Last news in Fakti

28 Септември, 2023 10:14 1 801 12

Превърнаха класически Mercedes SL в електромобил

  • mercedes-
  • sl-
  • everrati

Роудстърът разполага с 300 конски сили

Превърнаха класически Mercedes SL в електромобил - 1

Педантично реставриран SL "Pagoda" е превърнат в електрически автомобил от Everrati. Класическият роудстър е заменил оригиналния си шестцилиндров двигател за разработено от самата компания електрическо задвижване. Както и при предишните проекти на Everrati, преобразуването е напълно обратимо, което означава, че стойността и оригиналността на модела не са засегнати.

Електрическият двигател се предлага с две мощности. Базовата версия генерира 174 к.с. и 240 Нм, а моделът с най-висока спецификация - 300 к.с. и 300 Нм. Everrati твърди, че максималната скорост е 200 км/ч, което съответства на серийния SL с бензинов двигател, а подобреният спринт от 0 до 100 км/ч се изпълнява за по-малко от 7 секунди.

Батерията с капацитет 68 кВтч позволява пробег от над 322 км с едно зареждане, а от Everrati са се погрижили балансът на теглото да остане близък до оригиналния, както и общото тегло, така че динамиката на шофиране да не бъде компрометирана. Цената на този конкретен автомобил не беше разкрита, но в предишни съобщения се споменаваше начална цена от над 300 хиляди евро.


Поставете оценка:
Оценка 3.4 от 14 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 ДрайвингПлежър

    7 5 Отговор
    Това си е престъпление към историята и човечеството!
    Зелената плява що не пребоядиса някой Рембранд?! Въпреки, че тая умствено изостанала гнус заливаше шедьоври със супа и като цяло няма проблем с рушенето!

    Коментиран от #6

  • 2 Умно

    3 8 Отговор
    най доброто предвижване за старият кош
  • 3 Отврат

    11 4 Отговор
    Не пипайте класиките йобани жендъри!!Как им се поволява изобщо да се гаврят с такава красота.
  • 4 ретро

    6 3 Отговор
    "Обратима" друг път, съсипват хубави и редки класики! По-добре да им правят пълни ел. копия /реплики/ , като толкова искат да угодят на джендъpията... "вегитарианска луканка"😬
  • 5 Тенчи

    5 2 Отговор
    Жалко...
  • 6 Така е

    4 8 Отговор

    До коментар #1 от "ДрайвингПлежър":

    Те нови ги купуват и не ги карат, А ти предлагаш да шофират този класически автомобил с оригиналния му двигател?

    Точно това ще го съсипе необратимо. Колко автомобила с ДВГ и над 600-700 коня знаеш да се ползват за ежедневни автомобили?

    В същото време електромобили с 1000 коня се ползват за ежедневен автомобил, като поддръжката и зареждането им, са по-ниски отколкото да поддържаш и зареждаш 20-годишен volkswagen golf, А надежността в пъти по-голяма от чисто нов голф.

    Това е най-правилният начин да караш класика ежедневно без да я съсипеш и да я оставиш наследство за внуците.

    Коментиран от #10

  • 7 Знайко

    1 1 Отговор
    Те затова И3 на БМВ държат цена ударени и минали през таван и т.н.Изваждат карантията и я монтират в класики.Особено е популярно е това в Немско и Острова.
  • 8 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 9 Радио Ереван

    4 1 Отговор
    - Какво да направи една жена за да отслабне?
    - Най-добре да върти обръч.
    - А ако жената не влиза в обръча?
    - Сакън, не разваляйте хубавата жена!

    Тези са развалили хубавата кола!
  • 10 ДрайвингПлежър

    3 6 Отговор

    До коментар #6 от "Така е":

    А кой е казал, че трябва да я караш ежедневно? Това е уикенд кола, това е кола за ентусиасти, които да я обгрижват. Това е кола за хора с афинитет към историята искащи да усетят онова време! Смениш ли задвижването убиваш класиката! Тя не е само формата!
    Хората що са луди по стари Поршета? Заради звука и работата на въздушно охлаждания бокесер. За къв дявол ти е ако го няма тоя звук? Купи си нова тсла като искаш 600 ел коня!

    Коментиран от #12

  • 11 гост

    2 0 Отговор
    Някой въобще заляза ли най- важното ?? ОБЩОТО ТЕГЛО И РАЗПРЕДЕЛЕНИЕТО НА МАСИТЕ Е ЗАПАЗЕНО КАТО ОРИГИНАЛНОТО !! Въпреки много по- добрите показатели !! За умниците , дето още се надяват да им се върже някой с " тоновете" батерии !! И как не било вярно , че изхвърленото кюмбе тежи също толкова , че и повече !!
  • 12 Този коментар е премахнат от модератор.