Педантично реставриран SL "Pagoda" е превърнат в електрически автомобил от Everrati. Класическият роудстър е заменил оригиналния си шестцилиндров двигател за разработено от самата компания електрическо задвижване. Както и при предишните проекти на Everrati, преобразуването е напълно обратимо, което означава, че стойността и оригиналността на модела не са засегнати.
Електрическият двигател се предлага с две мощности. Базовата версия генерира 174 к.с. и 240 Нм, а моделът с най-висока спецификация - 300 к.с. и 300 Нм. Everrati твърди, че максималната скорост е 200 км/ч, което съответства на серийния SL с бензинов двигател, а подобреният спринт от 0 до 100 км/ч се изпълнява за по-малко от 7 секунди.
Батерията с капацитет 68 кВтч позволява пробег от над 322 км с едно зареждане, а от Everrati са се погрижили балансът на теглото да остане близък до оригиналния, както и общото тегло, така че динамиката на шофиране да не бъде компрометирана. Цената на този конкретен автомобил не беше разкрита, но в предишни съобщения се споменаваше начална цена от над 300 хиляди евро.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 ДрайвингПлежър
Зелената плява що не пребоядиса някой Рембранд?! Въпреки, че тая умствено изостанала гнус заливаше шедьоври със супа и като цяло няма проблем с рушенето!
Коментиран от #6
10:20 28.09.2023
2 Умно
10:33 28.09.2023
3 Отврат
10:34 28.09.2023
4 ретро
10:57 28.09.2023
5 Тенчи
11:07 28.09.2023
6 Така е
До коментар #1 от "ДрайвингПлежър":
Те нови ги купуват и не ги карат, А ти предлагаш да шофират този класически автомобил с оригиналния му двигател?Точно това ще го съсипе необратимо. Колко автомобила с ДВГ и над 600-700 коня знаеш да се ползват за ежедневни автомобили?
В същото време електромобили с 1000 коня се ползват за ежедневен автомобил, като поддръжката и зареждането им, са по-ниски отколкото да поддържаш и зареждаш 20-годишен volkswagen golf, А надежността в пъти по-голяма от чисто нов голф.
Това е най-правилният начин да караш класика ежедневно без да я съсипеш и да я оставиш наследство за внуците.
Коментиран от #10
11:14 28.09.2023
7 Знайко
11:35 28.09.2023
8 Този коментар е премахнат от модератор.
9 Радио Ереван
- Най-добре да върти обръч.
- А ако жената не влиза в обръча?
- Сакън, не разваляйте хубавата жена!
Тези са развалили хубавата кола!
12:36 28.09.2023
10 ДрайвингПлежър
До коментар #6 от "Така е":
А кой е казал, че трябва да я караш ежедневно? Това е уикенд кола, това е кола за ентусиасти, които да я обгрижват. Това е кола за хора с афинитет към историята искащи да усетят онова време! Смениш ли задвижването убиваш класиката! Тя не е само формата!Хората що са луди по стари Поршета? Заради звука и работата на въздушно охлаждания бокесер. За къв дявол ти е ако го няма тоя звук? Купи си нова тсла като искаш 600 ел коня!
Коментиран от #12
13:56 28.09.2023
11 гост
15:02 28.09.2023
12 Този коментар е премахнат от модератор.