В интернет пространството се завъртяха интересни снимки, показващи почти готовата състезателна версия на новата нискобюджетна Lada. Става дума за модела Granta и по-конкретно за изпълнението Sport. Този автомобил ще се включи в надпреварата WTCC още от следващата година. Фотографиите, които виждате, бяха разпространени в социалните мрежи от фенклуба Lada Sport.
Аеродинамичният екстериорен пакет също е доста различен. Според руските инженери всички тези, а и още куп по-незначителни подобрения, са причина за съществено увеличаване на скоростта на автомобила. Измененията водят до подобряване на времената с около 1.5 секунди на километър. Ще припомним, че стандартната Lada Granta Sport е с доста по-ниска мощност - само 118 к.с.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Mercedes-Benz
09:03 03.12.2013
2 Славчо Димитров
Коментиран от #3
09:05 03.12.2013
3 Mercedes-Benz
До коментар #2 от "Славчо Димитров":
Предложенията на японците са в ПЪТИ по-качествени и добри от това недоразумение! Пример Impreza, Lancer има колкото искаш с по 300 коня, а с чип или лека модификация може да се вдигне и до 400!Коментиран от #4, #7
09:08 03.12.2013
4 Shmeker
До коментар #3 от "Mercedes-Benz":
Абе тва е подготовка на автомобила за WTCC, не знам дали може да си го купи човек и да го кара по улиците.Коментиран от #6
09:13 03.12.2013
5 Емил Георгиев
Коментиран от #12
09:26 03.12.2013
6 Mercedes-Benz
До коментар #4 от "Shmeker":
Това го кажи на 2-ри коментар, ясно е че е състезателна колата, в коментара си аз уточних че ако става въпрос за цивилна версият каквато в случая Славчо Димитров си мисли че е тая кола, има къде по-добри алтернативи!09:42 03.12.2013
7 Iaroslav Stanchev
До коментар #3 от "Mercedes-Benz":
Кои предложения?Субару,Мицубиши,Ауди защо мислиш не участват?Доколкото успях да разбера,според правилата на WTCC,не се допуска задвижване 4х4.Само предно или задно,като за предно теглото на колата е 1170 кг. с пилота,а за задно 1200 кг.Това не е случайно,защото от началото до средата на 90-те години,Ауди б4 16v quattro competition и впоследствие а4 буквално убиват конкуренцията в италианския,френския,британския,европейския и световен туристически шампионат.За това и коли с 4х4 не участват.
По същата причина махнаха 4х4 и от DTM.
Коментиран от #8
09:46 03.12.2013
8 Mercedes-Benz
До коментар #7 от "Iaroslav Stanchev":
Четеш ли какво пиша или по инерция си креташ?Коментиран от #11
10:09 03.12.2013
9 Симеон Тасев
10:11 03.12.2013
10 ivaylo mihaylov
Коментиран от #15
10:51 03.12.2013
11 Iaroslav Stanchev
До коментар #8 от "Mercedes-Benz":
Точно де,щото попрочетох и ми стана интересно.Импреза и Лансер са много добри коли,ама за рали или за стрийт рейс.Точно за WTCC явно не са много удобни,защото доработката им в унисон с правилата на този шампионат ще е много трудоемка и скъпа.А относно ладата,дали е дарак или не,мисля,че класирането при конструкторите говори красноречиво: 1.Хонда, 2.Лада.Като се има предвид,че участват още 3 бая по-именити от Лада марки,си е доста добре и явно руския дарак не е чак такъв дарак.За справка:
WTCC
10:56 03.12.2013
12 Shmeker
До коментар #5 от "Емил Георгиев":
За руските инженери само респект!Това че нямат GSM не означава, че не могат да го направят, стига да имат необходимите инвеститори.
А какво ще кажеште за КАМАЗ, който има доста победи в рали Дакар, (париж-дакар) и т.н.
12:03 03.12.2013
13 Емил Георгиев
Коментиран от #14, #23, #24
12:27 03.12.2013
14 Shmeker
До коментар #13 от "Емил Георгиев":
И кво от това? Ладата може да е БМВ отвътре ако поискат ;)Едва ли харчат толкоз пари както другите отбори обаче.
12:44 03.12.2013
15 Владислав Димитров
До коментар #10 от "ivaylo mihaylov":
А ве пич , какъв Ситроен те гони тебе ?13:05 03.12.2013
16 Антон Антонов
Коментиран от #18
13:09 03.12.2013
17 Нема Бира
Коментиран от #19
14:29 03.12.2013
18 nakata88bg .
До коментар #16 от "Антон Антонов":
от къде ги изкара 90 години? не са ли 69 най-много, макар че пак е доста спорно? явно не знаеш много-много нито за историята, нито за съвремна Русия!14:56 03.12.2013
19 Стефан Никодимов
До коментар #17 от "Нема Бира":
А няма такова нещо, даже ако може малко по-картонена да изглежда, още по-добре ще е15:19 03.12.2013
20 Бай Иван
Коментиран от #22
18:30 03.12.2013
21 тадд
21:11 03.12.2013
22 Pavlin Kalchev
До коментар #20 от "Бай Иван":
.....ама ти верно ли.....Айде като си толкова отворен, ми кажи колко точно е евтино да се направи 380 "коня" мотор, атмосферен!!!!!!, както е в този случай, с малко пари, ей така "леко барнат" като на твоите пичУви.....И понеже си адският спец, да те питам къде видя описана скорост! Ама ти нали си специалист, който вероятно кара някой немски курник, твой набор, 1.6 чист дизел, ама иначе си велик зад клавиатурата........автомобилни специалисте...:D
Коментиран от #25
23:08 03.12.2013
23 comment
До коментар #13 от "Емил Георгиев":
Че е копиран парка им, копиран е, но Москвич няма нищо общо с Опел. Копиран е от БМВ /даже на чарколяците по двигателие им си имаше емблемата на БМВ/, а Алеко си е със стария двигател и купето с ходовата част - копи-пейст от Ауди. Заради перестройката немците се направиха, че не забелязват кражбата в ония години.20:07 04.12.2013
24 comment
До коментар #13 от "Емил Георгиев":
Само ладовия двигател беше пълен хумор да се сложи в Москвичите. Адски скапан двигател.20:08 04.12.2013
25 Бай Иван
До коментар #22 от "Pavlin Kalchev":
Павлине, ела в Пловдив и ще видиш на живо атмосферка с 400 коня .Руснаците за нищо не стават пич, дай им да крадат, но и там не ги бива май!Коментиран от #26
20:33 04.12.2013
26 Pavlin Kalchev
До коментар #25 от "Бай Иван":
Няма нужда да идвам до Пловдив, пусни й графиката от дино-то, аз сам мога да преценя :D пък и 400 коня атмосферка, "малко барната" - ще да е 4 литра, 5 литра мотор или повече тук говорим за два литра, вждали сме и ние "рацинг" мотори, и "дино графики" няма да се притесняваш01:14 06.12.2013