20 Февруари, 2024 10:47 23 547 27

Паника сред производителите на автомобили: BYD представи още по-евтина версия на един от бестселърите си

  • byd-
  • dolphin

Така компанията обяви явна ценова война на производителите на конвенционални автомобили

Паника сред производителите на автомобили: BYD представи още по-евтина версия на един от бестселърите си - 1

Хечбекът BYD Dolphin е обновен и ще бъде по-евтин. Китайската компания BYD, която наскоро изпревари Tesla на световния пазар на електрически автомобили, ще стартира продажбите на актуализирания бестселър Dolphin на 23 февруари. Новата му версия, наречена Honor Edition, не може да се похвали със забележими нововъведения в екстериора, а и е със същия двигател. Интериорът обаче вече е по-удобен и батерията е увеличена. Но най-интересното е, че началната цена ще бъде по-ниска, твърдят запознати.

BYD Dolphin в актуализираната си версия получава литиево-желязо-фосфатна батерия с капацитет 60 киловатчаса, която осигурява до 520 километра без презареждане според китайския цикъл CLTC. Моделът с такава батерия вече се предлага в Европа, но сега ще започне и предлагането му в новия модернициран вид и с по-ниска цена.

Паника сред производителите на автомобили: BYD представи още по-евтина версия на един от бестселърите си

BYD има няколко подобрения в интериора, от които интерес представляват USB-C порта и панел за безжично зареждане на смартфони с мощност от 50 вата. Предните седалки са оборудвани с вентилационна функция. Размерите на хечбека остават същите: достига 4.1 метра дължина, 1.8 метра широчина и 1.6 метра височина с междуосие от 2.7 метра. Dolphin се задвижва от електрически мотор с мощност 95 конски сили (180 Нм въртящ момент).

Паника сред производителите на автомобили: BYD представи още по-евтина версия на един от бестселърите си

Що се отнася до цената, запознати лица съобщават, че тя ще намалее доста с появата на актуализирания модел. За сегашния Dolphin в Китай искат от 104 800 юана или приблизително 13 500 евро по текущия обменен курс. И това не е най-евтиният BYD: цената на наскоро представения седан Destroyer 05 във версията Honor Edition започва от 79 800 юана (малко над 10 000 евро).

Компанията отбеляза, че подобни цени „предизвикват паника сред производителите на автомобили с двигатели с вътрешно горене“, които самата BYD изостави през 2022 г., фокусирайки се върху електрически автомобили и акумулаторни хибриди. Загрижеността относно бързия растеж на китайската автомобилна индустрия наистина нараства: Ford наскоро заяви , че е готов да се обедини с конкурентите си General Motors, за да отвърне на китайците.


Поставете оценка:
Оценка 4.5 от 40 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Гост

    76 8 Отговор
    Спокойно, в Европа цената ще стане 35 до 40 хиляди евро след мита данъци и тн.

    Коментиран от #8, #13

  • 2 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 3 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 4 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 5 Петър

    31 2 Отговор
    тази статия все едно не е поглеждана от редактор..
  • 6 Я па чакам

    23 6 Отговор
    индийския вариянт за ел.кола-1000 лева колата
  • 7 Мдааммм

    37 7 Отговор
    Бринг йор дриймс ще занули мръсните капиталисти!

    Коментиран от #17

  • 8 гост

    36 8 Отговор

    До коментар #1 от "Гост":

    Проблема е , че кюмбетата ВЕЧЕ надхвърлят 35-40 000 евро , дори " бюджетните" !! А нали се сещаш какво ще стане , като европейците се уверят , че дори в магазина електричните са по- евтини , да не говорим за после ! И това без субсидии !

    Коментиран от #23

  • 9 Смех в блатото

    17 66 Отговор
    Трябва да си луд, за да си купиш китайска кола и направо за Карлуково за да си купиш китайска електричка :)))

    Коментиран от #10, #11, #12

  • 10 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 11 Сериознооо?

    45 8 Отговор

    До коментар #9 от "Смех в блатото":

    Едно времи (преди 30 години) у нас тъй разправяха и за японските,после и за южнокорейските,ама не фана дикиш.Бринг йор дриймс китайшън ще ги занули всичките!Най- ми е жал за Мъск.

    Коментиран от #19

  • 12 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 13 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 14 хххх

    6 38 Отговор
    Паника от китайска дрънкулка.... СМЯХ!
  • 15 Тити

    9 42 Отговор
    Китайските таратайки са еднодневки забравете за части а ако има ще чакате с месеци напудрени боклуци.

    Коментиран от #16

  • 16 гост

    36 4 Отговор

    До коментар #15 от "Тити":

    А за какво са ти части , ако идва с 10 години гаранция за 100-150 евро на месец ?? Които ще избиеш само от спестеното гориво ?? И най-вероятно ще я смениш преди да изтече гаранцията ?
  • 17 гост

    9 21 Отговор

    До коментар #7 от "Мдааммм":

    Ми не , няма да ги занули ,щото който купува Мерцедес , БМВ , Порше и т.н. никога няма да купи китаец !! Тесла може да купи , но не и китаец !! Ще ги купят тия , дето сега карат Киа и Дачия !! Което се оправя много лесно с подходящите данъци и е не повече от 20-25 % от пазара !! И то тази част най-вероятно ще мине на споделени автомобили , щото това е бъдещето в градовете с такси за паркиране по 15-20 евро на час !!

    Коментиран от #18, #27

  • 18 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 19 Вуйчо

    10 2 Отговор

    До коментар #11 от "Сериознооо?":

    Ето това си го чел някъде в мрежата, казано за щатите и било актуално в края на 70те. У нас японските автомобили винаги са били на почит, а кото излязоха първите корейски се купуваха като топъл хляб спрямо Лада и Москвич дотогава. Корейските изглеждаха като мерцедеси ;) Ти кой набор си всъщност? :)))

    Коментиран от #20

  • 20 Хахаха

    7 2 Отговор

    До коментар #19 от "Вуйчо":

    Когато първата Корола стъпва в Европа журналистите я разкостват защото си е реален шит - прегрява, слаби спирачки, слаба шумоизолация.

    Първото Хюндай Пони което се внасяше официално в БГ гниеше повече от всичко руско - на 5-тата година праговете вече бяха за цялостна смяна.
  • 21 Браво, браво

    30 2 Отговор
    И ха дано! Не че не харесвам т.н. премиум и мощни автомобили. Просто автомобилните производители в Европа трябва да получат здрав шамар и да спрат да манипулират хората и извиват ръце с високи цени и нелепи оправдания. Когато не могат да са адекватни на конкуренцията - да затварят бизнеса. Нали сме демокрация? Нали живеем в условията на пазарна икономика, а светът е глобално село?
  • 22 Само да кажа

    18 1 Отговор
    Х6 3.0d 2018 на 82 000км втора смяна на скоростна кутия(25 000 лв без ДДС), вече това е европейското качество.

    Коментиран от #26

  • 23 да да

    1 2 Отговор

    До коментар #8 от "гост":

    Форд фиеста цените започват от 19К евро и не само на фиестата
  • 24 Когато не си конкурентноспособен ,или

    7 1 Отговор
    Ставаш такъв,или напускаш пазара ,не един и два производителя са отишли в миналото ,който не е достатъчно добър ще бъде сменен от добрите

    Коментиран от #25

  • 25 Реалист

    5 0 Отговор

    До коментар #24 от "Когато не си конкурентноспособен ,или":

    Определено. Времето на жътвата и стригането на овцете официално приключи. Трябва да си много нагъл, за да искаш 6000 лева за обикновен екран като "екстра" и то във времето, когато нямаше инфлация. Сега да забравят. Идват новите властелини на автомобилите
  • 26 и аз да кажа

    1 0 Отговор

    До коментар #22 от "Само да кажа":

    Купи си нормална кола.
  • 27 Греешка

    3 0 Отговор

    До коментар #17 от "гост":

    В голяма грешка си 4 мерцедес смених сега си чакам китаеца мерцедес не е това което беше