2 Февруари, 2024 11:22 4 433 10

Toyota отново обнови Hilux

  • toyota-
  • hilux-
  • пикап

Промените включват нова визия и нов дизелов двигател

Toyota отново обнови Hilux - 1

В стремежа си да запази конкурентното си предимство Toyota представи най-новата итерация на осмото поколение Hilux в Австралия, като това е третият пореден фейслифт. Този ход е стратегически насочен към съперничество с Ford Ranger, който се превърна в най-продавания автомобил в Австралия през предходната година, засилвайки конкуренцията между двата модела.

Отличителната черта на Toyota Hilux 2024 на австралийския пазар е обновената предна част, включваща друга броня, осмоъгълна решетка с нов дизайн и променени въздухозаборници. Бронята вече включва предпазна плоча в алуминиев стил, която подобрява както естетическия вид, така и функционалните елементи. Макар че цялостната каросерия до голяма степен отразява предшественика си, забележителните подобрения включват въвеждането на амортисьори в задната врата, улесняващи по-плавното ѝ управление.

Отличителни покрития украсяват решетката и бронята в зависимост от нивото на оборудване. Началното ниво WorkMate демонстрира черна решетка с мрежа тип "пчелна пита", а моделът SR въвежда сребристо покритие на долната част на бронята. Вариантът SR5 може да се похвали с черна горна част на решетката, тъмно оцветени фарове и гланцово-черни акценти по рамката на фаровете за мъгла, капачките на огледалата и дръжките на вратите. Заслужава да се отбележи, че моделите с високо ниво на оборудване като Rogue и ориентираните към постиженията класове GR Sport, въпреки че не са показани на публикуваните изображения, се очаква да запазят съществуващите си стилове.

Toyota отново обнови Hilux

Един от основните акценти на моделната година 2024 е внедряването на 48V технология в 2,8-литровия четирицилиндров турбодизелов двигател. Тази модернизация е стандартна за модификациите Rogue и SR5 и опционална за варианта SR 4×4. Toyota, в своя характерен стил, се въздържа да обозначи тази технология като хибрид, запазвайки такава номенклатура за конфигурациите със самозареждане и plug-in хибрид. Системата 48V се състои от електромотор/генератор с ремъчно задвижване, малка литиева батерия и DC/DC преобразувател, улесняващ Start/ Stop системата. Toyota твърди, че това подобрение на електрификацията води до 6-10% подобрение на икономията на гориво, придружено от намаляване на шума и вибрациите.

Въпреки тези промени в областта на електрификацията, 2,8-литровият турбодизел запазва мощността си от 203 к.с. и 500 Нм въртящ момент. Въпреки че за австралийския модел не бяха разкрити конкретни подробности относно приноса на 48V технологията за мощността и въртящия момент, вариантът със спецификация за ЕС посочва допълнителни 16 к.с. и 65 Нм. Освен това всички мекохибридни варианти на Hilux са оборудвани със системата Multi-Terrain Select, предлагаща шест режима на шофиране, съобразени с различни терени.

Гамата на Hilux за 2024 г. обхваща различни варианти на задвижване, включително съществуващите неелектрифицирани 2,8-литров и 2,4-литров дизелови двигатели, както и 2,7-литровия бензинов двигател. Тези двигатели се предлагат с възможност за избор на ръчна или автоматична трансмисия, като се обслужват конфигурации 4×2 и 4×4. Чрез тези подобрения Toyota се стреми да засили позициите на Hilux в конкурентния сегмент на средноразмерните пикапи, като набляга на баланса между традиционните технологии за двигатели и новите тенденции в електрификацията.


Поставете оценка:
Оценка 4 от 5 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 дето се казва

    11 0 Отговор
    и Hilux стана на 50 години, само че през 1974г. беше едно миниатюрно бюджетно пикапче тип лека кола, преди няколко години, бях на почивка в Гърция, и се разходихме до едно равно селце известно с Фара си и големия пясъчен нос новътре в морето, и докато се разхождах попаднах на една странна кола малък пикап в движение забележете, със странна емблема под формата на буквата "Т", поразгледах я малко и какво да видя на нея пишеше Hilux, но само три букви и бяха останали, а на стъклото с миниятюрни букви беше поставена годината 1974г., представете си само каква еволюция, от малко леко бюджетно пикапче, до огромен всъдеход, с една дума бива ги японците в качеството и надграждането.
  • 2 Копейкин

    2 5 Отговор
    С новата Лада ХС какво стана?
  • 3 Ти да видиш

    8 2 Отговор
    Тия японци не се отказват от дизела и тва е! За ужас на джендърляка! 500Nm въртящ момент ми яко си е! Честно казано един самозареждащ се хибрид със як дизелов двигател ми звучи доста примамливо!

    Коментиран от #5, #6

  • 4 УдоМача

    5 1 Отговор
    Хубав Тойотски дизайн като от преди десетилетие и назад. Но ако можех да си го позволя, категорично щях да купя не-европейска версия без електрическите изгъзици.
  • 5 ...

    2 0 Отговор

    До коментар #3 от "Ти да видиш":

    Едисон Моторс Канада правят нещо такова което търсиш.

    Коментиран от #7

  • 6 Мхм

    1 5 Отговор

    До коментар #3 от "Ти да видиш":

    Често да ти кажа тъ пако дизела е безсмислен

    Коментиран от #8

  • 7 Факт

    2 5 Отговор

    До коментар #5 от "...":

    Дизел хибрид е безсмислен затова и никой не се занимава няма никакви предимства

    Коментиран от #9

  • 8 истина ти казвам

    2 0 Отговор

    До коментар #6 от "Мхм":

    Абе кратун ти да не си по умен от специалистите в Япония?
  • 9 Ти да видиш

    1 0 Отговор

    До коментар #7 от "Факт":

    Ще видим!
  • 10 Ти да видиш

    1 0 Отговор
    Един от основните акценти на моделната година 2024 е внедряването на 48V технология в 2,8-литровия четирицилиндров турбодизелов двигател.