Toyota обяви данни за продажбите за първото тримесечие на 2024 година, като от тях стана ясно, че хибрида Prius е звездата. Известният хибрид на компанията е по-популярен от всякога: през първите три месеца на годината растежът му е със 138.6%. Продадени са общо 13 327 броя спрямо 5 586 единици през 2023-а.
За сравнение, продажбите на изцяло електрическия модел Toyota bZ4X за същия период достигнаха 1 897 единици, което е ръст от 11.7% на годишна база. От елитния му брат от Lexus - моделът RZ са продадени 1 603 коли. През тримесечието Toyota е продала около 3 500 електрически автомобила.
Продажбите на RAV4, Corolla и Corolla Cross, които се предлагат като хибриди, също растат, както и на Camry, която отбеляза ръст от 18.6% на годишна база до 78 337 автомобила. Tundra също показва добри продажби, като те са нараснали с 31% и възлизат на 36 215 копия. И тази кола има и хибридна конфигурация.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Тойота
15:12 04.04.2024
2 6748
15:33 04.04.2024
3 Този коментар е премахнат от модератор.
4 Турбо
Коментиран от #5
15:48 04.04.2024
5 Мнение
До коментар #4 от "Турбо":
Да чакаш Акио Тойода да ти каже как да мислиш във връзка със съвременните ел таблети на колела, захранвани основно с ток, получен от въглища, е меко казано притеснително!Глобалягите се надяваха, че както при ваксите, така и при ел таблетите на колела, хората по света ще ги приемат само след пропаганда от овладените тв-та!
Да ама не!
Хибрида може да е по-приемлива технология към момента, НО и там след 5-10г като се прецака батерията следващия шаран по веригата дълго ще разсъждава, дали да се изръси куфар с пари за нова хибридна батерия, или да продължи да си кара стария дизеляк, който основно иска гориво и редовна смяна на консумативи!
Мотото на истинската екология е:
КОЛКОТО ПО-ЧЕСТО ГО СМЕНЯТЕ, ТОЛКОВА ПОВЕЧЕ ЗАМЪРСЯВАТЕ!
Разбира се горното мото противоречи на капитализма, който казва, ако нямате ръст на печалбата през това тримесечие, значи ще фалирате съвсем скоро!
Няма как да имаме константен ръст на печалбата, когато се намираме на планета с ограничени ресурси!!!
Следователно качеството на техниката трябва да се върне на това отпреди 2000 година, където инженерите правеха продуктите, а не капиталистическите икономисти!
Ако фирма не може да се задържи на пазара, поради твърде качествени продукти, то да се въведе такса качество!
А междувременно, всеки който иска автомобил, къща, апартамент и екскурзиика със самолет, задължително да има квота на количество изчистен боклук от природата и посети нови дръвчета!
Коментиран от #6
16:58 04.04.2024
6 тъй шъй
До коментар #5 от "Мнение":
Не успях да прочета цялата ви статия. Интересно коя е тази батерия на Тойота, се налага да се сменя на 5г. Може би акумулатора. Гаранцията на всичко е 10 години, а вече в Германия и след това навсякъде 15г. Най-често хибридните батерии на Тойота се сменят след 12-14г. А километрите може да са половин милион. Научете малко, че тази технология е по-стара от някои мислители тук и още нищо не усвоихте.18:06 04.04.2024
7 Този коментар е премахнат от модератор.
8 Този коментар е премахнат от модератор.