Last news in Fakti

25 Октомври, 2023 12:00 2 388 5

Запознайте се с Nissan Hyper Force – бъдещето на GT-R с над 1300 к.с.

  • nissan-
  • gt-r-
  • hyper force

Концептът Hyper Force ще запази култовото име

Запознайте се с Nissan Hyper Force – бъдещето на GT-R с над 1300 к.с. - 1

Nissan също даде силно начало на изложението в Япония, след като показа Hyper Force – електромобил с над 1300 конски сили и емблемата GT-R, която макар и силно пикселизирна се разпознава върху предната решетка. Според автомобилния производител тази концепция има за цел да привлече както любителите на състезанията, така и геймърите.

Въпреки че Nissan не предоставя много задълбочени подробности или спецификации за Hyper Force, той е ясен по отношение на няколко ключови точки. Той се възползва от "оптимален баланс на теглото" и олекотена карбонова конструкция, включително джанти от въглеродни влакна. Препратка към GT-R са и режимите за шофиране - GT за Grand Touring и R за състезателен.

Hyper Force има и няколко характеристики, които го отличават от останалите концептуални модели, представени само на картинка. Това включва активна аеродинамика и "новоразработен плазмен задвижващ механизъм", който потиска отделянето на въздух, за да сведе до минимум повдигането на вътрешните колела по време на завой.

Освен екстериорът, интериорът също е изключително футуристичен с адаптивен информационно-развлекателен дисплей. Той е разработен в партньорство с разработчика на Gran Turismo Polyphony Digital. В режим R Hyper Force осветява кабината с червена светлина, а панелите на арматурното табло се придвижват към водача, за да предоставят важни състезателни данни.

В режим GT много от тези панели избледняват на заден план, кабината става синя и много по-прост набор от дисплеи показват данните. Водачът все още има пълен достъп до управлението на климатика, аудиосистемата, окачването и настройките на колата.

Hyper Force може да се похвали с мощност 1000 киловата или около 1341 конски сили. Nissan споменава, че електрическият суперавтомобил може да се похвали с фирмената система e-4ORCE, което е маркетингов жаргон за задвижване на всички колела с помощта на предни и задни електромотори. Други спецификации все още не са обявени, макар на една от снимките head-up дисплеят показва 320 км/ч.


Поставете оценка:
Оценка 3.3 от 9 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Ер кан, зи кан, Ниссан

    10 2 Отговор
    Мощен като танк, шарен като дискотека и желателно за собственици на поне ТЕЦ.

    Коментиран от #2

  • 2 Кандидат Милионер

    8 3 Отговор

    До коментар #1 от "Ер кан, зи кан, Ниссан":

    Тва е за маниаци - къде се буташ.
    1341 коня..Аз Москвича с 41 коня едва го удържам...

    Коментиран от #3

  • 3 Ер кан, зи кан, Ниссан

    6 1 Отговор

    До коментар #2 от "Кандидат Милионер":

    Москвича се кара с естествен интелект, а в тази и следващите, няма да е ясно, колко сте в колата по списък.
  • 4 карчи

    11 0 Отговор
    Това е за изкуствени интелекти на мен ми дайте от първите GTR-и, аналоговите😅
  • 5 оня с коня

    1 1 Отговор
    С тия коне би трябвало без проблем да тегли Каравана от най-големите