиндров блок със смяна на "ризите" на буталата и нови лагери .

    Коментиран от #17

  • 5 Курци

    54 7 Отговор
    Сигурно става въпрос за смяната на масло на дизеловият генератор в багажника електричката.В Австралия,при тези големи разстояния от пущинак електричките ги продават с бонус генератор
  • 6 Ха-ха

    44 7 Отговор
    Авторчето, как в Мелбърн е получил сметка за 400 евро.

    Коментиран от #16

  • 7 Емил

    43 1 Отговор
    "Фирмените" сервизи в цял свят са кожодери - така избиват гаранциите по колите! Плащаш два-три пъти по-скъпо и уж имаш гаранция! А ако поискаш гаранционен ремонт - почват уговорките...
  • 8 Мучо

    10 33 Отговор
    Гроздето е кисело селяни....

    Коментиран от #14

  • 9 нямало масло да бе няма

    37 6 Отговор
    за невежите да ви кажа и масло си имат електричките и антифриз си имат

    ся кое какво маже и какво охлажда няма да ви ограмотявам ама вие тука сте клавиатурни герой и нямате пари за електричка така че на вас ви е все тая какво има и какво няма една електричка

    и радиатор има електричката да... аре ще ви всетна че си охлажда батериите с тоя радиатор

    ама четете не тракайте по клавиатруте само, нищо евтино няма в една електричка

    да не казвам че и редуктори има и те не работят на сухо !

    Коментиран от #12

  • 10 смешен си

    22 4 Отговор

    До коментар #1 от "Мотокар":

    и в редукторо ли е трансформаторно? само да кажа че трансформаторното масло не маже то е диелектрик а не смазочно , макар и да е масло
  • 11 Механик

    29 10 Отговор
    Стига с мантрата за това, че обслужването на електрокар е по-евтино!
    Давам пример:
    Смяна ангренажен ремък (консуматив) на класическа кола - от 250 до 5-600 лв. (визирам бюджетен модел) В тия пари влизат труд и консумативи.
    Смяна батерия на електрокар (консуматив) - от 10000 евро нагоре (пак за бюджетна кола)
    Отстраняване на софуерен/хардуерен бъг/проблем- от 3000 до..............евро.
    Смяна елементи по окачването на стандартен автомобил, средно веднъж на 30000 км. На три пъти по-тежкия електрокар, тази смяна е на всеки 3-4000 км.
  • 12 Механик

    24 8 Отговор

    До коментар #9 от "нямало масло да бе няма":

    Колега, не се хаби. Да обяснваш на шилетата е работа без шанс за успех.
    остави ги да си натресат електричка и после им гледай сеира.

    Коментиран от #13

  • 13 До умните

    11 10 Отговор

    До коментар #12 от "Механик":

    Като гледам колко сте умни и двамата, вероятно не сте прочели статията! Иначе редукторът може и да е с грес, но дори да е с масло, няма да се сменя на 10-20 000 км. и едва ли ще е повече от литър! От представителството побързаха да се оправдаят и заявиха, че данните във фактурата са грешни, а служителят, който я е издал просто е набрал грешен код. Служителите на дилърството поднесоха извиненията си и предложиха да разпечатат правилната фактура, но собственикът не прие.

    Коментиран от #15

  • 14 Оня

    16 9 Отговор

    До коментар #8 от "Мучо":

    Споко , след 20 годин , като си я вземат на старо , тогава ще почнат да плямпат как нямало нищо по-добро от електричката ! Обикновени прокъсани джендърЕ са , а не селяни
  • 15 Гост

    16 2 Отговор

    До коментар #13 от "До умните":

    Редуктор пълен с грес???
  • 16 16-те глупаци

    4 5 Отговор

    До коментар #6 от "Ха-ха":

    Чудя се кои са другите 16 освен теб!? Толкова ли си "умен", та не можеш да се сетиш, че става въпрос за австралийски долар? Толкова ли си "умен", че да не съобразиш поне от любопитсво да провериш каква е паричната еденица в Австралия.

    Коментиран от #24

  • 17 Гошо

    8 1 Отговор

    До коментар #4 от "който е с електрокар ...":

    При нас IT-тата и богатите силиконки ще берат ядове, ама все ще си имат пари
  • 18 От село

    14 0 Отговор
    От най добрата марка се превърнаха в най измамната марка
  • 19 незнайко

    1 0 Отговор
    Много просто ! Изписали са масло и филтър за НАКОЙ от служителите за да му е без пари ! Това го има навсякъде във всички гаранционни сервизи без значение каква е колата ! В случая просто са се престарали .
  • 20 не видях сензация

    3 0 Отговор
    Не видях и новина. Просто една техническа грешка на някакъв служител и повод да се направи от мухата слон и да се изпишат хиляди глупости!
  • 21 Прецакан

    3 0 Отговор
    Ще мине ли? Ех, не мина...
  • 22 Пежо

    1 0 Отговор
    Това, че няма масло и филтри, не означава евтино обслужване.Ще струва толкова,колкото си решат в сервиза.Докато е в гаранция си им в ръчичките - нямаш избор
  • 23 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 24 ТИРбушон

    0 0 Отговор

    До коментар #16 от "16-те глупаци":

    Да ти кажа че откакто разбрах, че кутия малборо струва 45!! Долара, не искам нито да чуя, нито да я видя тази страна.