Last news in Fakti

6 Декември, 2023 11:32 2 806 11

Без "рентакари" Tesla. Били с много ниска остатъчна стойност

  • рент а кар-
  • tesla

Sixt премахва електрическите автомобили Tesla от своя автопарк за автомобили под наем

Без "рентакари" Tesla. Били с много ниска остатъчна стойност - 1

Една от най-големите компании в Европа за отдаване на коли под наем Sixt реши да премахне електрическите автомобили Tesla от автопарка си. В писмо, изпратено до клиентите на компанията, се казва, че фирмата вече няма да купува автомобили Tesla и намалява броя на автомобилите Tesla в своя автопарк.

Досега Sixt предлагаше Model 3 и Model Y. В същото време електрически автомобили от други производители не са засегнати от това решение.

Основните причини за този ход на компанията са, че търсенето на електромобили "все още е очевидно по-ниско от търсенето на автомобили с двигатели с вътрешно горене". Но освен това, според представители на компанията, електрическите автомобили Tesla имат по-висока цена за ремонт, както и по-ниска остатъчна стойност в сравнение с класическите автомобили.

Sixt също се притеснява от непредсказуемите промени в цените на Tesla: остатъчната стойност пада рязко след кампаниите за отстъпки на американския автомобилен производител.

Заслужава да се отбележи, че в момента около шест процента от автопарка на Sixt е електрически. В допълнение към Tesla, той включва електрически превозни средства от Mercedes-Benz, BMW, BYD, Nio, Opel, Peugeot и MG. До 2030 г. компанията за коли под наем планира да направи 70 до 90 процента от своя европейски автопарк електрически.


Поставете оценка:
Оценка 4.3 от 9 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Ръгай чушки

    6 2 Отговор
    Преди няколко седмици и шефчето на други големи в този бизнес, Херц или Бъджет, не помня точно, също нещо нахрани електричките и в частност Тесла с подобни аргументи. Даже имаше отмяна някаква дългосрочна милиардна сделка.
    Накратко - нищо ново под слънцето, електричките далеч не са панацея за всички транспортни задачи. Къв е тоя зор да качат индивидуалните и частни клиенти баш на такива е някакъв конспиративен въпрос с повишена трудност, знаейки микса на замърсяването.

    Коментиран от #2, #5

  • 2 Какво очакваш?

    5 2 Отговор

    До коментар #1 от "Ръгай чушки":

    Бизнес моделът на тези компании е да купят огромно количество автомобили с 20 30% отстъпка от цената директно от производителя, да ги отдават под наем една-две години и накрая да ги продадат на цена която е 20-30 процента по-ниска от пазарната цена на автомобила. При ДВГ примерно купуват автомобил който струва 30 000 за 22 000, отдават го една-две години под наем, а после го обявяват за продажба на 25 000 , което е с 10 000 по-малко от пазарната цена която междувременно се е вдигнала на 35 000.


    При Тесла купуват миналата година на 50 000, но Тесла не дава никакви отстъпки дори да купят един милион броя, а днес ако искат да продават, трябва да я продадат на 25 - 30 000, защото иначе клиента би предпочел да си купи чисто нова за 35 000.

    Докато цените на електромобилите продължат да падат, без да им правят отстъпки, а цените на ДВГ да продължат да се качват и да предлагат отстъпки, за бизнес моделът на тези компании ще е изгодно да купуват автомобили с ДВГ каквото и да търси клиента.
  • 3 ШАМПИОНА 🥇

    7 9 Отговор
    Sixt ги е яд че Мъск им продаде 200 000 коли без нито ЦЕНТ отстъпка. Те му викат:
    - Ама как такаа?! ;((
    той им вика:
    - Джониии, аз тея коли ги продавам за две седмици.. Има ли друга кола напълно готова за кар шеринг, дистанционно управление и наблюдение с най-добрия хардуер и софтуер още от завода?
    - Ми не. Те другите са техника от времето на пра баба ни.. подсмрък
    - Тогава? Плащай или ставай заминавай, че нямам време за ваште драми!

    Коментиран от #11

  • 4 Клуб

    1 7 Отговор
    Вие недейте. Важното е, че ние сме милиони.

    Коментиран от #6

  • 5 КиберВЕЦЕ

    6 2 Отговор

    До коментар #1 от "Ръгай чушки":

    ще мине целият хайп около новия кибершкартъок на тесла и тоя дето е налял толкова пари да я изплаща ще е спрял на някой светофар с чистачката, която е по-голяма от собственият му ръст и покрива недостатъчно от стъклото и пасажера не вижда нищо и ще се чуди защо му се смеят, че кара небоядисан преоскъпен 3 тонен квадрат хората по улицата - но ще покрива когнитивният си дисонанс с книгата на илън мъск в жабката и ще си прави сам ха--сещашсе, защото ще си е махнал по едно ребро както мерилин менсън, понеже е нарцисистичен самодоволен комплексар, който си мисли, че спасява природата и иска да е различен като айрън мен или батман - жалкото е, че вътрешно ще плаче, защото ще е осъзнал що за безполезно конфекционно шкарто си е взел
  • 6 ХАХАХХАХА

    4 1 Отговор

    До коментар #4 от "Клуб":

    г парад

    Коментиран от #8, #10

  • 7 Гост

    2 1 Отговор
    Не ги искат Теслите.
  • 8 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 9 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 10 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 11 Име

    1 0 Отговор

    До коментар #3 от "ШАМПИОНА 🥇":

    "Най-добрият хардуер", това някаква шега ли е? Яко хвърляш ел.мотори, батерията е загубила капацитет минимум 30% още първата година!