7 Ноември, 2023 18:09 3 520 7

Това е новото Suzuki Swift…, което вече видяхме

  • suzuki-
  • swift-
  • концепт-
  • япония

Серийният модел дебютира в Япония, идентичен с концепта

Това е новото Suzuki Swift…, което вече видяхме - 1

След неотдавнашния дебют на Swift Concept на изложението Japan Mobility Show 2023, Suzuki представи серийната версия на своя малък хечбек преди предстоящото му пускане на японския пазар. Новото поколение Swift се радва на променен дизайн на екстериора, обновен интериор и модернизирана ходова част с новоразработен хибриден задвижващ агрегат.

Очаквано, новият Swift изглежда точно като концепцията. Дори алуминиевите джанти, външната и вътрешната облицовка, както и цветовете са пренесени от прототипите, изложени в Токио само преди няколко седмици. Освен преработената каросерия,, решетката и острата характерна линия на профила, забележителна разлика от предшественика са конвенционалните дръжки на задните врати.

Електрифицираните версии могат да бъдат разпознати по по-дебелата хромирана лайстна около решетката тип "пчелна пита" и по емблемите на предните калници. Цветовата палитра включва 9 цветови варианта, като 4 допълнителни двуцветни варианта предлагат черен покрив и колони.

Следата на Suzuki Swift 2024 е почти идентична с тази на предишното поколение, което означава, че най-вероятно се движи върху актуализирана версия на съществуващата архитектура Heartect. По-конкретно, градският автомобил е с дължина 3 860 мм, широчина 1 695 мм и височина 1 500 мм, а междуосието е 2 450 мм.

Вътре централно място заема 9-инчовият сензорен дисплей на инфоразвлекателната система, а преработеното арматурно табло се отличава с бели текстурирани вложки. Няма дигитално арматурно табло, а малък екран между аналоговите циферблати, точно както в предишното поколение. Други забележителни елементи включват новите бутони за управление на климатика, които са общи с други модели на Suzuki, и това, което изглежда като слот за CD на централната конзола над поставките за чаши и множество USB изводи за зареждане. Не на последно място, ръчната спирачка вече е електрическа с функция за автоматично задържане.

Според страницата на японския уебсайт на Suzuki новият Swift ще се предлага в три нива на оборудване - XG, Hybrid MX и Hybrid MZ. Моделът от началното ниво е оборудван с неелектрифициран бензинов двигател, докато версиите от средния и високия клас се възползват от мека хибридна конфигурация. От Suzuki не предоставиха подробни технически характеристики, но заявиха, че "новоразработеният" 1,2-литров 3-цилиндров задвижващ агрегат Z12E е "високоефективен" и предлага "достатъчен въртящ момент от ниска скорост". Добавянето на електромотор-генератор ISG и специална батерия спомага за намаляване на разхода на гориво, както при отиващия си модел.

Всички версии на Suzuki Swift с JDM спецификация 2024 се предлагат стандартно с нов CVT автоматик, за който се твърди, че е по-лек, по-тих и по-ефективен в сравнение с предишния агрегат. Мощността се предава или към предните, или към всичките четири колела благодарение на предлаганата като опция система за задвижване 4WD.


Поставете оценка:
Оценка 3.8 от 14 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Дфен

    6 0 Отговор
    Може би гумите са различна марка
  • 2 ИСТИНСКИЯ ГРАД КОЗЛОДУЙ

    3 9 Отговор
    Красота
  • 3 тъй шъй

    5 7 Отговор
    Сузуки винаги правят добри неща и имат най-малко фалове. Но ако бяха монтирали хибрида на Ярис, както взеха от РАВ и Корола,в по-големите модели, щяха да имат един много по-добър Суифт.
    Излагат се с мек хибрид, което е много по-скъпа и усложнена старт-стоп система, без НИКАКЪВ смисъл.
  • 4 Българин

    6 5 Отговор
    Визуално не ми харесва, разбира се това си е мое мнение.Този обаче 3 цил. мотор пък въобще не го приемам.

    Коментиран от #5

  • 5 Тоз

    6 0 Отговор

    До коментар #4 от "Българин":

    Сузуки Суифт от началото на 80-те са с 3-цилиндрови мотори. Всички са отлични. Няма производител с по-голям опит в 3-цил мотори. Издържаха по 400-500х км. ДЕУТико е 100% 3цил. Сузуки- перфектен.

    Коментиран от #6

  • 6 едно

    3 0 Отговор

    До коментар #5 от "Тоз":

    време скоростните кутии, които има слагаха бяха боклук, за съвременните не знам.
  • 7 Все тая

    0 0 Отговор
    Цу-цу-ки..Му-цу-ки, теснотйка си е вътре. Абе стаа за 2 дуп-та. За градска бръмчалка бива, но 100% няма да ви направят вече 3 дупков мотор да деани повече от 200 хил.