Няколко седмици след дебюта на освеженото Audi A3, компанията показа и Audi S3 което, разполага с увеличена мощност и въртящ момент и нова визия. Сърцето на актуализирания S3 е 2,0-литров бензинов двигател с турбокомпресор, който сега осигурява мощност от 333 конски сили и приблизително 420 нютон метра въртящ момент. Това представлява забележително увеличение от 23 к.с. и 20 в сравнение с предишния модел, като надминава дори Golf R (320 к.с.)
Заимствайки технология от по-мощния си събрат RS3, S3 вече разполага със заден диференциал, който позволява прецизно разпределение на въртящия момент между задните колела. С добавянето на режима Dynamic Plus, S3 насочва оптимално въртящия момент към задния мост, подобрявайки своята пъргавина и предлагайки по-динамично шофиране, въпреки че Audi се въздържа да го обозначи като специален дрифт режим.
Усъвършенстването на двигателя включва увеличаване на оборотите на празен ход до 1300 об/мин за подобряване на представянето извън пътя, подобрена реакция на педала на газта и малко по-къси предавателни числа. Скоростната кутия вече превключва по-късно, като поддържа по-високи обороти за по-голяма наличност на мощност. Ускорението от 0 до 100 км/ч вече отнема само 4,4 секунди, което е с една десета от секундата по-бързо от предшественика, а максималната скорост остава непроменена - 250 км/ч.
Подобренията обхващат и ходовата част, като за 19-цоловите джанти са въведени гуми Falken с размери 235/35, по-големи предни спирачки с перфорирани дискове и нови двубутални спирачни апарати, както и подобрения в електронната система за контрол на стабилността. По-твърдите пружини на окачването допринасят за подобряване на динамиката на управление.
По отношение на естетиката S3 получава фини стилистични актуализации, за да се приведе в съответствие с A3 2025, включително адаптивни LED дневни светлини и отличителни анимации на задните светлини. Новите екстериорни цветове, като Ascari Blue, District Green, Arkona White и Progressive Red, добавят допълнителни възможности за персонализация.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 СЗО
Коментиран от #2
21:21 09.04.2024
2 Е46ца
До коментар #1 от "СЗО":
Бензиновите не,на брат ми изкара точно 86к км.Да не говоря че гори 2л масло на 1000 км още от завода.Само 2.0 тди долу горе става.А електричките им са по-зле и от незнам какво да кажа.Ако кажа китайска кола , ще ги обидя китайците , то техните ел. Коли не са толкова лоши.Коментиран от #3
07:56 10.04.2024
3 МП4
До коментар #2 от "Е46ца":
Тфси двигателите са пълна скръб, особено масларки...Обаче има един ваг двигател, който се слага в S3 пиша за старите и Сеат Купра...Това е БАМ двигателя 1.8 24V 220 коня , няма нщ общо с тфси БАМ , това е мн сер мотор11:33 10.04.2024
4 Този коментар е премахнат от модератор.
5 Този коментар е премахнат от модератор.
6 Този коментар е премахнат от модератор.
7 Този коментар е премахнат от модератор.