Last news in Fakti

26 Май, 2024 12:00 3 468 9

Това е най-малкият и най-евтин кросоувър на Suzuki

  • suzuki-
  • hustler-
  • tough wild

Цената му е приблизително 20 000 лева

Това е най-малкият и най-евтин кросоувър на Suzuki - 1

Оригиналната офроуд версия Tough Wild вече се появи в гамата на Suzuki Hustler 2024. Миниатюрният кросоувър е пуснат в продажба в Япония на цена от 1,76 милиона йени (10 300 евро или приблизително 20 000 лева). Това се съобщава на официалния сайт на Suzuki .

Suzuki Hustler е миниатюрен японски кей кар (субкомпактен градски автомобил) с дължина от само 3.4 метра и бруто тегло 810-880 кг. Автомобилчето се отличава с ъгловат дизайн с големи кръгли фарове.

Това е най-малкият и най-евтин кросоувър на Suzuki

Новият Suzuki Hustler Tough Wild може да се различи от стандартния модел по по-голям пластмасов бодикит, квадратни фарове за мъгла и различна радиаторна решетка. Освен това има и хромиран декор и 15-цолови джанти с гуми за офроуд.

Багажник на покрива се предлага срещу допълнително заплащане. Интериорът на Suzuki Hustler Tough Wild е решен с водоустойчиви материали, а оборудването е по-богато. Конфигурацията на кросоувъра е разширена - добавен е климатроник, отопляеми седалки и 10-инчов сензорен екран.

Това е най-малкият и най-евтин кросоувър на Suzuki

Кросоувърът Suzuki Hustler Tough Wild е оборудван със стандартен 660-кубиков двигател, който е допълнен с 48-волтов "мек" хибриден агрегат. Развива 49 к.с. в атмосферния вариант и 64 к.с. - с турбокомпресор. Автомобилът се предлага с предно или със задвижване на четирите колела, а просветът му е 180 мм.

Това е най-малкият и най-евтин кросоувър на Suzuki


Поставете оценка:
Оценка 4.5 от 17 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 4х4

    11 2 Отговор
    Тиня и кал заеви.
  • 2 Дедо

    13 6 Отговор
    Това мяза на 4 тактов Трабант 4х4
  • 3 Ами

    25 1 Отговор
    Ако е 20 хилки - взимам го. Ама у нас ще е поне 30...

    Коментиран от #9

  • 4 КОЛЮ КУРОДРЪВЧЕВ

    5 8 Отговор
    ТУЙЙЙЙ ЩЕ Е ЗЯ ЗДРАВИ ДЖЕЕЕЕЕНРЛИИИИИЙЙЙЙЙ!!!!???
  • 5 Плюс-минус

    7 7 Отговор
    Плюс:
    Сузуки
    Хибрид
    Малък размер с големи гуми.
    Минус
    Не е плъгин хибрид
    Твърде малък за нормалните българи.

    Коментиран от #8

  • 6 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 7 Знайко

    12 1 Отговор
    Браво на Сузуки, някой хора ще си сменят витарите на по 25 години най-сетне.
    64 коня с турбо? Това + батерията или само ДВГ–то?
    Ако е с батерията е много далеч от турбо ДВГ-тата на Дайхатсу отпреди 20 години.
    И все пак си е 4х4 за цена по-ниска от Дачия Спринг която е само предно!
  • 8 Знайко

    6 3 Отговор

    До коментар #5 от "Плюс-минус":

    За какво ти плъг-ин, за да плащаш скъпия ток ли?
    Рекуперацията от спирачките и спусканията е много по-добре.
    Отделно ниското тегло ще позволи по-дълъг пробег с нормална батерия.
    Да- хора над 180 см ще им се появят мазоли на колената от контакта с таблото, а за отзад е трудно да се коментира без да се тества.
  • 9 30 еврака

    3 0 Отговор

    До коментар #3 от "Ами":

    нали не мислиш, че дилърите ще пожалят някой?